Πολλά να περάσουν από την τελευταία ανάρτησή μου, συμφωνώ με το CryptoG ανησυχητικά σε ορισμένες περιπτώσεις, νομίζω ότι οι άνθρωποι αρχίζουν να το χρησιμοποιούν για δωρεάν ρολό.
Ήμουν μπροστά με τις δύο τράπεζές μου και αυτό χρησιμοποίησα, μη διστάσετε να το προσαρμόσετε. Συμφωνώ επίσης ότι πρέπει να το κάνετε κατά παραγγελία σας, διαφορετικά θα ενεργοποιηθεί κάτι εντός των τραπεζών που απλώς απορρίπτουν όλα εάν ένα τυπικό πρότυπο.
Σας γράφω για να ζητήσω επίσημα αντιστροφή χρέωσης για πρόσφατες συναλλαγές που έχουν υποβληθεί σε επεξεργασία στον λογαριασμό μου. Τα στοιχεία της συναλλαγής έχουν ως εξής.
Ημερομηνία συναλλαγής: 13/9/24 και 16/9/24 και 19/9/24
Ποσό: 104,14, 208,24, 104,54, 104,54 και 100,26, 107,54 (ποσά κατά προσέγγιση καθώς έχουν αυξηθεί)
Όνομα εμπόρου: Balon tech ltd, Newton OS ltd και ZPDG και Wpbazar.
Ως κάποιος που παλεύει με τον εθισμό στον τζόγο, είχα τοποθετήσει μπλοκ τζόγου στους λογαριασμούς μου πριν από αρκετά χρόνια για να αποτρέψω τυχόν συναλλαγές που σχετίζονται με τον τζόγο (χρεωστικές κάρτες), έγραψα επίσης μια πιστωτική κάρτα επειδή δεν μπορώ να κάνω ανάληψη μετρητών και όλες οι συναλλαγές για τζόγο λαμβάνουν μπλοκαριστεί.
Δυστυχώς, πρόσφατα υποτροπίασα και κατέθεσα χρήματα σε ένα διαδικτυακό καζίνο. Παρά το μπλοκ τζόγου που υπήρχε, το καζίνο χρησιμοποίησε έναν δόλιο έμπορο για να συγκαλύψει την πραγματική φύση της συναλλαγής, παρακάμπτοντας έτσι το μπλοκ χρησιμοποιώντας έναν λανθασμένο Κωδικό Κατηγορίας Εμπόρων (MCC).
Αυτή η πρακτική, γνωστή ως «ξέπλυμα συναλλαγών», παραβιάζει ευθέως τους κανονισμούς VISA και πληροί τις προϋποθέσεις για τη συναλλαγή για αντιστροφή χρέωσης. Η σκόπιμη χρήση ενός δόλιου εμπόρου από το καζίνο για να παρακάμψει το μπλοκ τζόγου αποτελεί σαφή παραβίαση των κανόνων VISA. Εάν το MCC είχε ρυθμιστεί σωστά, η συναλλαγή δεν θα είχε εξουσιοδοτηθεί, σημειώστε ότι γνωρίζω ότι θα ήταν δύσκολο για εσάς να αποκλείσετε ένα τροποποιημένο MCC, ωστόσο θα έπρεπε να ολοκληρώσετε μια αντιστροφή χρέωσης/ενότητα 75, καθώς αυτές οι εταιρείες δεν έχουν παράσχει αγαθά ή υπηρεσίες, βρήκα επίσης στοιχεία για δύο πρόσφατες υποθέσεις FOS που υποστηρίζουν την έναρξη αντιστροφής χρέωσης..
Έκανα το προληπτικό βήμα για τη θέσπιση περιοριστικών μέτρων για την αποφυγή τυχερών παιχνιδιών, αλλά η σκόπιμη και παράνομη πρακτική του ξεπλύματος συναλλαγών εκμεταλλεύτηκε μια ευπάθεια στο σύστημα, διευκολύνοντας αυτήν τη συναλλαγή παρά τον αποκλεισμό.
Παρόλο που εξουσιοδότησα τη συναλλαγή, δεν έλαβα προϊόντα ή υπηρεσίες από αυτόν τον έμπορο. Τα χρήματα κατευθύνθηκαν στο διαδικτυακό καζίνο, το οποίο χρησιμοποίησε αυτόν τον έμπορο για να παρακάμψει τους περιορισμούς τζόγου στον λογαριασμό μου. Η αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης για οποιαδήποτε αγαθά ή υπηρεσίες, εάν ισχύει, θα είναι η ίδια με την ημερομηνία της συναλλαγής. Ωστόσο, επειδή δεν παρασχέθηκαν αγαθά ή υπηρεσίες από τον έμπορο, ζητώ αντιστροφή χρέωσης.
Λάβετε επίσης υπόψη σας ότι πολλές συναλλαγές σε μετρητά μπλοκαρίστηκαν καθώς αυτές οι εταιρείες προσπάθησαν να παρακάμψουν οποιονδήποτε κωδικό εμπόρου.
Υπό το φως αυτών των περιστάσεων, σας παρακαλώ να επεξεργαστείτε μια αντιστροφή χρέωσης για το πλήρες ποσό της συναλλαγής. Εκτιμώ την κατανόησή σας και την άμεση προσοχή σας σε αυτό το θέμα. Θα μπορούσατε επίσης να δώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας αυτών των συναλλαγών, ώστε να μπορώ να αναφέρω την απάτη.
Σας ευχαριστούμε για τη βοήθειά σας.
Όλες οι αντιστροφές χρεώσεών μου έγιναν δεκτές από τις τράπεζες μετά από παράπονα, η Mastercard one ήταν εμπορεύματα που δεν ελήφθησαν και η Visa ήταν εσφαλμένος κωδικός 12.7 που παρακάμπτει τη νομοθεσία για τις πιστωτικές κάρτες για τα τυχερά παιχνίδια.
Εάν οι τράπεζες το απορρίψουν/απορρίψουν την καταγγελία, μην χάνετε το χρόνο σας μαζί τους, πηγαίνετε κατευθείαν στο FOS, καθώς οι τράπεζες δεν θα αλλάξουν την απόφασή τους, εκτός εάν το FOS τις κάνει.
Θα περιμένω για λίγες μέρες ακόμα για να βοηθήσω, αλλά μετά νομίζω ότι θα φύγω καθώς οι πληροφορίες είναι εδώ για όλους. Προτείνω, όπως είπαν και άλλοι, ζητήστε βοήθεια, καθώς όλοι είμαστε εθισμένοι σε αυτό.
Lots to go through since I last posted, I agree with CryptoG worryingly in some instances I think people are starting to use this to free roll.
I was up front with my two banks and this is what I used, please feel free to adapt it. I also agree that you need to make it bespoke to you otherwise it will trigger something within the banks that they just reject all if a standard template.
I am writing to formally request a chargeback for recent transactions processed on my account. The details of the transaction are as follows.
Date of Transaction: 13/9/24 and 16/9/24 and 19/9/24
Amount: 104.14, 208.24, 104.54, 104.54 and 100.26, 107.54 (approx amounts as these have increased)
Merchant Name: Balon tech ltd, Newton OS ltd and ZPDG and Wpbazar.
As someone struggling with gambling addiction, I had placed a gambling blocks on my accounts several years ago to prevent any gambling-related transactions (debit cards), I also signed up for a credit card because I cannot withdraw cash and all transactions for gambling get blocked.
Unfortunately, I recently relapsed and deposited funds to an online casino. Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of VISA regulations and qualifies the transaction for a chargeback. The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of VISA rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorised, please note I know it would have been difficult for you to block an altered MCC, however you should be completing a chargeback/section 75 as these companies have not provided goods or services, I have also found evidence of two recent FOS cases which support a chargeback being initiated..
I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorised the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback.
Please also note multiple cash transactions were blocked as these companies tried to bypass any merchant codes at all.
In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter. Could you also provide contact details of these transactions so I can report to action fraud.
Thank you for your assistance.
All of my chargebacks were accepted by the banks after complaining, Mastercard one was goods not received and Visa was incorrect code 12.7 that bypassed credit card law on gambling.
If the banks reject it/reject complaint don’t waste your time with them go straight to the FOS as the banks won’t change their decision unless FOS make them.
I will hang around for a few more days to assist, but then I think I will leave as the information is here for everyone. I suggest like others have said please all do seek help as we are all addicted to this, Gamban and Moses for the shops has been a gift for me 28 days gamble free now.
Αυτόματη μετάφραση: