πριν από 3 ημέρες
Επικοινωνήσατε με την τράπεζά σας για αντιστροφή χρέωσης;
Have you contacted your bank for a chargeback?
0
Επικοινωνήσατε με την τράπεζά σας για αντιστροφή χρέωσης;
Have you contacted your bank for a chargeback?
Δεν μπορώ καθώς η Dsserv δεν έχει διεύθυνση email για να ζητήσω πρώτα επιστροφή χρημάτων
I can't as Dsserv doesn't have an email address for me to request a refund first
Γεια σε όλους. Το παρακολουθώ εδώ και μια εβδομάδα και είμαι στην ίδια κατάσταση με πολλούς από εσάς. Δυστυχώς οι περισσότερες από τις συναλλαγές μου ήταν ανόητα στιγμιαίες μεταφορές, ωστόσο, μια από τις εταιρείες στο αντίγραφό μου όπου χρησιμοποίησα χρεωστική κάρτα ήταν η chillstock ou. Έχω δει μερικούς ανθρώπους να αναφέρουν ότι έχουν εκδώσει επιστροφές χρημάτων. Τι συμπεριλάβατε στο email καθώς δεν είχα απάντηση; Επίσης, δεν είχα τύχη να εντοπίσω τον Dsserv και να τον ακολουθήσω κι αυτό.
Hi all. Been following this for a week and I’m in same situation as a lot of you. Unfortunately most of my transactions were stupidly instant transfers, however, one of the companies on my statement where I used debit card was chillstock ou. I’ve seen a few people mention they have issued refunds. What did you include in the email as I’ve not had a response? I also have had no luck tracing Dsserv so following for that too.
Γεια, ανακάλυψε κανείς ποιοι ακριβώς είναι οι smpaypf*; ήταν https://smpayglobal.com/payment-wallet/ ή ?
Υπήρξε κάποια επιτυχία εκεί ή απλώς δοκιμάστε την αντιστροφή χρέωσης με την τράπεζα;
Hi, did anyone find out exactly who smpaypf* are? was it https://smpayglobal.com/payment-wallet/ or info@smartpayments.ee ?
Were there any success there or just try chargeback with bank?
Δεν χρειάζεται να επικοινωνήσετε πρώτα μαζί τους, απλά πρέπει να ξεκινήσετε μια αντιστροφή χρέωσης λέγοντας ότι η εταιρεία δεν είναι δυνατή η επικοινωνία και ότι έχει κλείσει τον ιστότοπό της.
You dont need to contact them first, you just need to initiate a chargeback saying the company is uncontactable and have closed their website.
Αυτό πραγματικά με πλήρωσε, γι' αυτό και μπήκα στο 9 νίκες, αλλά όταν οι Ninewins με απέκλεισαν, με μπλόκαραν. Συγγνώμη για την απώλεια σας 🤬
That actually paid me which was why I joined 9 win but when Ninewins had me over they blocked me. Sorry about your loss 🤬
Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό κάνει τη διαφορά, αλλά ορισμένοι από τους ιστότοπους που μπορείτε να βρείτε ανήκουν σε άλλες εταιρείες, όπως οι ιδιοκτήτες της Finnart, είναι Emega Touch limited. να παράσχουν όλα τα δεδομένα που διατηρούνται για εσάς εντός 30 ημερών διαφορετικά παραβιάζουν το νόμο. Δεν μπορούν να σας το αρνηθούν αυτό και από τις συμβουλές που έχω λάβει είναι ένας καλός τρόπος για να καταπολεμήσετε τυχόν πλαστά τιμολόγια που εμφανίζονται για εκείνους που έχουν πάει αγαθά/υπηρεσίες που δεν έχουν λάβει. Σημαίνει ότι έχετε τα στοιχεία για να απαντήσετε εάν επιστρέψουν στην τράπεζα/είναι απίθανο να αμφισβητήσουν εάν το κάνετε νωρίς.
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τους στείλετε email συνήθως (συνήθως βρίσκονται όσον αφορά τους ιστότοπους υπάρχουν) και πείτε ότι ζητώ όλα τα δεδομένα που διατηρούνται για εμένα. Εάν δεν απαντήσουν σε 30 ημέρες, αναζητήστε GDPR για όποια χώρα εδρεύουν μέσω google και αναφέρετε τους, κάθε χώρα έχει ένα ειδικό τμήμα
Not sure if this makes any difference but some of the sites that you can find are owned by other companies such as Finnart owners are Emega Touch limited, when you go through Finnart T&C it gives detail on who to contact for GDPR, the companies then have to provide all data held on you within 30 days or they are breaking the law. They cannot deny you this and from what advice I have received is a good way to combat any fake invoices appearing for those that have gone goods/services not received. It means that you have the evidence to respond if they do go back to the bank/they are unlikely to challenge if you do this early on.
All you need to do is email them usually gdpr@whatevercompanytheyarecalled.com (usually found in terms of websites exist) and say I request all data held about me. If they don’t respond in 30 days search GDPR for whatever country they are based in via google and report them, each country has a special department
Στείλτε τους email πείτε τους ότι βρίσκονται υπό έρευνα από τις αρχές του Ηνωμένου Βασιλείου και χρειάζεστε άμεση επιστροφή χρημάτων για παράνομες συναλλαγές, παραβιάζουν το νόμο παίρνοντας χρήματα από λογαριασμούς στο Ηνωμένο Βασίλειο, έχω εμπλακεί σε μια διαφωνία αυτή τη στιγμή, πιθανότατα είναι επίσης υπεργολάβοι από μια εταιρεία με την επωνυμία Nucleus365 Limited company στο Λονδίνο, η οποία είναι εγγεγραμμένη στην FCA, τηλεφωνήστε στην τράπεζά σας και ρωτήστε πού ανήκουν στην αλυσίδα, αν ναι, μπείτε και σε αυτούς.
χρειάζεσαι περισσότερες πληροφορίες ενημερώστε με ότι θα προσπαθήσω να σας βοηθήσω. διαδώστε αυτές τις πληροφορίες επίσης σε όποιον τις χρειάζεται, να είστε επίμονοι. Φροντίστε καλή τύχη.
Email them tell them they are under investigation from the UK authorities and you require immediate refund for illegal transactions, they are breaking the law by taking money from uk accounts,I'm involved in a dispute at the moment,they where probably also subcontracted from a company called Nucleus365 Limited company in London who are FCA registered,ring your bank and ask where they part of the chain if so get onto them aswell.
you need anymore info let me know I will try help you.spread this information aswell to whoever needs it,be persistent.take care good luck.
Γεια σου φίλε, είμαι και εγώ σε αυτήν την αποστολή, μου έκανε το stake casino μου, χρησιμοποιώντας εταιρεία που ονομάζεται falcora finance
Βλέποντάς τους να αναφέρουν πολλές φορές εδώ, ανέλαβαν υπεργολαβία από την εταιρεία με την επωνυμία Nucleus365 με έδρα το Λονδίνο, είμαι σε διαδικασία αποστολής σε LBA οποιασδήποτε συναλλαγής ληφθεί από τραπεζικό λογαριασμό του Ηνωμένου Βασιλείου για λογαριασμό της santeda international bv είναι παράνομη σύμφωνα με τον νόμο περί τυχερών παιχνιδιών του 2005, ενότητα 33. μπορεί να τα γνωρίζετε ήδη όλα αυτά, αλλά είδατε την ανάρτησή σας και απλώς σκέφτηκα να το κοινοποιήσω, να το διαβιβάσω εάν γνωρίζετε κάποιον άλλον που αντιμετωπίζει πρόβλημα με το mystake, αν είναι στο Ηνωμένο Βασίλειο εσείς και τα χρήματα που λαμβάνονται από την falcora finance.io καναδική εταιρεία μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι η Nucleus365 Limited εμπλέκεται ότι είναι εύκολο να εντοπιστούν όπως και η FCA Registered. καλή τύχη.
Hi pal,I'm on this mission too,my stake casino did me,using company called falcora finance compliance@falcorafinance.io
Seen them mentioned number of times on here,they where subcontracted by company called Nucleus365 based in London,I'm in process of sending LBA any transaction taken from uk bank account on behalf of santeda international b.v is illegal under gambling act 2005 section 33.you may already know all this but saw your post and just thought I'd share,pass on if you know anyone else having trouble with mystake, if they are in UK you and money taken by falcora finance.i.o Canadian company you can bet Nucleus365 Limited are involved they are easy to locate as are FCA Registered.good luck.
Οι Skinsonly έχουν εξαφανιστεί. Ίδιος ιδιοκτήτης με το theskinzonego, segiu braguta. Έπαιξαν χαζοί. Βάζω στοίχημα ότι ήταν αυτός που μου έγραψε email. ORB και ZYPH θέλω επίσης να βρω.. και ewave! Μόνο αυτοί έμειναν! Το Canapay.io δεν έχει απαντήσει σε κανένα από τα 15 mail μου, ακόμη και επικοινώνησε με έναν από τους συνιδρυτές. Ούτε εκείνος απάντησε.
Skinsonly have dissapeared. Same owner as the theskinzonego, segiu braguta. They played dumb. I bet it was him that wrote email to me. ORB and ZYPH i also want to find.. and ewave! Only them left! Canapay.io have not replied any of my 15 mails, even contacted one of the co founders. He did not reply either.
Πώς μπορούμε να πάρουμε χρήματα πίσω από την skinsonly; Βρήκα τον ιδιοκτήτη όπως ανέφερες το όνομά του. Μπορώ να κάνω αντιστροφή χρέωσης με την τράπεζα;
How can we get money back from skinsonly? I found the owner as you mentioned his name. Can I chargeback with the bank?
Καταφέρατε να πάρετε πίσω χρήματα από τη χρηματοδότηση της Falcora;
Have u managed to get money back from Falcora finance?
Η τράπεζά μου αύξησε αντιστροφές χρέωσης και μου επέστρεψαν 2000 £ δύο ημέρες αργότερα, νομίζω ότι είναι αθροιστικά
My bank raised chargebacks then they refunded me £2000 two days later I think they are sumup
Οι συναλλαγές μου είναι spaympfSkinsonly.
τι τους είπες;
My transactions are spaympfSkinsonly.
what did u say to them?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.