Ελπίζω όλα να πάνε καλά! Έχω την κόλαση με τη Revolut που αρνείται εντελώς να με βοηθήσει και αυτή τη στιγμή συμπληρώνω φόρμες για να στείλω email στην τράπεζά τους στη Λιθουανία.
Δεν ξέρω πραγματικά τι να γράψω, απλώς αναρωτιέμαι αν πρέπει να γράψω ότι δεν έλαβα κανένα εμπόρευμα ή αν πρέπει να αναφέρω λάθος κωδικό MCC.
Στο παρελθόν, η Revolut ισχυρίστηκε ότι δεν μπορούσε να βοηθήσει σε αυτές τις περιπτώσεις και αναφέρθηκε σε συναλλαγές τζόγου/πίστωση παιχνιδιών.
αν και οι συναλλαγές δεν είναι συναλλαγές καζίνο όπως όλοι εδώ γνωρίζουν 🙂
Η Revolut εξακολουθεί να μην απαντά ακριβώς στις ερωτήσεις μου όταν ρωτά για μια πραγματική απάντηση γιατί απορρίπτει τις αντιστροφές χρεώσεων μου.
Σχετικά με τις συναλλαγές λένε απλώς "Ελέγξαμε την περίπτωσή σας και δυστυχώς αυτή η συναλλαγή δεν είναι κατάλληλη για επιστροφή χρημάτων.
Αυτό εξαρτάται από τους κανόνες της μάρκας της κάρτας. Η απόφαση είναι οριστική και δεν μπορεί να ανακληθεί»
Από την καταγγελία της Revolut:
Γεια Lucid
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας.
Λυπάμαι που μαθαίνω ότι η απόφασή μας δεν ήταν ικανοποιητική. Λάβετε υπόψη ότι οι εσωτερικοί κανόνες δεν επιτρέπουν την επίλυση της διαφοράς, ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να τους θίξουμε.
Αν και αναγνωρίζουμε και κατανοούμε την ταλαιπωρία που αντιμετωπίσατε, εξετάσαμε διεξοδικά την υπόθεσή σας και η απόφασή μας παραμένει οριστική.
Εάν θέλετε να κλιμακώσετε περαιτέρω την υπόθεσή σας, μπορείτε να συμβουλευτείτε την ενότητα Τα δικαιώματά σας της απάντησής μας.
Hope everything works out! I'm having hell with Revolut who totally refuse to help me and am currently filling out forms to email their bank in Lithuania.
I don't really know what to write, just wondering if I should write that I didn't receive any goods or if I should mention the wrong MCC code.
In the past, Revolut has claimed that they could not help in these cases and referred to gambling transactions/gaming credit.
although the transactions are not casino transactions as everyone here knows 🙂
Revolut still dont exactly answer my questions when asking about a real answer why they rejecting my chargebacks.
On the transactions they just saying "We have reviewed your case and unfortunately this transaction is not eligible for a refund.
this depends on the card brand's rules. The decision is final and cannot be revoked"
From Revolut complainteam:
Hi Lucid
Thank you for your reply.
I am sorry to learn that our decision was not satisfactory. Please note that the internal rules do not allow the dispute to be raised, hence, we cannot raise them.
While we acknowledge and understand the inconvenience you experienced, we have thoroughly reviewed your case and our decision remains final.
If you wish to escalate your case further, you can consult the Your Rights section of our answer.
Αυτόματη μετάφραση: