ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 224)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
333238 προβολές 3771 απαντήσεις |
|
1...223 224 225...250
Προσθήκη ανάρτησης
KatzeisBack
πριν από 1 μήνα

I got one chargeback for pixeleum and Finn art.io, wintermads is being looked into and so far chase bank has denied my chargeback for lunu.io, everything went smoothly until I mentioned lunu.io and they have denied any claim straight away saying it goes against Mastercards chargeback rules as it’s to do with gambling, this is odd as my previous chargeback was successful for the same reason.

Dustyd
πριν από 1 μήνα

Chase seem pretty inconsistent with their customer support, i wish i used my nationwide account to depo as this would be solved by now

πριν από 1 μήνα

Has anyone ever dealt with zinzipay?

Dustyd
πριν από 1 μήνα

Find it crazy Pixeleum refunded. They made fake receipts for my deposits

πριν από 1 μήνα

Hi, I ordered a refund from a merchant and asked my bank and they have opened a complaint with Revolut. They said they would investigate and have blocked my Revolut accounts. Has this happened to anyone else????

Dustyd
πριν από 1 μήνα

they are scam alle bettingsider is falske . not true much .

πριν από 1 μήνα

they are scam

πριν από 1 μήνα

Η Revolut έχει κολλήσει στο τέλμα των παρόχων τυχερών παιχνιδιών, επεξεργάζοντας πληρωμές για τα καζίνο ως Revolut Pay. Κατά συνέπεια, δεν μπορείτε να περιμένετε μεγάλη υποστήριξη εκεί 😉

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Yes, I know, but practically all of my deposits were made with Revolut...

dvs7
πριν από 1 μήνα

Στη συνέχεια, μπορείτε να πείτε αντίο στα χρήματά σας, εκτός εάν οι υπηρεσίες πληρωμών σας επιστρέψουν τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Thank you for contacting our Customer Support team. 

 

We are sorry to write this in English, but we don't have any Norwegian speaking agent available at the moment. 

 

We understand that it can be frustrating to wait for a withdrawal. However, sometimes it can take a little longer due to higher workload. Your withdrawal should be at the end phase of being processed. Thank you for your understanding.

 

If you have additional questions, please feel free to contact us via email support@Talismania.com or via Live Chat.

 

Yours sincerely,

Customer service





jeg venter ferdig med behandligsaken min fra 05.08. 2024, som dere vet behandligstiden tar 3-5 dager . TIl slut kan jeg si får jeg aldri pengene mine på bankonto .

KatzeisBack
πριν από 1 μήνα

I will report here the news... I hope not to lose my funds.

πριν από 1 μήνα

Anyone who has info about Stickers?

πριν από 1 μήνα

Μπορώ να λάβω βοήθεια για την περίπτωσή μου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Thoughts on this from Mystake?


file

Wicked243
πριν από 1 μήνα

Generic reply, got a similar response from goldenbet (both casinos operate under Santeda international B.V.) whilst to a degree they're right, they also have a responsibility to KYC their customers so if you completed that beforehand they should have refused you service, which i'm assuming they most definitely didn't. What was the merchant that came up on your statement out of curiosity?

Gojira7346
πριν από 1 μήνα

Ξέρουν ακριβώς τι κάνουν, μην ανησυχείς. Παίρνουν τα χρήματα από εκεί που είναι καλύτερα. Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Σκανδιναβία κλπ. Ακόμα κι αν σας είχαν επαληθεύσει, θα σας άφηναν να παίξετε, μερικές φορές τα χρήματα διώχνουν όλες τις ανησυχίες 😉 Και όπως έχω ήδη γράψει, και ακόμα φαίνεται ότι κανείς δεν έχει καταλάβει: ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ . Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν νόμοι για αυτούς τους ανθρώπους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Ακόμα περιμένω απάντηση στο παράπονό μου, ο @awuintura_online αρνείται να δεχτεί τις φωτογραφίες επαλήθευσης, έχει αλλάξει τις οδηγίες 30 φορές και το καζίνο γκουρού, δεν απαντά στο παράπονό μου και δεν το προσθέτει στη μαύρη λίστα, δηλαδή το AWINTURA συνεχίζει να κλέψεις.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hello,

The circumstances surrounding your complaint are unfortunate. I checked your complaint briefly and found this note: " Romi is currently out of office or on vacation. It is possible that they will not be able to respond to this complaint as quickly as they normally do. Thank you for understanding." You should see that too. Since the complaint is still pending, the casino will not yet be subject to any penalties. Frankly, I would say the outcome is clear. I'm sorry; it seems the casino has failed to address your issue, but I would certainly wait for an update. Perhaps there has been a response, we just do not know it.

In any case, please be patient. Thank you.


πριν από 1 μήνα

I haven't actually received not one refund from any of these companies. Most of them just ignore.

πριν από 1 μήνα

Grottobook wrote me this, are they refunding after this or no?file

1...223 224 225...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη