Αυτήν τη στιγμή έχω 3 επιστροφές χρέωσης για το 'kucoin' τους έστειλα ένα email απευθείας και μου είπαν ότι δεν μπορούσαν να βρουν καμία λεπτομέρεια που να ταιριάζει κ.λπ... ούτως ή άλλως είμαστε τώρα περίπου 2 εβδομάδες στο χρονικό πλαίσιο επιστροφής χρέωσης και μόλις έλαβα αυτό το κείμενο. το σκεφτόμαστε αυτό; Δεν έχω λογαριασμό μαζί τους, είναι ακριβώς αυτό που φάνηκε στη δήλωσή μου!
I have currently 3 charge backs in place for ‘kucoin’ sent them a email directly and they said they couldnt find any details matching etc… anyway we are now about 2 weeks into the charge back timeframe and i just received this text.. what do we think about this? I dont have any account with them, its just what showed up on my statement!
Ξέρει κανείς κάτι για αυτό, έχει καταφέρει κανείς να το πάρει πίσω; Θα εκτιμούσα πολύ τη βοήθειά σας. Η επιστροφή χρημάτων μέσω της τράπεζας δεν είναι δυνατή επειδή η τράπεζα την απέρριψε επικαλούμενη ότι δεν επεξεργάζεται αξιώσεις τζόγου.
ADVERTISIMG SERVICES, Βρυξέλλες
BLISSFULCARDS.IO
SMARTWALLETS.TECH
EXFRAME*ATLASDN
ΚΙΓΚΑΛΙ, ΡΑΟΥΑΝΤΑ
Αυτά είναι παλαιότερα γεγονότα, σταμάτησα να παίζω ευτυχώς😊
Does anyone know anything about this, has anyone managed to get it back? I would really appreciate your help. Refund through the bank is not possible because the bank rejected it citing that they do not process gambling claims.
ADVERTISIMG SERVICES, brussels
BLISSFULCARDS.IO
SMARTWALLETS.TECH
EXFRAME*ATLASDN
KIGALI, RAWANDA
these are older events, I've stopped playing luckily😊
tietääkö kukaan näistä mitään, onko kukaan onnistunut saamaan takaisin? Arvostaisin todella apuasi. Takaisinperintä pankin kautta ei ole mahdollinen, koska pankki hylkäsi sen vedoten että eivät käsittele uhkapelivaatimuksia.
ADVERSTISIMG SERVICES, brussels
BLISSFULCARDS.IO
SMARTWALLETS.TECH
EXFRAME*ATLASDN
KIGALI, RAWANDA
nämä ovat vanhempia tapahtumia, olen lopettanut pelaamisen onneksi😊
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.