Έγινε αξίωση αντιστροφής χρέωσης με τη Nationwide πριν από περίπου 40 ημέρες, σχεδόν 6000 £ για περίπου 50 συναλλαγές από πολλούς παρόχους τρίτων πληρωμών.
Αμέσως η Nationwide επέστρεψε όλες τις πληρωμές ενώ διερεύνησε τις αντιστροφές χρέωσης, αλλά δήλωσε ότι τα χρήματα θα αφαιρούνταν από εμένα εάν οι αντιστροφές χρέωσης ήταν ανεπιτυχείς.
Είχε ειδοποιήσεις λίγες μέρες αργότερα ότι 3 συναλλαγές είχαν επιλυθεί με επιτυχία. Στη συνέχεια δεν άκουσα τίποτα για μερικές εβδομάδες τόσο ανήσυχα ότι τα υπόλοιπα ήταν ανεπιτυχή 😵💫
Τελικά χθες έλαβαν πολλές ειδοποιήσεις που έλεγαν ότι και οι υπόλοιπες συναλλαγές ήταν επιτυχείς!
Χαίρομαι που βρήκα αυτό το νήμα και συνειδητοποίησα ότι είχα την ευκαιρία να ανακτήσω κάποιες απώλειες και μπορώ να αφήσω πίσω μου αυτό το φρικτό κομμάτι της ζωής μου 😊
Raised a chargeback claim with Nationwide around 40 days ago, almost £6000 over around 50 transactions from multiple third part payment providers.
immediately Nationwide refunded all the payments whilst they investigated the chargebacks but stated the money would be taken back off me if the chargebacks were unsuccessful.
Had notifications a few days later that 3 transactions had been successfully resolved. Then heard nothing for a few weeks so worried the rest had been unsuccessful 😵💫
Finally yesterday got a load of notifications saying the rest of the transactions had been successful too!
So glad I found this thread and realised I had a chance of recouping some losses and can put this horrible part of my life behind me 😊
Αυτόματη μετάφραση: