Μην χρησιμοποιείτε πρότυπα - να είστε πραγματικοί. Πραγματοποιήσατε συναλλαγές στο διαδίκτυο και τα ποσά έχουν ληφθεί από διάφορους εμπόρους που δεν σας παρείχαν αγαθά ή υπηρεσίες. Στείλτε email σε όλους τους εμπόρους, δείξτε ότι δεν απαντούν. Στείλτε email στο καζίνο, δείξτε ότι δεν απαντούν. Υπάρχουν διάφορες ερμηνείες κανόνων αντιστροφής χρέωσης και κωδικοποίησης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Πρέπει να αποδείξετε χωρίς αμφιβολία ότι οι υπηρεσίες που υποτίθεται ότι αγοράσατε μπορούν να χρεωθούν ξανά σύμφωνα με τους κανόνες του συστήματος αντιστροφής χρέωσης. Εάν η τράπεζα πει όχι, τότε το έχουν ερμηνεύσει διαφορετικά και πρέπει να υποβάλετε μια υπόθεση στον διαμεσολαβητή για να λάβετε απόφαση.
Σκεφτείτε ότι μπορεί να απομακρυνθώ σύντομα από αυτό το νήμα - εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι πάρα πολλοί άνθρωποι θα το χρησιμοποιήσουν για freeroll και αυτό δεν είναι το ζητούμενο εδώ. Εάν το χρησιμοποιείτε για να κάνετε αντιστροφές χρέωσης ξανά και ξανά σε freeroll σε αυτές τις εταιρείες, λυπάμαι, αλλά σας βάζω εκεί δίπλα σε αυτά τα καζίνο που επιδίδονται στην παράνομη πρακτική εξαρχής.
Αυτό που πρέπει να πιεστεί είναι να αναγκαστούν τα καζίνο να κλείσουν τον κύκλο κατάθεσης με χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες σε δικαιοδοσίες όπου η πρακτική είναι παράνομη, π.χ. στο Ηνωμένο Βασίλειο - οι συναλλαγές πρέπει να κωδικοποιούνται ως τζόγος, εάν προορίζονται για τζόγο. Έχω ενημερώσει την Επιτροπή Τυχερών Παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου και παρείχα τεράστιο όγκο αποδεικτικών στοιχείων εναντίον ορισμένων από αυτούς τους ιστότοπους με την ελπίδα ότι κάτι θα αλλάξει στο μέλλον. Απαιτείται μια συντονισμένη προσπάθεια από αυτούς σε συνδυασμό με τη Mastercard και τη Visa για να σταματήσει αυτό να συμβαίνει - αυτό λειτουργεί μόνο εάν αυτοί οι έμποροι βρίσκονται στη μαύρη λίστα στο μέλλον. Εύχομαι σε όλους καλή τύχη με τους ισχυρισμούς τους.
Do not use templates - be factual. You made transactions online and the amounts have been taken by a variety of merchants who provided no goods or services to you. Email all the merchants, show that they don't respond. Email the casino, show that they don't respond. There are various interpretations of chargeback rules and coding that can be used. You need to prove beyond doubt that the services you have allegedly purchased can be charged back under the rules of the chargeback scheme. If the bank say no then they have interpreted this differently and you need to raise a case to the ombudsman to get a decision.
Think I may bail out of this thread soon though - still think too many people will use this to freeroll and that is not what is intended here. If you are using this to do chargebacks again and again to freeroll these companies then I'm sorry, but I put you up there alongside these casinos who are engaging in the illegal practice in the first place.
What should be pushed is forcing the casinos to close the loop on depositing with debit/credit cards in jurisdictions where the practice is illegal e.g UK - transactions must be coded as gambling if they are for gambling. I have informed the UK Gambling Commission and provided a huge amount of evidence against some of these sites in the hope that something will shift in future. A co-ordinated effort is required by them in conjunction with Mastercard and Visa to stop this happening - this only works if these merchants are blacklisted going forward. I wish everyone the best of luck with their claims.
Αυτόματη μετάφραση: