Ξέρει κανείς κάτι για αυτό, έχει καταφέρει κανείς να το πάρει πίσω; Θα εκτιμούσα πολύ τη βοήθειά σας. Η επιστροφή χρημάτων μέσω της τράπεζας δεν είναι δυνατή επειδή η τράπεζα την απέρριψε επικαλούμενη ότι δεν επεξεργάζεται αξιώσεις τζόγου.
ADVERTISIMG SERVICES, Βρυξέλλες
BLISSFULCARDS.IO
SMARTWALLETS.TECH
EXFRAME*ATLASDN
ΚΙΓΚΑΛΙ, ΡΑΟΥΑΝΤΑ
Αυτά είναι παλαιότερα γεγονότα, σταμάτησα να παίζω ευτυχώς😊
Does anyone know anything about this, has anyone managed to get it back? I would really appreciate your help. Refund through the bank is not possible because the bank rejected it citing that they do not process gambling claims.
ADVERTISIMG SERVICES, brussels
BLISSFULCARDS.IO
SMARTWALLETS.TECH
EXFRAME*ATLASDN
KIGALI, RAWANDA
these are older events, I've stopped playing luckily😊
tietääkö kukaan näistä mitään, onko kukaan onnistunut saamaan takaisin? Arvostaisin todella apuasi. Takaisinperintä pankin kautta ei ole mahdollinen, koska pankki hylkäsi sen vedoten että eivät käsittele uhkapelivaatimuksia.
ADVERSTISIMG SERVICES, brussels
BLISSFULCARDS.IO
SMARTWALLETS.TECH
EXFRAME*ATLASDN
KIGALI, RAWANDA
nämä ovat vanhempia tapahtumia, olen lopettanut pelaamisen onneksi😊
Θα έκανα ένα άλλο παράπονο, τι έγραφε το email όταν είχατε επιβεβαίωση ότι έλαβαν το παράπονό σας συνήθως λέει μπλα μπλα εργάσιμες ημέρες. Άλντο μια γρήγορη ερώτηση για τον σύντροφό μου η αντιστροφή χρέωσης μου, οι έμποροι έχουν 45 εργάσιμες ημέρες για να αμφισβητήσουν την αντιστροφή χρέωσης ή 45 κανονικές ημέρες.
i would raise another complaint, what did the email state when you had confirmation they received your complaint normally says bla bla business days. Aldo quick question for my mate my chargeback do the merchants have 45 business days to dispute my chargeback or 45 normal days.
Είπε ότι σχεδίαζαν να επιλυθούν εντός 5 εργάσιμων ημερών, αλλά αν όχι, θα επιστρέψουν εντός 20 εργάσιμων ημερών, αν χρειαζόταν περισσότερος, κυνήγησα δύο φορές, απλώς μου είπαν ότι είναι απασχολημένος και δεν έχει ανατεθεί ακόμη.
Εάν δεν έχετε ακούσει μετά από 2 εβδομάδες το χρηματοκιβώτιο σας, αλλά πρέπει να περιμένετε 45-60 ημέρες για να λάβετε τα χρήματα
It said they planned to resolve within 5 business days but if not they will get back within 20 business days if taking longer I chased twice just get told its busy and its not yet assigned.
If you have not heard after 2 weeks your safe but you still need to wait the 45-60 days to get the money
Θα έκανα ένα άλλο παράπονο, θα παραπονιόμουν ότι τους κυνηγάτε για ενημέρωση τακτικά και δεν είστε ευχαριστημένοι με τον χρόνο που χρειάστηκε για να το επιλύσετε και ότι σας προκαλεί στενοχώρια και άγχος.
Πέρασαν 14 ημέρες αυτή την Πέμπτη και δεν άκουσα τίποτα από τότε, οπότε υποθέτω ότι είναι 45-60 κανονικές ημέρες και όχι 45-60 εργάσιμες ημέρες πρέπει να περιμένω
I would raise another complaint, complain that your chasing them for update regularly and your not happy with how long its taken to resolve it and its causing you distress and anxiety.
Its been 14 days this Thursday and i ent heard nothing since then so i assume its 45-60 normal days not 45-60 business days i have to wait
Εντάξει, είπα ότι ήδη όταν το κυνηγούν θα το αφήσουν περισσότερο, λειτουργεί υπέρ μου, το κάνουν!
είναι περίπου 50 κανονικές μέρες φίλε
Ok ive said that already when chasing will leave it longer it works in my favour they are at it !
its about 50 normal days mate round about
από ό,τι διάβασα σε μια συγκεκριμένη τράπεζα της Σκωτίας με την οποία είμαι, αν για κάθε μέρα υπερβαίνουν τον καθορισμένο χρόνο που αναφέρουν στο email, αποζημιώνουν 30 £ την ημέρα.
from what i been reading on a certain Scottish bank which i am with if for everyday they go over the allotted time they state in email they compensate £30 a day.
εντάξει έξυπνο φίλε, ελπίζω να σου πάνε όλα σοβαρά
ok brilliant mate, hope it all works out for you seriosuly
Ξέρω ότι είναι περίεργο που αργούν τόσο πολύ με κάνει να πιστεύω ότι πρέπει να τα μεγαλώσω, αλλά δεν μπορώ να ενοχληθώ, θα δω πώς θα πάει ούτως ή άλλως, ίσως είναι καλύτερο να κρατήσω το n βεβαιωθείτε ότι έχω ορίσει έναν αξιοπρεπή χειριστή
I know its odd they are taking so long makes me think they have to raise them but cannot be bothered will see how it goes anyway might be better to hold of n make sure I get a decent handler assigned
Το πράγμα είναι σίγουρα ότι δεν θα έπρεπε να τους πάρει τόσο πολύ, μετά από το παράπονό μου, είχα ένα τηλεφώνημα από τον χειριστή την Πέμπτη το μεσημέρι περίπου στη 1 μ.
thing is surely it shouldn't take them that long, on my complaint i had a phone call from handler on Thursday lunchtime about 1pm to introduce herself and by 5pm that same day my investigation was complete and i had my decision letter.
Εντάξει, ξέρω ότι κάλεσα για να μιλήσω με τον τύπο που μου το ανέβασε στις 31/10/24 και μετά έλαβα ένα email με έναν αριθμό αναφοράς την επόμενη μέρα αν συνεχιστεί για άλλη μια εβδομάδα σίγουρα με έχουν απογοητεύσει!
Ok I know I called in to talk to the guy who raised it for me in the 31/10/24 then got an email with a ref number next day if it goes on in to another week surely they have failed me !
Μοιάζει φίλε! Μέτρησα 17 χιλιάδες συναλλαγές σε λιγότερο από μια εβδομάδα στον λογαριασμό μου RBS! αυτό δεν έπρεπε ποτέ να επιτραπεί να συμβεί! Δεν είμαι σίγουρος αν θα αμφισβητήσουν τις πληρωμές που δεν θα περάσουν ποτέ, αλλά ακόμα και με αυτές έχασα 13500 £ και ο τραπεζικός μου σύμβουλος τζόγου είπε να προχωρήσουμε γρήγορα καθώς οι εγκληματίες καθαρίζουν τους λογαριασμούς
Looking like it mate ! I counted 17k of transactions in less than a week on my RBS account ! this should never have been allowed to happen ! Im not sure if they will question the payouts they never last time but even with them I lost £13500 and my bank gambling advisor said move fast in it as the criminals clean the accounts out
Θα έκανα ένα άλλο παράπονο, θα παραπονιόμουν ότι τους κυνηγάτε για ενημέρωση τακτικά και δεν είστε ευχαριστημένοι με τον χρόνο που χρειάστηκε για να το επιλύσετε και ότι σας προκαλεί στενοχώρια και άγχος.
Πέρασαν 14 ημέρες αυτή την Πέμπτη και δεν άκουσα τίποτα από τότε, οπότε υποθέτω ότι είναι 45-60 κανονικές ημέρες και όχι 45-60 εργάσιμες ημέρες πρέπει να περιμένω
I would raise another complaint, complain that your chasing them for update regularly and your not happy with how long its taken to resolve it and its causing you distress and anxiety.
Its been 14 days this Thursday and i ent heard nothing since then so i assume its 45-60 normal days not 45-60 business days i have to wait
finnart.io και pixeleum.io mate, οι αντιστροφές χρέωσης έχουν αυξηθεί τώρα.
finnart.io and pixeleum.io mate, chargebacks have been raised now.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.