ΦόρουμΚαζίνοSmokace Casino - γενική συζήτηση

Smokace Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Gretche70
|
20095 προβολές 188 απαντήσεις |
|
1 2 3...10
Προσθήκη ανάρτησης
Martin121
πριν από 1 έτος

Well, in such a case, there is nothing more we can do... These complaints usually end as "unresolved" and the casino gets black points and the rating gets lower.

Let's hope this is not going to happen.

πριν από 1 έτος

Είχα και τραπεζικό έμβασμα και τα λεφτά μου ήταν στον λογαριασμό μου 2 μέρες μετά, είναι μαζί σου ίσως λόγω Σαββατοκύριακου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλησπερα ανθρωποι, εχει αποσυρθει κανεις απο το smokace? Επειδή προσπαθώ ήδη να το πάρω εκεί για μια εβδομάδα, αλλά είναι πάντα ακυρωμένο, έχω στείλει όλα τα έγγραφα που μου ζήτησαν και πάντα ακυρώνουν το PIX και το κάνουν μέσω του CPF, αλλά το κάνω και τίποτα δεν μπορεί να βοηθήσει κανείς μου?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλησπερα ανθρωποι, εχει αποσυρθει κανεις απο το smokace? Επειδή προσπαθώ να το πάρω εκεί εδώ και μια εβδομάδα, αλλά είναι πάντα ακυρωμένο, έχω στείλει όλα τα έγγραφα που ζήτησαν και πάντα ακυρώνουν το PIX μου και το κάνουν μέσω του CPF, αλλά το κάνω και τίποτα δεν μπορεί να με βοηθήσει κανείς ?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

αποφύγετε ένα μπόνους κατάθεσης για το καζίνο, το καζίνο σας εμποδίζει να παίξετε παιχνίδια nolimit pragma hackshaw κ.λπ. κατά 99% κατά τη διάρκεια του μπόνους, παρόλο που τα εν λόγω παιχνίδια δεν είναι στις λίστες

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
lombaqe
πριν από 1 έτος

Thanks for the information. It's always a good idea to check the Terms and Conditions or contact support about games excluded from the bonus. Of course, always take screenshots in case something unforeseen happens. 

Anyway, did you use any bonus here ? If so, how did you come across games that are not on the list but you can't play them ? 

πριν από 10 μήνες

I would like to know if it is normal if in this site (smokace) and two days that I made a withdrawal request and it has not yet been accepted. I have already done all the steps for profile verification. I sent two e-mails to their department and they still haven't responded to me two days later should I worry?

πριν από 10 μήνες

Γεια σας, έχω έναν λογαριασμό στο Iti Itaú (ψηφιακός λογαριασμός, αλλά δεν εξουσιοδοτούν την ανάληψη μου, λένε ότι ο λογαριασμός είναι λάθος ή ανενεργός, πώς μπορώ να τους κάνω να εξουσιοδοτήσουν την ανάληψη μου; Βοηθήστε με

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I would like to know if it is normal if in this site (smokace) and two days that I made a withdrawal request and it has not yet been accepted. I have already done all the steps for profile verification. I sent two e-mails to their department and they still haven't responded to me two days later should I worry?

πριν από 10 μήνες

Hi, does this mean that you have passed the verification successfully or are you still waiting for confirmation that you have a fully verified account ? I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve withdrawals and KYC, so I guess if you are waiting only a few days there is nothing to worry about yet and I would recommend to be a bit patient.

I will wait for the answer.

πριν από 10 μήνες

Γεια σας, έχω έναν λογαριασμό στο Iti Itaú (ψηφιακός λογαριασμός, αλλά δεν εξουσιοδοτούν την ανάληψη μου, λένε ότι ο λογαριασμός είναι λάθος ή ανενεργός, πώς μπορώ να τους κάνω να εξουσιοδοτήσουν την ανάληψη μου; Βοηθήστε με

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hello and did you try to ask the casino what is wrong with the account or why it is inactive ? Alternatively, do you have an activated account that you want to withdraw to and do you have a problem with it ? Maybe it would be useful to write to the digital account support to see if there is a problem and if so how it could be solved. Optionally, you could use a different method in the casino and check with live chat how best to withdraw. 

Try asking and tell me what answer you got.

πριν από 10 μήνες

Γεια σας, θα ήθελα να μάθω για τις επόμενες αλλαγές γιατί το οικονομικό τμήμα δεν μου έδωσε λύση να διορθώσω ανάληψη αξίας 1.900 από το smokace και το ποσό μόλις μπήκε στον λογαριασμό μου επιστράφηκε από την τράπεζα picpay στο smokace, αλλά τα χρήματα δεν επέστρεψα στον λογαριασμό μου στο καζίνο και η υποστήριξη δεν ξέρει πώς να μου το εξηγήσει και το οικονομικό τμήμα δεν ανταποκρίνεται Χρειάζομαι μια λύση γιατί έχω ήδη στείλει απόδειξη ότι το pix επιστράφηκε από την τράπεζα

Αυτόματη μετάφραση:
Hellen12
πριν από 10 μήνες

Hello, I think you'll have to sort this out with the casino. It would certainly be useful to know the reason why this happened and where your money is since you say the bank returned it. Have you tried asking the bank if they can explain this situation ? 

Of course, if you think that the fault is not yours, you can file a complaint with us here on this link

Also, if you have any new information, let me know. 

I will be waiting.

πριν από 10 μήνες

Τεράστια απάτη αυτό το καζίνο.

Παίζω σε αυτόν τον ιστότοπο εδώ και πολύ καιρό και είμαι ήδη VIP. Χθες είχα την πρώτη μου μεγάλη νίκη συνολικού ύψους €3000. Φυσικά τα είχα πληρώσει (3x1000€ λόγω «όριο ανάληψης»)

Σήμερα θέλω να συνδεθώ και να ελέγξω, ξαφνικά ο χρήστης μου μπλοκαρίστηκε.

"Αναστολή λόγω εθισμού στον τζόγο"

Είναι ό,τι πιο τολμηρό έχω ακούσει.

Μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο, 1-2 πληρωμές είναι καλές, και μόλις υπάρξει μια αξιοπρεπής νίκη, μπλοκάρουν τον λογαριασμό σας. Θα κινηθώ και νομικά εναντίον του.


Εάν φτάσουν οι πληρωμές και ο λογαριασμός μου παραμείνει αποκλεισμένος, το αποδέχομαι.

Θα σας ενημερώνω για το αν φτάνουν οι πληρωμές, αλλά μέχρι τότε, κρατήστε τα χέρια σας μακριά από αυτήν τη σελίδα

Αυτόματη μετάφραση:
dukanovicmarko02
πριν από 10 μήνες

Are you saying the casino blocked your account without further notice? That does not feel right at all.

Have you ever asked this casino to close your account due to gambling addiction? Because even if you have, it's not a fair reason for voiding any winnings, if you ask me.

I'll be here for an update.

Radka
πριν από 10 μήνες

Ναι, δεν ζήτησα ποτέ από το καζίνο να με κλείσει, ούτε ανακοινώθηκε. Είχα την πρώτη μου μεγάλη νίκη πριν από 2 ημέρες, προσπάθησα να συνδεθώ χθες και έλαβα το μήνυμα "Ο χρήστης αποκλείστηκε λόγω εθισμού στον τζόγο", αυτό δεν μπορεί να είναι αλήθεια, αν ναι, θα πρέπει να πληρώσουν τα κέρδη και στη συνέχεια να με αποκλείσουν εάν νομίζουν Είμαι αλλά ήμουν εθισμένος στον τζόγο. Δεν ήταν ποτέ πρόβλημα για αυτούς μέχρι που κέρδισα μεγάλη μία φορά

Αυτόματη μετάφραση:
dukanovicmarko02
πριν από 10 μήνες

That's something to think about! I mean, this is quite a huge mistake, and I'm glad you found us and created the complaint. Such a situation needs to be clarified.

Of course, it is not reasonable to use an addiction as a reason for closing the account with an active balance.

πριν από 8 μήνες

Το αυτόματο kyc απέτυχε και το email υποστήριξης kyc δεν ανταποκρίνεται

Αυτόματη μετάφραση:
paulosousa25
πριν από 8 μήνες

Oh!

How specifically did the automatic KYC fail, please? Is there anyone you can turn on per chat?

Frankly, without the casino's support, we won't get too far...

dukanovicmarko02
πριν από 8 μήνες

So have you gotten paid out yet?

πριν από 8 μήνες

μην παίζεις εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
paulosousa25
πριν από 8 μήνες

Kind of too late for that 😳

1 2 3...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα