ΦόρουμΚαζίνοSmokace Casino - γενική συζήτηση

Smokace Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 1 έτος από Gretche70
|
16439 προβολές 186 απαντήσεις |
|
1...7 8 910
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 1 μήνα

Όσον αφορά την απάντησή σας που μόλις τώρα διάβασα, σας προσκαλώ να διαβάσετε την τελευταία μου πρόταση

"Τους ζήτησα να αναστείλουν τη δραστηριότητα του gaming και δεν ήθελαν να το κάνουν. Τώρα είμαι σίγουρος ότι θα σταθείτε δίπλα τους παρά τα στοιχεία ότι ενήργησαν με σκιερό τρόπο για να με κάνουν να χάσω τα πάντα."


Όπως καταλαβαίνετε, είχα δίκιο και όπως έγραψες πριν, η συμπεριφορά του καζίνο δεν είναι σωστή.

"Είμαι επίσης λίγο μπερδεμένος με το γεγονός ότι τους λέτε για την περίοδο υπαναχώρησης μέχρι να σας πληρώσουν και από την άλλη λένε ότι δεν μπορούν να κλείσουν τον λογαριασμό σας. Αυτό δεν μου φαίνεται φυσιολογικό."


Έτσι το καζίνο μπορεί να μπλοκάρει τον λογαριασμό τυχερών παιχνιδιών με δική του πρωτοβουλία αφού έχει κερδίσει, ενώ αν του το ζητήσω για να προστατεύσω το κερδισμένο υπόλοιπο δεν μπορώ να το κάνω!


Και εν τω μεταξύ το παράπονό μου πετάχτηκε ντροπιαστικά στον κάδο.

Θα δημοσιοποιήσω τα πάντα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Πουθενά στους όρους και τις προϋποθέσεις τους δεν αναφέρεται ότι δεν μπορούν να αναστείλουν τον λογαριασμό με ενεργό υπόλοιπο, επειδή θα ήταν παράλογο και παράλογο. Εάν θέλω να αναστείλω τον λογαριασμό με ενεργό υπόλοιπο, πώς αλλιώς πρέπει να το κάνω; Σε όλα τα καζίνο που ζήτησα περίοδο διακοπής εφαρμόστηκε χωρίς προβλήματα!

Εν τω μεταξύ, ο μεγάλος Νικ έκλεισε το παράπονό μου ως αδικαιολόγητο αφού του εξήγησα ξεκάθαρα τα πάντα.

Δώστε μου την ευκαιρία να χειριστεί το παράπονο άλλος χειριστής γιατί αυτό που έκανε ο Νικ είναι πέρα από κάθε λογική.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I would be happy if your request would be granted but I don't assign complaints, I am just an admin on the forum, so I have no powers in this area. 

However, I personally would probably try to write a complaint to an authority as well because what you say doesn't seem completely illogical to me. Do you think you'll try it ? 

πριν από 1 μήνα

ΤΡΕΛΟΣ! Αυτή η απάντηση μιλάει από μόνη της.

Λάβαμε επίσημα την απάντηση ότι δεν σκοπεύετε να υπερασπιστείτε τα συμφέροντα των παικτών όταν πρόκειται για τον Smokace.

Στενόχωρος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

It's not at all about what kind of casino it is, if you'd done it at any other casino, it would have turned out the same way. You have to take into account what you have been told. 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Και σίγουρα, είναι πραγματικά ένα παράλογο αίτημα να ζητήσετε βοήθεια για να ανακτήσετε το ιστορικό των παιχνιδιών σας.

Φυσικά, δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις τίποτα.

Αλλά επειδή λέτε ότι βοηθάτε τους παίκτες να λύσουν προβλήματα με τα καζίνο, περιμένει κανείς να τους βοηθήσετε να ανακτήσουν το ιστορικό τους. Μια πολύ απλή περίπτωση δεδομένης της ομάδας σας με πολυετή εμπειρία.

Αλλά δεν θέλω πλέον να διαφωνώ με εκείνους που ξεκάθαρα ξεφεύγουν από ερωτήσεις χωρίς να τις απαντούν ποτέ.

Ευτυχώς είναι όλα δημόσια και τα υπόλοιπα μέλη του ιστότοπου θα έχουν την ευκαιρία να σχηματίσουν τη δική τους γνώμη για το θέμα

Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 1 μήνα

Yes, but you have to understand that it has to be based on something. When you go to the office to ask for a document from their system, they also need to know what it is for and they don't just give it to you. We don't have the power to enforce anything on the basis of anything from the casino. 

Of course, it's not about arguing, but trying to understand how things are. Everybody has to adjust certain procedures. 

πριν από 1 μήνα

Εντάξει, ας το θέσουμε ως εξής:

Λίγο μετά το κλείσιμο της καταγγελίας μου από εσάς, το καζίνο Smokace έκλεισε τον λογαριασμό μου με την αιτιολογία «προβλήματα τζόγου».

Σε καμία περίπτωση, αφού μετά την κατάσχεση που υπέστη, δεν πλήρωσα ποτέ ξανά στο καζίνο. Αλλά ένα μήνα αργότερα αποφάσισαν να κλείσουν τον λογαριασμό με αυτόν τον λόγο και χωρίς να μου παράσχουν ή να μου κοινοποιήσουν μια αιτιολόγηση σχετικά με αυτό.

Πρώτο σημείο προς διευκρίνιση.

Το δεύτερο σημείο που πρέπει να διευκρινίσω, που συνδέεται άμεσα με το πρώτο, είναι η ανάκτηση της ιστορίας των παιχνιδιών μου.


Είναι λοιπόν πιο αποδεκτό ως ομιλία;

Μπορείς τουλάχιστον να προσπαθήσεις να μου δώσεις ένα χέρι;


περιμένω

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 μήνα

Η αρχή αντιλεφώνων καταρρίπτει τα παράπονα όπως και ο Νικ σας, επομένως είναι άχρηστο να στέλνετε παράπονα. Εφόσον δεν βρίσκετε το παράπονό μου παράλογο, θα ήταν ενδιαφέρον να καταλάβετε γιατί ο Νικ δεν το θεώρησε έγκυρο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Εντάξει, ας το θέσουμε ως εξής:

Λίγο μετά το κλείσιμο της καταγγελίας μου από εσάς, το καζίνο Smokace έκλεισε τον λογαριασμό μου με την αιτιολογία «προβλήματα τζόγου».

Σε καμία περίπτωση, αφού μετά την κατάσχεση που υπέστη, δεν πλήρωσα ποτέ ξανά στο καζίνο. Αλλά ένα μήνα αργότερα αποφάσισαν να κλείσουν τον λογαριασμό με αυτόν τον λόγο και χωρίς να μου παράσχουν ή να μου κοινοποιήσουν μια αιτιολόγηση σχετικά με αυτό.

Πρώτο σημείο προς διευκρίνιση.

Το δεύτερο σημείο που πρέπει να διευκρινίσω, που συνδέεται άμεσα με το πρώτο, είναι η ανάκτηση της ιστορίας των παιχνιδιών μου.


Είναι λοιπόν πιο αποδεκτό ως ομιλία;

Μπορείς τουλάχιστον να προσπαθήσεις να μου δώσεις ένα χέρι;


περιμένω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

You can open a complaint and see if the team will be able to help you or not, based on what you say. I don't deal with complaints and I don't want to tell players in certain cases that we will definitely help them when it doesn't have to be that way. That has to be evaluated by our experts. We cannot arbitrarily start to solve something without a complaint. 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Άλλη μια αναληθής δήλωση.

Πιστεύετε ότι δεν έχω ήδη προσπαθήσει να ανοίξω άλλη καταγγελία σχετικά με αυτό το θέμα;

Αλήθεια πιστεύεις ότι είναι απλώς ένας τύπος που του αρέσει να μιλάει και να παραπονιέται και τέλος;

Και μαντέψτε πώς πήγε το αίτημά μου να ανοίξω μια καταγγελία;

Απορρίφθηκε. Μου λες ότι δεν μπορώ να ανοίξω καταγγελία παρόμοια με αυτή που άνοιξα ήδη.

Τι φαινόμενα. Ποιος ξέρει αν αργά ή γρήγορα το όμορφο κάστρο του Casinò Guru θα καταρρεύσει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Διαβάζοντας πολλά παράπονα υπάρχουν αρκετά αμφισβητήσιμα σημεία σχετικά με το σύστημά σας.

Πρώτα απ 'όλα, όταν ανταλλάσσετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μεταξύ εσάς και του καζίνο με τον παίκτη που είναι αυτός που εμπλέκεται άμεσα και πρέπει να παραμείνει στο σκοτάδι. Πραγματικά δεν το καταλαβαίνω αυτό.

Εάν είμαι ο ζημιωθείς, τα αποδεικτικά στοιχεία πρέπει να σταλούν σε εμένα και όχι σε τρίτο.

Στη συνέχεια, όσον αφορά το υπεύθυνο gaming, εστιάζεις πάντα στην ίδια παράμετρο ότι για να ζητήσεις την αναστολή ενός λογαριασμού πρέπει να δηλώσεις ότι είσαι προβληματικός παίκτης.

Γνωρίζετε ότι ορισμένα καζίνο δεν επεξεργάζονται πλέον αναλήψεις με τον αυτο-εξαιρούμενο λογαριασμό; Και δεν μπορείτε πλέον να συνδεθείτε για να κάνετε νέες αναλήψεις;;

Στην περίπτωσή μου, έπρεπε απλώς να αναστείλω τη δραστηριότητά μου στο gaming σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις τους για να μπορώ να κάνω νέες αναλήψεις μετά την ολοκλήρωση της υποθετικής έρευνας για την περίοδο παιχνιδιού μου (τότε όλοι γνωρίζουμε και εσείς επίσης ότι αυτό ήταν απλώς μια απάτη τακτική του καζίνο!).

Θα ήθελα λοιπόν να ανοίξω ξανά μια νέα καταγγελία με βάση αυτά τα στοιχεία, αλλά δεν θέλω απολύτως την καταγγελία να διεκπεραιωθεί από τον Nick!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

filefilefilefile

Αυτή είναι η αδιαμφισβήτητη απόδειξη ότι το καζίνο δεν επιτρέπει ένα διάλειμμα από το παιχνίδι με ενεργό υπόλοιπο ακόμα κι αν ζητήσετε αυτοαποκλεισμό για προβλήματα τζόγου, όπως δήλωσε ο Νικ.

Τι κάνουμε λοιπόν;

Δίνουμε το δικαίωμα στο καζίνο;

Ένας παίκτης δεν έχει υπεύθυνο εργαλείο τζόγου για να μην χάσει τα κέρδη του. Αυτό είναι ληστρικό και παράνομο γιατί δεν σέβεται αυτό που γράφουν στους Όρους και Προϋποθέσεις που αντιπροσωπεύουν το συμβόλαιο τυχερών παιχνιδιών.

Εάν παραβιάσουμε έστω και ένα κόμμα των όρων και προϋποθέσεων τους, κατάσχουν τα κέρδη μας ενώ μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν.

Είμαι έκπληκτος που χορηγείτε αυτό το καζίνο και του δίνετε επίσης μεγάλη φήμη. Δόξα!

Αναμένω την επανάληψη της καταγγελίας με βάση αυτά τα στοιχεία.

Είμαι πρόθυμος να δώσω 20% επιβράβευση σε περίπτωση επιτυχίας.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 μήνα

Γεια σου Jaro, μπορείς να προωθήσεις το τελευταίο μου μήνυμα με στιγμιότυπα οθόνης στον Nick για να του ζητήσεις να ανοίξει ξανά την καταγγελία;

Έχοντας ήδη ζητήσει την επανάληψη της καταγγελίας, δεν μπορώ να επισυνάψω τα νέα στοιχεία.

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Άλλη μια αναληθής δήλωση.

Πιστεύετε ότι δεν έχω ήδη προσπαθήσει να ανοίξω άλλη καταγγελία σχετικά με αυτό το θέμα;

Αλήθεια πιστεύεις ότι είναι απλώς ένας τύπος που του αρέσει να μιλάει και να παραπονιέται και τέλος;

Και μαντέψτε πώς πήγε το αίτημά μου να ανοίξω μια καταγγελία;

Απορρίφθηκε. Μου λες ότι δεν μπορώ να ανοίξω καταγγελία παρόμοια με αυτή που άνοιξα ήδη.

Τι φαινόμενα. Ποιος ξέρει αν αργά ή γρήγορα το όμορφο κάστρο του Casinò Guru θα καταρρεύσει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

It is likely that you believe everyone is aware of your circumstances and that any information that is lacking or ambiguous is false. I believe I understand that because I typically experience the same thing when speaking with the mobile provider.

Nevertheless, I wanted to make it clear that, as administrators, we are not involved in the process, including reopen requests, and have little to do with complaints. Furthermore, we are not aware of any relevant Skype information exchanges or email exchanges. Please make an effort to remember that. Jaro tries his hardest to stay up to date with your concerns, ideas, and opinions even in these circumstances, but it is difficult without accessing each case personally. Still, we try to keep up even with the most complicated complaints, as far as we understand players simply want to address such complaints.

This is all I wanted you to know.

πριν από 1 μήνα

Γεια σου Jaro, μπορείς να προωθήσεις το τελευταίο μου μήνυμα με στιγμιότυπα οθόνης στον Nick για να του ζητήσεις να ανοίξει ξανά την καταγγελία;

Έχοντας ήδη ζητήσει την επανάληψη της καταγγελίας, δεν μπορώ να επισυνάψω τα νέα στοιχεία.

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hello, carsix79. It has been a while.

Jaro is really concerned about this situation, I would say.

We had a quick conversation yesterday regarding your denied complaint and the request for reopening.

Although I can not say that the entire Community Team fully understood every incident described in the complaints, we still want to talk to the Complaint Team about the procedure and the result. I kindly request your patience as we need to schedule an online meeting in order to proceed with this.

With any luck, we will have something new to add in the upcoming week.

Radka
πριν από 1 μήνα

Γεια σου Radka,

Όταν λέω «ακόμη μια αναληθής δήλωση», το λέω έχοντας πλήρη γνώση των γεγονότων.

Θέλετε ένα μικρό παράδειγμα;

Το καζίνο και ο Branislav ισχυρίζονται ότι το υπόλοιπό μου μειώθηκε αμέσως μετά την ανανέωση του μπόνους. Ακόμη και μετά την προβολή του ιστορικού του παιχνιδιού μου, το οποίο είδαν όλοι εκτός από τον ενδιαφερόμενο.

Ωστόσο, δυστυχώς για το καζίνο και για εσάς, οι συναλλαγές αποθηκεύονται στο blockchain και μιλούν καθαρά.

Κοιτάζοντας τις συναλλαγές, μετά την ανατροπή του μπόνους, είναι σαφές ότι οι δηλώσεις του καζίνο και του Μπράνισλαβ δεν είναι αληθινές (έχω τα στιγμιότυπα οθόνης). Απλά γιατί αν είχε γίνει μείωση του υπολοίπου, δεν θα μπορούσα να κάνω στοιχήματα συγκεκριμένου ποσού (αγορά μπόνους). Αλλά έχω τα στιγμιότυπα που μιλούν από μόνα τους.

Δεύτερον, όταν παίζετε με ενεργό μπόνους, τα μάρκες δεν συλλέγονται. Εφόσον το καζίνο τα μεταφέρει στο πραγματικό υπόλοιπο, τα μάρκες αρχίζουν να συλλέγονται.

Τόσο απλός συλλογισμός για να καταλάβεις.

Τώρα, αφού τελικά απαντήσατε στις ερωτήσεις και τις δηλώσεις μου, σας ρωτώ. Γιατί δόθηκαν άκυρες πληροφορίες από τον συνάδελφό σας;

Επαναλαμβάνω, δυστυχώς οι συναλλαγές που γράφονται στο blockchain μιλούν ξεκάθαρα

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 μήνα

Θα το εκτιμούσα πολύ.

Έχω αποδείξει ξεκάθαρα και πλήρως ότι δεν μπορούσα να αποκλείσω ή να αναστείλω τον λογαριασμό, καθώς το καζίνο αρνείται να το κάνει με ένα ενεργό υπόλοιπο, ακόμα κι αν το έγραψα με τη μορφή που υποδείχθηκε από τον Νικ.

Απλώς βασίστηκα σε όσα αναγράφονται στο συμβόλαιο τυχερών παιχνιδιών που πρέπει να τηρούνται από τον παίκτη αλλά και από το καζίνο.

Δεν θα έχανα 33.000€ αν είχαν εκπληρώσει το αίτημά μου όπως αναφέρεται στους Όρους και Προϋποθέσεις.

Το καζίνο υπερηφανεύεται επίσης ότι παίρνει στα σοβαρά τα υπεύθυνα παιχνίδια, αλλά στη συνέχεια ακολουθεί το αντίθετο και στην περίπτωσή μου δόλια συμπεριφορά. Το αστείο είναι επίσης ότι μετά τις απώλειές μου έκλεισαν τον λογαριασμό μου για προβληματικούς λόγους τζόγου και συνεχίζω να λαμβάνω διαφημιστικά email από αυτούς.

Επίσης, δεν θέλω να ζημιωθούν άλλοι παίκτες από τις ανεύθυνες πρακτικές του Smokace.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 μήνα

Carsix, είμαι Ιταλός χρήστης, μπορούμε να το συζητήσουμε στο Instagram αν το έχετε; Θα ήθελα να συζητήσω με κάποιον που μπορεί να είχε περισσότερες εμπειρίες από εμένα

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 μήνα

file

Ορίστε τι προσθέσατε ξανά. Η επανάληψη της καταγγελίας απορρίφθηκε ακόμη και παρά τα αποδεικτικά στοιχεία των αποδείξεων μου.

"Οι νέες πληροφορίες που μας παρείχατε δεν επαρκούν για να αλλάξουν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες περατώθηκε η καταγγελία και δεν δικαιολογούν την εκ νέου άνοιξή της. Θα ανοίξουμε ξανά μια καταγγελία μόνο εάν έχουμε νέες πληροφορίες που δείχνουν ότι η καταγγελία περατώθηκε άδικα."

Δηλαδή δεν έλαβες υπόψη σου τα στοιχεία που σου έστειλα ή απλώς αρνείσαι τα στοιχεία;

Ήμουν έτοιμος να πιστέψω τα λόγια σου, αλλά ήταν απλώς η συνηθισμένη φάρσα.

Επομένως, είναι επίσημο ότι τάσσεστε με ένα καζίνο που παραβιάζει τους Όρους και τις Προϋποθέσεις του και δεν εφαρμόζει τον αυτο-αποκλεισμό από τα παιχνίδια με ενεργό υπόλοιπο. Ντροπή!!

Το γεγονός ότι ο Jaro δεν απάντησε πια μπορεί να οφείλεται στο ότι τον φίμωσες αφού τόλμησε να συμφωνήσει μαζί μου για τα γεγονότα;

Αυτό σίγουρα θα μπορούσε να ταιριάζει στις μεθόδους σας.

Ωστόσο, αναμένω τη σαφή και οριστική δήλωσή σας για το γεγονός ότι το Smokace δεν εφαρμόζει αυτοαποκλεισμό (ακόμα και για προβλήματα τζόγου) με ενεργό υπόλοιπο παραβιάζοντας τους T & C του.

Είμαι πραγματικά περίεργος να μάθω ποια είναι η αμερόληπτη θέση σας, αν έχετε.




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Γεια σου Radka,

Όταν λέω «ακόμη μια αναληθής δήλωση», το λέω έχοντας πλήρη γνώση των γεγονότων.

Θέλετε ένα μικρό παράδειγμα;

Το καζίνο και ο Branislav ισχυρίζονται ότι το υπόλοιπό μου μειώθηκε αμέσως μετά την ανανέωση του μπόνους. Ακόμη και μετά την προβολή του ιστορικού του παιχνιδιού μου, το οποίο είδαν όλοι εκτός από τον ενδιαφερόμενο.

Ωστόσο, δυστυχώς για το καζίνο και για εσάς, οι συναλλαγές αποθηκεύονται στο blockchain και μιλούν καθαρά.

Κοιτάζοντας τις συναλλαγές, μετά την ανατροπή του μπόνους, είναι σαφές ότι οι δηλώσεις του καζίνο και του Μπράνισλαβ δεν είναι αληθινές (έχω τα στιγμιότυπα οθόνης). Απλά γιατί αν είχε γίνει μείωση του υπολοίπου, δεν θα μπορούσα να κάνω στοιχήματα συγκεκριμένου ποσού (αγορά μπόνους). Αλλά έχω τα στιγμιότυπα που μιλούν από μόνα τους.

Δεύτερον, όταν παίζετε με ενεργό μπόνους, τα μάρκες δεν συλλέγονται. Εφόσον το καζίνο τα μεταφέρει στο πραγματικό υπόλοιπο, τα μάρκες αρχίζουν να συλλέγονται.

Τόσο απλός συλλογισμός για να καταλάβεις.

Τώρα, αφού τελικά απαντήσατε στις ερωτήσεις και τις δηλώσεις μου, σας ρωτώ. Γιατί δόθηκαν άκυρες πληροφορίες από τον συνάδελφό σας;

Επαναλαμβάνω, δυστυχώς οι συναλλαγές που γράφονται στο blockchain μιλούν ξεκάθαρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

If you have any relevant evidence that Branislav may have overlooked, you can try to reopen the complaint. But every complaint is as important to us as the players. I think he tried hard enough and found out everything he needed to come to the conclusion he did. He looked at every single piece of evidence and it certainly wasn't taken lightly. Also, the communication with the casino was certainly important and it was on the basis of that that it ended up the way it did. So as I said, if you have what it takes, you can try again, but if not, I'm afraid I won't be able to help you anymore.

πριν από 1 μήνα

file

Ορίστε τι προσθέσατε ξανά. Η επανάληψη της καταγγελίας απορρίφθηκε ακόμη και παρά τα αποδεικτικά στοιχεία των αποδείξεων μου.

"Οι νέες πληροφορίες που μας παρείχατε δεν επαρκούν για να αλλάξουν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες περατώθηκε η καταγγελία και δεν δικαιολογούν την εκ νέου άνοιξή της. Θα ανοίξουμε ξανά μια καταγγελία μόνο εάν έχουμε νέες πληροφορίες που δείχνουν ότι η καταγγελία περατώθηκε άδικα."

Δηλαδή δεν έλαβες υπόψη σου τα στοιχεία που σου έστειλα ή απλώς αρνείσαι τα στοιχεία;

Ήμουν έτοιμος να πιστέψω τα λόγια σου, αλλά ήταν απλώς η συνηθισμένη φάρσα.

Επομένως, είναι επίσημο ότι τάσσεστε με ένα καζίνο που παραβιάζει τους Όρους και τις Προϋποθέσεις του και δεν εφαρμόζει τον αυτο-αποκλεισμό από τα παιχνίδια με ενεργό υπόλοιπο. Ντροπή!!

Το γεγονός ότι ο Jaro δεν απάντησε πια μπορεί να οφείλεται στο ότι τον φίμωσες αφού τόλμησε να συμφωνήσει μαζί μου για τα γεγονότα;

Αυτό σίγουρα θα μπορούσε να ταιριάζει στις μεθόδους σας.

Ωστόσο, αναμένω τη σαφή και οριστική δήλωσή σας για το γεγονός ότι το Smokace δεν εφαρμόζει αυτοαποκλεισμό (ακόμα και για προβλήματα τζόγου) με ενεργό υπόλοιπο παραβιάζοντας τους T & C του.

Είμαι πραγματικά περίεργος να μάθω ποια είναι η αμερόληπτη θέση σας, αν έχετε.




Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hi, I talked to our team about the whole situation and I also asked about important things regarding your case. 

We have concluded that you need to send the following in order to be reopened. You wrote in your complaint that "Even via chat I had asked if it was possible to self-exclude and still be able to access the account to enter new withdrawal requests and the answer was NO!"

So if you have proof that you have told the casino if it is possible to self-exclude and withdraw money, then we will look into your case further. This is quite relevant information and therefore you were denied a reopening because you did not submit anything like that. Do you have any information about this particular matter that you have notified the casino of ? If yes, you can post a screenshot from the chat or email. 

1...7 8 910
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα