Είπαν το εξής και απάντησαν πραγματικά μόνο σε μία από τις διαφωνίες.
"Δεν είμαστε σε θέση να σας παράσχουμε επιστροφή χρημάτων, καθώς εξετάσαμε τις πρόσφατες αξιώσεις που έχετε υποβάλει σε εμάς κατά των λιανοπωλητών και έχετε υποβάλει πολλές αξιώσεις αυτού του είδους. Η συγκεκριμένη διερευνήθηκε και προσδιορίστηκε ως δυνητικά δόλια, αφήνοντάς μας χωρίς επιλογή αλλά όχι να επεξεργαστείτε αυτήν την αξίωση και να παρακολουθήσετε τη μελλοντική συμπεριφορά στον λογαριασμό σας Θα σας ζητούσαμε να εξετάσετε τη γνησιότητα τυχόν μελλοντικών αξιώσεων πριν από την υποβολή και να θυμάστε ότι οι ψευδείς αξιώσεις θεωρούνται απάτη και θα αντιμετωπίζονται ως τέτοιες.
Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία προκληθεί και εμπιστευόμαστε ότι τα παραπάνω διευκρινίζουν τη θέση μας»
They said the following and they only really replied to one of the disputes.
"We are unable to provide you with a refund as we’ve reviewed the recent claims you have made to us against retailers and you have made multiple claims of this kind. This specific one has been investigated and identified as potentially fraudulent leaving us with no option but not to process this claim and monitor future conduct on your account. We would request that you consider the authenticity of any future claims before submitting and remember that false claims are considered as fraud and will be treated as such.
We apologise for any inconvenience caused and trust the above clarifies our position"
Αυτόματη μετάφραση: