πριν από 2 ημέρες
Τι σε κάνει να το λες αυτό; Περιμένω να λάβω το αποτέλεσμα των τραπεζών στην απάντησή μου από το FOS αυτή την εβδομάδα 😳
What makes you say that? I’m waiting to get the banks outcome to my response from FOS this week 😳
0
Τι σε κάνει να το λες αυτό; Περιμένω να λάβω το αποτέλεσμα των τραπεζών στην απάντησή μου από το FOS αυτή την εβδομάδα 😳
What makes you say that? I’m waiting to get the banks outcome to my response from FOS this week 😳
απλά έχω μια αίσθηση..
το περιμενω και εγω νομιζω? Μου είπαν να απαντήσω μέχρι τις 6 Ιανουαρίου, οπότε υπέθεσα ότι θα έλεγαν το ίδιο στην τράπεζα ίσως; Δεν είμαι σίγουρος, αλλά περιμένω να ακούσω πίσω, αλλά διαβάζοντας όλα τα άλλα που έχουν στείλει οι άνθρωποι είναι σαν μια πιθανότητα 10% να συμπαραταχθούν μαζί σου, και δεν νομίζω ότι έχω πολλές πιθανότητες
I just have a feeling..
I am waiting for that too I think? They said for me to reply by 6th of Jan so I assumed they would have said the same to the bank maybe? I am not sure, but waiting to hear back but reading all the other ones that people have sent in it’s like a 10% chance of them siding with you, and I don’t think I have much chance
Λοιπόν, έχω απολύτως τα πάντα διασταυρωμένα για σένα γλυκιά μου. Έχουν κάνει ακόμη την έρευνά τους ή εξήγησαν αν θα δεχθούν την καταγγελία ή όχι;
είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, αλλά ελπίζουμε ότι όσο περισσότεροι το αναφέρουν τόσο μεγαλύτερη επιτυχία για το μέλλον! Συνέχισε να χαμογελάς
well I have got absolutely everything crossed for you lovely. Have they done their investigation yet or explained wether or not they will uphold the complaint?
it’s a draining long winded process but hopefully the more people who report it the more success for the future! Keep smiling
Γεια, Είμαι απελπισμένος να βρω το DSSERVLTD, μπορείτε να βοηθήσετε;
Hi I’m desperate to find DSSERVLTD please can you help?
Νομίζω ότι η materialgirl είναι ακόμα στη δουλειά παιδιά, οπότε να είστε υπομονετικοί ότι θα επικοινωνήσει μαζί μας όταν μπορέσει
I think materialgirl is still at work folks ,so be patient she will get to us when she can
Tbh δεν ξέρω πραγματικά,
ήταν το πρώτο email σε μένα και μου ζήτησαν να επιβεβαιώσω μερικές ερωτήσεις και αυτό ήταν!
Tbh i dont really know,
its the first email to me and they asked me to confirm a few questions and that was it!
Κάτι παρόμοιο περνάω τώρα με τα ονόματα εμπόρων να μην ταιριάζουν στις δηλώσεις.
Θα θέλατε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο M
I'm going through something similar right now with merchant names not matching on statements.
Would you mind reaching out to me at Malatok149@gmail.com
Γεια σου Malatok,
Τι ακριβώς θέλετε εκτός από το να μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου απευθείας μέσω email;
Δεν δίνω τη διεύθυνση email σε κάποιον τυχαίο shmo που μόλις δημιούργησε έναν λογαριασμό.
Hello Malatok,
What specifically do you want besides being able to contact me directly by email?
i don’t give out email address to some random shmo who just created an account.
Δίκαια, ήθελα απλώς τη συμβολή σας αφού βρίσκεστε επίσης στον Καναδά.
Τα "λανθασμένα" ονόματα εμπόρων που βλέπω στις δηλώσεις μου δεν ταιριάζουν με αυτά που έχω δει σε αυτό το νήμα.
Επίσης, το καζίνο ανήκει σε μια εταιρεία στη Μάλτα, οπότε δεν ήμουν σίγουρος αν έπρεπε να το δημοσιεύσω εδώ ή τι άλλο.
Τα ονόματα των εμπόρων εμφανίζονται ως
Copprie
Copprtrade
Δουβλίνο
Ιρλανδία
Δυστυχώς δεν έχω πληροφορίες για τα MCC για αυτές τις συναλλαγές, ίσως χρειαστεί να επικοινωνήσω με τη visa και να ρωτήσω.
Τέλος πάντων, μπράβο!
Fair, just wanted your input since you're also in Canada.
The 'incorrect ' merchant names I see on my statements don't match any that I've seen in this thread.
Also, the casino is owned by a company in Malta, so wasn't sure if I should post this here or what.
The merchant names come up as
Copprie
Copprtrade
Dublin
Ireland
Unfortunately I don't have info on the MCCs on those transactions, might have to contact visa and inquire.
Anyway, cheers!
Ζητώ συγγνώμη για την απότομη απάντηση. Ένας από τους λογαριασμούς μου παραβιάστηκε πρόσφατα.
Δεν έχω καμία σχέση με αυτές τις περιγραφές των εμπόρων. Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να βοηθήσω.
Btw Σταμάτησα να μελετώ τις αντιστροφές χρέωσης και διαπραγματεύτηκα με το πραγματικό καζίνο. Τους είπα ότι δεν θα προχωρούσα με αντιστροφές χρεώσεων μέσω της τράπεζάς μου, εάν πήγαιναν καλά για τις μισές από τις λανθασμένα κωδικοποιημένες καταθέσεις. Συμφώνησαν και τώρα έχω αποκλειστεί από την επωνυμία τους και τα σχετικά καζίνο.
Δεν κάνω πλέον κατάθεση με πιστωτική κάρτα, μόνο Interac ή crypto.
Καλή τύχη
My apologies for the curt reply. One of my accounts was compromised recently.
I have no dealings with those descriptions of merchants. Sorry I wasn’t able to help.
Btw I stopped perusing chargebacks and negotiated with the actual casino. I told them I would not go ahead with chargebacks through my bank if they would go good for half of the incorrectly coded deposits. They agreed and now I’m banned from their brand and related casinos.
I no longer deposit with credit card, only Interac or crypto.
Good Luck
Μην ανησυχείς φίλε, πρέπει να προστατεύσεις τον εαυτό σου.
Μπορώ να ρωτήσω, βρήκατε απλώς μεγαλύτερη επιτυχία στις απευθείας διαπραγματεύσεις με το καζίνο; Ή σταμάτησαν οι αντιστροφές χρέωσης;
Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου Wilder,
Εβίβα!
No worries man, gotta protect yourself.
May I ask, did you simply find more success in negotiating with casino directly? Or did the chargebacks stop going through?
Thanks for your input Wilder,
Cheers!
Λοιπόν, εγκατέλειψα τις αντιστροφές χρεώσεων αφού με απείλησε η Destream Services Ltd. Είναι μεγάλος πάροχος λανθασμένων συναλλαγών τζόγου. Έχουν έδρα εκτός Λευκωσίας, Κύπρος. Σκέφτηκα ότι θα δοκίμαζα μια διαφορετική διαδρομή.
Well tbh I gave up on the chargebacks after Destream Services Ltd threatened me. They are a big provider of miscoded gambling transactions. They are based out of Nicosia, Cyprus. I figured I’d try a different route.
Πώς σε απείλησαν; Σίγουρα, καθώς χρησιμοποιούν τρίτους εμπόρους για το ξέπλυμα συναλλαγών, δεν θα είχαν το πόδι να σταθούν;
How did they threaten you? Surely as they are using third party merchants to transaction launder they wouldn’t have a leg to stand on?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.