Ναι, πραγματικά δεν ξέρω, τα περισσότερα από τα πράγματα που αγοράσαμε είναι ψηφιακά (βασικά όλα)
Και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα να προωθηθούν αυτές οι συναλλαγές για αντιστροφή χρέωσης στο παρελθόν, οπότε νομίζω ότι όλα αυτά είναι πολύ περίεργα.
Η Revolut θα έπρεπε να το αναφέρει ούτως ή άλλως, αλλά πραγματικά δεν μου λένε λεπτομερώς γιατί με απορρίπτουν για να προχωρήσω.
Έχετε διαβάσει στον ιστότοπο της Mastercard και δεν μπορείτε να βρείτε τίποτα σχετικά με τη μη δυνατότητα αντιστροφής χρέωσης ψηφιακών προϊόντων.
Εκτιμώ πραγματικά όλη τη βοήθεια που λαμβάνω εδώ και λαμβάνω οποιεσδήποτε συμβουλές μπορώ να δώσω για να λύσω τις τελευταίες συναλλαγές που μου έχουν απομείνει, οπότε ελπίζω να έχετε χρήματα για να μπορέσω να αγοράσω χριστουγεννιάτικα δώρα φέτος.
Όποιος με βοηθήσει θα πάρει ένα μικρό χριστουγεννιάτικο δώρο 👌
Yes, I actually don't know, most of the things we bought are digital (basically all of them)
And there has been no problem taking these transactions forward for chargeback before so I think this is all very strange.
Revolut should mention it anyway, but they don't really tell me in detail why I get rejected in order to proceed.
Have read on Mastercard's website and can't find anything about not being able to chargeback digital goods.
Really appreciate all the help I get here and take any tips I can get to solve the last few transactions I have left, so hopefully you have money so I can buy Christmas presents this year.
Everyone who helps me will get a small Christmas present 👌
Ja jag vet faktiskt inte, dom flesta sakerna vi köpt är ju digitala (i princip alla)
Och det har inte varit något problem att ta dessa transaktionerna vidare för chargeback innan så jag tycker allt detta är jättekonstigt.
Revolut borde ju isåfall nämna det tycker man men dom berättar egentligen inte i detalj varför jag får avslag för att gå vidare.
Har läst på Mastercards hemsida och kan inte hitta något om att man inte kan göra chargeback för digitala varor.
Uppskattar verkligen all hjälp jag får här och tar emot alla tips jag kan få för att lösa dom sista transaktionerna jag har kvar, så har man förhoppningsvis pengar så jag kan köpa julklappar i år.
Alla som hjälper mig kommer med få en liten julklapp 👌
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση: