Ναι, σύμφωνα με ορισμένες καταγγελίες, φαίνεται ότι μπορεί να πάρει το βραβείο. 😀
Ωστόσο, έπαιζες εδώ με βάση αυτά που είδα και είχες μια μάλλον αρνητική στάση, η οποία μάλλον εξακολουθεί να υφίσταται. Αλλά δεν παίζεις εδώ τώρα, σωστά; 🤔
Yes, according to some complaints, it looks like it might actually get the award. 😀
However, you used to play here based on what I saw and you had a rather negative attitude, which probably still persists. But you're not playing here now, right? 🤔
Όχι. Γι' αυτό δεν θα πληρώσω ποτέ ούτε 1 σεντ σε αυτό το καζίνο. Στην πραγματικότητα, ποτέ δεν έκανα κατάθεση😉 Έπαιζα με μια προσφορά χωρίς κατάθεση, την οποία πήρα επειδή το καζίνο μου πρότεινε να τους ψηφίσω στο Askgamblers.
No. That's why I will never pay even 1 cent in that casino. In fact, I never even Deposited😉 I was playing with a no deposit offer, which I got because the casino offered me to vote for them on Askgamblers.
Не Зато, никада у том казину нећу уплатити нити 1 цент. У ствари, никада нисам ни Уплатио😉 играо сам са понудом без депозита, који сам добио јер ми је казино понудио да гласам за њих на Askgamblers.
Α, σωστά, τότε είναι ακόμα καλύτερα αν δεν ξοδέψατε χρήματα εδώ. Έχω την αίσθηση ότι στις μέρες μας τα καζίνο θα έδιναν οποιοδήποτε μπόνους μόνο και μόνο για να γραφτούν καλά, να συζητηθούν, να κερδίσουν κάτι και ούτω καθεξής. Πιστεύω ότι εάν ένα καζίνο είναι ειλικρινές, δίκαιο, έχει μια ωραία συνομιλία, οι αναλήψεις δεν χρειάζονται ένα μήνα αλλά ένα εύλογο χρονικό διάστημα και προσπαθεί να φιλοξενήσει τους παίκτες ή να κάνει τα πάντα σωστά, τότε δεν θα χρειαστεί να καταφύγουν σε τέτοια πράγματα. 🙂
Oh right, then it's even better if you didn't spend any money here. I have a feeling that nowadays casinos would give any bonus just to be well written about, talked about, to win something and so on. I believe that if a casino is honest, fair, has a nice chat, withdrawals don't take a month but a reasonable amount of time, and tries to accommodate the players or do everything properly, then they wouldn't have to resort to such things. 🙂
Λοιπόν, απλά δείτε πόσα παράπονα και αιτήματα έχουν οι παίκτες από όλο τον κόσμο. Και σχεδόν όλα τα καζίνο άρχισαν να καθυστερούν τις πληρωμές. Είναι σαν να περιμένω μισθό από αυτούς. Συγχαρητήρια στις εξαιρέσεις. Το Betandyou Casino έχει αποδειχθεί το καλύτερο μέχρι στιγμής. Και σε ποιανού δικαιοδοσία υπάγεται αυτό το καζίνο Smokace; Σε ποια κατάσταση μπορείτε να του κάνετε μήνυση; Κουράσω? Μάλτα? Σαν να είναι υπεράνω του νόμου.
Well, just look at how many complaints and appeals players have from all over the world. And almost all casinos started delaying payouts. It's like I'm waiting for a salary from them. Kudos to the exceptions. Betandyou Casino has proven to be the best so far. And under whose jurisdiction does this Smokace casino fall? In what state can you legally sue him? Curaçao? Malta? As if they are above the law.
Па само погледај колико притужби и жалби играча из целог света. А скоро сва казина су почела да одуговлаче са исплатама. Као да чекам плату од њих. Свака част изузецима. Betandyou казино се показао као најбољи до сада. И под чију јурисдикцију спада овај Smokace казино? У коју државу можеш да га легално тужиш суду? Куракао? Малта? Као да су изнад закона.
Χμ, δεν γνωρίζω πολλά για νομικά πράγματα, αλλά νομίζω ότι είναι πάντα εκεί που βασίζεται το καζίνο.
Όσον αφορά τα παράπονα, θα τα έλαβα υπόψη ότι τα καζίνο μπορεί να έχουν πολλά παράπονα, αλλά το παν είναι ο τρόπος που τα χειρίζονται. Αν είχαν 1000 αλλά λύνουν το καθένα και δεν ενοχλούν τον παίκτη χωρίς απάντηση, τότε δεν θα είχα τίποτα εναντίον του. Είναι κυρίως επειδή πιθανώς υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που παίζουν στα μεγάλα καζίνο, και σίγουρα θα υπάρχουν άνθρωποι από όλο τον κόσμο που έχουν προβλήματα, αυτό είναι λογικό. Από την άποψή μου, θα ήταν πάντα το πώς το καζίνο προσεγγίζει τέτοια θέματα. Και αν έβρισκα ένα όπως περιγράφεις και όλα ήταν καλά, τότε δεν θα το άλλαζα.
Hm, I don't know much about legal stuff, but I think it's always where the casino is based.
Regarding complaints, I would take them into account that casinos can have a lot of complaints, but it's all about how they handle them. If they had 1000 of them but they resolve each one and don't bother the player without an answer, then I wouldn't have anything against it. It's mainly because there are probably a lot of people playing in the big casinos, and there are bound to be people from all over the world who have problems, that's logical. From my point of view, it would always be about how the casino approaches such issues. And if I found one like you describe and everything was fine, then I wouldn't change it.
Καταφέρατε να λάβετε τα κέρδη σας από το smokace; Είμαι στην ίδια κατάσταση.
Were you able to receive your winnings from smokace? I'm in the same situation.
Conseguiu receber da smokace seus ganhos? Estou na mesma situação.
Γεια σας, διάβασα τι συνέβη με τον παίκτη που διαγράψατε, αλλά δεν έμαθα αν κατάφερε να βγάλει τα χρήματά του στο τέλος.
Εφόσον λέτε ότι βρίσκεστε σε αυτήν την κατάσταση, κάνει το καζίνο ελέγχους για τις αναλήψεις σας; Πόσο καιρό περιμένατε την όλη έρευνα; Επίσης, δεν έχετε λάβει καμία απάντηση ή λόγο για το γιατί έχει προκύψει αυτή η κατάσταση;
Παρακαλώ ενημέρωσέ με.
Hello, I read what happened to the player you wrote off, but I didn't find out if he managed to get his money out in the end.
Since you say you are in this situation, does the casino make any checks on your withdrawals ? How long have you been waiting for the whole investigation ? Also, have you received no answer or reason as to why this situation has arisen ?
Please let me know.
Καλημέρα, έχω ένα πρόβλημα με το καζίνο SmokAce. Θα ήθελα να επισημάνω ότι ο λογαριασμός μου έχει ήδη επαληθευτεί και έχω κάνει ήδη αναλήψεις στο παρελθόν. Έκανα αίτημα ανάληψης στις 12/05, μου ζητήθηκε να στείλω αναγνώριση νέας κάρτας που χρησιμοποίησα για καταθέσεις, έστειλα φωτογραφίες από το μπροστινό και πίσω μέρος της κάρτας, δηλώσεις από την εταιρεία χρηματοδότησης και το συμβόλαιό της, όλα τα αυτό συνοδεύεται από ένα από τα έγγραφα και τις selfies μου. Δεν έχω λάβει καμία απάντηση από αυτούς εδώ και μια εβδομάδα παρά τα email μου που εστάλησαν. Θα ήθελα να επισημάνω ότι για όλες τις αναλήψεις χρησιμοποιούσα το IBAN της τράπεζάς μου. Βοηθήστε με γιατί φοβάμαι ότι αυτή τη φορά δεν θα δω τη νίκη μου
Good morning I have a problem with SmokAce casino. I would like to point out that my account has already been verified and I have already made withdrawals in the past. I made a withdrawal request on 12/05, I was asked to send recognition of a new card that I used to make deposits, I sent photos of the front and back of the card, declarations from the finance company and its contract, all of this accompanied from one of my documents and selfies. I have not received any response from them for a week despite my emails sent. I would like to point out that for all withdrawals I used my bank's IBAN. Help me because I'm afraid that this time I won't see my win
Buongiorno ho un problema con SmokAce casino. Premetto che il mio account è stato già verificato e ho già effettuato prelievi in passato. Ho fatto richiesta di prelievo il 12/05, mi è stato richiesto di inviare il riconoscimento di una nuova carta che ho usato per fare i depositi, ho inviato foto fronte retro della carta dichiarazioni da parte della finanziara e contratto di essa, tutto ciò accompagnato da un mio documento e selfie. È una settimana che non ricevo nessuna risposta da parte loro nonostante le miei e-mail inviate. Premetto che per tutto i prelievi ho utilizzato iban della mia banca. Aiutatemi perché ho paura che questa volta non vedrò la mia vincita
Γειά σου. Προσπαθήσατε να ψάξετε και στο φάκελο spam στο email σας; Μερικές φορές αυτού του είδους τα μηνύματα θα μπορούσαν να τελειώσουν εκεί, όπως συνέβη σε πολλούς παίκτες στο παρελθόν. Τι πληροφορίες έχετε στον λογαριασμό σας σχετικά με την επαλήθευση, είναι σε εκκρεμότητα; Ο λόγος για αυτήν την καθυστέρηση μπορεί να είναι ότι το καζίνο εξακολουθεί να ελέγχει τα έγγραφά σας που του έχετε στείλει, νομίζω.🤷♀️
Συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να προχωρήσουν στην πληρωμή προτού παρέμβουμε, οπότε ελπίζω ότι αυτό δεν θα είναι απαραίτητο και θα λάβετε τα χρήματα σύντομα. Ενημερώστε μας για τυχόν ενημερώσεις από το καζίνο.
Hello there. Have you tried to look in the spam folder in your email as well? Sometimes this kind of messages could finish there, as it happened to many players before. What information do you have in your account regarding the verification, is it pending? The reason for this delay could be that the casino is still checking your documents you have sent to them, I reckon.🤷♀️
We usually give casinos 14 full days to proceed the payment before we intervene, so I hope this won't be necessary and you will receive the money soon. Please let us know about any updates from the casino.
Γεια σας παιδιά, σας προσκαλώ να δείτε την τελευταία μου ανάρτηση στο φόρουμ για μια αδικία που μόλις υπέστη.
Ευχαριστώ
Hi guys, I invite you to look at my latest post in the forum about an injustice I just suffered.
Thank you
Ciao ragazzi, vi invito a guardare il mio ultimo post nel forum su un’ingiustizia appena subita.
grazie
Ναι το διάβασα. Σίγουρα από εδώ και πέρα οι δικηγόροι μου θα φροντίσουν να κάνουν όλες τις σκέψεις και τις κινήσεις.
Ευτυχώς τράβηξα στιγμιότυπα οθόνης από όλα, έχοντας τόσα στοιχεία (που δεν ελήφθησαν υπόψη από εσάς) υπέρ μου σχετικά με την εγκυρότητα της νίκης μου.
Η Trueplay (κατασκευαστής των tokens) πιθανότατα θα έχει επίσης τη γνώμη της για το θέμα.
Θα ήθελα να προσθέσω ότι ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε λόγω «εθισμού στον τζόγο». Όταν μέχρι χθες ή προχθές ήταν ξεμπλοκαρισμένος ο λογαριασμός και δεν κατέθεσα χρήματα.
Θέλουμε περισσότερα στοιχεία κακής πίστης;
Yes I read it. Surely from here on out my lawyers will take care of making all the considerations and moves.
Luckily I took screenshots of everything, having so much evidence (not taken into consideration by you) in my favor about the validity of my win.
Trueplay (manufacturer of the tokens) will probably also have its say on the matter.
I would like to add that my account was blocked due to "gambling addiction". When until yesterday or the day before yesterday the account was unblocked and I did not deposit any money.
Do we want more evidence of bad faith?
Si l’ho letta. Sicuramente da qui in poi ci penseranno i miei avvocati a fare tutte le considerazioni e mosse.
Fortunatamente ho fatto screenshot a tutto, avendo così tantissime prove (non prese in considerazione da voi) a mio favore sulla validità della mia vincita.
Probabilmente anche Trueplay (casa produttrice dei token) avrà da dire la sua in merito.
Aggiungo che il mio conto è stato bloccato per "dipendenza da gioco d’azzardo". Quando sino a ieri o avantieri il conto era sbloccato e non ho depositato soldi.
Vogliamo altre prove sulla malafede?
Α, θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι έβαλα τον εαυτό μου στην κατάταξη στο τουρνουά Pragmatic τον Μάιο.
Κλείνοντας τον λογαριασμό μου προσπαθούν επίσης να πάρουν το έπαθλο που θα μου είχε πιστωθεί σύντομα.
Θέλουμε να προσθέσουμε κάτι άλλο; Εσύ πες μου
Ah, I would also like to add that I placed myself in the rankings in the Pragmatic tournament in May.
By closing my account they are also trying to get hold of the prize that would have been credited to me shortly.
Do we want to add anything else? You tell me
Ah aggiungo ancora che mi sono posizionato a premio in classifica nel torneo Pragmatic del mese di Maggio.
Chiudendo il mio conto stanno facendo in modo di accaparrarsi anche il premio che mi sarebbe stato accreditato a breve.
Vogliamo aggiungere altro? Ditemi voi
Ναι το διάβασα. Σίγουρα από εδώ και πέρα οι δικηγόροι μου θα φροντίσουν να κάνουν όλες τις σκέψεις και τις κινήσεις.
Ευτυχώς τράβηξα στιγμιότυπα οθόνης από όλα, έχοντας τόσα στοιχεία (που δεν ελήφθησαν υπόψη από εσάς) υπέρ μου σχετικά με την εγκυρότητα της νίκης μου.
Η Trueplay (κατασκευαστής των tokens) πιθανότατα θα έχει επίσης τη γνώμη της για το θέμα.
Θα ήθελα να προσθέσω ότι ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε λόγω «εθισμού στον τζόγο». Όταν μέχρι χθες ή προχθές ήταν ξεμπλοκαρισμένος ο λογαριασμός και δεν κατέθεσα χρήματα.
Θέλουμε περισσότερα στοιχεία κακής πίστης;
Yes I read it. Surely from here on out my lawyers will take care of making all the considerations and moves.
Luckily I took screenshots of everything, having so much evidence (not taken into consideration by you) in my favor about the validity of my win.
Trueplay (manufacturer of the tokens) will probably also have its say on the matter.
I would like to add that my account was blocked due to "gambling addiction". When until yesterday or the day before yesterday the account was unblocked and I did not deposit any money.
Do we want more evidence of bad faith?
Si l’ho letta. Sicuramente da qui in poi ci penseranno i miei avvocati a fare tutte le considerazioni e mosse.
Fortunatamente ho fatto screenshot a tutto, avendo così tantissime prove (non prese in considerazione da voi) a mio favore sulla validità della mia vincita.
Probabilmente anche Trueplay (casa produttrice dei token) avrà da dire la sua in merito.
Aggiungo che il mio conto è stato bloccato per "dipendenza da gioco d’azzardo". Quando sino a ieri o avantieri il conto era sbloccato e non ho depositato soldi.
Vogliamo altre prove sulla malafede?
Φροντίστε να μας ενημερώσετε για τυχόν εξελίξεις.
Μπορώ να ρωτήσω εάν ζητήσατε το κλείσιμο του λογαριασμού σας λόγω προβλημάτων τζόγου και πώς στην πραγματικότητα ξεμπλοκαρίστηκε;
Please make sure to inform us about any developments.
May I ask if you requested the closure of your account due to gambling problems and how it was actually unblocked?
Α, θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι έβαλα τον εαυτό μου στην κατάταξη στο τουρνουά Pragmatic τον Μάιο.
Κλείνοντας τον λογαριασμό μου προσπαθούν επίσης να πάρουν το έπαθλο που θα μου είχε πιστωθεί σύντομα.
Θέλουμε να προσθέσουμε κάτι άλλο; Εσύ πες μου
Ah, I would also like to add that I placed myself in the rankings in the Pragmatic tournament in May.
By closing my account they are also trying to get hold of the prize that would have been credited to me shortly.
Do we want to add anything else? You tell me
Ah aggiungo ancora che mi sono posizionato a premio in classifica nel torneo Pragmatic del mese di Maggio.
Chiudendo il mio conto stanno facendo in modo di accaparrarsi anche il premio che mi sarebbe stato accreditato a breve.
Vogliamo aggiungere altro? Ditemi voi
Τώρα πραγματικά δεν καταλαβαίνω αν το θέμα σου είναι ότι το καζίνο έκλεισε τον λογαριασμό σου ή ότι τον ξεμπλοκάρουν, όπως είπες στην προηγούμενη ανάρτησή σου. 🤷♀️
Now I really don't understand if your issue is that the casino has closed your account or that they unblocked it, as you said in your previous post. 🤷♀️
Συγγνώμη Romi, σίγουρα το συγγραφικό μου πρόβλημα.
Ο λογαριασμός αποκλείστηκε από το καζίνο με εντελώς αυθαίρετο τρόπο, χωρίς καμία προειδοποίηση ή αιτία
Sorry Romi, definitely my writing problem.
The account was blocked by the casino in a completely arbitrary manner, without any warning or reason
Scusa Romi, sicuramente problema mio di scrittura.
Il conto è stato bloccato dal casinò in maniera del tutto arbitraria, senza nessun preavviso o motivazione
Θα μπορούσατε να προσπαθήσετε να υποβάλετε μια νέα καταγγελία εδώ με την ομάδα μας σχετικά με αυτό το ζήτημα, νομίζω. Θα το δοκιμάζατε;
You could try to file a new complaint here with our team regarding this issue, I reckon. Would you try it?
Δεν είναι πλέον η πρόθεσή μου να υποβάλω καταγγελία στον ιστότοπό σας.
Πιστεύω ότι αυτό δεν συμφέρει και προφανώς δεν θα διευκρινίσω τον λόγο.
Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη.
Η ανάρτησή μου έχει ως στόχο την ενημέρωση της κοινότητας και την ανταλλαγή απόψεων (σκοπός του φόρουμ) σχετικά με αυτό.
It is absolutely no longer my intention to file a complaint on your site.
I believe this is not advantageous and obviously I will not specify the reason.
This is my personal opinion.
My post is aimed at informing the community and having/exchanging (purpose of the forums) opinions about it.
Assolutamente non è più mia intenzione presentare un reclamo sul vostro sito.
Ritengo non vantaggiosa la cosa e non specificherò ovviamente la motivazione.
Questo è un mio parere personale.
Il mio post è mirato per informare la community e avere/scambiare (scopo dei forum) opinioni a riguardo.
Σίγουρα σεβόμαστε τη γνώμη σας και ελπίζουμε να βρείτε μια λύση στα προβλήματά σας. Παρακαλούμε ενημερώστε μας, αν είναι δυνατόν.🙏
We surely respect your opinion and hope you will find a solution to your issues. Please keep us informed, if possible.🙏
Μείνετε μακριά από αυτό το απατεώνα καζίνο!!
Μου μπλόκαραν τον λογαριασμό με 17.660€ μέσα!
Επιπλέον, αν και είναι ρητά γραμμένο στους όρους και τις προϋποθέσεις τους ότι μπορείτε να κάνετε έως και τρεις αναλήψεις ταυτόχρονα, με άφησαν να εισαγάγω μόνο τη μία και αρνήθηκαν τη δεύτερη.
Stay away from this scoundrel casino!!
They blocked my account with €17,660 in it!
Furthermore, although it is explicitly written in their terms and conditions that you can enter up to three withdrawals at the same time, they only let me enter one and refused the second.
State lontani da questo casinò farabutto!!
Mi hanno bloccato il conto con dentro 17660€ !
Inoltre nonostante nei loro termini e condizioni sia esplicitamente scritto che si possono inserire fino a tre prelievi contemporaneamente me ne hanno fatto inserire solamente uno e rifiutato il secondo.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.