πριν από 4 ημέρες
Γεια, όποτε προσπάθησα να το απορρίψω η τράπεζά μου, δεν φαίνεται να ενδιαφέρονται γι' αυτό
Hi, whenever I’ve tried that my bank declines it they don’t seem to care about thay
0
Γεια, όποτε προσπάθησα να το απορρίψω η τράπεζά μου, δεν φαίνεται να ενδιαφέρονται γι' αυτό
Hi, whenever I’ve tried that my bank declines it they don’t seem to care about thay
Εντάξει, δεν κατάλαβα που με το sumup συνέχισα να λαμβάνω την ίδια απάντηση μέσω email ακόμα και μετά την αποστολή των στοιχείων, τότε η τράπεζα έκανε τις αντιστροφές χρεώσεων τον περασμένο μήνα και αυτό επιστράφηκε αμέσως
Ok I got no where with sumup kept getting the same email reply even after sending details then the bank did the chargebacks last month and this refunded right away
Η τράπεζα μου είπε το άθροισμά της ποιος κάνει τις πληρωμές επικοινωνήστε μαζί τους, αλλά η τράπεζά σας θα έπρεπε πραγματικά να τις κάνει καθώς είναι μια εύκολη νίκη
The bank told me its sumup who do the payments contact them but your bank should really be doing them as its an easy win
Ναι, η πύλη πληρωμής είναι πιθανώς αθροιστική, αλλά πρέπει να πω στην τράπεζα ότι πλήρωσα για μια υπηρεσία
Yeah the payment gateway is probably sumup but I need to tell the bank I paid for a service
Τους λέω πάντα τι συνέβη, αλλά μερικά είναι δύσκολα
I always tell them what happened but some are difficult
Γεια σας παιδιά ήθελα απλώς να δώσω μερικές πληροφορίες για το Skinsonly. Είναι γνωστά ως Skinsonly LTD για όσους δεν το γνωρίζουν και πρόκειται να διαλυθούν ως εταιρεία, επομένως οι τράπεζες θα πρέπει να βοηθήσουν με αντιστροφές χρεώσεων εάν το αναφέρετε αυτό
Hi guys just wanted to drop some information on Skinsonly. They are known as Skinsonly LTD for those who don’t know and are set to dissolve as a company so banks should be helping with chargebacks if u mention this
Το Revolut είναι ένα αστείο που συνεργάζονται μαζί τους καθώς ασχολούνται με την εξυπηρέτηση πελατών κρυπτογράφησης Santander είναι ένα από τα χειρότερα!
Revolut is a joke they work along with them as they deal in crypto Santander customer service is one of the worst !
Ο Santander αρνήθηκε το δικό μου, παραπονέθηκα και συμφώνησαν να το κάνουν με λάθος mcc.
Santander refused mine, I complained and they’ve agreed to do it under wrong mcc.
Λοιπόν, ευτυχώς, οι τράπεζές μου δεν κάνουν λάθος κωδικό MCC ή εμπορεύματα που δεν έχουν παραληφθεί
So lucky my banks don’t do either wrong MCC code or goods not received
Θα μπορούσα να δοκιμάσω το fos, στάθηκα τυχερός καθώς είχα ενημερώσει τις τράπεζές μου στο παρελθόν για τον τζόγο και δεν έκαναν τίποτα για να βοηθήσουν, ξέρουν αν πάω στο fos θα με πλευρίσουν. Περιμένω απάντηση από πιστωτική κάρτα σχετικά με το dsserveltd και το auri digital (skinczar)
Could try fos, I got lucky as I’ve informed my banks before about gambling and they didn’t do anything to help, they know if I go to the fos they will side with me. I’m waiting for a response from a credit card about dsserveltd and auri digital (skinczar)
Μόλις υπέβαλα στο FOS πόσο χρόνο χρειάζονται συνήθως για να απαντήσουν;
I’ve just submitted to FOS how long do they usually take to reply?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.