Γεια σου Sky Το έστειλα παρακάτω
Γεια σας, έχω μια σοβαρή συνήθεια τυχερών παιχνιδιών και η τράπεζα παρακολουθεί τον λογαριασμό μου. Ο σύμβουλός μου έχει έρθει σε επαφή, φέρνουν πρόσφατα πολλές αντιστροφές χρέωσης για παρόμοια όπως αυτά. Θέλω επιστροφή χρημάτων για τα χρήματα που χάθηκαν Έχω μια ασθένεια όπως παρακάτω θα εκτιμούσα συνεργασία διαφορετικά η τράπεζα θα τα αυξήσει όλα, όπως παρακάτω:
Κατά την εξέταση των πρόσφατων τραπεζικών λογαριασμών μου, παρατήρησα αποκλίσεις στους περιγραφικούς δείκτες που σχετίζονται με τις συναλλαγές που ολοκληρώθηκαν . Φαίνεται ότι οι περιγραφές είναι ανακριβείς και δεν ευθυγραμμίζονται με τις νόμιμες συναλλαγές μου, γεγονός που έχει προκαλέσει σύγχυση και ανησυχία εκ μέρους μου.
Ζητώ ευγενικά την άμεση βοήθειά σας για τη διόρθωση αυτού του ζητήματος και την επεξεργασία των επιστροφών χρημάτων για τις συναλλαγές με ψευδείς περιγραφείς.
Κατανοώ ότι μπορεί να προκύψουν σφάλματα και εκτιμώ την προσοχή σας για την άμεση επίλυση αυτού του ζητήματος, καθώς αυτές οι συναλλαγές προέρχονταν από ένα καζίνο και έχουν συγκαλυφθεί παράνομα για κάποιο λόγο.
Εκτός από αυτό, έχω ένα μπλοκ τζόγου στον λογαριασμό μου το οποίο απέτυχε να καταγράψει.
Αυτή η πρακτική, που συνήθως αναφέρεται ως "ξέπλυμα συναλλαγών", απαγορεύεται ρητά από τους κανονισμούς της Mastercard και της Visa. Σύμφωνα με τον Κωδικό αντιστροφής χρέωσης 4840 της Mastercard ("Δόλια επεξεργασία συναλλαγών"), αυτός ο τύπος ψευδούς δήλωσης πληροί τις προϋποθέσεις για τη συναλλαγή για αντιστροφή χρέωσης. Εάν το MCC είχε οριστεί με ακρίβεια ως συναλλαγή που σχετίζεται με τον τζόγο, θα είχε αποκλειστεί από τους περιορισμούς τζόγου που εφαρμόζονται στον λογαριασμό μου.
Επιπλέον, οι κανόνες της Visa σχετικά με την παραπλανητική δήλωση MCC εμπίπτουν στον Κώδικα αντιστροφής χρέωσης 13.5, ο οποίος ισχύει επίσης για περιπτώσεις όπου ένας έμπορος ταξινομεί εσφαλμένα μια συναλλαγή για να αποφύγει τους νόμιμους περιορισμούς. Τόσο οι κανόνες της Visa όσο και της Mastercard είναι σαφείς: οι έμποροι πρέπει να χρησιμοποιούν το σωστό MCC και η αποτυχία τους οδηγεί σε αξιώσεις αντιστροφής χρέωσης.
Δεδομένων των συνθηκών και της ξεκάθαρης παραβίασης των κανόνων της Mastercard και της Visa, παρακαλώ να ξεκινήσετε μια επιστροφή χρημάτων για ολόκληρο το ποσό των αμφισβητούμενων συναλλαγών από εσάς στη λίστα, εάν όχι, θα ζητήσω από την τράπεζά μου να μου τα αυξήσει όπως έχουν το έκανα πριν ξεκινήσω μια νέα αρχή και είμαι αμέσως πίσω σε αυτό τώρα καθώς η τράπεζα με υποστήριξε, γι' αυτό παρακαλώ συνεργαστείτε.
Πόσο χρόνο χρειάζονται για να απαντήσουν Έστειλα τις τελευταίες μου συναλλαγές καθώς και απλώς μια λήψη από τον τραπεζικό μου λογαριασμό και επικοινωνία από τον τραπεζικό μου σύμβουλο
Hi Sky I sent this below
Hi there I have a severe gambling habit and the bank is monitoring my account my advisor has been in contact they recently raise lots of chargebacks for similar ones like these I want a refund for the money lost I have an illness as below I would appreciate your co-operation otherwise the bank will just raise them all, as below:
Upon reviewing my recent bank statements, I have noticed discrepancies in the descriptors associated with the transactions which were completed . It appears that the descriptors are inaccurate and do not align with my legitimate transactions which has raised confusion and concern on my parts.
I kindly request your prompt assistance in rectifying this matter and processing refunds for the transactions with false descriptors.
I understand that errors can occur, and I appreciate your attention to resolving this matter promptly as these transactions were from a casino and have been illegally disguised for some reason.
As well as that, I have a gambling block on my account which this has failed to capture.
This practice, commonly referred to as "transaction laundering," is explicitly prohibited by both Mastercard and Visa regulations. According to Mastercard’s Chargeback Code 4840 ("Fraudulent Processing of Transactions"), this type of misrepresentation qualifies the transaction for a chargeback. Had the MCC been accurately set as a gambling-related transaction, it would have been blocked by the gambling restrictions applied to my account.
Additionally, Visa's rules on MCC misrepresentation fall under Chargeback Code 13.5, which also applies to cases where a merchant misclassifies a transaction to avoid legitimate restrictions. Both Visa and Mastercard’s rules are clear: merchants must use the correct MCC, and failure to do so opens them to chargeback claims.
Given the circumstances and the clear violation of Mastercard’s and Visa’s rules, I kindly request that you initiate a refund for the full amount of the disputed transactions from you on the list if not I will just get my bank to raise them for me as they have done it before I had began a fresh start and I am right back in it now as the bank had supported me so please co-operate.
How long do they take to respond I sent my latest transactions as well just a download from my bank account and contact from my bank advisor
Αυτόματη μετάφραση: