Παιδιά θέλω να κάνω μια ομάδα υποστήριξης, τα έχω χάσει όλα λόγω τζόγου, φίλων, οικογένειας.
Θέλω να ξεκινήσω να κάνω εβδομαδιαίες συνεδρίες μόνο για να συζητάμε και να αφήνουμε τα σκατά, δεν ξέρω αν έχει γίνει στο παρελθόν ή αν οι άνθρωποι θέλουν απλώς να ζητήσουν χρήματα πίσω. Χρειάζομαι πραγματικά βοήθεια και ανθρώπους να μιλήσω..
Guys I want to do a support group, I’ve lost everything due to gambling, friends, family you name it.
I want to start doing weekly sessions just for us to chat and let shit out, don’t know if it’s been done before or whether people just want to claim money back. I genuinely need help and people to talk to..
Νομίζω ότι είναι δίκαιο να πω ότι είναι καλά τεκμηριωμένο ότι εάν το καζίνο χρησιμοποιεί λανθασμένους κωδικούς εμπόρου, είτε μέσω Visa είτε μέσω Mastercard, δηλώνοντας απλώς ότι αγοράσατε αγαθά όπως τηλεόραση ή κρεβάτι που δεν εμφανίστηκαν ή χρεωθήκατε πολλές φορές για ένα στοιχείο, ότι θα ξεκινήσει μια αντιστροφή χρέωσης και μόλις ξεκινήσει είναι πολύ απίθανο να αμφισβητηθεί από τα παράνομα καζίνο.
Μπορώ να ανοίξω τη συζήτηση για την εμπειρία οποιουδήποτε με παράνομα καζίνο που χρησιμοποιούν τους σωστούς κωδικούς εμπόρων αλλά εξακολουθούν να λειτουργούν παράνομα, όπως το Betswagger και το PHcasino και οι επεξεργαστές πληρωμών τους Pulsion Pay που λειτουργούν στην Κύπρο και την Payop.
Ποια είναι η εμπειρία των ανθρώπων με τις αντιστροφές χρέωσης σε αυτά τα σενάρια;
I think its fair to say that its been well documented that if the casino is using incorrect merchant codes, be it via Visa or Mastercard that by simply stating that you purchased goods such as a TV or a Bed which didnt turn up or you were charged multiple times for an item, that a chargeback will be initiated and once initiated its very unlikely to be challenged by the illegal casinos.
Can I open the discussion re anyones experience with illegal casinos which use the correct merchant codes but are still operating illegally, such as Betswagger and PHcasino and their payment processors Pulsion Pay whom operate in Cyprus and Payop.
What are peoples experience with chargebacks in these scenarios?
Έχετε μια διεύθυνση email που θέλετε να μοιραστείτε; Ήθελα απλώς να σου μιλήσω για κάτι
Do you have an email address you want to share? Just wanted to speak to you about something
Μπόρεσε κανείς να κάνει αντιστροφή χρέωσης με τη Monzo; Τα έχω υποβάλει περίπου 5 φορές τώρα, αλλά συνεχίζουν να ζητούν όλο και περισσότερες πληροφορίες.
Has anyone been able to chargeback with Monzo? I’ve submitted them around 5 times now but they keep asking for more and more information.
Ναι, έλαβα τις καταθέσεις μου πίσω από τη Ninewins Έστειλα email στον Monzo και τους εξήγησα ότι επαλήθευσαν την κίνηση της τράπεζας διαβατηρίου και το τηλέφωνο, αλλά αρνήθηκαν να μου πληρώσουν 2000 £, οπότε έλαβα τις καταθέσεις μου με αντιστροφή χρέωσης 375 £. Ο λόγος μου ήταν ότι δεν έπρεπε να με επαληθεύσουν και να με αφήσουν να καταθέσω εάν είχαν την ρήτρα 4.2 στους όρους και τις προϋποθέσεις τους, οι παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο είναι μια περιορισμένη χώρα και απαγορεύεται να παίζουν για πραγματικά χρήματα. Απατεώνες!! Βρήκα ότι ο εκπρόσωπος της Monzo είναι πολύ συμπαθητικός και εξυπηρετικός και ως εκ τούτου είναι η κύρια τράπεζα χρήσης μου που έχω 4. Καλή τύχη 🤞
Yes I got my deposits back from Ninewins I emailed Monzo and explained to them that they verified me passport bank statement and phone but refused to pay me £2000 so I got my deposits back on chargeback £375. My reason was they shouldn't have verified me and let me deposit if they had the clause 4.2 in their terms and conditions players from the UK is a restricted country and it's forbidden to play for real money. Scammers!! I found the Monzo rep to be very sympathetic and helpful and as such they are my main bank of use I have 4. Good luck 🤞
Όχι δεν μπορώ να τα βρω πουθενά. Έστειλα email στην έκδοση Cyrus του company house αλλά δεν απάντησαν ποτέ
No can't find them anywhere. I emailed Cyrus version of companies house but they never replied
Υπάρχουν ενημερώσεις για την Pulsion Processing Ltd;
Any updates re Pulsion Processing Ltd?
Όχι, δεν απάντησαν ποτέ, οπότε δεν ξέρω τι να κάνω.
Αισθανθείτε χαμένοι για την αμοιβή pulsion και την Dsserv ltd
No they never replied so don't know what to do.
Feel lost about pulsion pay and Dsserv ltd
Αυτό είναι πραγματικά ενδιαφέρον:
https://www.casinomeister.com/forums/threads/ninewin-any-advice.102777/
Τυχερός αδερφέ. Το έκανα με τον αδελφό τους ιστότοπο jokabet η τράπεζά μου το απέρριψε παρόλο που χρησιμοποιήθηκε ο ίδιος λόγος
Lucky bro. I done this with their sister site jokabet my bank declined it even though same reason was used
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.