ΦόρουμΚαζίνοSmokace Casino - γενική συζήτηση

Smokace Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 1 έτος από Gretche70
|
20054 προβολές 188 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...10
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

Probably reward for instant payout😉

πριν από 6 μήνες

Yes, according to some complaints, it looks like it might actually get the award. 😀

However, you used to play here based on what I saw and you had a rather negative attitude, which probably still persists. But you're not playing here now, right? 🤔

Jaro
πριν από 6 μήνες

Όχι. Γι' αυτό δεν θα πληρώσω ποτέ ούτε 1 σεντ σε αυτό το καζίνο. Στην πραγματικότητα, ποτέ δεν έκανα κατάθεση😉 Έπαιζα με μια προσφορά χωρίς κατάθεση, την οποία πήρα επειδή το καζίνο μου πρότεινε να τους ψηφίσω στο Askgamblers.

Αυτόματη μετάφραση:
dancerreddevile
πριν από 5 μήνες

Oh right, then it's even better if you didn't spend any money here. I have a feeling that nowadays casinos would give any bonus just to be well written about, talked about, to win something and so on. I believe that if a casino is honest, fair, has a nice chat, withdrawals don't take a month but a reasonable amount of time, and tries to accommodate the players or do everything properly, then they wouldn't have to resort to such things. 🙂

πριν από 5 μήνες

Λοιπόν, απλά δείτε πόσα παράπονα και αιτήματα έχουν οι παίκτες από όλο τον κόσμο. Και σχεδόν όλα τα καζίνο άρχισαν να καθυστερούν τις πληρωμές. Είναι σαν να περιμένω μισθό από αυτούς. Συγχαρητήρια στις εξαιρέσεις. Το Betandyou Casino έχει αποδειχθεί το καλύτερο μέχρι στιγμής. Και σε ποιανού δικαιοδοσία υπάγεται αυτό το καζίνο Smokace; Σε ποια κατάσταση μπορείτε να του κάνετε μήνυση; Κουράσω? Μάλτα? Σαν να είναι υπεράνω του νόμου.

Αυτόματη μετάφραση:
dancerreddevile
πριν από 5 μήνες

Hm, I don't know much about legal stuff, but I think it's always where the casino is based. 

Regarding complaints, I would take them into account that casinos can have a lot of complaints, but it's all about how they handle them. If they had 1000 of them but they resolve each one and don't bother the player without an answer, then I wouldn't have anything against it. It's mainly because there are probably a lot of people playing in the big casinos, and there are bound to be people from all over the world who have problems, that's logical. From my point of view, it would always be about how the casino approaches such issues. And if I found one like you describe and everything was fine, then I wouldn't change it. 

cpina5216
πριν από 5 μήνες

Καταφέρατε να λάβετε τα κέρδη σας από το smokace; Είμαι στην ίδια κατάσταση.

Αυτόματη μετάφραση:
Jsorio96
πριν από 5 μήνες

Hello, I read what happened to the player you wrote off, but I didn't find out if he managed to get his money out in the end. 

Since you say you are in this situation, does the casino make any checks on your withdrawals ? How long have you been waiting for the whole investigation ? Also, have you received no answer or reason as to why this situation has arisen ? 

Please let me know. 

πριν από 5 μήνες

Καλημέρα, έχω ένα πρόβλημα με το καζίνο SmokAce. Θα ήθελα να επισημάνω ότι ο λογαριασμός μου έχει ήδη επαληθευτεί και έχω κάνει ήδη αναλήψεις στο παρελθόν. Έκανα αίτημα ανάληψης στις 12/05, μου ζητήθηκε να στείλω αναγνώριση νέας κάρτας που χρησιμοποίησα για καταθέσεις, έστειλα φωτογραφίες από το μπροστινό και πίσω μέρος της κάρτας, δηλώσεις από την εταιρεία χρηματοδότησης και το συμβόλαιό της, όλα τα αυτό συνοδεύεται από ένα από τα έγγραφα και τις selfies μου. Δεν έχω λάβει καμία απάντηση από αυτούς εδώ και μια εβδομάδα παρά τα email μου που εστάλησαν. Θα ήθελα να επισημάνω ότι για όλες τις αναλήψεις χρησιμοποιούσα το IBAN της τράπεζάς μου. Βοηθήστε με γιατί φοβάμαι ότι αυτή τη φορά δεν θα δω τη νίκη μου

Αυτόματη μετάφραση:
serafinia90
πριν από 5 μήνες

Hello there. Have you tried to look in the spam folder in your email as well? Sometimes this kind of messages could finish there, as it happened to many players before. What information do you have in your account regarding the verification, is it pending? The reason for this delay could be that the casino is still checking your documents you have sent to them, I reckon.🤷‍♀️

We usually give casinos 14 full days to proceed the payment before we intervene, so I hope this won't be necessary and you will receive the money soon. Please let us know about any updates from the casino.

πριν από 5 μήνες

Γεια σας παιδιά, σας προσκαλώ να δείτε την τελευταία μου ανάρτηση στο φόρουμ για μια αδικία που μόλις υπέστη.

Ευχαριστώ


https://casinoguruit.com/forum/discussione-generale-gioco-arancio/ingiusta-confisca-del-saldo#post-113151


Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 5 μήνες

Read my reply here, please.

Romi
πριν από 5 μήνες

Ναι το διάβασα. Σίγουρα από εδώ και πέρα οι δικηγόροι μου θα φροντίσουν να κάνουν όλες τις σκέψεις και τις κινήσεις.

Ευτυχώς τράβηξα στιγμιότυπα οθόνης από όλα, έχοντας τόσα στοιχεία (που δεν ελήφθησαν υπόψη από εσάς) υπέρ μου σχετικά με την εγκυρότητα της νίκης μου.

Η Trueplay (κατασκευαστής των tokens) πιθανότατα θα έχει επίσης τη γνώμη της για το θέμα.

Θα ήθελα να προσθέσω ότι ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε λόγω «εθισμού στον τζόγο». Όταν μέχρι χθες ή προχθές ήταν ξεμπλοκαρισμένος ο λογαριασμός και δεν κατέθεσα χρήματα.

Θέλουμε περισσότερα στοιχεία κακής πίστης;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Α, θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι έβαλα τον εαυτό μου στην κατάταξη στο τουρνουά Pragmatic τον Μάιο.

Κλείνοντας τον λογαριασμό μου προσπαθούν επίσης να πάρουν το έπαθλο που θα μου είχε πιστωθεί σύντομα.

Θέλουμε να προσθέσουμε κάτι άλλο; Εσύ πες μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Ναι το διάβασα. Σίγουρα από εδώ και πέρα οι δικηγόροι μου θα φροντίσουν να κάνουν όλες τις σκέψεις και τις κινήσεις.

Ευτυχώς τράβηξα στιγμιότυπα οθόνης από όλα, έχοντας τόσα στοιχεία (που δεν ελήφθησαν υπόψη από εσάς) υπέρ μου σχετικά με την εγκυρότητα της νίκης μου.

Η Trueplay (κατασκευαστής των tokens) πιθανότατα θα έχει επίσης τη γνώμη της για το θέμα.

Θα ήθελα να προσθέσω ότι ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε λόγω «εθισμού στον τζόγο». Όταν μέχρι χθες ή προχθές ήταν ξεμπλοκαρισμένος ο λογαριασμός και δεν κατέθεσα χρήματα.

Θέλουμε περισσότερα στοιχεία κακής πίστης;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Please make sure to inform us about any developments.

May I ask if you requested the closure of your account due to gambling problems and how it was actually unblocked?

πριν από 5 μήνες

Α, θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι έβαλα τον εαυτό μου στην κατάταξη στο τουρνουά Pragmatic τον Μάιο.

Κλείνοντας τον λογαριασμό μου προσπαθούν επίσης να πάρουν το έπαθλο που θα μου είχε πιστωθεί σύντομα.

Θέλουμε να προσθέσουμε κάτι άλλο; Εσύ πες μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Now I really don't understand if your issue is that the casino has closed your account or that they unblocked it, as you said in your previous post. 🤷‍♀️

Romi
πριν από 5 μήνες

Συγγνώμη Romi, σίγουρα το συγγραφικό μου πρόβλημα.

Ο λογαριασμός αποκλείστηκε από το καζίνο με εντελώς αυθαίρετο τρόπο, χωρίς καμία προειδοποίηση ή αιτία

Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 5 μήνες

You could try to file a new complaint here with our team regarding this issue, I reckon. Would you try it?

πριν από 5 μήνες

Δεν είναι πλέον η πρόθεσή μου να υποβάλω καταγγελία στον ιστότοπό σας.

Πιστεύω ότι αυτό δεν συμφέρει και προφανώς δεν θα διευκρινίσω τον λόγο.

Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη.


Η ανάρτησή μου έχει ως στόχο την ενημέρωση της κοινότητας και την ανταλλαγή απόψεων (σκοπός του φόρουμ) σχετικά με αυτό.


Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 5 μήνες

We surely respect your opinion and hope you will find a solution to your issues. Please keep us informed, if possible.🙏

πριν από 3 μήνες

Μείνετε μακριά από αυτό το απατεώνα καζίνο!!

Μου μπλόκαραν τον λογαριασμό με 17.660€ μέσα!

Επιπλέον, αν και είναι ρητά γραμμένο στους όρους και τις προϋποθέσεις τους ότι μπορείτε να κάνετε έως και τρεις αναλήψεις ταυτόχρονα, με άφησαν να εισαγάγω μόνο τη μία και αρνήθηκαν τη δεύτερη.

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα