Πέρασαν 8 μέρες τώρα και έκτοτε ακύρωσαν δύο από τις αναλήψεις μου που εκκρεμούσαν χωρίς καμία νόμιμη, πραγματική απάντηση, ακριβώς η ίδια αυτοματοποιημένη απάντηση "αναμένοντας τον πάροχο του παιχνιδιού" Προσπάθησα να συνομιλήσω με διαφορετικούς αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών, έστειλα email στην υποστήριξη & KYC, οικονομικό τμήμα, όλα ήταν μόνο οι ίδιες αυτοματοποιημένες απαντήσεις, κανένα πραγματικό πρόσωπο μία φορά! Δεν υπάρχουν σαφείς απαντήσεις ή κάποιο από αυτά τα λεγόμενα follow up email. Πριν από τη νίκη μου, ήταν γρήγοροι και τόσο ευγενικοί, εξυπηρετικοί, με είχαν επαληθεύσει γρήγορα και λάμβανα απαντήσεις σε χρόνο ρεκόρ, στη συνέχεια, αφού πέτυχα μια μεγάλη νίκη, τίποτα άλλο παρά αργές αυτοματοποιημένες απαντήσεις που δεν απαντούσαν καν στην ερώτηση που ήμουν ρωτάω... Είχα 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα, τις οποίες οι δύο ακύρωσαν και ακόμα δεν μου έδωσαν ξεκάθαρο λόγο ή μου έστειλαν κανένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συνέχειας... Νομίζω ότι το καζίνο δεν περίμενε να κερδίσει το ppl 😕
Been 8 days now and they've since canceled two of my pending withdrawals without any legit, real answer, just the same automated reply "waiting on the game provider" I've tried chatting with different customer service reps, I've emailed support & KYC, financial department, all of which only been the same automated responses, no actual person once! No clear answers or any of these so called follow up emails. Previous to my win, they were fast and so polite, helpful, they had verified me quickly and I was getting responses in record time, then after I hit a big win, nothing but slow automated responses that do not even answer the question I was asking... I've had 3 pending withdrawals which two of them they canceled and still have not gave me a clear reason why or sent me any follow up emails... I think the casino was not expecting ppl to win 😕
Γεια, θα ξεκινούσα λέγοντας ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν τη διαδικασία ανάληψης. Από την άλλη πλευρά, καταλαβαίνω τα συναισθήματά σας όταν λαμβάνετε μόνο αυτόματες απαντήσεις και όχι πραγματικές για τις αναλήψεις σας που έχουν ήδη ακυρωθεί.
Ωστόσο, με βάση αυτά που γράφεις και το γεγονός ότι ελέγχεται από τον πάροχο του παιχνιδιού, νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν έχεις λάβει ακόμα κάποια σχετική απάντηση. Προφανώς η απόσυρσή σας είναι υπό κάποιο είδος ελέγχου και όταν όλα αναθεωρηθούν, ελπίζω να πάρετε μια σωστή απάντηση. Εάν όχι, και όλα χρειάζονται περισσότερες από τις συνηθισμένες 14 ημέρες, τότε έχετε την επιλογή να υποβάλετε καταγγελία.
Παρ' όλα αυτά, θα έδινα λίγο χρόνο στο καζίνο, θα συνεχίσω να προσπαθώ να τους το υπενθυμίζω, αφού λες ότι όλα ήταν καλά πριν και πάντα έπαιρνες τα λεφτά σου και η συνομιλία ήταν ωραία.
Εάν μάθετε κάτι νέο, ενημερώστε μας και εάν η κατάστασή σας δεν έχει προχωρήσει, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hi, I would start by saying that we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. On the other hand, I understand your feelings when you get only automatic answers and no real ones about your withdrawals that have already been canceled.
However, based on what you write and the fact that it is controlled by the game provider, I think this is the reason why you have not received any relevant reply yet. Obviously your withdrawal is under some kind of check and when everything is reviewed I hope you will get a proper answer. If not, and everything takes more than the usual 14 days, you have the option of lodging a complaint then.
Nevertheless, I would give the casino some more time, keep trying to remind them, since you say that everything was fine before and you always got your money and the chat was nice.
If you find out anything new let us know and if your situation hasn't moved on we will try to help.
Λοιπόν τώρα, όταν δοκίμασα την υποστήριξη πελατών, δεν λέει πλέον το όνομά μου στη συνομιλία, αντίθετα λέει SA_PLAYER####### (το αναγνωριστικό παίκτη μου) όπως πριν χρησιμοποιούσε για να πει το όνομά μου τώρα λέει ότι 🤔 καμία ιδέα τι είναι αυτό που σημαίνει?
Well now when I tried customer support it no longer says my name on the chat, instead it says SA_PLAYER####### (my player ID) as before it use to say my name now it says that 🤔 any clue what that means?
Α, να σου πω την αλήθεια, δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό καθόλου. Αλλά όταν ήσασταν στο chat room, μάθατε κάτι περισσότερο ή όχι;
Επιτρέψτε μου επίσης να σας κάνω μια άλλη ερώτηση, παίξατε στο καζίνο με κάποιο μπόνους ή όχι;
Oh, to tell you the truth, I don't know what that means at all. But when you were in the chat room, did you learn anything more or not ?
Also let me ask you another question, did you play in the casino with any bonus or not?
Μου έστειλαν ένα email δηλώνοντας να μην ανησυχώ ότι ο έλεγχος παιχνιδιού είναι μια τυπική διαδικασία και θα με ειδοποιήσουν μέσω email μόλις ακούσουν απάντηση, χρειάζονται 3-14 εργάσιμες ημέρες και μέχρι στιγμής έχουν περάσει 9 ημέρες. . Ναι, χρησιμοποίησα ένα μπόνους 1ης κατάθεσης αλλά πέρασα το στοίχημα
They sent me an email stating not to worry that the game check is a standard procedure and they'll notify me through email as soon as they hear a response, takes 3-14 business days and so far its been 9 days.. still waiting. Yes I used a 1st deposit bonus but I passed the wager
Γειά σου!
Νομίζω ότι το καζίνο περιμένει τώρα έναν συγκεκριμένο πάροχο παιχνιδιών για να ελέγξει το ιστορικό παιχνιδιών σας. Έτσι, "περιμένοντας τον πάροχο του παιχνιδιού". Φαντάζομαι ότι ακόμη και η υποστήριξη έχει λίγα να πει μέχρι να ακούσουν από τον ίδιο τον πάροχο του παιχνιδιού. Ωστόσο, είναι κρίμα που κανένας από αυτούς δεν θα μπορούσε να σας δώσει μια καλύτερη εξήγηση όταν έκρινε ότι ένας τέτοιος έλεγχος ήταν απαραίτητος. Στοιχηματίζω ότι μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε σε αυτό.
Αντιμετωπίσατε κατά τύχη κάποιο ασυνήθιστο χαρακτηριστικό ή σφάλμα ενώ παίζετε;
Προσπαθώντας να καταλάβω την ουσία. 🤔
Hello!
I think the casino is now waiting for a certain game provider to check out your gaming history. Thus, "waiting on the game provider". I imagine even the support has little to say until they hear back from the game provider itself. Still, it's a bit of a shame none of them could provide a better explanation to you once they decided such a check was necessary. I bet we can all agree on that.
Have you, by chance, encountered any kind of unusual feature or bug while playing?
Trying to figure out the point. 🤔
Όχι, αλλά είμαι νέος παίκτης. Μου έστειλαν ακόμη και email και μου είπαν ότι ήμουν πλήρως επαληθευμένος και δεν χρειαζόμουν περαιτέρω διαδικασίες επαλήθευσης για ανάληψη και κατάθεση και μετά ξαφνικά αυτό... 9 μέρες τώρα και δεν μου έχουν δώσει νέες ενημερώσεις, ακριβώς το ίδιο. Ένας παίκτης στο chat room τους στο τηλεγράφημα μου έστειλε τυχαία μήνυμα και είπε ότι κέρδισε 4K χθες και του πλήρωσαν ήδη 1K σήμερα!!! Έκτοτε έχω κερδίσει 2 τεράστιες νίκες στον ιστότοπό τους, στοίχημα 5$, διάβασα τους όρους, το μέγιστο στοίχημα για τη δικαιοδοσία μου είναι 5$ CAD και κέρδισα δύο μεγάλες νίκες, μία για 14.383,00$ και μετά 18.600,00$, δηλαδή συνολικά, πάνω από 33.000,00$. Έκτοτε όμως έπαιζα και έχασα επίτηδες μόνο και μόνο για να πάρω την ισορροπία μου και να συμμορφωθώ με τους κανόνες και ακόμα, τίποτα. Έχω σταματήσει να επικοινωνώ με την υποστήριξη καθώς και να στέλνω email, καθώς μου στέλνουν συνέχεια την ίδια απάντηση, καμία πραγματική ενημέρωση, ούτε καν συγχαρητήρια για τις νίκες μου lol. Σε αυτό το σημείο αναρωτιέμαι αν θα πληρωθώ 🤷 φαίνεται πολύ περίεργο και άδικο που πληρώνουν άλλους παίκτες και περίμενα από τις 27 Φεβρουαρίου. Πριν από αυτό, ήταν ομαλή η κατάθεση, η εξυπηρέτηση πελατών ήταν γρήγορη και εξαιρετικά φιλική, απάντησαν σε χρόνο ρεκόρ μέσω email, μετά κέρδισα μια μεγάλη νίκη και ↘️↘️↘️↘️ κατέβασαν από το δικό τους, έγιναν από 100% διαδραστικά σε σχεδόν ανύπαρκτα . Είμαι σίγουρος ότι δεν χρειάζονται περισσότερες από 9 ημέρες για να κάνω έναν έλεγχο παιχνιδιού, δεν έπαιξα τόσο πολύ όταν κέρδισα. Κυριολεκτικά ίσως μόνο 20 λεπτά και μετά κέρδισα... πώς θα μπορούσαν να διαρκέσουν τόσο πολύ 20 λεπτά παιχνιδιού/στοιχημάτων 🤔 😳 ,
No but I am a new player. They even emailed me and said I was fully verified and did not need any further verification procedures to withdraw and deposit and then all of a sudden this... 9 days now and they've given me no new updates, just the same thing. A player on their telegram chat room randomly messaged me and said he won 4K yesterday and they already paid him out 1K today!!! I have since won 2 huge wins on their site, $5 bet, I've read the terms, maximum bet for my jurisdiction is $5CAD and I hit two big wins, one for $14,383.00 & then $18,600.00 so in total, over $33,000.00. I've since played though and purposely lost just to take my balance and down and comply with the rules and still, nothing. I've given up contacting support as well as sending emails since they keep sending me the same response, no real update, not even a congratulations on my wins lol. At this point I'm wondering if I'll be paid 🤷 seems very odd and unfair that they have been paying out other players and I've been waiting since Feb 27th. Before this, it was smooth to deposit, customer service was fast and super friendly, they responded in record time through email, then I hit a big win & ↘️↘️↘️↘️ downhill from their, they went from 100% interactive to almost non existent. I'm sure it doesn't take more then 9 days to do a game check, I didn't even play that long when I won. Literally maybe only 20 mins and then I won... how could 20 mins or less of gameplay/bets possibly take this long 🤔 😳
Πότε το παραλάβατε; Πόσες μέρες πήρε;
When did you receive it? How many days did it take?
Η επαλήθευση λογαριασμού, η οποία σας είπε το καζίνο δεν είναι απαραίτητη τώρα, καθώς βρίσκεστε ήδη σε αυτήν την κατάσταση. Αντίθετα, το καζίνο σκέφτηκε ότι θα έπρεπε να επαληθεύσει ή να διερευνήσει τη νίκη, αφού κερδίσατε αρκετά. Νομίζω ότι είναι αρκετά συνηθισμένο για τον πάροχο του παιχνιδιού να κάνει ελέγχους για αυτό το ποσό, επομένως πρέπει απλώς να είστε υπομονετικοί, παρόλο που ξέρω ότι δεν είναι ευχάριστο να περιμένετε για πολύ καιρό. Μέχρι να σου πει κάτι το καζίνο, μάλλον γι' αυτό σου στέλνουν αυτόματες απαντήσεις, γιατί δεν ξέρουν ακόμη περισσότερα. Πιστεύω ακράδαντα ότι, όπως σας έγραψαν, όταν έχουν πληροφορίες ή τελειώσει η έρευνα, θα σας στείλουν δήλωση με email. Στο μεταξύ, θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθούν όλα. Ελπίζω να είναι θετικό. 🙂 🤞☘️
Account verification, which the casino has told you is not necessary now since you are already in this situation. Rather, the casino thought it would have to verify or investigate the win, since you won quite a bit. I think it's quite common for the game provider to do checks for this amount, so you just have to be patient, even though I know it's not pleasant to wait for quite a long time. Until the casino has something to say to you, that's probably why they send you automatic replies, because they don't even know more yet. I firmly believe that, as they wrote to you, when they have information or the investigation is over, they will send you a statement by email. In the meantime, we will have to wait and see how it all turns out. I hope it will be positive. 🙂 🤞☘️
Έκανα μια κατάθεση 20 ρεάλ και κέρδισα 200 και όταν ήρθε η ώρα να αποσύρω τα κέρδη μου ζήτησαν αυτο-έγγραφα τόσο στον ιστότοπο όσο και στο email, έστειλα τα πάντα σωστά, ο λογαριασμός επαληθεύτηκε στον ιστότοπο, αλλά τώρα το κάνουν' Δεν θέλετε να με πληρώσετε και ζητάτε ξανά εγγραφές, κάτι που έκανα ήδη. Είμαι τραυματίας και στο κρεβάτι χωρίς χρήματα, χωρίς παυσίπονα και τα τελευταία δολάρια που πήρα από τον τζόγο και κέρδισα και τώρα δεν θέλουν να μου δώσουν τα χρήματά μου. Σε παρακαλώ βοήθησέ με ! Με λένε Φερνάντο, είμαι από τη Μπραζίλια της Βραζιλίας και είχα ατύχημα με μοτοσικλέτα
I made a deposit of 20 reais and won 200 and when it was time to withdraw my winnings they demanded self-documents both on the website and in the email, I sent everything correctly, the account was verified on the website but now they don't want to pay me and are demanding self-documents again which I already did. I'm injured and in bed with no money, no pain medication and the last few dollars I got from gambling and I won and now they don't want to give me my money. Please help me ! My name is Fernando, I'm from Brasília Brazil and I was in a motorcycle accident
Fiz um depósito de 20 reais e ganhei 200 e na hora de retirar meus ganhos eles exigiram documentose self tanto no site quanto no email, mandei tudo certinho, no site foi verificadaa conta mas agora eles não querem me pagar e estão exigindo self com documentos denovo sendo que fiz já. Eu estou acidentado e de cama sem dinheiro sem remédio para dor e meus últimos reais inventei de jogar e ganhei e agora não querem me dar meu dinheiro. Por favor me ajude ! Me chamo Fernando sou de Brasília Brasil e sofri um acidente de moto
Γεια σου Fernando!
Λυπάμαι που ακούω ότι δυσκολεύεσαι. Ας προσπαθήσουμε να βρούμε μια λύση, τι λέτε;
Αν δεν κάνω λάθος, αυτή είναι μια αυτοματοποιημένη διαδικασία και επίσης ένα μήνυμα που δημιουργείται αυτόματα. Όπως λέει το στιγμιότυπο οθόνης: πάρα πολλές λανθασμένες προσπάθειες υποβολής εγγράφων, επομένως, η επαλήθευση δεν ήταν επιτυχής.
Σας δόθηκε επίσης εντολή να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη καζίνο - το δοκιμάσατε;
Όταν λέτε ότι περάσατε την επαλήθευση νωρίτερα, λάβατε και επιβεβαίωση; Ειλικρινά, σύμφωνα με το στιγμιότυπο οθόνης φαίνεται ότι δεν τα κατάφερες.
Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε να καταλάβω τη γραμμή ασβέστη; Τέλος πάντων, είστε ακόμα σε επαφή με την υποστήριξη;
Μπορείτε ακόμα να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας; Εάν μπορείτε, ζητήστε τους περαιτέρω οδηγίες. Θα είμαι εδώ για ενημέρωση.
Λυπάμαι επίσης για τα φυσικά σας προβλήματα, αλλά να είστε βέβαιοι ότι κανένα από αυτά δεν θα βοηθήσει με την απόσυρση. Συμβουλή: ξοδέψτε μόνο χρήματα που έχετε την πολυτέλεια να χάσετε και μην υπολογίζετε ποτέ σε κέρδη μέχρι να τα έχετε στον λογαριασμό σας. 🙏
Hello Fernando!
I'm sorry to hear you're struggling. Let's try to find a solution, what do you say?
If I'm not mistaken, this is an automated procedure and also an auto-generated message you got. As the screenshot says: too many wrong attempts on submitting documents, hence, your verification was not successful.
You were also instructed to contact casino support - did you try that?
When you say you passed the verification earlier, did you also receive a confirmation? Honestly, according to the screenshot it seems like you did not make it.
Could you help me understand the lime line? Anyway, are you still in touch with the support?
Can you still access your account? If you can, please ask them for further instructions. I'll be here for an update.
I'm also sorry for your physical issues, but be assured none of them will help with the withdrawal. Word of advice: only spend money you can afford to lose, and never count on winnings until you have them in your account. 🙏
Αναρωτιόμουν αν θα μπορούσα να λάβω κάποια βοήθεια; Στις 9 Μαρτίου κατέληξα να κέρδισα κοντά στα 6000 $., μετά από όλα όσα είπα και έκανα, αποσύρθηκα στις 9 Μαρτίου 3800 $, μετά από 8 ημέρες τελικά είπαν ότι ο έλεγχος παρόχου παιχνιδιού μου ήταν νόμιμος, αλλά μου ζήτησαν να κάνω μικρές αναλήψεις 500 $, έλαβα 500 $ 18 Μαρτίου και τίποτα αφού τώρα είναι 21, έχω στείλει email Έχω επισκεφτεί το live chat αρκετές φορές, για να πάρω το ίδιο copy and paste! Είμαι τόσο νέος σε αυτό και το αποκαλώ πρώτη φορά που κέρδισα., Έχω παίξει σε μερικές άλλες τοποθεσίες και κέρδισα 700 ή χρόνο 1200 και ποτέ δεν έχω βιώσει τέτοιου είδους εφιάλτες από την πρώτη μέρα; Με αυτόν τον ρυθμό, δεν ξέρω καν αν θα πάρω τα χρήματά μου μέσα σε ένα μήνα. Οποιαδήποτε συμβουλή για το πού να κλιμακώσω γιατί αυτή τη στιγμή απλώς με αγνοούν.
Was wondering if I could get some help? On March 9 I ended up winning close to $6000., after all said and done I withdrew on 9 March $3800, after 8 days they finally said that my game provider check was legit but asked me to do $500 tiny withdrawals, I received $500 on 18 March and nothing since it is now the 21st, I have emailed I have visited the live chat several times, to get the same copy and paste! I am so new to this and call it first time that I won., I have played on a couple other sites and won 700 or time 1200 and never have I ever experienced this kind of nightmare from day one? At this rate, I don’t even know if I’m gonna get my money within a month. Any advice on where to escalate because right now they’re just ignoring me.
Λυπάμαι που πρέπει να περάσετε από αυτήν την κατάσταση. Είδα το παράπονό σας, όπου απαντήσατε στην ερώτησή μου, αν σας έχει εξηγήσει κάποιος γιατί δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη άνω των 500 $ την ημέρα; Κατά κάποιο τρόπο δεν είναι κατανοητό και για μένα. Ας ελπίσουμε ότι η ομάδα παραπόνων μας θα μπορέσει να λάβει κάποιες απαντήσεις από το καζίνο, όποτε έρθει η ώρα. Προσπαθήστε να μείνετε υπομονετικοί προς το παρόν και ενημερώστε μας εάν έχετε κάτι νέο σχετικά με αυτήν την υπόθεση.🙏
I'm sorry you have to go thru this situation. I saw your complaint, where you actually answered my question, if have anyone explained to you why are you not unable to withdraw more than $500 a day? It is somehow not understandable to me either. Let's hope our complaint team will be able to get some answers from the casino, whenever the time comes. Please try to stay patient for now, and let us know if you have anything new regarding this case.🙏
Οχι δεν έχουν! Μόλις έλαβα τα δεύτερα $500 από τα 3800 χθες. Έχω ρωτήσει ξανά και ξανά και συνεχίζουν να λένε ότι μπορούμε να στέλνουμε χρήματα μόνο κάθε 24 ώρες, αλλά δεν μου είπαν γιατί έπρεπε να είναι 500 . Είμαι εξίσου μπερδεμένος, σήμερα άλλαξα το 500 στο πραγματικό όριο, και μάλιστα μου επιτρέπει να το κάνω. Θα δούμε αν όντως το πληρώσουν ή το ακυρώσουν και θα πουν ότι πρέπει να είναι 500 .. Νομίζω ότι σήμερα ή αύριο είναι 14 ημέρες, αλλά προσωπικά δεν θα χρησιμοποιήσω ξανά τον ιστότοπό τους, υπάρχουν πάρα πολλοί άλλοι για να διαλέξω, αυτό είναι πολύ λιγότερο πονοκέφαλος.. ευχαριστώ για την απάντηση! Σίγουρα θα σας ενημερώσω, αν ακούσω περισσότερες πληροφορίες! Αλλά μέχρι στιγμής περιμένω σχεδόν 48 ώρες για να πάρω τα άθλια 500$ μου🤣
No, they have not! I just received my second $500 out of 3800 yesterday . I have asked over and over and they keep saying we can only send money every 24 hours, but didn’t tell me why it had to be 500 . I’m just as confused , today I changed the 500 to the actual limit, and it even allows me to do it. We’ll see if they actually pay it out or cancel it and say it Has to be 500 .. I think today or tomorrow is 14 days, but I personally won’t use their site again there’s too many others to pick from, that are way less of a headache.. thank you for replying! I will surely let you know, if I hear any more information! But so far I’m just waiting pretty much 48 hours to get my measly $500🤣
Βλέπω. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω την προσέγγισή τους, συγγνώμη, πρέπει να είναι πραγματικά στα νεύρα σας. Ελπίζω απλώς ότι η ομάδα παραπόνων μας θα μπορέσει να λάβει κάποιες απαντήσεις από το καζίνο και να σας βοηθήσει. Θα πρέπει να δώσουν κάποια εξήγηση για αυτό, σίγουρα. Παρακαλώ κρατήστε μας ενήμερους, ελπίζουμε με κάποια καλά νέα.🤞
I see. I really do not understand their approach, sorry, it must be really getting up to your nerves. I just hope, that our complaint team will be able to get some answers from the casino, and help you out. They should give some explanation about this, for sure. Please keep us updated, hopefully with some good news.🤞
Ακόμα περιμένω .. Μόλις έλαβα άλλα 500 τη Δευτέρα το πρωί .. χρωστάω ακόμα 2800 .. απάντησαν και είπαν ότι επιτρέπεται να αλλάξουν το ποσό ανάληψης όταν θέλουν. Διατηρούν αυτό το δικαίωμα! Δεν είμαι πολύ χαρούμενος και ελπίζω ότι οι γκουρού του καζίνο θα επικοινωνήσουν με τις επαφές τους σε αυτό το καζίνο για να μάθουν τι στο καλό συμβαίνει γιατί δεν θα το χρησιμοποιήσω ξανά μόλις πάρω τα χρήματά μου, κλείνω το λογαριασμός
I Still am waiting .. I just received another 500 on Monday morn .. still owed 2800 .. they did reply and said they are allowed to change the withdrawal amount when they want. They reserve that right ! I’m not very happy and I’m hoping casino guru would reach out to their contacts at this casino to find out what the heck is going on because I will never use this again as soon as I get my money I’m closing my account
Οπότε σε αυτή την περίπτωση δεν σε κατηγορώ καθόλου αν νιώθεις έτσι και δεν θα παίζεις άλλο εδώ αφού αποσύρεις τα χρήματά σου.
Είναι πολύ δυσάρεστο αν το καζίνο μειώνει την αξία της ανάληψης σας, αλλά από τη μια χαίρομαι που αργά αλλά σταθερά παίρνετε τα χρήματά σας πίσω, αλλά από την άλλη θα ήθελα να τα έχετε όλα το συντομότερο όσο το δυνατόν.
Έτσι η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και ελπίζουμε ότι θα το κάνει.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. 🤞
So in this case, I don't blame you at all if you feel like this and you won't play here anymore after you withdraw your money.
It's quite unpleasant if the casino lowers the value of your withdrawal, but on the one hand I'm glad that you're slowly but surely getting your money back, but on the other hand I'd like you to have it all as soon as possible.
So our team will try to help you and hopefully they will.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Φαίνεται ότι όλα τα παράπονα... Από 35$ έως 20000$, φαίνεται ότι για το καζίνο δεν έχει σημασία το ποσό. Και αυτό το καζίνο είναι υποψήφιο για το "καλύτερο νέο καζίνο" στα ετήσια βραβεία Askgamblers;!
Just looks that all complaints... From 35$ to the 20000$ , it's look like for casino isn't matter amount. And this casino is nominated for "best new casino" in Askgamblers annuals rewards?!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.