Δεν μπορώ να το βρω τώρα, αλλά είμαι σίγουρος ότι ήταν το @enygma.eu ή το @enigma.eu.
Αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ αν ήταν πληροφορίες ή υποστήριξη. Δεν μπορώ να βρω το mail
Cant find it now, but i am sure it was @enygma.eu or @enigma.eu.
But cant remember if it was info or support. Cant find the mail
Έχω δύο ενεργές αντιστροφές χρέωσης στη Revolut όπου οι έμποροι έχουν αμφισβητήσει… Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε τι έχουν πει. Είναι ακόμα ανοιχτά, οπότε δεν ξέρω ποιο θα είναι το αποτέλεσμα.
I have two active chargebacks at Revolut where the merchants have disputed… Would be very interesting to know what they have said. They are still open so I dont know what the outcome will be.
Απλά ένα παιχνίδι αναμονής τότε φίλε. Αλλά τι είδους πράγματα θα μπορούσαν να φτιάξουν απλώς περίεργοι
Just a waiting game then buddy. But what sort of stuff could they make up just curious
Έχω δύο ενεργές αντιστροφές χρέωσης στη Revolut όπου οι έμποροι έχουν αμφισβητήσει… Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε τι έχουν πει. Είναι ακόμα ανοιχτά, οπότε δεν ξέρω ποιο θα είναι το αποτέλεσμα.
I have two active chargebacks at Revolut where the merchants have disputed… Would be very interesting to know what they have said. They are still open so I dont know what the outcome will be.
Πραγματικά; Ενδιαφέρων. Ό,τι κι αν είναι θα είναι κάποιου είδους ψέμα. Ας το παραδεχτούμε, αυτές οι εταιρείες διαπράττουν ήδη απάτη...τι να υπονοούμε ότι δεν θα κάνουν το ίδιο. Οι περισσότερες τράπεζες στο Ηνωμένο Βασίλειο θα μοιραστούν τα στοιχεία με το άτομο τώρα για λόγους διαφάνειας - δεν είμαι σίγουρος πώς λειτουργεί στη Σουηδία.
Really? Interesting. Whatever it is will be some kind of lie. Lets face it, these companies are committing fraud already...whats to suggest that they won't do the same. Most banks in the UK will share the evidence with the person now though for transparency - not sure how it works in Sweden.
Byte news somehow we have to find it.
It is the dealer you associate with national bet
Byte news κάπως πρέπει να το βρούμε.
Είναι ο έμπορος που σχετίζετε με το national bet
Πιστεύω ότι το τυχαίνει με τη Revolut καθώς συνεργάζονται με αυτούς τους ιστότοπους για τρόπους πληρωμής
I reckon they chance it with Revolut as they partner with these sites for payment methods
Εντάξει, αυτό είναι η Revolut και δεν έχουν μοιραστεί λεπτομέρειες. Είχα ένα στην κανονική τράπεζά μου επίσης πριν από μερικούς μήνες που αμφισβητήθηκε, και επίσης ενημερώθηκα για αυτό και στη συνέχεια έλαβα ένα μήνυμα ότι η τράπεζα είχε αποφασίσει υπέρ μου.
Οι έμποροι που έχουν διαφωνίες είναι οι Getmygamekey και CSskinspro.
Ok, so this is Revolut and they have not shared any details. Had one on my regular bank also a couple of months ago that disputed, and was also only informed about it and then got a message the bank had decided to my favour.
The merchants who have dispute are Getmygamekey and CSskinspro.
Εντάξει, αυτό είναι η Revolut και δεν έχουν μοιραστεί λεπτομέρειες. Είχα ένα στην κανονική τράπεζά μου επίσης πριν από μερικούς μήνες που αμφισβητήθηκε, και επίσης ενημερώθηκα για αυτό και στη συνέχεια έλαβα ένα μήνυμα ότι η τράπεζα είχε αποφασίσει υπέρ μου.
Οι έμποροι που έχουν διαφωνίες είναι οι Getmygamekey και CSskinspro.
Ok, so this is Revolut and they have not shared any details. Had one on my regular bank also a couple of months ago that disputed, and was also only informed about it and then got a message the bank had decided to my favour.
The merchants who have dispute are Getmygamekey and CSskinspro.
Έτσι, τα Getmygamekey είναι παρόμοια με το Kinguin - απόλυτοι εγκληματίες. Η CSskinspro θα πρέπει να παράσχει αποδεικτικά στοιχεία για τις αγορές..... είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα γίνει αυτό.
So Getmygamekey are similar to Kinguin - absolute criminals. CSskinspro would need to provide evidence of the purchases..... be interesting to see how this turns out.
Εντάξει, η Virgin μόλις αμφισβήτησε το csskinpro για μένα, οπότε θα είναι ενδιαφέρον, δεν έχω ακούσει τίποτα ακόμα, θα έλεγα 100% ότι θα το κερδίσεις
Ok well Virgin have just disputed csskinpro for me so will be interesting ive not heard anything yet i would say 100% you will win it
Γεια σε όλους, συγγνώμη που μόλις πηδήξω σε αυτήν την ανάρτηση, υπάρχουν πολλά να πιάσω εδώ, οπότε θα κάνω απλώς τις ερωτήσεις που θα ήθελα να μάθω αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει.
Ζητάνε οι άνθρωποι εδώ για επιστροφές χρημάτων αφού έχασαν τα χρήματα από τον τζόγο σε αυτούς τους ιστότοπους απάτης ή τους έκλεψαν πραγματικά χρήματα;
Είμαι στο gamstop και έχω πέσει θύμα αυτών των τοποθεσιών και έχω χάσει αρκετά. Έκανα ανόητα την έρευνά μου σε αυτούς τους ιστότοπους μετά.
Η πρώτη θύρα κλήσης θα προσπαθούσε να αμφισβητήσει τις πληρωμές με την τράπεζά μου; Ακολουθεί μια λίστα με τις εταιρείες κελύφους που χρησιμοποίησε η slotmonster για να πάρει τα χρήματά μου:
UG**frenkio3712871 Canapay GORIWIRE SP.ZOOO Albedo Clegreboost NikoTPF*active Web BYTE NEWS SKNMGNT Contentstore KEKISCOCAKE DIGIKEY
Συγγνώμη αν επαναλαμβάνω ήδη απαντημένες ερωτήσεις και ευχαριστώ
Hi all, sorry to just jump on this post, there's alot to catch upon in here so I'll just ask the questions I'd like to know if someone could help please.
Are people in here asking for refunds after loosing the money gambling on these scam sites or have they genuinely had money stolen?
I'm on gamstop and have fell victim to these sites and have lost quite a bit. Stupidly did my research on these websites after.
Would the first port of call to be try and dispute the payments with my bank? Here are a list of shell companies slotmonster have used to take my money:
UG**frenkio3712871 Canapay GORIWIRE SP.Z.O.O.O Albedo Clegreboost NikoTPF*active Web BYTE NEWS SKNMGNT Contentstore KEKISCOCAKE DIGIKEY
Sorry if I'm repeating already answered questions, and thanks
Γεια σε όλους, συγγνώμη που μόλις πηδήξω σε αυτήν την ανάρτηση, υπάρχουν πολλά να πιάσω εδώ, οπότε θα κάνω απλώς τις ερωτήσεις που θα ήθελα να μάθω αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει.
Ζητάνε οι άνθρωποι εδώ για επιστροφές χρημάτων αφού έχασαν τα χρήματα από τον τζόγο σε αυτούς τους ιστότοπους απάτης ή τους έκλεψαν πραγματικά χρήματα;
Είμαι στο gamstop και έχω πέσει θύμα αυτών των τοποθεσιών και έχω χάσει αρκετά. Έκανα ανόητα την έρευνά μου σε αυτούς τους ιστότοπους μετά.
Η πρώτη θύρα κλήσης θα προσπαθούσε να αμφισβητήσει τις πληρωμές με την τράπεζά μου; Ακολουθεί μια λίστα με τις εταιρείες κελύφους που χρησιμοποίησε η slotmonster για να πάρει τα χρήματά μου:
UG**frenkio3712871 Canapay GORIWIRE SP.ZOOO Albedo Clegreboost NikoTPF*active Web BYTE NEWS SKNMGNT Contentstore KEKISCOCAKE DIGIKEY
Συγγνώμη αν επαναλαμβάνω ήδη απαντημένες ερωτήσεις και ευχαριστώ
Hi all, sorry to just jump on this post, there's alot to catch upon in here so I'll just ask the questions I'd like to know if someone could help please.
Are people in here asking for refunds after loosing the money gambling on these scam sites or have they genuinely had money stolen?
I'm on gamstop and have fell victim to these sites and have lost quite a bit. Stupidly did my research on these websites after.
Would the first port of call to be try and dispute the payments with my bank? Here are a list of shell companies slotmonster have used to take my money:
UG**frenkio3712871 Canapay GORIWIRE SP.Z.O.O.O Albedo Clegreboost NikoTPF*active Web BYTE NEWS SKNMGNT Contentstore KEKISCOCAKE DIGIKEY
Sorry if I'm repeating already answered questions, and thanks
100% αμφισβητούνται - Τα αγαθά και οι υπηρεσίες δεν ελήφθησαν. Ωστόσο, πρέπει πρώτα να στείλετε email σε όλους τους εμπόρους και να συγκεντρώσετε στοιχεία.
100% get them disputed - Goods and Services not received. You need to email all the merchants first though and gather evidence.
Έχω μερικά sknmgnt στην τράπεζά μου χρησιμοποιώντας το Kinghills
I have a few sknmgnt on my bank using Kinghills
Παρόλο που έχασα τα χρήματα στον τζόγο, μπορώ ακόμα να αμφισβητήσω επειδή αυτό που κάνουν είναι λάθος και παράνομο; Τι θα έλεγα σε ένα email στους εμπόρους;
Even though I lost the money gambling I can still dispute because what they are doing is wrong and illegal? What would I say in an email to the merchants?
Παρόλο που έχασα τα χρήματα στον τζόγο, μπορώ ακόμα να αμφισβητήσω επειδή αυτό που κάνουν είναι λάθος και παράνομο; Τι θα έλεγα σε ένα email στους εμπόρους;
Even though I lost the money gambling I can still dispute because what they are doing is wrong and illegal? What would I say in an email to the merchants?
Ακριβώς. Η διαδικασία συλλογής κεφαλαίων είναι άκρως παράνομη, ξέπλυμα χρήματος. Δεν θα πρέπει να δέχονται παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, επομένως πρέπει να κάνετε ό,τι μπορείτε για να προσπαθήσετε να το πάρετε πίσω.
Διαβάστε το νήμα - βασίστε τις ερωτήσεις σας στους εμπόρους σε προϊόντα και υπηρεσίες. Πες ότι δεν τα έχεις λάβει.
Exactly. The process of them collecting funds is highly illegal, money laundering type stuff. They shouldn't be accepting players from the UK so you need to do all you can to try and get it back.
Read through the thread - base your questions to merchants on products and services. Say you haven't received them.
Εντάξει ευχαριστώ. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Το θεωρώ άσκοπο να επικοινωνήσω με το ίδιο το καζίνο;
Μπορούν επίσης αυτά τα καζίνο να είναι στημένα; Έχετε κακόβουλο λογισμικό που κάνει τρομερές τις πληρωμές μπόνους και το RTP; Πρέπει να είχα 100+ μπόνους και αγωνίζομαι να πάρω περισσότερα από 30 £!
Συγγνώμη για όλες τις ερωτήσεις
Okay thank you. Will try my best. I take it contacting the casino itself it pointless?
Also can these casinos be rigged? Have dodgy software which makes the bonus payouts and RTP terrible? I must of had 100+ bonuses and struggle to get more than £30!
Sorry for all the questions
Εντάξει ευχαριστώ. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Το θεωρώ άσκοπο να επικοινωνήσω με το ίδιο το καζίνο;
Μπορούν επίσης αυτά τα καζίνο να είναι στημένα; Έχετε κακόβουλο λογισμικό που κάνει τρομερές τις πληρωμές μπόνους και το RTP; Πρέπει να είχα 100+ μπόνους και αγωνίζομαι να πάρω περισσότερα από 30 £!
Συγγνώμη για όλες τις ερωτήσεις
Okay thank you. Will try my best. I take it contacting the casino itself it pointless?
Also can these casinos be rigged? Have dodgy software which makes the bonus payouts and RTP terrible? I must of had 100+ bonuses and struggle to get more than £30!
Sorry for all the questions
Μερικοί το κάνουν, αλλά όσοι έχουν άδεια Curacao (πραγματική GCB ή Curacao E-Gaming) πιθανότατα δεν θα έχουν κακόβουλο λογισμικό. Αυτό που κάνουν όμως είναι παράνομο.
Some do but those with a Curacao licence(a real GCB or Curacao E-Gaming one) will most likely not have dodgy software. What they are doing is illegal though.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.