Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 211)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
725.763 προβολές 6.440 απαντήσεις |
|
1...210 211 212...330
πριν από 2 μήνες

Η ίδια η Revolut επεξεργάζεται συναλλαγές για τα καζίνο. Ως Revolutpay ή ως παραλήπτης για πληρωμές με κάρτα. Είναι λυπηρό που αυτή η τράπεζα παίρνει άδεια σε διάφορες χώρες.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Is there a limit to how many charge backs you can do?

πριν από 2 μήνες

Δεν υπάρχουν όρια στις αντιστροφές χρέωσης από τον κάτοχο της κάρτας, αλλά οι εκδότες της κάρτας VISA και Mastercard θα αντιληφθούν τον μεγάλο αριθμό αντιστροφών χρέωσης και ενδέχεται να κάνουν δυσάρεστες ερωτήσεις στην υπηρεσία πληρωμών.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

WHY DOES NO ONE HELP ANYONE? CAN YOU PLEASE TELL ME THE NAME OF THE CASINO SITE FROM WHICH YOU SUCCESSFULLY LOADED MONEY WITH A CREDIT CARD? BECAUSE I AM LOADING MONEY FROM THERE AND APPLYING FOR A CHARGEBACK PROCESS, AT LEAST TRYING MY LUCK.

πριν από 2 μήνες

If you indicate the names of the sites and tell me which company they work with, I can help everyone. Please, I would like to help each other.






BettyBetty
πριν από 2 μήνες

They have all been rejected from Revolut.

I guess I could write to bank of Lituania, but I doubt there is any point.

Howdydowdy
πριν από 2 μήνες

No but banks seem to use the amount against the consumer to reject additional ones:

Years a go this happened to me via Halifax, two chargebacks for tickets and flights which were valid, next time I had to do one for tickets Lloyds who own Halifax starting going down the whole questioning me for fraud citing that they cannot accept anymore chargebacks from me even though they were valid this was during COVID when some ticket providers kept offering vouchers which were of no use to me, luckily the ticket provider wrote to Lloyds to admit wrongdoing and then refunded directly.

As for our issues on this forum, even though there are no limits I would imagine certain providers such as Revolut are flagging internal risk/governance issues and looking for an excuse not to assist us.

Luckily in the UK we have the FOS to go to but appears others elsewhere not so fortunate.

All mine have now been processed across two companies so I would say to everyone please keep going, use the complaints process at the banks then flag FOS if not resolved, check back over the forum a few of us have been successful with the banks and if not others have had FOS side with them.

Key point don’t give up and continue to help each other on here.


k98m9c54x5
πριν από 2 μήνες

Είμαι στην ίδια θέση με εσάς, δεν ξέρω τι να κάνω πια γιατί με αρνούνται να κάνω αντιστροφές χρέωσης.


Εάν υπάρχουν αρκετοί από εμάς που γράφουμε στην τράπεζα της Λιθουανίας, μπορεί να οδηγήσει κάπου, ποιος ξέρει.


Δεν έχουμε λάβει αποδείξεις ή αγαθά, επομένως θα πρέπει να έχουμε κάθε δικαίωμα για αντιστροφή χρέωσης.


Επικοινώνησα επίσης με τη Mastercard στα Σκανδιναβικά, αλλά έχει περάσει πάνω από 1 εβδομάδα τώρα και ακόμα δεν υπάρχει απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 2 μήνες

Ναι, δεν βλάπτει να προσπαθείς. Το χειρότερο που συμβαίνει είναι ότι αποδεικνύουν ότι η Revolut έχει δίκιο, αλλά τότε η κατάσταση δεν είναι χειρότερη από πριν.


Επικοινώνησε επίσης με ένα τμήμα της Mastercard όπου θα μπορούσατε να αναφέρετε σφάλματα, αλλά δεν έχετε λάβει απάντηση για περισσότερο από ένα μήνα.


Έχει κλείσει και η Revolut τον λογαριασμό σας;

Αυτόματη μετάφραση:
k98m9c54x5
πριν από 2 μήνες

Ναι, αυτό ακριβώς νομίζω!


Όχι, δεν έχουν κλείσει τον λογαριασμό μου, κάτι που είναι περίεργο, γιατί έχω κάνει πολλές αντιστροφές χρέωσης από τότε που ξεκίνησε και έχω κερδίσει κάθε μία.


Μόλις όμως άρχισα να κάνω chargeback τον περασμένο μήνα στις συναλλαγές που είχα μείνει, σταμάτησε και μου επισημαίνουν ότι σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορούν να προχωρήσουν ξαφνικά.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Colin09 διαγράφηκε
πριν από 2 μήνες

I have Grottobook ones and the show London but they were taken as euros.

They haven't replied to any of my messages and I'm nervous to do a charge back as it's on a credit card I have done some on and don't want them to close my card as I need it.

How do you know their bank is in Lithuania?


Thanks for the help in advance

Howdydowdy
πριν από 2 μήνες

Becouse Revolut reply with an email if you use their complaint form and telling you that you can contact their bank in Lithuania then they give you a link/form to complain🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
πριν από 2 μήνες

If you indicate the names of the sites and tell me which company they work with, I can help everyone. Please, I would like to help each other.






πριν από 2 μήνες

Hi there!

Perhaps it would be good to explain how you intend to help. I'm curious to know that, for example. Given the nature of this whole thread, I bet it is important to know more about your suggested role.

Do you agree?

πριν από 2 μήνες

I have had success via a casino, I can’t ngo into details here due to spy’s but if there is a telegram or discord happy to chat

πριν από 2 μήνες

Oh sent before I had x finished and sent for review obviously being policed in casinos behalf??


I have the emails I sent etc. I do have mental health issues and other factors are included but you have to tailor it to you

Radka
πριν από 2 μήνες

can I ask why the fist part of myl post was not published? I was only letting people know I had won against a casino but could not give details here??

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
πριν από 2 μήνες

Hi

in process of doing chargeback against pixeleum and finnart.io, donbet don’t want to help deposited won more then I deposited and now that I wanted to withdraw they closed my account down. Tried email both 3rd party merchants no avail but now trying to do chargeback.


I also have same issue from bounty reels has the same issue deposited won up to 23k closed my account after wanting to withdraw but can’t find details for 3rd party merchants which took my money they are called


SERAPHYX

CSSKINSPRO

FARAMP

Any details to get in touch with these would be a massive help.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Williamj86
πριν από 2 μήνες

Faramp = https://www.mobilum.com/en


Contact them and explain the situation and they will help with chargeback 👌

They dont do refunds directly so you still need to go via your bank, but when you have proof of the email Conversations its No problems, mobilum will tell you to do chargebacks and approve them in 2 weeks.




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Lucid_1337
πριν από 2 μήνες

Hi,

Thank you so much for that seriously. I will try them tomrrow and start getting the ball rolling with these. Would you know any of the other 2 companies information at all.


1...210 211 212...330
Μετάβαση στη σελίδααπό 330 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα