πριν από 1 μήνα
0
Σύνδεσμοι στη σελίδα 112 αυτής της συνομιλίας...
Links on page 112 of this chat...
Μόλις έλαβα μια απάντηση από τη Monzo σε σχέση με έναν τόνο μεμονωμένων συναλλαγών. Απέρριψαν το αίτημά μου, ακόμη και αφού δήλωσαν ότι αυτές οι εταιρείες διαπράττουν απάτη μέσω MCC, απάτη συναλλαγών και ξέπλυμα χρήματος.
Παρέχουν μια παράνομη υπηρεσία τζόγου. Και το κάνω αυτό για να παρακάμψω τον ενεργό αποκλεισμό τζόγου στον λογαριασμό μου.
Φαίνεται ότι δεν υπάρχει δρόμος μπροστά για μένα. Δεν ξέρω τι να πω ή να κάνω. Έχω χάσει 17 χιλιάδες £ μέσω monzo από την 1η Μαΐου, όταν το μπλοκ τζόγου μου ήταν ενεργό.
Νιώσε τόσο αβοήθητος!
I've just got a response from Monzo in relation to a ton of individual transactions. They've declined my request, even after stating these companies are committing fraud via MCC, transaction fraud and money laundering.
They're providing an illegal gambling service. And doing this to circumvent my active gambling block on my account.
Seems like there's no way forward for me. Don't know what to say or do. I've lost £17k via monzo since the 1st of May, when my gambling block was active.
Feel so helpless!
Έχει κανείς περισσότερες πληροφορίες για ένα ενεργό web lim της Nikotpf; ή τον πάροχο που χρησιμοποιεί ο έμπορος; είναι αυτό που προέκυψε όταν κατέθεσα χρησιμοποιώντας τη goldenbet
Επίσης, η τράπεζά μου έχει προωθήσει τις διαφορές μου στο αρμόδιο τμήμα, είπε ότι μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να διευθετηθεί η διαφορά "λόγω της φύσης της" (προσφέρουν υπηρεσίες παράνομα)
Με σταυρωμένα τα δάχτυλά μου το επιλύουν, αν όχι, θα πάω σε έναν διαμεσολαβητή, καθώς σίγουρα (goldenbet) έχουν ενεργήσει παράνομα
Anyone have any more info on a Nikotpf active web lim? or the provider the merchant uses? it's what come up when i deposited using goldenbet
Also, my bank has forwarded my disputes to the relevant department, said it may take longer for the dispute to be settled "due to the nature of it" (them offering services illegally)
Got my fingers crossed they resolve it, if not i'm going to go to an ombudsman as they've (goldenbet) definitely acted illegally
Έγραψα στο vivexcoin πολλές φορές χωρίς καμία απάντηση 😕
i wrote to vivexcoin many times without any response 😕
Πού εξουσιοδοτήσατε τη συναλλαγή; Κάρτα ή τραπεζικό έμβασμα;
Where did you authorize the transaction? Card or bank transfer?
Wo hast Du die Transaktion autorisiert? Karte oder Überweisung?
Ξέρω κάποιον που έχει ένα blog στον ιστότοπό του καθώς και μια μαύρη λίστα συναλλαγών.
Θα μπορούσαμε να κανονίσουμε κάτι και η ανάρτηση θα ήταν μόνιμα ορατή.
I know someone who has a blog on his website as well as a transaction blacklist.
We could arrange something and the post would be permanently visible.
Ich kenne jemanden, der Bietet auf seiner Webseite einen Blog an ebenso eine Blacklist für Transaktionen.
Wir könnten da was Arangieren, und der beitrag wäre permanent sichtbar.
Γεια, είχα την ίδια απάντηση από τη Monzo £14.000
Hey, I had the same response from Monzo £14,000
Παρακαλώ δημοσιεύστε τους αντιπροσώπους όπου χάσατε τόσα πολλά χρήματα.
Please post the dealers where you lost so much money.
Poste mal Bitte die Händler bei den Du soviel geld verloren hast.
Έχει έρθει κάποιος σε επαφή με τη Mastercard ή τη Visa και έχει αναφέρει την τράπεζά του ότι δεν συμμορφώνεται με την καταπολέμηση του ξεπλύματος συναλλαγών;
Έχω ένα μπλοκ τζόγου στις χρεωστικές μου κάρτες. Επιπλέον, όλες οι πιστωτικές κάρτες έχουν αυτόματα αποκλεισμό στον τζόγο στο Ηνωμένο Βασίλειο, από το 2020.
Ωστόσο, αυτές οι συναλλαγές απλώς τις παρακάμπτουν. Και όμως οι τράπεζες και οι πιστωτικές μας κάρτες δεν αναμένουν να αναλάβουν καμία ευθύνη ή ευθύνη, παρόλο που μπορούν σίγουρα να διεκδικήσουν πίσω τα χρήματα και να μην είναι καθόλου από την τσέπη τους αν το ήθελαν!
Τι γνώμη έχετε για αυτό;
Has anyone got in touch with Mastercard or Visa and reported their bank for not complying with combating transaction laundering?
I've got a gambling block on my debit cards. Plus all credit cards automatically have a block on gambling in the UK, since 2020.
However, these transactions just bypass them. And yet our banks and credit cards expect to take no liability or blame, even though they can definitely claim back the money and not at all be out of pocket if they wanted to!
What's all of your thoughts on this?
Εφτέρ αττ dom ville att jag skulle skicka bild på mitt kort igår så fick jag detta svaret ikväll.
Αγαπητέ Αξιότημε Πελάτη,
Σας ευχαριστούμε που μας παρείχατε τις λεπτομέρειες. Εκτιμούμε την επικοινωνία σας.
Μετά από ενδελεχή έρευνα, θα θέλαμε να παρέχουμε σαφήνεια σχετικά με τη συμμετοχή της Mobilum στη συναλλαγή σας. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η Mobilum δεν είναι ο έμπορος άμεσα υπεύθυνος για αυτές τις συναλλαγές, καθώς διευκόλυναν μέσω διαφορετικού εμπόρου. Επομένως, σας συμβουλεύουμε ευγενικά να επικοινωνήσετε με τον αντισυμβαλλόμενο με τον οποίο πραγματοποιήσατε τις συναλλαγές σας ή να συνάψετε συμφωνία, καθώς φέρει τη νομική ευθύνη για τυχόν επιστροφές χρημάτων και επακόλουθες ενέργειες.
Η έκδοση επιστροφών χρημάτων για συναλλαγές που διεκπεραιώνονται από τρίτους εμπόρους θα παρέκκλινε από τις τυπικές διαδικασίες της Mobilum και θα μπορούσε να εγείρει ρυθμιστικές ανησυχίες.
Εάν πιστεύετε ότι έχετε πέσει θύμα απάτης, σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας/το ίδρυμα έκδοσης καρτών για περαιτέρω ενέργειες και επόμενα βήματα. Ως πάροχος υπηρεσιών πληρωμών, η Mobilum δεσμεύεται να βοηθά τους χρήστες μας εξετάζοντας αντιστροφές χρέωσης ή αξιώσεις όπως απαιτείται από επίσημες παραγγελίες. Ωστόσο, σημειώστε ότι δεν δεχόμαστε απευθείας αιτήματα επιστροφής χρημάτων από ιδιώτες.
Να είστε βέβαιοι ότι σε περίπτωση που ξεκινήσει μια αντιστροφή χρέωσης, είμαστε πλήρως έτοιμοι να υποστηρίξουμε την υπόθεσή σας μέσω των κατάλληλων καναλιών.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας.
Efter att dom ville att jag skulle skicka bild på mitt kort igår så fick jag detta svaret ikväll.
Dear Valued Customer,
Thank you for providing us with the details. We value your communication.
After a thorough investigation, we would like to provide clarity regarding Mobilum's involvement in your transaction. It's important to understand that Mobilum is not the merchant directly responsible for these transactions as they were facilitated through a different merchant. Therefore, we kindly advise you to reach out to the counterparty with whom you conducted your transactions or have an agreement, as they hold legal responsibility for any refunds and subsequent actions.
Issuing refunds for transactions processed by third-party merchants would deviate from Mobilum's standard procedures and could raise regulatory concerns.
If you believe you have been a victim of a scam, we strongly encourage you to contact your bank/card issuing institute for further action and next steps. As a payment service provider, Mobilum is committed to assisting our users by reviewing chargebacks or claims as required by official orders. However, please note that we do not accommodate direct refund requests from individuals.
Rest assured that should a chargeback be initiated, we are fully prepared to support your case through the appropriate channels.
Thank you for your understanding and cooperation.
Το δημοσίευσα πριν:
Εάν μια συναλλαγή έχει επαληθευτεί με 3D-Secure, η ευθύνη βαρύνει την τράπεζα. Και η τράπεζα συνήθως δεν θέλει να διαφωνήσει με τους εμπόρους σχετικά με επαληθευμένες συναλλαγές εάν απορρίψουν ή αμφισβητήσουν μια αντιστροφή χρέωσης. Εάν έχετε ένα μπλοκ τζόγου στην πιστωτική σας κάρτα, γιατί να εξουσιοδοτήσετε ξανά τις πληρωμές; Θα μπορούσατε λοιπόν να πείτε: Φταις εσύ, ειλικρινά 😉
Η VISA και η Mastercard έχουν κατακλυστεί από αυτό το θέμα εδώ και χρόνια, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με τις συναλλαγές. παρέχουν μόνο το σύστημα για πληρωμές. Όλα τα άλλα διαχειρίζονται οι τράπεζες και οι πάροχοι υπηρεσιών. παρεμβαίνουν μόνο έμμεσα στην περίπτωση αντιστροφής χρέωσης.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου, το σύστημα Visa και Mastercard είναι ξεπερασμένο και αρκετά εύκολο να εξαπατηθεί. Εάν έχετε τις απαραίτητες γνώσεις πληροφορικής, μπορείτε να προγραμματίσετε όπως θέλετε 😉
Η VISA επικοινώνησε μαζί μου πριν από μερικά χρόνια μετά από έρευνα, όπως και η Mastercard. Σύμφωνα με πληροφορίες τους, οι τράπεζες υπαγορεύουν το MCC, άρα για το όλο θέμα φταίνε οι διεφθαρμένες τράπεζες σε Νιγηρία, Κένυα, Κύπρο και Μεγάλη Βρετανία. Η Wirecard έδειξε τον δρόμο τότε με τις συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών και οι σημερινές τράπεζες απλώς το αντιγράφουν 😉 Το σύστημα πιστωτικών καρτών που σχετίζεται με τον τζόγο έχει απλώς καταλήξει στα χέρια εγκληματιών που επεξεργάζονται τις πληρωμές όπως θέλουν.
I posted it before:
If a transaction is 3D-Secure verified, the liability lies with the bank. And the bank usually doesn't want to argue with the merchants about verified transactions if they reject or contest a chargeback. If you have a gambling block on your credit card, why would you authorize the payments again? So you could say: It's your own fault, quite honestly 😉
VISA and Mastercard have been overwhelmed by this issue for years, but they have nothing to do with the transactions; they only provide the system for payments. Everything else is handled by the banks and service providers; they only intervene indirectly in the case of chargebacks.
According to my information, the Visa and Mastercard system is outdated and quite easy to trick. If you have the necessary IT knowledge, you can program as you like 😉
VISA contacted me a few years ago after an inquiry, as did Mastercard. According to their information, the banks are dictating the MCC, so the corrupt banks in Nigeria, Kenya, Cyprus and Great Britain are to blame for the whole issue. Wirecard showed the way back then with gambling transactions and today's banks are simply copying it 😉 The credit card system related to gambling has simply ended up in the hands of criminals who process payments as they please.
Ich hatte es schon einmal gepostet:
Wenn eine Transaktion 3D-Secureverifiziert ist, liegt die Haftung bei der Bank. Und die Bank hat in der Regel keine Lust über Verifizierte Transaktionen zu streiten mit den Händlern wenn diese ein Chargeback ablehnen oder ebenfalls anfechten. Wenn Du eine Glücksspielsperre auf Deiner Kreditkarte hast, warum autorisierst Du dann erneut die Zahlungen? Dementsprechen kann man sagen: Selber schuld , ganz ehrlich 😉
VISA und Mastercard sind seit jahren mit dieser Thematik überfordert, jedoch haben sie mit den Transaktionen nichts am Hut, sie Stellen nur das System für die Zahlungen bereit. Alles andere wird über die Banken und Dienstleister abgewickelt, nur im Chargebackfall greifen sie indirekt ein.
Nach meinen Informationen ist das System von Visa und Mastercard veraltet und recht einfach auszutricksen. Wenn man die nötigen IT-Kenntnisse besitzt, kann man nach belieben programmieren 😉
VISA hatte sich vor ein paar Jahren mal bei mir gemeldet nach einer Anfrage, ebenso Mastercard. Nach deren Informationen, geben die Banken den MCC vor, also sind die Korrupten Banken in Nigeria, Kenia, Zypern oder Großbritannien schuld an der ganzen Thematik. Wirecard hat es damals vorgemacht in Sachen Glücksspieltransaktionen und die Banken der heutigen Zeit machen es einfach nach 😉 Das Kreditkartensystem mit bezug zum Glücksspiel ist einfach in den Händen von Kriminellen gelangt, die nach belieben die Zahlungen abwickeln.
Όλες οι συναλλαγές μου έγιναν μέσω transferop (PayOp) με Monzo και μία με fomiline (quickbit) - μετά μερικές ακόμη με PayOp στο HSBC μου και στη συνέχεια περισσότερες στη χρεωστική μου κάρτα με goriwire / arcomet / bitsent / wintermsde / πύλη πληρωμής / μουσική αντήχηση / faramp
βασικά όλα όσα είχα - ή δεν είχα 🤦🏻♀️
All of my transactions were through transferop (PayOp) with Monzo and one with fomiline (quickbit) - then a few more again with PayOp on my HSBC followed by then more on my debit card with goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / payment gateway / music reverb / faramp
basically everything I had - or didn’t have 🤦🏻♀️
Επικοινώνησε μαζί μου:
richter-eddy@web.de
Contact me:
richter-eddy@web.de
Kontaktiere mich:
richter-eddy@web.de
Η Paymentz είπε ότι δεν μπορεί να βρει τη συναλλαγή και επειδή αρνήθηκα να δώσω συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με τις συναλλαγές, π.χ. το ποσό και τις ημερομηνίες, δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν μια βαθύτερη αναζήτηση.
Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι έχω στείλει το ποσό και την ημερομηνία της συναλλαγής με λεπτομερή περιγραφή. Όποιος έχει παρόμοια εμπειρία
Paymentz have said they can’t find the transaction, and since I have refused to give specific details about the transactions ie amount and dates, they can’t perform a deeper search.
This is despite me sending the transaction amount and date with a detailed description. Anyone have a similar experience
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.