ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 209)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
330670 προβολές 3768 απαντήσεις |
|
1...208 209 210...249
Προσθήκη ανάρτησης
Dt100
πριν από 1 μήνα

Έχετε τη διεύθυνση; 😇

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Extension 15

πριν από 1 μήνα

Anyone know the payment provider for

IWC

vivxcn

skinczar ?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Materialgirl84
πριν από 1 μήνα

Links on page 112 of this chat...

πριν από 1 μήνα

I've just got a response from Monzo in relation to a ton of individual transactions. They've declined my request, even after stating these companies are committing fraud via MCC, transaction fraud and money laundering.


They're providing an illegal gambling service. And doing this to circumvent my active gambling block on my account.


Seems like there's no way forward for me. Don't know what to say or do. I've lost £17k via monzo since the 1st of May, when my gambling block was active.


Feel so helpless!

Wicked243
πριν από 1 μήνα

Καταχωρίστε τους αντιπροσώπους και τα καζίνο σας.


@ Nidd90

vivxcn = vivexcoin

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Anyone have any more info on a Nikotpf active web lim? or the provider the merchant uses? it's what come up when i deposited using goldenbet


Also, my bank has forwarded my disputes to the relevant department, said it may take longer for the dispute to be settled "due to the nature of it" (them offering services illegally)


Got my fingers crossed they resolve it, if not i'm going to go to an ombudsman as they've (goldenbet) definitely acted illegally

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Katze1337
πριν από 1 μήνα

i wrote to vivexcoin many times without any response 😕

Nidd90
πριν από 1 μήνα

Πού εξουσιοδοτήσατε τη συναλλαγή; Κάρτα ή τραπεζικό έμβασμα;

Αυτόματη μετάφραση:
Wicked243
πριν από 1 μήνα

Ξέρω κάποιον που έχει ένα blog στον ιστότοπό του καθώς και μια μαύρη λίστα συναλλαγών.

Θα μπορούσαμε να κανονίσουμε κάτι και η ανάρτηση θα ήταν μόνιμα ορατή.

Έγινε επεξεργασία από Romi πριν από 1 μήνα
Αιτία: Διαφήμιση
Αυτόματη μετάφραση:
Wicked243
πριν από 1 μήνα

Hey, I had the same response from Monzo £14,000

Materialgirl84
πριν από 1 μήνα

Παρακαλώ δημοσιεύστε τους αντιπροσώπους όπου χάσατε τόσα πολλά χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Has anyone got in touch with Mastercard or Visa and reported their bank for not complying with combating transaction laundering?


I've got a gambling block on my debit cards. Plus all credit cards automatically have a block on gambling in the UK, since 2020.


However, these transactions just bypass them. And yet our banks and credit cards expect to take no liability or blame, even though they can definitely claim back the money and not at all be out of pocket if they wanted to!


What's all of your thoughts on this?

πριν από 1 μήνα

Efter att dom ville att jag skulle skicka bild på mitt kort igår så fick jag detta svaret ikväll.


Dear Valued Customer,


Thank you for providing us with the details. We value your communication.


After a thorough investigation, we would like to provide clarity regarding Mobilum's involvement in your transaction. It's important to understand that Mobilum is not the merchant directly responsible for these transactions as they were facilitated through a different merchant. Therefore, we kindly advise you to reach out to the counterparty with whom you conducted your transactions or have an agreement, as they hold legal responsibility for any refunds and subsequent actions.


Issuing refunds for transactions processed by third-party merchants would deviate from Mobilum's standard procedures and could raise regulatory concerns.


If you believe you have been a victim of a scam, we strongly encourage you to contact your bank/card issuing institute for further action and next steps. As a payment service provider, Mobilum is committed to assisting our users by reviewing chargebacks or claims as required by official orders. However, please note that we do not accommodate direct refund requests from individuals.


Rest assured that should a chargeback be initiated, we are fully prepared to support your case through the appropriate channels.


Thank you for your understanding and cooperation.

Wicked243
πριν από 1 μήνα

Το δημοσίευσα πριν:

Εάν μια συναλλαγή έχει επαληθευτεί με 3D-Secure, η ευθύνη βαρύνει την τράπεζα. Και η τράπεζα συνήθως δεν θέλει να διαφωνήσει με τους εμπόρους σχετικά με επαληθευμένες συναλλαγές εάν απορρίψουν ή αμφισβητήσουν μια αντιστροφή χρέωσης. Εάν έχετε ένα μπλοκ τζόγου στην πιστωτική σας κάρτα, γιατί να εξουσιοδοτήσετε ξανά τις πληρωμές; Θα μπορούσατε λοιπόν να πείτε: Φταις εσύ, ειλικρινά 😉

Η VISA και η Mastercard έχουν κατακλυστεί από αυτό το θέμα εδώ και χρόνια, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με τις συναλλαγές. παρέχουν μόνο το σύστημα για πληρωμές. Όλα τα άλλα διαχειρίζονται οι τράπεζες και οι πάροχοι υπηρεσιών. παρεμβαίνουν μόνο έμμεσα στην περίπτωση αντιστροφής χρέωσης.


Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου, το σύστημα Visa και Mastercard είναι ξεπερασμένο και αρκετά εύκολο να εξαπατηθεί. Εάν έχετε τις απαραίτητες γνώσεις πληροφορικής, μπορείτε να προγραμματίσετε όπως θέλετε 😉

Η VISA επικοινώνησε μαζί μου πριν από μερικά χρόνια μετά από έρευνα, όπως και η Mastercard. Σύμφωνα με πληροφορίες τους, οι τράπεζες υπαγορεύουν το MCC, άρα για το όλο θέμα φταίνε οι διεφθαρμένες τράπεζες σε Νιγηρία, Κένυα, Κύπρο και Μεγάλη Βρετανία. Η Wirecard έδειξε τον δρόμο τότε με τις συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών και οι σημερινές τράπεζες απλώς το αντιγράφουν 😉 Το σύστημα πιστωτικών καρτών που σχετίζεται με τον τζόγο έχει απλώς καταλήξει στα χέρια εγκληματιών που επεξεργάζονται τις πληρωμές όπως θέλουν.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Guys,

anyone knows who could be behind this?

CLX Brand

Clx*ygnow, Burgas


thank you

Katze1337
πριν από 1 μήνα

All of my transactions were through transferop (PayOp) with Monzo and one with fomiline (quickbit) - then a few more again with PayOp on my HSBC followed by then more on my debit card with goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / payment gateway / music reverb / faramp

basically everything I had - or didn’t have 🤦🏻‍♀️

Materialgirl84
πριν από 1 μήνα

Επικοινώνησε μαζί μου:


richter-eddy@web.de

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Paymentz have said they can’t find the transaction, and since I have refused to give specific details about the transactions ie amount and dates, they can’t perform a deeper search.


This is despite me sending the transaction amount and date with a detailed description. Anyone have a similar experience

Katze1337
πριν από 1 μήνα

Hey saved your email so you can delete this if you like, xx

1...208 209 210...249
Μετάβαση στη σελίδααπό 249 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη