Έχω κάποιες αντιστροφές χρέωσης για το Grottobook στο Revolut. Θα πρέπει να γνωρίζουν αυτήν την εβδομάδα εάν έχουν απαντήσει ή όχι στο πρώτο βήμα.
I have some waiting chargebacks for Grottobook on Revolut. Should know this week if they have replied or not in the first step.
Γεια.
Έτσι, προσπάθησα να κάνω αντιστροφή χρέωσης με την πιστωτική κάρτα Ocean (κεφαλαία), η οποία απέρριψε την αντιστροφή χρέωσης και, στη συνέχεια, με συμβούλεψε να ακολουθήσω την οδό απάτης, μετά την απέρριψα και δεν έχω χάσει τη χρήση της πιστωτικής κάρτας. Είχα επίσης ένα κεφαλαίο φύλλο που ήταν ξεχωριστό από αυτό, και δεν το έχασα και αυτό. Αυτή η κάρτα δεν ήταν υπό έρευνα. Έχει ακούσει κανείς από εσάς τη γνώμη του Διαμεσολαβητή;
Hi.
So, I tried to chargeback with Ocean credit card (capital one) who declined the chargeback then advised me to go down the fraud route, then declined this and I have not lost use of the credit card. I also had a capital one card which was separate to this, and I have not lost that one too. This card was not under investigation. Have any of you heard back from the Ombudsman?
Γεια.
Έτσι, προσπάθησα να κάνω αντιστροφή χρέωσης με την πιστωτική κάρτα Ocean (κεφαλαία), η οποία απέρριψε την αντιστροφή χρέωσης και, στη συνέχεια, με συμβούλεψε να ακολουθήσω την οδό απάτης, μετά την απέρριψα και δεν έχω χάσει τη χρήση της πιστωτικής κάρτας. Είχα επίσης ένα κεφαλαίο φύλλο που ήταν ξεχωριστό από αυτό, και δεν το έχασα και αυτό. Αυτή η κάρτα δεν ήταν υπό έρευνα. Έχει ακούσει κανείς από εσάς τη γνώμη του Διαμεσολαβητή;
Hi.
So, I tried to chargeback with Ocean credit card (capital one) who declined the chargeback then advised me to go down the fraud route, then declined this and I have not lost use of the credit card. I also had a capital one card which was separate to this, and I have not lost that one too. This card was not under investigation. Have any of you heard back from the Ombudsman?
Χρυσός κανόνας - ποτέ μην χρησιμοποιείτε πιστωτική κάρτα σε αυτούς τους ιστότοπους. Εάν πείτε στον πάροχο πιστωτικής κάρτας ότι παίζει τζόγο, τότε μπορεί εύκολα να πει ότι παραβήσατε τους Όρους και Προϋποθέσεις της κάρτας και να την ακυρώσετε (με το χρέος να εξακολουθεί να οφείλεται). Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι ο κωδικός 7995 δεν χρησιμοποιείται (γιατί αν ήταν τότε θα αποκλεισόταν αυτόματα).
Μην χρησιμοποιείτε χρεωστική κάρτα ούτε tbf - αυτό που κάνουν αυτοί οι ιστότοποι είναι παράνομη απόκρυψη συναλλαγών που είναι απολύτως αντίθετη με τη νομοθεσία του Ηνωμένου Βασιλείου και παραβίαση των Όρων και Προϋποθέσεων της Mastercard/Visa Merchant. Οι νόμιμοι ιστότοποι που συλλαμβάνονται να το κάνουν αυτό μπορεί να τιμωρηθούν με πρόστιμο έως και 10000 ευρώ ανά συναλλαγή. Πρέπει να συγκεντρώσετε αντιστροφές χρέωσης, υποθέσεις Action Fraud, να επικοινωνήσετε με κάθε έμπορο που εμφανίζεται... ό,τι μπορείτε και μετά να το πάρετε από εκεί. Πηγαίνετε στον Διαμεσολαβητή - κυνηγήστε τον χειριστή του καζίνο, στείλτε μήνυμα στους παρόχους τυχερών παιχνιδιών. Δημιουργήστε μια υπόθεση - οι δράστες δεν έχουν τρόπο να αμφισβητήσουν οποιαδήποτε αντιστροφή χρέωσης επειδή τελικά παραβιάζουν το νόμο και αν το αμφισβητήσουν θα το δείξουν εγγράφως!
Golden rule - never use a credit card on these sites, ever. If you tell the credit card provider it is gambling then they can easily say you breached T&C's on the card and cancel it(with the debt still owing). This is despite the 7995 code not being used(because if it was then it would be automatically blocked).
Don't use a debit card either tbf - what these sites are doing is illegal transaction masking which is absolutely against the law of the UK and a breach of Mastercard/Visa Merchant T&C's. Legitimate sites caught doing this can be fined up to 10000 Euros per transaction. You need to raise chargebacks, Action Fraud cases, contact each merchant that appears...everything you can and then take it from there. Go to the Ombudsman - hound the casino operator, message the gaming providers. Build a case - the perpetrators have no way of questioning any chargeback because they are ultimately breaking the law and if they do question it they will be showing this in writing!
μπορώ να ρωτήσω γιατί δεν δημοσιεύτηκε το πρώτο μέρος της ανάρτησης myl; Απλώς ενημέρωσα τους ανθρώπους ότι είχα κερδίσει ένα καζίνο αλλά δεν μπορούσα να δώσω λεπτομέρειες εδώ;;
can I ask why the fist part of myl post was not published? I was only letting people know I had won against a casino but could not give details here??
Γεια, δεν είδα ότι δεν προστέθηκε κάτι ή ότι είχατε διαγραμμένες αναρτήσεις. Μερικές φορές οι αναρτήσεις απορρίπτονται στο σύστημά μας επειδή αξιολογεί ότι ενδέχεται να μην είναι σύμφωνες με τους κανόνες του φόρουμ και πρέπει να τις εγκρίνουμε. Αλλά δεν βλέπω το θέμα.
Hey, I didn't see that anything wasn't added or that you had any deleted posts. Sometimes posts get dropped into our system because it evaluates that they might not be in accordance with the forum rules and we have to approve them. But I don't see the issue.
Είμαι λίγο μπερδεμένος. Τι λέτε λοιπόν στον πάροχο πιστωτικών καρτών; Λέτε να μην στείλετε το σενάριο που έχει αναρτηθεί προηγουμένως, δηλαδή λανθασμένους κωδικούς εμπόρου κ.λπ.
Από όσα μπορώ να συγκεντρώσω εδώ, οι άνθρωποι πέτυχαν με αντιστροφές χρεώσεων πιστωτικών καρτών χρησιμοποιώντας αυτήν τη διαδικασία;
I’m a little confused. So what do you say to the credit card provider? You’re saying don’t send the script that has been posted previously, I.e incorrect merchant codes etc.
From what I can gather on here people have been successful with credit card chargebacks using this procedure?
Ευχαριστώ για την απάντησή σας.
Προσπάθησα να επικοινωνήσω με τους εμπόρους αλλά δεν είχα καμία απάντηση.
Είμαι πλέον κλειδωμένος από την εφαρμογή της πιστωτικής μου κάρτας, επομένως δεν μπορώ να λάβω λεπτομέρειες από τις δηλώσεις μου.
Θα βοηθήσει ο Διαμεσολαβητής σε μια υπόθεση όπως αυτή;
Thanks for your reply.
I have tried contacting the merchants but have had no response.
I am now locked out of my credit card app so can't get any details from my statements.
Will the ombudsman help with a case like this?
Είχα επιτυχία με το δικό μου μέσω πιστωτικής κάρτας, νομίζω ότι είσαι ασφαλής αν είναι η πρώτη και μοναδική φορά. Αν αρχίσετε να το κάνετε κατάχρηση, μπορεί να γίνουν αστεία.
I was successful with mine via Credit card, I think you're safe if it's the first and only time. If you start abusing it, they might get funny.
Είμαι λίγο μπερδεμένος. Τι λέτε λοιπόν στον πάροχο πιστωτικών καρτών; Λέτε να μην στείλετε το σενάριο που έχει αναρτηθεί προηγουμένως, δηλαδή λανθασμένους κωδικούς εμπόρου κ.λπ.
Από όσα μπορώ να συγκεντρώσω εδώ, οι άνθρωποι πέτυχαν με αντιστροφές χρεώσεων πιστωτικών καρτών χρησιμοποιώντας αυτήν τη διαδικασία;
I’m a little confused. So what do you say to the credit card provider? You’re saying don’t send the script that has been posted previously, I.e incorrect merchant codes etc.
From what I can gather on here people have been successful with credit card chargebacks using this procedure?
Όχι, δεν λέω τίποτα το αντίθετο. Απλώς μια προειδοποίηση να μην χρησιμοποιείτε ποτέ πιστωτικές κάρτες για τέτοιου είδους πράγματα, καθώς αποτελεί άμεση παραβίαση των Όρων και Προϋποθέσεων και μπορεί να σημαίνει άμεσο κλείσιμο της διευκόλυνσης της πιστωτικής κάρτας.
Τα πρότυπα είναι εντάξει - αλλά ένα απλό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε κάθε έμπορο που κυνηγά και δείχνει ότι δεν θα ανταποκριθεί και ότι δημιουργεί μια υπόθεση είναι το κλειδί.
No, I am not saying anything opposite to that at all. Just a warning not to ever use credit cards for this type of stuff as it is a direct breach of T&Cs and can mean an immediate closure of the credit card facility.
The templates are fine - but a simple email to each merchant chasing and showing they won't respond and building a case is key.
Εντάξει, θα πρέπει!
Νόμιζα ότι υπονοούσατε να ακολουθήσετε κατευθείαν τη διαδρομή «αγαθά που δεν παραλήφθηκαν», η οποία θα ήταν δύσκολη, καθώς πολλές φορές δεν θα μπορούσατε καν να επιβεβαιώσετε τα προϊόντα που παραγγείλατε με βάση τους περιγραφείς των δηλώσεων.
Ok, gotcha!
I thought you were implying going straight down the ‘goods not received’ route which would be difficult since a lot of the time you wouldn’t even be able to confirm what the goods you ordered were based on the descriptors on statements.
Εντάξει, θα πρέπει!
Νόμιζα ότι υπονοούσατε να ακολουθήσετε κατευθείαν τη διαδρομή «αγαθά που δεν παραλήφθηκαν», η οποία θα ήταν δύσκολη, καθώς πολλές φορές δεν θα μπορούσατε καν να επιβεβαιώσετε τα προϊόντα που παραγγείλατε με βάση τους περιγραφείς των δηλώσεων.
Ok, gotcha!
I thought you were implying going straight down the ‘goods not received’ route which would be difficult since a lot of the time you wouldn’t even be able to confirm what the goods you ordered were based on the descriptors on statements.
Όχι - στείλτε email σε κάθε όνομα εμπόρου και ζητήστε του να διευκρινίσει ποια αγαθά παρασχέθηκαν και να παράσχει αποδείξεις για τις συναλλαγές. Εγγυημένα δεν θα λάβετε πολλές απαντήσεις!
No - email each merchant name and ask them to clarify what goods were provided and provide receipts for the transactions. Guaranteed you won't get many responses!
Αυτή ήταν η πρόθεσή μου, πρέπει να αναφέρω το λανθασμένο MCC σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή απλώς να επισημάνω το ποσό της συναλλαγής, την ημερομηνία κ.λπ. και να ρωτήσω ποια αγαθά/υπηρεσίες μας παρέχονται;
That was my intention, should I mention the incorrect MCC in this email or simply highlight transaction amount, date etc and ask what goods/services we’re provided?
Αυτή ήταν η πρόθεσή μου, πρέπει να αναφέρω το λανθασμένο MCC σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή απλώς να επισημάνω το ποσό της συναλλαγής, την ημερομηνία κ.λπ. και να ρωτήσω ποια αγαθά/υπηρεσίες μας παρέχονται;
That was my intention, should I mention the incorrect MCC in this email or simply highlight transaction amount, date etc and ask what goods/services we’re provided?
Μην αναφέρετε τίποτα που δεν χρειάζεται. Αναρωτηθείτε τι είναι τα εμπορεύματα και επιμείνετε σε μια απόδειξη. Αυτό είναι το μόνο που χρειάζεται.
Αξιότιμοι κύριοι,
Στις XXΧΧΧΧΧ λήφθηκε μια συναλλαγή από τον τραπεζικό μου λογαριασμό/κάρτα του XXX. Ο έμπορος που αναφέρεται στη συναλλαγή είστε εσείς.
Δώστε λεπτομέρειες για τα αγαθά που αγοράσατε και δώστε μια απόδειξη πώλησης για τη συναλλαγή.
Ευχαριστώ,
XXX
Κρατήστε το απλό
Don't mention anything that you don't have to. Question what the goods are and insist on a receipt. That is all that is needed.
Dear sirs,
On Xth of XXXXXXX a transaction was taken from my bank account/card of XXX. The merchant listed on the transaction is you.
Please provide details of the goods purchased and provide a sales receipt for the transaction.
Thanks,
XXX
Keep it simple
Είχε κάποιος την τύχη να βρει το εμπορικό auri digital. Βρήκα μια εταιρεία με το ίδιο όνομα και μου έστειλαν email λέγοντας ότι δεν είναι αυτοί, αλλά γνωρίζουν ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το όνομα της εταιρείας τους.
Has anyone had any luck finding the merchant auri digital. I found a company with the same name and they emailed back saying it isn’t them but they are aware of people using their company name.
Όχι, τα ψάχνω κι εγώ, οπότε αν βρείτε τη διεύθυνση email, ενημερώστε με.
No, I am also looking for them so if you find the email address, please let me know.
Είχε κάποιος την τύχη να βρει το εμπορικό auri digital. Βρήκα μια εταιρεία με το ίδιο όνομα και μου έστειλαν email λέγοντας ότι δεν είναι αυτοί, αλλά γνωρίζουν ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το όνομα της εταιρείας τους.
Has anyone had any luck finding the merchant auri digital. I found a company with the same name and they emailed back saying it isn’t them but they are aware of people using their company name.
Βρήκε αυτό
Auri Digital Control Technology Co., Ltd
Μαρκ Λούο
ΤΗΛ:+86-551-65670393
Κινητό τηλέφωνο/Whatsapp: +86 18130085731
E-mail:
Προσθήκη: ΟΧΙ. 328# Tian He Road Luyang Industrial Park Hefei Anhui Κίνα
https://auri361.com/
Found this
Auri Digital Control Technology Co.,Ltd
Marc Luo
TEL:+86-551-65670393
Cell phone/Whatsapp : +86 18130085731
E-mail: marcluo@outlook.fr
Add: NO. 328# Tian He Road Luyang Industrial Park Hefei Anhui China
https://auri361.com/
Τι γίνεται αν ο λογαριασμός μου στην τράπεζα είναι κλειστός, τον έκλεισαν λόγω πολλών συναλλαγών και είπαν ότι είναι μόνο για καθημερινές συναλλαγές.
Τώρα τους είπα, θέλω να κάνω κάποιες διαφωνίες σχετικά με τις συναλλαγές, αλλά λένε ότι δεν μπορούν να με βοηθήσουν, αφού δεν είμαι πια πελάτης, δεν μπορούν να κάνουν διαφορές / αντιστροφές χρεώσεων για μένα.
Μπορώ να κάνω κάτι;
Ποια είναι τα δικαιώματά μου;
What if my account with the bank is closed, they closed it because of to much transactions and they said they are only for day to day transactions.
Now i told them, i want to do some disputes on transactions, but they say they cant help me, since i am not a customer anymore, they can not do any disputes / chargebacks for me.
Anything i can do ?
What are my rights ?
Γεια σε όλους,
Μπαίνει κανείς στον κόπο να στείλει απευθείας email στα καζίνο με αιτήματα επιστροφής χρημάτων χρησιμοποιώντας τα πρότυπα επιστολών;
Δεδομένου ότι στέλνουμε email στους εμπόρους που στέλνουν email στο καζίνο, δεν μπορείτε να κάνετε κακό;
Hi all,
Is anyone bothering to email casinos directly with refund requests using the letter templates?
Since we’re emailing the merchants emailing the casino can’t do any harm?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.