πριν από 1 μήνα
Μόνο ένα Telegram Chatbit @zinzipay
Just a Telegram Chatbit @zinzipay
Nur ein Telegram Chatbit @zinzipay
0
Μόνο ένα Telegram Chatbit @zinzipay
Just a Telegram Chatbit @zinzipay
Nur ein Telegram Chatbit @zinzipay
Γεια σου lizzie - θα μπορούσα να ρωτήσω πόσος χρόνος χρειάστηκε για τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων από το transactworld; Έχω λάβει πολλά μεμονωμένα email με συναλλαγές που λένε επιτυχής επιστροφή χρημάτων κλπ αλλά τίποτα στην τράπεζα ακόμα. Αναρωτιέστε πόσο καιρό κράτησε η όλη διαδικασία για εσάς και αν τα λάβατε όλα ως μεμονωμένα email;
Hey lizzie - could I ask how long it took for the refund process from transactworld? I have received many individual emails with transactions on them saying refund successful etc but nothing in the bank yet. Wondering how long the whole process was for you and if you got all of them as individual emails?
κάνε μια εικονική παραγγελία μέχρι να φτάσεις στη σελίδα πληρωμής και θα σου πει.
do a dummy order until you get to the payment page and it will tell you.
Όχι. Έχω στείλει email χωρίς απάντηση. Καμία τύχη;
No. I’ve been emailing no reply. Any luck?
Το έκανα αυτό με τον ψηφιακό κόσμο εικόνας, οπότε έφτιαξα ένα ψεύτικο λογαριασμό εναλλακτικό email κ.λπ. Προσπάθησα να πληρώσω με την τραπεζική μου κάρτα (αφού τους έστειλα πολλές φορές email σχετικά με την επιστροφή χρημάτων) έχουν μπλοκάρει μόνο την κάρτα μου στον ιστότοπό τους, αλλά είναι δεν απαντά σε email. Αστείο αυτό το μάτι! Χαχαχα
I have done this with digital image world, so I made a fake account alternative email etc. Tried paying with my bank card (after I've emailed them loads of times regarding a refund) they have only blocked my card on their website but are not responding to emails. Funny that ey! Hahaha
Βρήκα λοιπόν το Digital Galaxy OU εκεί! Αλλά προφανώς διέγραψε την εταιρεία το 2022. Γιατί λοιπόν εξακολουθούν να λαμβάνουν πληρωμές;; Πολύ πολύ περίεργο. Έτσι, είναι πολύ πιθανό, αν επικοινωνήσω με το transactworld, να βρω πολλές από τις εσθονικές πληρωμές μου εκεί;
So I found Digital Galaxy OU on there! But apparently its deleted the company back in 2022. So why are they still taking payments?? Very very odd. So more than likely if I contact transactworld I'll find alot of my Estonian payments on there?
Μου πήρε λίγο χρόνο για να ταξινομήσω πολλές από τις συναλλαγές μου, δεν έχω πάρα πολλές αφρικανικές συναλλαγές, αλλά έχω Petal Pulse, Gazelle Glam και HPD CLTS όλα από το Ναϊρόμπι της Κένυας. Δεν μπορώ να βρω τίποτα στο διαδίκτυο, ποιοι έμποροι πιστεύετε ότι τα έχουν επεξεργαστεί περισσότερο από πιθανό;
It's taken me a while to sort through alot of my transactions, I dont have too many African ones, but I have Petal Pulse, Gazelle Glam and HPD CLTS all from Nairobi Kenya. I can't find nothing online, what merchants do you reckon have processed these more than likely?
Το ίδιο και για μένα. Δεν ξέρω τι να κάνω μετά.
Same for me.. Don’t know what to do next.
Φαίνεται ότι δεν χρησιμοποιούν επεξεργαστή πληρωμών τρίτου μέρους, αυτό γίνεται μέσω του ιστότοπού τους 😕
Looks like they don’t use a 3rd party payment processor, it’s done through their site 😕
Στην Αυστραλία δοκιμάζω επιστροφή χρέωσης για συνολικά ~ 1,5 χιλιάδες $ από 15 x 100 $ συναλλαγές από την ανάφλεξη, επειδή η κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού δείχνει:
Techvibes
Timeways Enterprise
Finsave
E-Sharzy Technolgie
Oraimomobile
Γέφυρα Συγκομιδής
Δωρεά-NG
Καταστήματα Adrian
Νάβα Ατάρα
Οι περισσότερες συναλλαγές γίνονται σε USD, ορισμένες σε AED (ΗΑΕ). Από λίγο γκουγκλάρισμα μπορώ να δω ότι είναι ένα μείγμα από Ντουμπάι και Νιγηρία σε τοποθεσίες.
Δεν είμαι σίγουρος πώς είναι οι αυστραλιανοί τραπεζικοί κανονισμοί/νόμοι σχετικά με αυτά τα πράγματα.
Ο λογαριασμός μου δεν είναι προσβάσιμος με χρήματα σε αυτόν μετά από μια μεγάλη νίκη. Δεν είμαι σίγουρος πώς μπορώ να παράσχω αποδεικτικά στοιχεία για αυτό, καθώς δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ και η υποστήριξη απλώς λέει ότι ο λογαριασμός μου δεν υπάρχει.
Ας ελπίσουμε ότι αυτό το κραυγαλέο ξέπλυμα συναλλαγών θα βοηθήσει την περίπτωσή μου, παράλληλα με την πιθανή πραγματικότητα ότι χρησιμοποιούν τον εσφαλμένο κωδικό εμπόρου -- Όχι ότι μπορώ να δω πραγματικά τον κωδικό που χρησιμοποιούν. Μια επιχείρηση που έψαξα στο google είναι πουλά έξυπνα ρολόγια.. όχι ακριβώς τις υπηρεσίες τζόγου που περίμενα να δω, lol.
Από τις πολλαπλές επιστροφές χρεώσεων που έχω κάνει, όλα τα χρήματα πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου σε 4 εργάσιμες, 3 εργάσιμες και 2 εργάσιμες ημέρες. Αν και σε αυτό το σημείο είναι απλώς μια άμεση προσωρινή πίστωση που πιστεύω ότι είναι η προεπιλογή για όλες τις επιστροφές χρέωσης, ανεξάρτητα από το τι. Πιθανότατα θα χρειαστούν 30-60 ημέρες μέχρι να επιβεβαιωθεί εάν αυτή η επιστροφή χρέωσης λειτουργεί ή όχι.
Αναμονή για να δούμε αν ο έμπορος θα αμφισβητήσει ή ακόμα και αν μπορεί να αμφισβητήσει. Εγκρίνω την πληρωμή (προφανώς) και αυτό φαίνεται να είναι η μεγαλύτερη ανησυχία τους.
θα περιμενουμε να δουμε τι θα γινει..
In Australia I'm trying a charge back on a total of ~$1.5k from 15x $100 transactions from ignition because my bank statement shows:
Techvibes
Timeways Enterprise
Finsave
E-Sharzy Technolgie
Oraimomobile
Harvest Bridge
Donate-NG
Adrian Stores
Nava Atarah
Most transactions are in USD, some are in AED (UAE). From some googling I can see they are a mix of Dubai and Nigeria in locations.
Not sure what Australian banking regulation / laws are like regarding this stuff.
My account is inaccessible with funds in it after a big win. Not sure how I can provide evidence of this as I can't log in any more and support are just saying my account doesn't exist.
Hopefully this blatant transaction laundering helps my case, along side the likely reality that they're using the incorrect merchant code -- Not that I can actually see what code they are using. One business I googled is selling smart watches.. not quite the gambling services I was expecting to see, lol.
From the multiple charge backs I've done, all the funds were credited back to my account in 4 business days, 3 business days and 2 business days. Though at this point it is just an immediate temporary credit which I believe is the default for all charge backs no matter what. It will likely take 30-60 days until it's confirmed whether this charge back works or not.
Waiting to see if the merchant will dispute, or even if they can dispute. I did authorize the payment (obviously) and that appears to be their biggest concern.
Will wait and see what happens..
Απλώς να σημειώσω, κατάφερα τελικά να μου επιστραφούν πολλά χρήματα από το coresbyte και το sitexcraft μέσω του transactworld. Δεν μου έστειλαν email, αλλά υπήρχαν πολλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από αυτά που δεν απαντούσαν, απλώς αντιστρέφονταν.
έλαβε χρήματα σήμερα.
εξακολουθούν να περιμένουν το elegro για να παίξουν μπάλα καθώς συνεχίζουν να επιμένουν να ξεκινήσει το αίτημα η τράπεζά μου.
Just to note i managed to finally get refunded a lot of it from coresbyte and sitexcraft via transactworld. They didnt email me but there was loads of emails from them no-reply just reversing.
received money today.
still waiting on elegro to play ball as they keep insisting that my bank initiate the request.
Γεια
Βρήκατε κάποια επαφή για την Auri Digital;
Hi
Did you find a contact for Auri Digital?
Τι βάλατε στο email σας στους εμπόρους;
What did you put in your email to the merchants?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.