Γεια σε όλους,
Μόλις έλαβε μια κλήση απαγόρευσης καταδίωξης μετά από μια υπόθεση απάτης και απάτης 4 εβδομάδων και απέρριψαν οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων, καθώς δεν είδαν καμία απάτη ή δόλια δραστηριότητα.
Έχω ένα ανοιχτό παράπονο επίσης λέγοντας ότι δεν ήθελα να περάσει στο τέλος της απάτης, εάν την ημέρα θα έπρεπε να γίνει μια απλή αντιστροφή χρέωσης για μη παραλαβή αγαθών ή υπηρεσιών.
Παρά το γεγονός ότι η elegro μου ζήτησε να ζητήσω από την τράπεζά μου να ξεκινήσει τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων, εξακολουθούν να μην συμμορφώνονται.
Του δίνω 1 τελευταία βολή με κυνηγητό για να επεξεργαστώ αντιστροφές χρεώσεων και για την έκβαση της καταγγελίας μου και μετά θα πρέπει να το πάω στο FOS.
Σκέφτηκα ότι θα ήταν μια μακρά αλλά απλή μη παραλαβή αγαθών ή υπηρεσιών.
Hi all,
Just had a call off chase bank after a 4 week scam and fraud case and they have declined any refund as they didn't see any scam or fraudulent activity.
I have an open complaint aswell saying I did not want it to go down the scam fraud route at the end if the day it should be a simple chargeback for non reciept of goods or services.
Despite elegro asking me to get my bank to start the refund process they are still not complying.
I am giving it 1 last shot with chase to process chargebacks and for the outcome of my complaint and then I will have to take it to the FOS.
I thought it would be a long but simple non reciept of goods or services.
Αυτόματη μετάφραση: