ΦόρουμΚαζίνοSmokace Casino - γενική συζήτηση

Smokace Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Gretche70
|
20083 προβολές 188 απαντήσεις |
|
1 2...10
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Smokace Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Βλέπω μόνο 1 παράπονο εδώ μέχρι στιγμής, καμία συζήτηση και καμία βαθμολογία. Ωστόσο, το καζίνο είναι αμφίβολο, γιατί; Πώς βαθμολογείται; Κατέθεσα 25 ευρώ στις 26 Μαρτίου και πήρα το μπόνους καλωσορίσματος. Το εφάρμοσα με επιτυχία, συνέχισα να παίζω μέχρι που το υπόλοιπό μου έφτασε τα 1000 ευρώ. Στη συνέχεια υπέβαλα αίτημα πληρωμής που εκκρεμούσε μέχρι το πρωί της Δευτέρας, 27 Μαρτίου. Λίγο αργότερα ήταν υπό επεξεργασία. Την Τρίτη ρώτησα πόσο καιρό τους πήρε για να το επεξεργαστούν. Έλαβε άμεση απάντηση, την οποία επεξεργάζονται μέσα σε 24 ώρες. Αλλά η πληρωμή μου θα είχε λήξει τη Δευτέρα 27 Μαρτίου. Ξέρω ότι μια μεταγραφή διαρκεί λίγες μέρες. Ωστόσο, εκπλήσσομαι που η πληρωμή μου εξακολουθεί να υποβάλλεται σε επεξεργασία στον ιστότοπο του καζίνο. Θα δω όταν μου φτάσουν τα λεφτά. Ήταν λίγο αβέβαιο τώρα γιατί η βαθμολογία για το καζίνο είναι αμφισβητήσιμη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έλαβα τα 1000 ευρώ μου 😀

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Ζήτησα 2 αναλήψεις στις 30/03. Πόσο καιρό σου πήρε; Και με ποια μέθοδο; Επέλεξα τραπεζικό έμβασμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Τα λεφτά σου είναι εκεί τώρα;

Αυτόματη μετάφραση:
DerRobert
πριν από 1 έτος

Είχα και τραπεζικό έμβασμα και τα λεφτά μου ήταν στον λογαριασμό μου 2 μέρες μετά, είναι μαζί σου ίσως λόγω Σαββατοκύριακου;

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για την απάντηση. Έγιναν 2 μεγάλες πληρωμές και έφτασαν κατευθείαν σήμερα. Μέχρι στιγμής το καζίνο ήταν πολύ σοβαρό.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Thank you for sharing your experience. I'll gladly answer your question when it comes to the casino's rating. First of all, they're a small casino when it comes to revenues. It's safer to play in bigger brands just in case you win big, because you know the casino has enough money to pay out the winnings. They also got minus points for having unfair terms and conditions. They also have quite a low withdrawal limit (3,000).

Anyway, when you look at the complaints section, it seems players don't have any issues with them so if you're satisfied, don't be afraid to carry on playing there 🙂

πριν από 1 έτος

Γειά σου!

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ανάληψη των χρημάτων μου. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί file

Κατά την εισαγωγή των δεδομένων εμφανίζεται ένα σφάλμα, επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου λένε ότι έχουν προβλήματα με την υπηρεσία ανάληψης, αλλά όχι για κατάθεση χρημάτων.

Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε.

Αυτόματη μετάφραση:
Noffnoffero
πριν από 1 έτος

I fear you must wait for the issue to get resolved. I would personally try to withdraw by using another payment option. If I may suggest the next step, ask the casino which payment options are available to you and under which conditions.

Let me know, please.

πριν από 1 έτος

Λοιπόν, αν είστε από την Αργεντινή θα κλείσουν τον λογαριασμό σας αμέσως, φυσικά το ξέπλυμα χρήματος είναι κρίμα μην βάζετε χρήματα σε αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Martin121
πριν από 1 έτος

The way I see it, you believe the casino closed your account not just because you have been accused of money laundering, but also because you are from Argentina. Am I correct?

One way or another, I wish you good luck with the complaint of course!


πριν από 1 έτος

Ναι, βλέπω ότι αρκετοί παίκτες του κάνουν το ίδιο, πρώτα από όλα, που οφείλεται στον εθισμό στον τζόγο και μετά στο ξέπλυμα χρήματος και στη διατήρηση των χρημάτων μας

Αυτόματη μετάφραση:
Martin121
πριν από 1 έτος

I see you've failed to answer at least one important question in the complaint thread.

Has your account been fully verified, please? Have you submitted documents to pass the KYC procedure?

Kindly use this link to update the complaint, it's crucial.

Thank you.

πριν από 1 έτος

Ναι, τελικά, ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε τέλεια, έφερα όλα τα απαραίτητα έγγραφα

Αυτόματη μετάφραση:
Martin121
πριν από 1 έτος

Sounds good, thank you.

Let's give it further progress, not much to say for the moment, and from my side. Just be assured Nick is skilled in handling complaints, and I'm convinced he'll do everything to solve the issue.

πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ, θα ήθελα να μάθω αν το καζίνο smokace ανταποκρίνεται;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

κανένας ακρωτηριασμός που τους στέλνω απαντά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ, θα ήθελα να μάθω αν το καζίνο smokace ανταποκρίνεται;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

You can check it for yourself if you like:

https://es.casino.guru/smokace-casino-la-cuenta-del-jugador-se-cerro

This link leads to your complaint thread, once the casino is asked for cooperation, you'll find out whether they respond - or not.

πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ, τι γίνεται αν δεν απαντήσει;

καζίνο?

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα