πριν από 1 μήνα
Είχα τύχη μόνο με την Jokabet να το κάνει αυτό, οι περισσότεροι δεν τους νοιάζει.
I only ever had luck with Jokabet doing this, most of them don't care.
0
Είχα τύχη μόνο με την Jokabet να το κάνει αυτό, οι περισσότεροι δεν τους νοιάζει.
I only ever had luck with Jokabet doing this, most of them don't care.
Γεια σε όλους,
Μπαίνει κανείς στον κόπο να στείλει απευθείας email στα καζίνο με αιτήματα επιστροφής χρημάτων χρησιμοποιώντας τα πρότυπα επιστολών;
Δεδομένου ότι στέλνουμε email στους εμπόρους που στέλνουν email στο καζίνο, δεν μπορείτε να κάνετε κακό;
Hi all,
Is anyone bothering to email casinos directly with refund requests using the letter templates?
Since we’re emailing the merchants emailing the casino can’t do any harm?
Το πιο πιθανό είναι να το αγνοήσουν. Ωστόσο, είναι προς το συμφέρον τους να το διορθώσουν, καθώς χρεώνονται τέλη από τους επεξεργαστές πληρωμών για αντιστροφές χρέωσης.
Most likely they will ignore it tbh. However, it is in their interest to fix as they are charged fees by payment processors for chargebacks.
Ναι, υποθέτω ότι είναι έτσι, αλλά αξίζει μια βολή, υποθέτω… τίποτα να χάσετε.
Yeah I presume that’s the case but worth a shot I guess…nothing to lose.
Ακριβώς, θα ήταν προς το συμφέρον τους να κάνουν ταξινόμηση πριν από τη διαδρομή αντιστροφής χρέωσης κ.λπ
Exactly, it would be in their best interests to sort before going down chargeback route etc
Ξέρει κανείς ποιος κρύβεται πίσω από τα παρακάτω:
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
Bitsent
KEYLSM
ΚΑΤΑΘΕΣΗ
CSH - Συμπλήρωση
AL_Δημιουργός λογότυπου
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Οποιαδήποτε πληροφορία θα εκτιμούσαμε ιδιαίτερα!
Εργάζομαι σε ένα τεράστιο έργο που περιλαμβάνει FI, VISA, Mastercard και άλλους.
Αλλά μου λείπουν οι εταιρείες/δικτυακά καταστήματα πίσω από όλα τα παραπάνω.
Βοηθήστε με να το αποκαλύψω και θα σας ωφελήσει επίσης.
Έχω εντοπίσει περίπου 50 ψεύτικους εμπόρους, αλλά μου λείπει ο παραπάνω.
Παρακαλώ βοηθήστε με παιδιά! Όλοι θα επωφεληθούμε από αυτό.
Does anyone know who is behind the following:
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
Bitsent
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Any information would be greatly appreciated!
I am working on a huge project involving FI, VISA, Mastercard, and others.
But I am missing the companies/webshops behind all of the above.
Help me uncover this, and it will benefit you as well.
I have localised around 50 fake merchants but i am missing the one aboves.
Please help me out guys! We will all benefit from it.
Μόνο η Jokabet μου επέστρεψε άμεσα.
Velovet, luckypays, Donbet, mystake και Nationalbet απορρίφθηκαν όλα
Only Jokabet refunded me directly.
Velovet, luckypays, Donbet, mystake and nationalbet all rejected
Μου δόθηκε επιστροφή χρημάτων από έμπορο. Όποιος έχει booksperue ως έναν από τους εμπόρους του. Επικοινωνήστε μαζί τους εδώ: επιστρέφουν χρήματα.
I have had a merchant refund me. Anyone who has bookspersue as one of their merchants. Contact them here: support@bookspersue.com they are refunding.
Ξέρει κανείς ποιος κρύβεται πίσω από τα παρακάτω:
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
Bitsent
KEYLSM
ΚΑΤΑΘΕΣΗ
CSH - Συμπλήρωση
AL_Δημιουργός λογότυπου
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Does anyone know who is behind the following:
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
Bitsent
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Φυσικά, τίποτα να χάσετε, απλώς μπορεί να είναι χρονοβόρο.
Of course, nothing to lose, just can be time consuming.
Έχει κάποιος βοηθήσει κατά του creapay.cz;
Μόλις έλαβα μια απάντηση, ότι θα απαντήσουν σε 14 ημέρες, αλλά δεν έχω ξανακούσει από αυτούς.
πήραν πάνω από 30 χιλιάδες
Has anyone help against creapay.cz?
i just got one reply, that they will answer in 14 days but Never heared from them back.
got like 30k+ on them
Ψάχνω και για smpaypf*gamingstore. Οι άνθρωποι εδώ έχουν προτείνει την Magua Pay Inc
I’m searching for smpaypf*gamingstore too. People here have suggested Magua Pay Inc
Ξέρει κανείς ποιος κρύβεται πίσω από τα παρακάτω:
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
Bitsent
KEYLSM
ΚΑΤΑΘΕΣΗ
CSH - Συμπλήρωση
AL_Δημιουργός λογότυπου
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Does anyone know who is behind the following:
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
Bitsent
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
It isn't them though! I emailed and they know nothing about transactions of any kind.
Bitsent = Quickbit eu AB
Δεν ξεπληρώνουν κανέναν. Άρα δεν έχουν ενδιαφέρον.
Το Quickbit θα πρέπει να ενημερωθεί στις σουηδικές αρχές και στο finansinspektionen/skatteverket.
Αυτό γίνεται.
Ετσι. Αυτό έχει μείνει και χρειάζομαι πληροφορίες
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
KEYLSM
ΚΑΤΑΘΕΣΗ
CSH - Συμπλήρωση
AL_Δημιουργός λογότυπου
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Bitsent = Quickbit eu AB
They dont pay back anybody. So they are not intresting.
Quickbit should be informed to the swedish authorities and finansinspektionen/skatteverket.
This is done.
So. This is left wo i need info about
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Γεια σου,
είχε μια απάντηση από το NatWest λέγοντας αυτό. Οποιαδήποτε βοήθεια όπου μπορώ να πάω τώρα θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα, δεν μου ζήτησαν ποτέ κανένα είδος αποδείξεων, απλώς μου είπαν να περιμένω μια απάντηση.
Hey,
had a response from NatWest saying this. Any help where I can Go now will be greatly appreciated,they never asked me for any sort of evidence just told me to wait for a response.
Γεια σου,
είχε μια απάντηση από το NatWest λέγοντας αυτό. Οποιαδήποτε βοήθεια όπου μπορώ να πάω τώρα θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα, δεν μου ζήτησαν ποτέ κανένα είδος αποδείξεων, απλώς μου είπαν να περιμένω μια απάντηση.
Hey,
had a response from NatWest saying this. Any help where I can Go now will be greatly appreciated,they never asked me for any sort of evidence just told me to wait for a response.
Πρέπει να ρωτήσετε την τράπεζα για το έντυπο καταγγελιών της - θα σας ζητήσουν στη συνέχεια να τους αναφέρετε λεπτομερώς την καταγγελία, το ίδιο και ο διαμεσολαβητής, εάν φτάσει τόσο μακριά, ώστε να μην υπάρχουν πρότυπα καθαυτά. Απλώς πρέπει να εξηγήσω το γεγονός ότι οι έμποροι δεν έχουν ανταποκριθεί, δεν παρέχονται αγαθά ή υπηρεσίες, δεν υπάρχουν αποδείξεις, ο κωδικός MCC είναι λάθος κ.λπ.
You need to ask the bank for their complaints form - they will then ask you to detail the complaint to them, same with the ombudsman if it goes that far so no templates as such. Just need to explain around the fact that merchants haven't responded, no goods or services provided, no receipts, MCC code wrong etc.
Ποια ήταν η βάση της καταγγελίας σας; Ζητήσατε αντιστροφή χρέωσης;
What was the basis of your complaint? Did you request chargeback?
Γεια,
Ναι, δοκίμασα αντιστροφή χρέωσης για αγαθά που δεν ελήφθησαν και στη συνέχεια η τράπεζα το άλλαξε σε δυαδική διαφωνία συναλλαγών χωρίς να μου μιλήσει για αυτό, μόλις έλαβα ένα email 3 ημέρες μετά την έναρξη της διαφωνίας, καθώς για τις βάσεις κατέθεσα χρήματα σε γουόν περισσότερα από όσα κατέθεσα ήθελα να ανάκληση καζίνο μου ζήτησε να στείλω ξανά τη διεύθυνση των πληροφοριών μου τραπεζική κάρτα κ.λπ. ημέρα μετά την προσπάθειά μου να συνδεθώ στον λογαριασμό κλειδώθηκε. Η διαδικτυακή συνομιλία δεν μπορούσε να μου πει γιατί ο λογαριασμός μου έκλεισε και έπεσε στη διαδρομή αντιστροφής χρέωσης
Hi,
Yes i tried chargeback for goods not received and then the bank changed it to binary trading dispute without actually talking to me about it i just received a email 3 days after starting the dispute, as for baises i depsoited money in won more then deposited wanted to withdraw casino asked me to resend my info address bank card etc day after tried to log on account was locked online chat could not tell me why my account was closed to went down the chargeback route
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.