Όχι, αλλά οι τράπεζες φαίνεται να χρησιμοποιούν το ποσό έναντι του καταναλωτή για να απορρίψουν πρόσθετα:
Χρόνια πολλά μου συνέβη αυτό μέσω του Χάλιφαξ, δύο αντιστροφές χρέωσης για εισιτήρια και πτήσεις που ίσχυαν, την επόμενη φορά έπρεπε να κάνω μία για εισιτήρια. Εμένα, παρόλο που ίσχυαν, αυτό ήταν κατά τη διάρκεια του COVID, όταν ορισμένοι πάροχοι εισιτηρίων συνέχισαν να προσφέρουν κουπόνια που δεν ήταν χρήσιμα για μένα, ευτυχώς ο πάροχος εισιτηρίων έγραψε στη Lloyds για να παραδεχτεί την παράνομη ενέργεια και στη συνέχεια επέστρεφε απευθείας τα χρήματα.
Όσον αφορά τα ζητήματά μας σε αυτό το φόρουμ, παρόλο που δεν υπάρχουν όρια, θα φανταζόμουν ότι ορισμένοι πάροχοι, όπως η Revolut, επισημαίνουν ζητήματα εσωτερικού κινδύνου/διακυβέρνησης και αναζητούν δικαιολογία για να μην μας βοηθήσουν.
Ευτυχώς στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουμε το FOS για να πάμε, αλλά φαίνονται άλλοι όχι τόσο τυχεροί αλλού.
Όλα τα δικά μου έχουν πλέον υποβληθεί σε επεξεργασία σε δύο εταιρείες, οπότε θα έλεγα σε όλους, παρακαλώ συνεχίστε, χρησιμοποιήστε τη διαδικασία παραπόνων στις τράπεζες και, στη συνέχεια, επισημάνετε το FOS εάν δεν επιλυθεί, ελέγξτε ξανά στο φόρουμ μερικοί από εμάς είχαμε επιτυχία με τις τράπεζες και εάν Όχι άλλοι είχαν την πλευρά του FOS μαζί τους.
Βασικό σημείο μην τα παρατάτε και συνεχίστε να βοηθάτε ο ένας τον άλλον εδώ.
No but banks seem to use the amount against the consumer to reject additional ones:
Years a go this happened to me via Halifax, two chargebacks for tickets and flights which were valid, next time I had to do one for tickets Lloyds who own Halifax starting going down the whole questioning me for fraud citing that they cannot accept anymore chargebacks from me even though they were valid this was during COVID when some ticket providers kept offering vouchers which were of no use to me, luckily the ticket provider wrote to Lloyds to admit wrongdoing and then refunded directly.
As for our issues on this forum, even though there are no limits I would imagine certain providers such as Revolut are flagging internal risk/governance issues and looking for an excuse not to assist us.
Luckily in the UK we have the FOS to go to but appears others elsewhere not so fortunate.
All mine have now been processed across two companies so I would say to everyone please keep going, use the complaints process at the banks then flag FOS if not resolved, check back over the forum a few of us have been successful with the banks and if not others have had FOS side with them.
Key point don’t give up and continue to help each other on here.
Αυτόματη μετάφραση: