Δεν μπορώ να βρω επαφή για τη Santeda, όσο για τη goldenbet, είπαν λίγο πολύ ότι είμαι υπεύθυνος για τη μη ανάγνωση των Όρων τους καθώς τους απαγορεύεται να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεν θα με βοηθούσε καθόλου, περιμένοντας το Ο διαμεσολαβητής εξακολουθεί να λέει βασικά ότι ήταν τζόγος και δεν καλύπτουν τον τζόγο ανά Mastercard ToS, παρόλο που το MCC δεν έπαιζε τζόγο, ήταν τυχερά παιχνίδια και ψηφιακά αγαθά. Το FoS περιμένει περίπου επτά εβδομάδες μέχρι στιγμής, ίσως λίγο περισσότερο και δεν έχουν ξεκινήσει σωστά την έρευνα, απλώς είπαν ότι θα διορίσουν έναν πράκτορα στην υπόθεσή μου όταν έχουν έναν ελεύθερο καθώς έχουν αυξημένο φόρτο εργασίας.
Can't find a contact for Santeda, as for goldenbet, they pretty much said i'm liable for not reading their ToS as they're prohibited from offering their services to the UK, wouldn't help me at all, waiting for the ombudsman still as chase basically said it was gambling and they don't cover gambling per mastercard ToS even though the MCC wasn't gambling, it was gaming and digital goods. The FoS has been around a seven week wait so far, maybe a touch longer and they've not began the investigation proper, just said they will appoint an agent to my case when they have one free as they have an increased workload.
Αυτόματη μετάφραση: