ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 218)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
330907 προβολές 3770 απαντήσεις |
|
1...217 218 219...250
Προσθήκη ανάρτησης
Δημοσίευση από Tabbbs διαγράφηκε
πριν από 1 μήνα

Has anyone took complaint to the financial ombudsman please ?

Joddd
πριν από 1 μήνα

Οχι, δυστυχώς όχι. Εσείς;

Να ξαναγράψω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hey, for those of you from the UK and used a credit card to gamble.


Gambling with a credit card was made illegal from 2020 onwards to protect consumers from problem gambling.


Who's responsible in the cases where credit cards are used?


1. The gambling site

2. The payment processor

3. The credit card provider

4. The credit card holder


Surely the blame can't solely lie with the credit card holder?

Δημοσίευση από carsix79 διαγράφηκε
πριν από 1 μήνα

GOOd morning, darling , I play with debit card, put your procesor in bin..

πριν από 1 μήνα

Anyone had peraramp come up on statement? Can’t seem to find any information on them

πριν από 1 μήνα

Hi


anyone come across Virtpay.net ?

πριν από 1 μήνα

Το Grottobook μου κάνει ακόμα καλή εντύπωση. Έχουν βρει συναλλαγές, τώρα πρέπει απλώς να ταυτοποιηθώ και μετά θα στείλουν τα χρήματα πίσω. Θα σε κρατάω ενήμερο.

Αυτόματη μετάφραση:
keejan
πριν από 1 μήνα

Have they said that they will refund you the money ? They said the same to me and after I identified myself they changed and Said


1) It was performed via 3ds terminal, i.e. this transaction was confirmed by the cardholder via SMS;

2) We provided a service to the user who paid with this card for this purchase.

Perhaps you gave your card to someone for payment on our site and confirmed the purchase. Of course, you can appeal to your issuing bank to challenge the transaction, but the fact that the transaction was made on the 3ds terminal automatically plays in our favor.

keejan
πριν από 1 μήνα

Παρατηρείτε την αντίφαση; Εάν βρήκαν τις συναλλαγές σας, τότε παρείχατε δεδομένα που σας ταυτοποιούν.

Θα μπορούσαν να σας τρολάρουν πολύ με αυτό, τότε μια μεταγενέστερη αντιστροφή χρέωσης είναι αδύνατη. Μετά σου δείχνουν τα έγγραφα και μετά βιδώνεσαι. Η επιστροφή χρημάτων από τα συστήματα πληρωμών τους γίνεται με ένα κλικ του ποντικιού...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
keejan
πριν από 1 μήνα

Don't hold your breath you will get a generic response saying the bank will side with them we have all been in this position with these scum bags. They will just ignore you. Once you have sent do not send personal details over with name and address on

πριν από 1 μήνα

Anyone else dealing with TransferOp and PayOp? My bank have decided in my favour but stated they cannot return the funds as there's no money in their bank account that they can return.


Don't know what to do now.

Δημοσίευση από carsix79 διαγράφηκε
Wicked243
πριν από 1 μήνα

Who did you bank with?

Wicked243
πριν από 1 μήνα

Are these not just the middle men the payment processing for the merchants I am confused????

Joddd
πριν από 1 μήνα

Yes, they're accountable though. They're responsible for doing due-diligence, risk assessments and AML. They're accepting payments on behalf of these companies, effectively shielding them from our banks and credit cards by providing a false and completely incorrect merchant category code.


As a result they're supporting the illegal gambling companies with MCC fraud, transaction fraud and money laundering.

Wicked243
πριν από 1 μήνα

I have just looked into them they must have funds as they have numerous locations and obviously charge fees so either their hiding their funds or bank is BS

πριν από 1 μήνα

Η μαγική λέξη είναι κρυπτονόμισμα.


Πληρώνετε στο καζίνο, τα χρήματα πηγαίνουν στον λογαριασμό σας Payop και το καζίνο λαμβάνει κρυπτογράφηση από το Payop και τα χρήματα έχουν ήδη φύγει από τον λογαριασμό σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

update, instead of merchant category code 7995 (gambling) my transaction was filed under MCC 5816 (digital goods, games) (this is what a transaction on the xbox store would be listed under for example) how would i go about proceeding? that coupled with evidence the casino is unlicensed and has been sanctioned in multiple countries for doing exactly what they did above (incorrect merchant category code) and using multiple urls to circumnavigate website blocks? i've managed to get my bank to reopen the investigation, so wondering how to proceed next

1...217 218 219...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη