πριν από 4 εβδομάδες
Δεν περίμενα ότι η περίοδος αναθεώρησης θα ήταν τόσο μεγάλη. Αν μου δώσουν απαντήσεις, θα τις μοιραστώ.
I didn't expect the review period to be this long. If they give me any answers, I will share them.
0
Δεν περίμενα ότι η περίοδος αναθεώρησης θα ήταν τόσο μεγάλη. Αν μου δώσουν απαντήσεις, θα τις μοιραστώ.
I didn't expect the review period to be this long. If they give me any answers, I will share them.
Δεν έκανε ποτέ ανάληψη. Αυτό θα ήταν μια πρόσθετη πολυπλοκότητα. Ανεξάρτητα, θα πρέπει να τονίσετε τα σημεία που αναφέρθηκαν παραπάνω. Και ζητήστε μια καθαρή επιστροφή χρημάτων κατάθεσης.
ζητούν τις συναλλαγές και έτσι έκανα συμφωνία με τις καταθέσεις που έγιναν στην ιστοσελίδα τους στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού.
Never made a withdrawal. That would be an added complexity. Regardless, you should emphasise the points mentioned above. And ask for a net deposit refund.
they ask for the transactions so I did a reconciliation with the deposits made on their website to my bank statement.
Ok Sky έχω κάνει 3 συνολικά 5200 £ αλλά έβαλα 11 000 £ οπότε ναι το κάνει πιο δύσκολο σκεφτόμουν να ζητήσω επιστροφή χρημάτων καθαρής ζημίας θα το κρατήσω στο μανίκι μου προς το παρόν ευχαριστώ για το πρότυπο που το έσωσα
Ok Sky I have made 3 total of £5200 but put in £11000 so yes makes it harder was thinking ask for net loss refund will keep it up my sleeve for now thanks for the template I saved it
Έλαβα ένα email επιβεβαίωσης και επιβεβαίωσα.
Τα στοιχεία σας KYC (γνωρίστε τον πελάτη σας) έχουν ληφθεί.
Τα έγγραφά σας θα ελεγχθούν και θα επαληθευτούν - οι ομάδες μας για την απάτη και τις νομικές ομάδες ελέγχουν την ταυτότητά σας σε σχέση με επίσημες βάσεις δεδομένων κυβέρνησης και απάτης για να επιβεβαιώσουν τη γνησιότητα.
Για να προσθέσετε επιπλέον σχόλια, απαντήστε σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Χαιρετισμοί,
Καναπάι
Got a confirmation email and I confirmed.
Your KYC (know your customer) information has been received.
Your documents will be reviewed and verified - our fraud and legal teams screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.
To add additional comments, reply to this email.
Regards,
Canapay
Γεια σου φίλε,
τους τηλεφώνησε σήμερα, τους είπαν ότι ακόμα υπό έρευνα, πρέπει απλώς να περιμένουμε ένα email ή ένα τηλεφώνημα από αυτούς για το αποτέλεσμα. Μπορεί να χρειαστούν 15 εργάσιμες ημέρες
Hi mate,
rang them today been told still under investigation just have to wait for a email or a phone call from them on the outcome of it. Could take 15 business days
Έλαβα ένα email επιβεβαίωσης και επιβεβαίωσα.
Τα στοιχεία σας KYC (γνωρίστε τον πελάτη σας) έχουν ληφθεί.
Τα έγγραφά σας θα ελεγχθούν και θα επαληθευτούν - οι ομάδες μας για την απάτη και τις νομικές ομάδες ελέγχουν την ταυτότητά σας σε σχέση με επίσημες βάσεις δεδομένων κυβέρνησης και απάτης για να επιβεβαιώσουν τη γνησιότητα.
Για να προσθέσετε επιπλέον σχόλια, απαντήστε σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Χαιρετισμοί,
Καναπάι
Got a confirmation email and I confirmed.
Your KYC (know your customer) information has been received.
Your documents will be reviewed and verified - our fraud and legal teams screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.
To add additional comments, reply to this email.
Regards,
Canapay
Δεν θα ακούσετε άλλη λέξη από το canapay τώρα. Ίδια απάντηση σε όλους και μετά δεν γίνεται τίποτα περισσότερο
You won't hear another word from canapay now. Same answer to everyone and then nothing more happens
Du kommer inte höra ett ord till från canapay nu. Samma svar till alla och sen händer inget mer
Λοιπόν τουλάχιστον δεν είπαν όχι τότε και στην πραγματικότητα αφιερώνουν χρόνο για να το αναθεωρήσουν σωστά αντί να σας απογοητεύσουν μετά από δύο ημέρες!!
Well at least they’ve not said no then and are actually taking the time to review it properly rather than fobbing you off after two days!!
Αυτό είναι φίλε, τουλάχιστον δεν είναι απλώς ευθύς, δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε ξανά μπλα μπλα, αλλά θα δούμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμα φίλε. Είχατε ποτέ επιτυχημένες αντιστροφές χρέωσης;
That’s it mate least they aren’t just straight up no we ent helping you again bla bla but we shall see what the outcome will be mate. Have you ever had successful chargebacks
Δεν έβαλα κανένα ακόμα φίλε, ξεκινώντας το δικό μου τον επόμενο μήνα. Έχω πολλές πληροφορίες συναλλαγών για ταξινόμηση και ταξινόμηση….απλώς δεν έχω ακόμη τον χρόνο.
Not put any in yet mate, starting mine next month. I’ve got a lot of transaction information to collate and sort through….just haven’t got the time just yet.
Η NineWin ζήτησε επιστροφή χρημάτων για τις συναλλαγές στον τραπεζικό μου λογαριασμό μετά τη χρήση του προτύπου που αναφέρεται στη σελίδα 223 ή 224 αυτού του νήματος.
Κατάθεση μόνο 90 £.
Ο ιστότοπος και οι σύνδεσμοι ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους είναι εξαιρετικά παρόμοιοι με τους KingHills, γεγονός που με κάνει να πιστεύω ότι ανήκουν σε παρόμοιες οντότητες.
NineWin have asked for the transactions on my bank account for a refund after using the template mentioned on Page 223 or 224 of this thread.
Only deposited £90.
Their website and email links are extremely similar to KingHills which makes me think that they’re owned by similar entities.
Ψάχνω επίσης για ΚΑΤΑΘΕΣΗ, νομίζω ότι είναι γυαλιστερό μάλλον.
αν πιάσετε email ενημερώστε με επίσης παρακαλώ.
Im looking for DEPOSIT also, I think it’s polish probably.
if you catch email let me also know please.
Χρειάζομαι όλη την υποστήριξη εάν μπορείτε να με βοηθήσετε με ένα πρότυπο και πώς βρίσκετε τα στοιχεία επικοινωνίας όλων. Έχω μερικά που δεν μπορώ να βρω
I need all the support if you can help me with a template and how you are finding everyones contact details. I have a few I cant find
Ποια καζίνο; Το έχω στείλει στο instantcasino και στο magicwin
Which casinos? I have sent this to instantcasino and magicwin
Η δήλωση μου λέει Nikotpf*dneelectro και Nikotpf*concord market - θα ήταν το ίδιο και με ποιον να επικοινωνήσω;
my statement says Nikotpf*dneelectro and Nikotpf*concord market - would this be the same and who do i contact?
Γεια. Όλα τα nicotpf είναι elegro Έχω βάλει το email επικοινωνίας τους σε προηγούμενη ανάρτηση και απαντούν.
Hi. All nicotpf are elegro I have put their contact email in an earlier post and they do respond.
Ευχαριστώ - Επικοινώνησα μαζί τους, αλλά ανησυχώ τώρα γιατί κατάλαβα ότι είναι συνδεδεμένοι με το freshbet και πραγματικά κέρδισα 50.000 μαζί τους στη διαδικασία ανάληψης, ακόμα 17500 έμειναν εκεί και δεν θέλω να κλείσουν τον λογαριασμό μου πάνω από 900 £ αναλήψεις χαχα.. τι κάνω τώρα που έχω ήδη στείλει το email;! Αχχχ
Thanks - I Have reached out to them but i am worried now because I figured theyre connected to freshbet and I actually won 50k with them in process of withdrawing, still 17500 left in there and don’t want them to close my account over £900 withdrawals haha.. what do i do now that ive already sent the email?! Ahhhh
Όποιος ξέρει πώς να βρει ή να έχει λεπτομέρειες για τα παρακάτω…
«Ευχάριστα παιδιά και»
'Λογισμικό ψεκασμού'
'Κράτηση ξενοδοχείου'
'Purple room global lim'
«Σειρά παγκόσμιες υπηρεσίες»
και zapdigitalgoods - βρήκα ένα email αλλά αναπήδησε;
Ευχαριστώ!
Anyone know how to find or have details for the below…
‘Delightful children an’
‘Spraay software’
‘Hotel bookin’
‘Purple room global lim’
‘Series global services’
and zapdigitalgoods - i found an email but it bounced?
Thanks!
δοκίμασα τη διαδρομή elegro, είπαν ότι πρέπει να εγείρω τη διαφορά μέσω της τράπεζάς μου και να μου απαντήσω την ίδια κάθε φορά που προσπάθησα, ακόμα περιμένω στο FOS
tried the elegro route, they said i need to raise the dispute via my bank and give me the same reply every time i tried, still waiting on the FOS
Γεια σου Sky φαίνονται ίδια, αλλά το Kinghills έχει άδεια.
Οι καταθέσεις μου είναι περίπου 13.000 £, τουλάχιστον φοβάμαι ότι αυτό θα απορριφθεί καθώς θα κάνουν τα προβλήματα μικρότερα, κανένα πρόβλημα. και είναι γρήγορες οι επιστροφές χρημάτων; ο σύμβουλος τυχερών παιχνιδιών μου στην τράπεζα επικοινώνησε μαζί μου για να μιλήσω για συναλλαγές που έλεγα ότι συνέχισα να το κάνω αυτό και συμβουλεύουν σθεναρά να μην το κάνω και είναι σημαντικό να μιλάμε αριστερά στον αυτόματο τηλεφωνητή μου, καθώς και η κάρτα μου μπλοκαρίστηκε και μετά έπρεπε να καλέσω απάτη ομάδα αλλά το ξεμπλοκάρισαν έκανα περισσότερες συναλλαγές απόψε αφού άκουσα το φωνητικό ταχυδρομείο, οπότε ανησυχώ λίγο τώρα είναι λίγο χάος
Hi Sky they look the same but Kinghills has a license.
My deposits are about £13000 at least my fear is this will be declined as they will probs do smaller ones no problem I have a withdrawal for £4100 to get tomorrow so ive worked out im down £4500 so far did you use chat or email and are refunds quick ? my gambling advisor at the bank has contacted me to talk about transactions ive been making saying i have continued to do this and they strongly advise against it and its important that we talk left on my voicemail plus my card got blocked then I had to call fraud team but they unblocked it I did more transactions tonight after hearing the voice mail so im a bit worried now its a bit of a mess
Γεια σε όλους!
Είχε κανείς τύχη με αυτούς τους 3rd party εμπόρους;;
Καναπάι
Videogameshaven
Κατάστημα CDKeys
REDWERKONLINE
GENGURU
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
Hi everyone!
Has anyone had any luck with these 3rd party merchants??
Canapay
Videogameshaven
CDKeys store
REDWERKONLINE
GENGURU
Thanks in advance!!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.