ΦόρουμΚαζίνοSmokace Casino - γενική συζήτηση

Smokace Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από Gretche70
|
21562 προβολές 190 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...10
dancerreddevile
πριν από 7 μήνες

Is it?

Thank you for your interesting insight. Did you raise your opinion on their forum? Despite the complaints, even its safety index here is pretty high. Additionally, all complaints submitted through the Casino Guru Resolution Center were resolved. Probably, not every unhappy player made it to the complaint.


Radka
πριν από 7 μήνες

Χαιρετισμούς Radko,

Η γνώμη μου για αυτό το καζίνο έχει γίνει εξαιρετικά αρνητική, λαμβάνοντας υπόψη πόσα παράπονα παικτών υπάρχουν. Βλέπω ότι το καζίνο είναι εξαιρετικά συνεπές στην επιχειρηματική του πολιτική. Δεν δίνουν μεγάλες πληρωμές, όπως αυτές των μόλις $30;! 🙁 είναι χαρακτήρας. Αλλά γι' αυτό το καζίνο πληρώνει 5 $ για μια κριτική στο Askgamblers (που παρεμπιπτόντως έγινε πραγματικός συνεργάτης) ή 100 περιστροφές για υποψηφιότητα. Έτσι, σε αυτόν τον ιστότοπο μπορείτε να διαβάσετε πολλά σχόλια και επαίνους, πώς είναι το καλύτερο καζίνο ποτέ. Προσωπικά δεν χρειάζομαι καθόλου το Smokace. Γιατί να βάλω τα σκληρά μου χρήματα σε κάτι εξαιρετικά επικίνδυνο. Αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ για να γράψω μια βάναυσα ειλικρινή κριτική όπου μπορώ. Οπότε όποιος το διαβάσει θα έχει μια αληθινή εικόνα για αυτό το «καζίνο». Αλήθεια, τι είναι αυτό; Όχι, ποιος ξέρει ποια είναι η διαμόρφωση του κουλοχέρη τους, και το RTP, και ακόμα κι αν λάβετε κάτι, χρειάζεστε 3 δικηγόρους και 3 μήνες για να περιμένετε;!

Αυτόματη μετάφραση:
dancerreddevile
πριν από 7 μήνες

I see that the negative feeling persists but since you had experience there I am not surprised. Feel free to write a user review, because yours are quite descriptive and in most cases quite informative.

Also, I hope you won't get to a similar casino and your experience will only get better. 😉

πριν από 6 μήνες

Καλημέρα, ήθελα να ρωτήσω αν θα μπορούσαμε να λύσουμε την κατάσταση που μου προέκυψε με το Smokace casino, έκανα αίτημα ανάληψης €500 πριν από περίπου 1 μήνα, έστειλα αμέσως τα απαιτούμενα έγγραφα συν IBAN selfie με έγγραφο ταυτότητας και δύο κάρτες I χρησιμοποιήστε τα περισσότερα για να πραγματοποιήσετε συμπληρώσεις. Στη συνέχεια μου ζητήθηκε να αναγνωρίσω μια τρίτη κάρτα την οποία χρησιμοποίησα μόνο για πολύ λίγες ανανεώσεις. Η εν λόγω κάρτα είναι επαναφορτιζόμενη και δεν έχει όνομα στην ίδια την κάρτα. Παρουσίασα το υπόλοιπο των συναλλαγών με ημερομηνία 01/2024, απορρίφθηκε, ζητώντας μου περαιτέρω πιστοποίηση καθώς τα πρώτα 6 ψηφία της κάρτας και τα τελευταία 4 πρέπει να αναγράφονται στο φύλλο (η εν λόγω κάρτα είχε ήδη σταλεί σε μορφή jpeg .) η τράπεζα μου είπε ανέφερε ότι για τέτοιου είδους χαρτί δεν υπάρχει άλλη πιθανή πιστοποίηση. Το Smokace είναι απάτη, βοηθήστε με

Αυτόματη μετάφραση:
serafinia90
πριν από 6 μήνες

Hello.

Firstly, I want to say that I appreciate your efforts. As far as it seems, you did what you could to resolve the matter on your own. Sadly, it also seems that the time has come to push this problem forward, but don't worry, you found the right place.

Just a few notes, if I may:

Have you tried to explain to the casino support, that this rechargeable card is probably considered a virtual card, and most likely can't be verified in the same way as standard debit/credit cards?

Based on your description, I feel the casino may overlooked this detail. I would also try to provide documents in .pdf format rather than .jpeg. You know documents saved in .jpg ,.jpeg, and. img may be cropped or altered somehow, that's why the .pdf format is usually preferable.

Still, in my opinion, the casino employees should be able to guide you even through this situation, and if they fail to do so, we are here to help you out.

Don't worry, at least the first few steps are quite simple, all you need to start with is submitting a complaint.

Please click or tap this link 👈 to do so.

Follow the guide, answer the initial questions, and describe the issue, please. To give you a bit of a heads-up, this guide 👈 covers the most common scenarios and questions.

If you feel lost or need further guidance, just reply to this post, and we will do our best to help you out.

How does this sound to you?


πριν από 6 μήνες

ΓΕΙΑ,


Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος έχει κερδίσει ποτέ βραβείο στο μηνιαίο (Απρίλιος) τουρνουά Pragmatic Play του Smokeace.

Κέρδισα το τουρνουά κερδίζοντας €5000 (πρώτη θέση) αλλά δεν έχω λάβει ακόμα τα κέρδη μου.

Οι όροι λένε ότι τα κέρδη θα πιστωθούν στο υπόλοιπο του καζίνο εντός 72 ωρών μετά το τέλος του τουρνουά. Αυτή τη στιγμή έχουν περάσει 71. Είμαι πολύ αμφίβολος αν θα αναγνωρίσουν τα κέρδη μου.

Η ομάδα υποστήριξης συνεχίζει να μου λέει ότι τα κέρδη θα πιστωθούν μόλις επιβεβαιωθούν οι νικητές του τουρνουά. ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

This is a casino who's is in final nominations for Askgamblers rewards ...

πριν από 6 μήνες

ΓΕΙΑ,


Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος έχει κερδίσει ποτέ βραβείο στο μηνιαίο (Απρίλιος) τουρνουά Pragmatic Play του Smokeace.

Κέρδισα το τουρνουά κερδίζοντας €5000 (πρώτη θέση) αλλά δεν έχω λάβει ακόμα τα κέρδη μου.

Οι όροι λένε ότι τα κέρδη θα πιστωθούν στο υπόλοιπο του καζίνο εντός 72 ωρών μετά το τέλος του τουρνουά. Αυτή τη στιγμή έχουν περάσει 71. Είμαι πολύ αμφίβολος αν θα αναγνωρίσουν τα κέρδη μου.

Η ομάδα υποστήριξης συνεχίζει να μου λέει ότι τα κέρδη θα πιστωθούν μόλις επιβεβαιωθούν οι νικητές του τουρνουά. ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hi. May I ask if you have any updates about your winnings? Have you received the money by now?

πριν από 6 μήνες

This is a casino who's is in final nominations for Askgamblers rewards ...

πριν από 6 μήνες

What kind of rewards would it be?

πριν από 6 μήνες

Γεια σου Romi. Όχι, δεν έχω κερδίσει ακόμα. Μου λένε συνέχεια ότι περιμένουν αποτελέσματα από την Pragmatic.

Ειλικρινά πιστεύω ότι δεν είναι τόσο περίπλοκο να πάρεις τα αποτελέσματα αφού υπήρχε δημόσια κατάταξη.

Η κατάσταση είναι πραγματικά απογοητευτική

Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 6 μήνες

Oh, it must be hard... Well, I think it makes little sense to speculate why it takes so long to evaluate your gameplay, unless we have somebody from Pragmatic to assist us with that. 🙁

Which is more likely not an option on the forum. I'm also really sorry to see your second issue with Smokace regarding the confiscated winnings. That's huge.

I noted you expected quite a different approach regarding the gaming history; still, I would say Nick asked whether you could reach out to the casino to provide it to you as their customer. This is quite a common step, and usually casinos comply.

Please try to hold on!

πριν από 6 μήνες

Γεια σε όλους.

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σήμερα έλαβα τα €5000 κέρδη από το τουρνουά Pragmatic

Ανέπνευσα με ανακούφιση.

Ωστόσο, ακόμα το περιμένω

επίλυση του παραπόνου μου 👍🏻

Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 6 μήνες

That is really great news, thank you for the update. Let's see how it'll go in your complaint now. Please update it as well, whenever possible.

Romi
πριν από 6 μήνες

Probably reward for instant payout😉

dancerreddevile
πριν από 6 μήνες

Τι σημαίνει?

Είδατε το παράπονό μου; Εσείς που είχατε εμπειρία με το Smokace και τους όρους και τις προϋποθέσεις τους, τι γνώμη έχετε για την περίπτωσή μου;

Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 6 μήνες

I am trying to be little bit sarcastic... Because of your struggling to get your winnings, and others players with same issues..

dancerreddevile
πριν από 6 μήνες

Ναι το κατάλαβα.

Ζήτησα προσωπική γνώμη για το παράπονό μου. Τι πιστεύετε γι 'αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 6 μήνες

Sorry bro, I didn't read about your complaint. But I see you are got winnings from pragmatic play tournament. I hope you are make some good profit.

πριν από 6 μήνες

Όχι, μιλούσα για το παράπονό μου για τα κατασχεθέντα κέρδη μου. Μπείτε στο προφίλ μου και διαβάστε το παράπονό μου.

τότε πες μου τη γνώμη σου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Bro you have half million on account, in casino who don't pay even 50$, for some players. I think you will go for this winning into courthouse . But this is just my opinion, maybe CasinoGuru complaint service have a better solution. Just be patient.

1...3 4 5...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα