πριν από 1 μήνα
ένας άντρας παίρνει ένα μάθημα που δεν θα ξανααπατήσει ποτέ
a man learns a lesson he will never cheat again
0
ένας άντρας παίρνει ένα μάθημα που δεν θα ξανααπατήσει ποτέ
a man learns a lesson he will never cheat again
Μόλις έλαβα την αντιστροφή χρέωσης από το ποντάρισμά μου
Just got my chargeback from my stake
Τα δοκιμάζω εδώ και χρόνια χωρίς τύχη. Η ζωντανή συνομιλία τους δεν λειτουργεί ποτέ, επομένως δεν είμαι σίγουρος πώς αλλιώς να τους επιστρέψετε τα χρήματα
I do - been trying them for ages with no luck. Their Live chat never works so not sure how else to refund them
ωραία από ποιες το πήρες πίσω; Απευθείας ή μέσω τράπεζας;
Προσπάθησε:
Είδος spam τους έστελνε email όλη μέρα χωρίς τύχη... χαχα καμία συμβουλή;
nice which ones did you get it back from? Directly or through a bank?
Been trying:
Kind of spam emailed them all day to no luck... haha any tips?
Κάρεν, είμαστε πάλι φίλοι τώρα;;; 😉😀😀
Karen, are we friends again now??? 😉😀😀
Karen, sind wir jetzt wieder Freunde??? 😉😀😀
Η εταιρεία της πιστωτικής μου κάρτας για να είμαι ειλικρινής δεν νομίζω ότι είναι αντιστροφή χρέωσης λόγω του χρόνου που χρειάστηκε και της απάντησής τους καθώς ανέφεραν ότι ο κωδικός mcc ήταν ένα μη χρηματοπιστωτικό ίδρυμα 6051. Αλλά αυτό που έκανα ήταν να τους προωθήσω ένα στιγμιότυπο οθόνης της κατάθεσης στον ιστότοπο που είχε ημερομηνία και ώρα που συσχετίζονται με την ώρα της συναλλαγής που βγήκε από τον λογαριασμό, προφανώς δεν ταίριαζε. Έστειλα επίσης ενοχοποιητικά στοιχεία για κυρώσεις και προειδοποιήσεις και μαύρη λίστα επεξεργασίας πληρωμών κατά του ομίλου Santana BV και του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν παράνομα χωρίς άδεια. Έτσι, επειδή οι CC δεν επιτρέπεται να εγγραφούν για τζόγο, παρόλο που παραδέχτηκα ότι το έκανα με κακή κρίση και λάθος, μου επέστρεψαν τα χρήματα και είπαν ότι τώρα ερευνούν πλήρως το θέμα περαιτέρω. Νομίζω ότι αυτό που μπορεί να χρειαστεί να κάνετε είναι να ψάξετε για τους εμπόρους και να δείτε αν μπορείτε να τους βρείτε επίσης επικοινωνήστε με την τράπεζά σας και ζητήστε τους κωδικούς εμπόρου που έχουν χρησιμοποιήσει, καθώς υπάρχουν πλέον επίπεδα στη θεώρηση υψηλού κινδύνου 1 2 & 3 έκανα δημοσιεύστε έναν σύνδεσμο σχετικά με αυτό είναι μια ενδιαφέρουσα ανάγνωση. Θα ψάξω λίγο τις πληρωμές σας για να δω τι μπορώ να βρω για εσάς 😉
My credit card company to be honest I don't think it's a chargeback due to the length of time it has taken and their response as they quoted that the mcc code was a non financial institution 6051. But what I did do was forward to them a screenshot of the deposit to the site which had date and time which corolateted to the time of the transaction that went out of the account, obviously it didn't match up. I also sent incriminating evidence of sanctions and warnings and payment processing blacklist against the Santana BV group and how they are illegally operating without a licence. So as CC are not allowed to be registered to gamble even though I admitted I did this in poor judgement and error they have refunded me and said they are now fully investigating the matter further. I think what you may need to do is search for the merchants and see if you can find them also contact your bank and ask for the merchant codes that they have used as there is now tiers in visa for high risk 1 2 & 3 I did post a link regarding this it's an interesting read. I will do a bit of digging on your payments see what I can find for you 😉
Ο ιστότοπος offshoreleaks είναι επίσης μερικές φορές χρήσιμος, απλά πρέπει να σκάψετε λίγο πιο βαθιά σε συνδυασμό με τα διάφορα μητρώα.
@Radka είμαστε πάλι φίλοι;
The website offshoreleaks is also sometimes useful, you just have to dig a little deeper in combination with the various registers.
@Radka are we friends again?
Die Webseite offshoreleaks gilft auch manchmal, man muss nur in kombination mit den verschiedenen register etwas tiefer bohren.
@Radka sind wir auch wieder Freunde ?
Θα το ρίξω μια ματιά, ευχαριστώ που το μοιραστήκατε 😊
I will give this a look thanks for sharing 😊
Πόσος χρόνος χρειάστηκε για την αντιστροφή χρέωσης; Αμφισβητώ επίσης μερικές πληρωμές με την Santeda BV, η δική μου δεν ήταν με πιστωτική κάρτα όμως, αλλά έχω πολλά από τα ίδια αποδεικτικά στοιχεία (χωρίς άδεια, επισφαλείς εταιρείες κελύφους, έμποροι τρίτων με παρόμοια ονόματα που συνδέονται με τα καζίνο τους, ψεύτικα καταστήματα ιστού, ονομάστε) που προωθήσατε στη διαφωνία σας βάσει αυτού του μηνύματος, χρησιμοποίησαν το MCC 5816 για τις συναλλαγές μου που εμπίπτει στην κατηγορία ψηφιακών αγαθών και παιχνιδιών (το κατάστημα xbox χρησιμοποιεί τον ίδιο κωδικό για βιντεοπαιχνίδια) αντί για το MCC 7995, οι συναλλαγές με τη διαφωνία μου είναι επίσης από τις λίρες και τις πένες μου (αυτό μπορεί να είναι η μετατροπή νομίσματος), αλλά είναι όλες ταυτόχρονα.
How long did it take for your chargeback? i'm also disputing a few payments with Santeda BV, mine wasn't with a credit card though but i do have a lot of the same evidence (no license, dodgy shell companies, third party merchants with similar names linked to their casinos, fake webstores, you name it) you've forwarded in your dispute based on this message, they used MCC 5816 for my transactions which comes under digital goods and gaming (the xbox store uses the same code for video games) instead of MCC 7995, the transactions with my dispute are off my pounds and pennies aswell (that may be the currency conversion though), but are all at the same time.
Γεια σου φίλε, μπορώ να ρωτήσω πώς έκανες το elegro να σου επιστρέψει χρήματα καθώς προσποιούνται ότι δεν μπορούν να με αναγνωρίσουν;
έχω μη εξουσιοδοτημένες πληρωμές στο nikotpf*marinebeauty
Hi man, may I ask how you got elegro to refund you as they are pretending to be unable to identify me?
i have unauthorised payments to nikotpf*marinebeauty
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.