Γειά σου.
Καταρχάς, θέλω να πω ότι εκτιμώ τις προσπάθειές σας. Από όσο φαίνεται, κάνατε ό,τι μπορούσατε για να λύσετε το θέμα μόνοι σας. Δυστυχώς, φαίνεται επίσης ότι ήρθε η ώρα να προωθήσετε αυτό το πρόβλημα, αλλά μην ανησυχείτε, βρήκατε το σωστό μέρος.
Μερικές μόνο σημειώσεις, αν μου επιτρέπεται:
Προσπαθήσατε να εξηγήσετε στην υποστήριξη του καζίνο, ότι αυτή η επαναφορτιζόμενη κάρτα θεωρείται πιθανώς εικονική κάρτα και πιθανότατα δεν μπορεί να επαληθευτεί με τον ίδιο τρόπο όπως οι τυπικές χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες;
Με βάση την περιγραφή σας, πιστεύω ότι το καζίνο μπορεί να αγνοήσει αυτή τη λεπτομέρεια. Θα προσπαθούσα επίσης να παρέχω έγγραφα σε μορφή .pdf αντί .jpeg. Γνωρίζετε έγγραφα που είναι αποθηκευμένα σε .jpg ,.jpeg και. Το img μπορεί να περικοπεί ή να τροποποιηθεί με κάποιο τρόπο, γι' αυτό συνήθως προτιμάται η μορφή .pdf.
Ωστόσο, κατά τη γνώμη μου, οι υπάλληλοι του καζίνο θα πρέπει να είναι σε θέση να σας καθοδηγήσουν ακόμη και σε αυτήν την κατάσταση, και αν δεν το κάνουν, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.
Μην ανησυχείτε, τουλάχιστον τα πρώτα βήματα είναι αρκετά απλά, το μόνο που χρειάζεται να ξεκινήσετε είναι να υποβάλετε μια καταγγελία.
Κάντε κλικ ή πατήστε αυτόν τον σύνδεσμο 👈 για να το κάνετε.
Ακολουθήστε τον οδηγό, απαντήστε στις αρχικές ερωτήσεις και περιγράψτε το πρόβλημα, παρακαλώ. Για να σας δώσουμε λίγο προειδοποίηση, αυτός ο οδηγός 👈 καλύπτει τα πιο συνηθισμένα σενάρια και ερωτήσεις.
Εάν αισθάνεστε χαμένοι ή χρειάζεστε περαιτέρω καθοδήγηση, απλώς απαντήστε σε αυτήν την ανάρτηση και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε.
Πώς σας φαίνεται αυτό;
Hello.
Firstly, I want to say that I appreciate your efforts. As far as it seems, you did what you could to resolve the matter on your own. Sadly, it also seems that the time has come to push this problem forward, but don't worry, you found the right place.
Just a few notes, if I may:
Have you tried to explain to the casino support, that this rechargeable card is probably considered a virtual card, and most likely can't be verified in the same way as standard debit/credit cards?
Based on your description, I feel the casino may overlooked this detail. I would also try to provide documents in .pdf format rather than .jpeg. You know documents saved in .jpg ,.jpeg, and. img may be cropped or altered somehow, that's why the .pdf format is usually preferable.
Still, in my opinion, the casino employees should be able to guide you even through this situation, and if they fail to do so, we are here to help you out.
Don't worry, at least the first few steps are quite simple, all you need to start with is submitting a complaint.
Please click or tap this link 👈 to do so.
Follow the guide, answer the initial questions, and describe the issue, please. To give you a bit of a heads-up, this guide 👈 covers the most common scenarios and questions.
If you feel lost or need further guidance, just reply to this post, and we will do our best to help you out.
How does this sound to you?
Αυτόματη μετάφραση: