πριν από 2 ημέρες
Στείλτε το στο FOS και αντιγράψτε την τράπεζά σας στο go nuts να τους τα πείτε όλα, θα πρέπει να τα αυξήσουν 100%
Send to the FOS and copy your bank in go nuts get it all across to them they should be raising them 100%
0
Στείλτε το στο FOS και αντιγράψτε την τράπεζά σας στο go nuts να τους τα πείτε όλα, θα πρέπει να τα αυξήσουν 100%
Send to the FOS and copy your bank in go nuts get it all across to them they should be raising them 100%
λίγο,
Νομίζω ότι έκανα το δικό μου τον Οκτώβριο,
και μετά δεν πήρα απάντηση μέχρι την περασμένη εβδομάδα τον Δεκέμβριο και μου είπαν να τους απαντήσω μέχρι τις 6 Ιανουαρίου, οπότε υποθέστε ότι είπαν το ίδιο στην τράπεζά μου, οπότε ελπίζω ότι θα ακούσω ξανά τον Ιανουάριο με το αποτέλεσμα
A while,
i think i did mine in october,
and then didnt get a reply until last week december and they said for me to reply to them by 6th jan so presume they said the same to my bank so hopefully i will hear back in jan with outcome
Έχει κερδίσει κανείς ή έχει πάρει χρήματα πίσω από την αμοιβή pulsion;
Has anyone won or got money back from pulsion pay?
Έχει ακούσει κανείς ποτέ για το κατάστημα ποικιλίας achphil;
Anybody ever heard of achphil variety store?
Γεια σου Paul, έχεις τυχαία μια διεύθυνση email για να σου κάνω μερικές ερωτήσεις;
ευχαριστώ εκ των προτέρων
Hi Paul, do you have by any chance an email address to ask you a few questions?
thanks in advance
Πότε έγινε αυτό γιατί μου είπαν ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στη λίστα των διαφωνιών τους.
When was this because they have told me there's no such thing on their list of disputes.
Φανταστικός!! Θα θέλατε να μοιραστείτε την επαφή τους ή πήγατε μέσω της τράπεζας; Έχω μια παρόμοια ποσότητα μαζί τους 😔
Έχω και wbmsc στο δικό μου. Το monzo μου έχει wbmsc london gbr όταν κάνετε κύλιση προς τα κάτω, το οποίο εμφανίζει αυτό στο Google
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/officers/seYWhVFn27wZgRAg16STn2ndNxA/appointments
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/15389425
Fantastic!! Would you mind sharing their contact or did you go via the bank? I have a similiar amount with them 😔
I've got wbmsc on mine too. My monzo has wbmsc london gbr when you scroll down which brings up this on Google
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/officers/seYWhVFn27wZgRAg16STn2ndNxA/appointments
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/15389425
Γεια σε όλους
Παρακολουθώ αυτό το νήμα για αρκετές εβδομάδες και τώρα ψάχνω να δοκιμάσω τον εαυτό μου μετά την υποτροπή.
Είμαι προβληματικός τζογαδόρος και μετά από 3 χρόνια στο gamcare βρήκα έναν δωρεάν ιστότοπο gamcare και έχω υποτροπιάσει άσχημα. Ούτε η monzo ούτε σε εθνικό επίπεδο έχουν κερδίσει τίποτα παρά το γεγονός ότι ξόδεψαν 1000s σε ξεχωριστές συναλλαγές σε τυχαίους ιστότοπους στο εξωτερικό.
Όταν κοίταξα πιο προσεκτικά μερικές από τις συναλλαγές είναι για αλεξίπτωτο πλαγιάς στην Ελβετία και ένα κατάστημα κάνναβης!
Παρακαλώ μπορεί κάποιος να συμβουλεύσει ποιος είναι ο τρόπος να ακολουθήσετε τη μπερδεμένη ανάγνωση από την αρχή του νήματος. Η διαδρομή μέσω των εταιρειών είναι στις δηλώσεις μας ή με το καζίνο; Ή η τράπεζα.
Οποιαδήποτε καθοδήγηση θα εκτιμηθεί, οπότε ελπίζω να πάρω πίσω κάποια χρήματα.
Hi everyone
I've been following this thread for a good few weeks and now looking to try myself after relapsing.
I'm a problem gambler and after 3 years on gamcare I came across a gamcare free site and have relapsed badly. Neither monzo or nationwide have picked anything up despite spending 1000s on separate transactions to random overseas sites.
When I looked closer some of the transactions are for paragliding in Switzerland and a cannabis shop!
Please can someone advise which is the way to go as muddled reading from the beginning of the thread. Is the route via the companies on our statements or with the casino's? Or the bank.
Any guidance would be appreciated so I can hopefully get some money back.
Ναι, παλεύετε με το wbmsc, αλλά δεν σχετίζεται με τον Tony orphanou και τη wbmsc Ltd που είναι κέντρο σέρβις αυτοκινήτων wilsbiry, οπότε ψάχνετε ακόμα. Επίσης παλεύει με το vexoria
Yeh struggling with wbmsc but it isn’t related to Tony orphanou and wbmsc Ltd which is wilsbiry motor service center so still looking . Also struggling with vexoria
Γεια σου φίλε, βοηθάω μόνο εδώ τι θα χρειαζόσουν βοήθεια με το μπουμπούκι;
Hi bud I only help here what would you need help with bud ?
Ο λύκος αν το κτίριο και μάλλον παρακολουθούν αυτό το νήμα. Γι' αυτό διστάζω να γράψω εδώ. Είναι μια πολύ παρόμοια περίπτωση με τη δική σας με μια ανατροπή. Είναι μια χαρά αν δεν μπορείς. Ευχαριστώ πάντως
The wolf if the building and they probably monitor this thread. Thats why i am reluctant to write here. Its a very similar case to yours with a twist. Its fine if you cant. Thanks anyway
Εντάξει δίκαιο παιχνίδι, δεν μπορώ να κάνω πολλά περισσότερα που μπορώ να κάνω πραγματικά να λάβω τις αντιστροφές χρέωσης ως εσφαλμένο mcc από την τράπεζα και να το πάρεις πίσω, δεν υπάρχει κανένα μαγικό μυστικό, ήμουν ανοιχτός και ειλικρινής με την τράπεζα και εργάζομαι σκληρά για την ανάκτηση του τζόγου μου με gamcare ξέρουν ότι έχω ένα κακό πρόβλημα και αυτοί οι απατεώνες με κυνηγούν και μου έχουν δώσει έναν τραπεζικό σύμβουλο τζόγου
Ok fair play there is not much more I can do really get the chargebacks raised as incorrect mcc by the bank and you get it back bud there is no magic secret I was open and honest with the bank and am working hard on my gambling recovery with gamcare they know I have a bad problem and these crooks are preying on me and they have given me a bank gambling advisor
Καλησπέρα, πραγματικά χρήσιμο νήμα, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να επικοινωνήσω με τους παρακάτω εμπόρους, φαίνεται ότι οι άνθρωποι πηγαίνουν απευθείας σε αυτούς και λαμβάνουν επιστροφές χρημάτων είναι σωστό; Αν ναι, μπορεί κάποιος να βοηθήσει με τα στοιχεία επικοινωνίας για τα παρακάτω
- WINTERMDSE
- ΠΙΞΕΛΕΥΜ.ΙΟ
- FINNART.IO
- ZPDG
- ARTSTRID.COM
- SMPAYPF*GAMINGSTORE
- SMPAYPF*THEPLATINUM
- FOODFLIX
- PAPERTRAILMEDIA
- SMPAYPF*MAGINC
Είμαι αισιόδοξος για επιστροφές χρημάτων, έλαβα μια ζωντανή υπόθεση με τον Διαμεσολαβητή ότι κατά της πιστωτικής κάρτας MBNA, δεν με προστατεύουν και με αφήνουν να στοιχηματίζω όλα μου τα χρήματα.
Έχω θήκες με τη χρεωστική μου κάρτα Barclays, όχι για αντιστροφή χρέωσης, αλλά αμφισβήτησα τις συναλλαγές ισχυριζόμενος ότι δεν είμαι ευχαριστημένος με την υπηρεσία και τα αγαθά δεν παραλήφθηκαν, καθώς ας το πούμε σωστά, αυτοί οι ιστότοποι μας απέκλεισαν.
οποιαδήποτε βοήθεια εκτιμάται
Άντι
Good evening, really useful thread, can anyone assist me in contacting the following merchants, it seems that people are going directly to them and getting refunds is this correct? If so can anyone assist with the contact details for the following
- WINTERMDSE
- PIXELEUM.IO
- FINNART.IO
- ZPDG
- ARTSTRID.COM
- SMPAYPF*GAMINGSTORE
- SMPAYPF*THEPLATINUM
- FOODFLIX
- PAPERTRAILMEDIA
- SMPAYPF*MAGINC
im hopeful of refunds, got a live case with the ombudsman that against MBNA Credit Card, more for them not protecting me and letting me spaff all my money on betting.
i have cases with my Barclays debit card, not for chargeback but I’ve disputed the transactions claiming I’m not happy with the service and the goods were not recieved as let’s have it right these sites have had us off.
any help appreciated
Andy
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.