Η NineWin μου έχει επιστρέψει και εμένα τώρα.
σε επαφή με την Cosmobet που είχε απορρίψει την αρχική μου αξίωση πριν από 2 μήνες, αλλά την προσέγγισε με το νέο πρότυπο.
NineWin have now refunded me too.
in contact with Cosmobet who had rejected my initial claim 2 months ago but have approached it with the new template.
Παρακαλώ γράψτε τι στέλνετε στο NineWin.
Ποιο ήταν το ποσό;
Please write what you send NineWin.
What was the amount?
HelperSm νομίζω; Αλλά υποθέτω ότι υπάρχουν και άλλοι.
άλλο ένα: ξέρει κανείς για την easy*app που βρίσκεται στο Εδιμβούργο;
HelperSm i think? But i guess there is others as well.
antother one: does anyone know about easy*app located in edinburgh?
Hiya
Κάποια ενημέρωση; Υποστήριξαν τις αντιστροφές χρεώσεων;
Hiya
Any update? Did they argue the chargebacks?
Σχετικά με ένα μπόνους στους κουλοχέρηδες τους νομίζω. Μου φαίνεται περίεργο που χρησιμοποιούν έναν κωδικό περιοχής 415 και 310 για να επικοινωνήσουν μαζί μου
About a bonus on their slots I think. I find it weird they use a 415 and 310 area code number to contact me
Δεν θα ανησυχούσα. Απλώς να τους αγνοήσει;
I wouldn't be worried. Just ignore them?
Δεν είστε σίγουροι αν γνωρίζετε κάτι για το Jazz Casino, αλλά είναι ένα νόμιμο καζίνο, έτσι δεν είναι;
Μάλλον είμαι παρανοϊκός, αλλά δεν είναι το είδος του καζίνο, αν τους χρωστάς χρήματα, μπορούν να σε κυνηγήσουν. Δικαίωμα; Ξέρω ότι στο επίγειο καζίνο, όπως στο Βέγκας, μπορούν να το κάνουν αυτό, αλλά πιστεύω ότι με βάση το αν σου δώσουν πίστωση. Τα διαδικτυακά καζίνο δεν το κάνουν αυτό, είμαι σίγουρος.
Not sure if you know anything about Jazz Casino but they are a legitimate casino, aren't they?
I'm probably paranoid but they aren't the type of casino if you owe them money they can go after you. Right? I know on land based casino like in Vegas, they can do that but I believe that based if they give you credit. Online casinos don't do that, I'm sure.
Ευχαριστώ για αυτό,
υπάρχουν προτάσεις για καλούς ιστότοπους που πρέπει να επισκεφτείτε για αναφορές στον Καναδά;
Thanks for this,
any suggestions on good websites to visit for reporting in Canada?
Αυτή η υποστήριξη του Kinghills δεν μου απαντά καν. έστειλα 5 email σχετικά με το πρόβλημά μου, τα έστειλα τώρα με email αντιγράφοντας στον σύμβουλο τζόγου της τράπεζας και στην ομάδα παραπόνων αντιστροφής χρέωσης ακόμα τίποτα και ο λογαριασμός παραμένει ανοιχτός κατάσταση
This Kinghills support are not even answering me ive sent 5 emails about my problem ive now emailed them copying in my bank gambling advisor and chargeback complaints team still nothing and account still open status
Morning Dusty με ποια τράπεζα κάνατε την αντιστροφή χρέωσης του wintermads, τι είπατε στην τράπεζά σας και η wintermads απάντησε στην αντιστροφή χρέωσης;
Morning Dusty what bank did you do the wintermads chargeback with, what did you say to your bank and did wintermads respond to the chargeback?
Αυτή η υποστήριξη του Kinghills δεν μου απαντά καν. έστειλα 5 email σχετικά με το πρόβλημά μου, τα έστειλα τώρα με email αντιγράφοντας στον σύμβουλο τζόγου της τράπεζας και στην ομάδα παραπόνων αντιστροφής χρέωσης ακόμα τίποτα και ο λογαριασμός παραμένει ανοιχτός κατάσταση
This Kinghills support are not even answering me ive sent 5 emails about my problem ive now emailed them copying in my bank gambling advisor and chargeback complaints team still nothing and account still open status
Αυτό θα αρχίσουν να κάνουν όλοι - αγνοώντας τα πάντα. Το να μην λέτε τίποτα για αυτούς είναι καλύτερο από το να λέτε κάτι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αργότερα.
This is what they will all start doing - ignoring everything. Saying nothing for them is better than saying something which can be used at a later date.
Ξέρουν ότι το καταφέρνουν! αυτό είναι υπέρ μου καμία απάντηση για τυχόν αντιστροφές χρέωσης, αν γίνει, καθώς προσπάθησα να το λύσω με τον έμπορο
They obv know they are at it ! that goes in my favour no response for any chargebacks if done as ive tried to work it out with the merchant
Αυτή η υποστήριξη του Kinghills δεν μου απαντά καν. έστειλα 5 email σχετικά με το πρόβλημά μου, τα έστειλα τώρα με email αντιγράφοντας στον σύμβουλο τζόγου της τράπεζας και στην ομάδα παραπόνων αντιστροφής χρέωσης ακόμα τίποτα και ο λογαριασμός παραμένει ανοιχτός κατάσταση
This Kinghills support are not even answering me ive sent 5 emails about my problem ive now emailed them copying in my bank gambling advisor and chargeback complaints team still nothing and account still open status
Γεια σε όλους,
Μόλις έλαβε μια κλήση απαγόρευσης καταδίωξης μετά από μια υπόθεση απάτης και απάτης 4 εβδομάδων και απέρριψαν οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων, καθώς δεν είδαν καμία απάτη ή δόλια δραστηριότητα.
Έχω ένα ανοιχτό παράπονο επίσης λέγοντας ότι δεν ήθελα να περάσει στο τέλος της απάτης, εάν την ημέρα θα έπρεπε να γίνει μια απλή αντιστροφή χρέωσης για μη παραλαβή αγαθών ή υπηρεσιών.
Παρά το γεγονός ότι η elegro μου ζήτησε να ζητήσω από την τράπεζά μου να ξεκινήσει τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων, εξακολουθούν να μην συμμορφώνονται.
Του δίνω 1 τελευταία βολή με κυνηγητό για να επεξεργαστώ αντιστροφές χρεώσεων και για την έκβαση της καταγγελίας μου και μετά θα πρέπει να το πάω στο FOS.
Σκέφτηκα ότι θα ήταν μια μακρά αλλά απλή μη παραλαβή αγαθών ή υπηρεσιών.
Hi all,
Just had a call off chase bank after a 4 week scam and fraud case and they have declined any refund as they didn't see any scam or fraudulent activity.
I have an open complaint aswell saying I did not want it to go down the scam fraud route at the end if the day it should be a simple chargeback for non reciept of goods or services.
Despite elegro asking me to get my bank to start the refund process they are still not complying.
I am giving it 1 last shot with chase to process chargebacks and for the outcome of my complaint and then I will have to take it to the FOS.
I thought it would be a long but simple non reciept of goods or services.
Η τράπεζα δεν θα σας βοηθήσει. Περίπου το 1% των τραπεζών έχει ξεκινήσει επιστροφή χρέωσης. Συνεργάζονται με αυτές τις παράνομες εταιρείες απάτης. Ξεχάστε την τράπεζα.
Μπορείτε είτε να μεταβείτε στον ιστότοπο του καζίνο όπου χάσατε τα χρήματα
Ή μπορείτε να περάσετε από τον έμπορο.
Bank will not help you. About 1% of banks have started a charge back. They are working together with this illigal fraud companies. Forget the bank.
You can either go through the casino site where you lost the money
Or you can go through the merchant.
Είναι χάλια φίλε. Πώς κάνατε τις πληρωμές;
That sucks mate. How did you make the payments?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.