Οχι, δυστυχώς όχι. Εσείς;
Να ξαναγράψω;
No. Unfortunately not. You?
Should I write again?
Nein. Leider nicht. Du?
Soll ich nochmal schreiben?
Γεια σας, για όσους από το Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιήσατε πιστωτική κάρτα για να παίξετε.
Ο τζόγος με πιστωτική κάρτα έγινε παράνομος από το 2020 και μετά για την προστασία των καταναλωτών από προβληματικό τζόγο.
Ποιος είναι υπεύθυνος για τις περιπτώσεις χρήσης πιστωτικών καρτών;
1. Ο ιστότοπος τυχερών παιχνιδιών
2. Ο επεξεργαστής πληρωμών
3. Ο πάροχος της πιστωτικής κάρτας
4. Ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας
Σίγουρα η ευθύνη δεν μπορεί να βαρύνει αποκλειστικά τον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας;
Hey, for those of you from the UK and used a credit card to gamble.
Gambling with a credit card was made illegal from 2020 onwards to protect consumers from problem gambling.
Who's responsible in the cases where credit cards are used?
1. The gambling site
2. The payment processor
3. The credit card provider
4. The credit card holder
Surely the blame can't solely lie with the credit card holder?
Ειχε κανεις περαραμπ βγαλει σε statement? Δεν φαίνεται να βρίσκω πληροφορίες για αυτά
Anyone had peraramp come up on statement? Can’t seem to find any information on them
Το Grottobook μου κάνει ακόμα καλή εντύπωση. Έχουν βρει συναλλαγές, τώρα πρέπει απλώς να ταυτοποιηθώ και μετά θα στείλουν τα χρήματα πίσω. Θα σε κρατάω ενήμερο.
Grottobook still makes a good impression on me. They have found transactions, now I just need to identify myself and then they will send the money back. I will keep you updated.
Grottobook macht immer noch einen guten Eindruck bei mir. Sie haben Transaktionen gefunden, muss mich jetzt nur identifizieren dann würden sie das geld zurücksenden. Ich halte euch am Laufenden.
Έχουν πει ότι θα σας επιστρέψουν τα χρήματα; Μου είπαν το ίδιο και αφού ταυτοποίησα τον εαυτό μου άλλαξαν και είπαν
1) Πραγματοποιήθηκε μέσω τερματικού 3ds, δηλαδή η συναλλαγή αυτή επιβεβαιώθηκε από τον κάτοχο της κάρτας μέσω SMS.
2) Παρέχαμε μια υπηρεσία στον χρήστη που πλήρωσε με αυτήν την κάρτα για αυτήν την αγορά.
Ίσως δώσατε την κάρτα σας σε κάποιον για πληρωμή στον ιστότοπό μας και επιβεβαιώσατε την αγορά. Φυσικά, μπορείτε να προσφύγετε στην εκδότρια τράπεζα για να αμφισβητήσετε τη συναλλαγή, αλλά το γεγονός ότι η συναλλαγή έγινε στο τερματικό 3ds παίζει αυτόματα υπέρ μας.
Have they said that they will refund you the money ? They said the same to me and after I identified myself they changed and Said
1) It was performed via 3ds terminal, i.e. this transaction was confirmed by the cardholder via SMS;
2) We provided a service to the user who paid with this card for this purchase.
Perhaps you gave your card to someone for payment on our site and confirmed the purchase. Of course, you can appeal to your issuing bank to challenge the transaction, but the fact that the transaction was made on the 3ds terminal automatically plays in our favor.
Παρατηρείτε την αντίφαση; Εάν βρήκαν τις συναλλαγές σας, τότε παρείχατε δεδομένα που σας ταυτοποιούν.
Θα μπορούσαν να σας τρολάρουν πολύ με αυτό, τότε μια μεταγενέστερη αντιστροφή χρέωσης είναι αδύνατη. Μετά σου δείχνουν τα έγγραφα και μετά βιδώνεσαι. Η επιστροφή χρημάτων από τα συστήματα πληρωμών τους γίνεται με ένα κλικ του ποντικιού...
Do you notice the contradiction? If they found your transactions, then you provided data that identifies you.
They could troll you a lot with this, then a later chargeback is impossible. Then they show your documents and then you're screwed. A refund from their payment systems is done with a mouse click...
Den Widerspruch an sich merkst Du ? Wenn sie Transaktionen von dir gefunden haben, dann hast Du ja daten von dir bereitgestellt die dich identifizieren.
Die könnten dich mächtig trollen damit, dann ist ein späterer Chargeback unmöglich. dann zeigen sie deine Dokumente und dann biste am arsch. Eine Rückerstattung aus deren Zahlungssystemen ist mit einem Mausklick vollbracht...
Μην κρατάτε την αναπνοή σας, θα λάβετε μια γενική απάντηση λέγοντας ότι η τράπεζα θα ταχθεί στο πλευρό της. Απλώς θα σας αγνοήσουν. Αφού το στείλετε, μην στείλετε προσωπικά στοιχεία με όνομα και διεύθυνση
Don't hold your breath you will get a generic response saying the bank will side with them we have all been in this position with these scum bags. They will just ignore you. Once you have sent do not send personal details over with name and address on
Κανείς άλλος που ασχολείται με το TransferOp και το PayOp; Η τράπεζά μου αποφάσισε υπέρ μου, αλλά δήλωσε ότι δεν μπορεί να επιστρέψει τα κεφάλαια καθώς δεν υπάρχουν χρήματα στον τραπεζικό τους λογαριασμό που μπορούν να επιστρέψουν.
Δεν ξέρω τι να κάνω τώρα.
Anyone else dealing with TransferOp and PayOp? My bank have decided in my favour but stated they cannot return the funds as there's no money in their bank account that they can return.
Don't know what to do now.
Αυτοί δεν είναι μόνο οι μεσαίοι η διαδικασία πληρωμής για τους εμπόρους που έχω μπερδευτεί;;;;
Are these not just the middle men the payment processing for the merchants I am confused????
Ναι, είναι υπόλογοι όμως. Είναι υπεύθυνοι για τη δέουσα επιμέλεια, τις αξιολογήσεις κινδύνου και την AML. Δέχονται πληρωμές για λογαριασμό αυτών των εταιρειών, προστατεύοντάς τες ουσιαστικά από τις τράπεζες και τις πιστωτικές μας κάρτες παρέχοντας έναν ψευδή και εντελώς εσφαλμένο κωδικό κατηγορίας εμπόρου.
Ως αποτέλεσμα, υποστηρίζουν τις παράνομες εταιρείες τυχερών παιχνιδιών με απάτη MCC, απάτη συναλλαγών και ξέπλυμα χρήματος.
Yes, they're accountable though. They're responsible for doing due-diligence, risk assessments and AML. They're accepting payments on behalf of these companies, effectively shielding them from our banks and credit cards by providing a false and completely incorrect merchant category code.
As a result they're supporting the illegal gambling companies with MCC fraud, transaction fraud and money laundering.
Μόλις τους κοίταξα πρέπει να έχουν κεφάλαια καθώς έχουν πολλές τοποθεσίες και προφανώς χρεώνουν προμήθειες, επομένως είτε κρύβουν τα κεφάλαιά τους είτε η τράπεζά τους είναι BS
I have just looked into them they must have funds as they have numerous locations and obviously charge fees so either their hiding their funds or bank is BS
Η μαγική λέξη είναι κρυπτονόμισμα.
Πληρώνετε στο καζίνο, τα χρήματα πηγαίνουν στον λογαριασμό σας Payop και το καζίνο λαμβάνει κρυπτογράφηση από το Payop και τα χρήματα έχουν ήδη φύγει από τον λογαριασμό σας
The magic word is cryptocurrency.
You pay in the casino, the money goes to your Payop account and the casino receives crypto from Payop, and the money is already gone from your account
Das Zauberwort lautet Kryptowährung.
Du bezahlt im Casino das Geld geht bei Payop aufs Konto und das Casino erhält von Payop Krypto, und shcon ist das Geld weg vom konto
ενημέρωση, αντί για τον κωδικό κατηγορίας εμπόρου 7995 (τζόγος) η συναλλαγή μου καταχωρήθηκε στο MCC 5816 (ψηφιακά αγαθά, παιχνίδια) (αυτό είναι που θα αναφέρεται για παράδειγμα μια συναλλαγή στο κατάστημα xbox) πώς θα προχωρήσω; ότι σε συνδυασμό με στοιχεία ότι το καζίνο δεν έχει άδεια και έχει επιβληθεί κυρώσεις σε πολλές χώρες επειδή έκαναν ακριβώς ό,τι έκαναν παραπάνω (λανθασμένος κωδικός κατηγορίας εμπόρου) και χρησιμοποίησαν πολλαπλές διευθύνσεις url για την παράκαμψη των μπλοκ ιστότοπων; Κατάφερα να ζητήσω από την τράπεζά μου να ανοίξει ξανά την έρευνα, οπότε αναρωτιέμαι πώς να προχωρήσω στη συνέχεια
update, instead of merchant category code 7995 (gambling) my transaction was filed under MCC 5816 (digital goods, games) (this is what a transaction on the xbox store would be listed under for example) how would i go about proceeding? that coupled with evidence the casino is unlicensed and has been sanctioned in multiple countries for doing exactly what they did above (incorrect merchant category code) and using multiple urls to circumnavigate website blocks? i've managed to get my bank to reopen the investigation, so wondering how to proceed next
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.