Ναι, σύμφωνα με ορισμένες καταγγελίες, φαίνεται ότι μπορεί να πάρει το βραβείο. 😀
Ωστόσο, έπαιζες εδώ με βάση αυτά που είδα και είχες μια μάλλον αρνητική στάση, η οποία μάλλον εξακολουθεί να υφίσταται. Αλλά δεν παίζεις εδώ τώρα, σωστά; 🤔
Yes, according to some complaints, it looks like it might actually get the award. 😀
However, you used to play here based on what I saw and you had a rather negative attitude, which probably still persists. But you're not playing here now, right? 🤔
Όχι. Γι' αυτό δεν θα πληρώσω ποτέ ούτε 1 σεντ σε αυτό το καζίνο. Στην πραγματικότητα, ποτέ δεν έκανα κατάθεση😉 Έπαιζα με μια προσφορά χωρίς κατάθεση, την οποία πήρα επειδή το καζίνο μου πρότεινε να τους ψηφίσω στο Askgamblers.
No. That's why I will never pay even 1 cent in that casino. In fact, I never even Deposited😉 I was playing with a no deposit offer, which I got because the casino offered me to vote for them on Askgamblers.
Не Зато, никада у том казину нећу уплатити нити 1 цент. У ствари, никада нисам ни Уплатио😉 играо сам са понудом без депозита, који сам добио јер ми је казино понудио да гласам за њих на Askgamblers.
Α, σωστά, τότε είναι ακόμα καλύτερα αν δεν ξοδέψατε χρήματα εδώ. Έχω την αίσθηση ότι στις μέρες μας τα καζίνο θα έδιναν οποιοδήποτε μπόνους μόνο και μόνο για να γραφτούν καλά, να συζητηθούν, να κερδίσουν κάτι και ούτω καθεξής. Πιστεύω ότι εάν ένα καζίνο είναι ειλικρινές, δίκαιο, έχει μια ωραία συνομιλία, οι αναλήψεις δεν χρειάζονται ένα μήνα αλλά ένα εύλογο χρονικό διάστημα και προσπαθεί να φιλοξενήσει τους παίκτες ή να κάνει τα πάντα σωστά, τότε δεν θα χρειαστεί να καταφύγουν σε τέτοια πράγματα. 🙂
Oh right, then it's even better if you didn't spend any money here. I have a feeling that nowadays casinos would give any bonus just to be well written about, talked about, to win something and so on. I believe that if a casino is honest, fair, has a nice chat, withdrawals don't take a month but a reasonable amount of time, and tries to accommodate the players or do everything properly, then they wouldn't have to resort to such things. 🙂
Λοιπόν, απλά δείτε πόσα παράπονα και αιτήματα έχουν οι παίκτες από όλο τον κόσμο. Και σχεδόν όλα τα καζίνο άρχισαν να καθυστερούν τις πληρωμές. Είναι σαν να περιμένω μισθό από αυτούς. Συγχαρητήρια στις εξαιρέσεις. Το Betandyou Casino έχει αποδειχθεί το καλύτερο μέχρι στιγμής. Και σε ποιανού δικαιοδοσία υπάγεται αυτό το καζίνο Smokace; Σε ποια κατάσταση μπορείτε να του κάνετε μήνυση; Κουράσω? Μάλτα? Σαν να είναι υπεράνω του νόμου.
Well, just look at how many complaints and appeals players have from all over the world. And almost all casinos started delaying payouts. It's like I'm waiting for a salary from them. Kudos to the exceptions. Betandyou Casino has proven to be the best so far. And under whose jurisdiction does this Smokace casino fall? In what state can you legally sue him? Curaçao? Malta? As if they are above the law.
Па само погледај колико притужби и жалби играча из целог света. А скоро сва казина су почела да одуговлаче са исплатама. Као да чекам плату од њих. Свака част изузецима. Betandyou казино се показао као најбољи до сада. И под чију јурисдикцију спада овај Smokace казино? У коју државу можеш да га легално тужиш суду? Куракао? Малта? Као да су изнад закона.
Χμ, δεν γνωρίζω πολλά για νομικά πράγματα, αλλά νομίζω ότι είναι πάντα εκεί που βασίζεται το καζίνο.
Όσον αφορά τα παράπονα, θα τα έλαβα υπόψη ότι τα καζίνο μπορεί να έχουν πολλά παράπονα, αλλά το παν είναι ο τρόπος που τα χειρίζονται. Αν είχαν 1000 αλλά λύνουν το καθένα και δεν ενοχλούν τον παίκτη χωρίς απάντηση, τότε δεν θα είχα τίποτα εναντίον του. Είναι κυρίως επειδή πιθανώς υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που παίζουν στα μεγάλα καζίνο, και σίγουρα θα υπάρχουν άνθρωποι από όλο τον κόσμο που έχουν προβλήματα, αυτό είναι λογικό. Από την άποψή μου, θα ήταν πάντα το πώς το καζίνο προσεγγίζει τέτοια θέματα. Και αν έβρισκα ένα όπως περιγράφεις και όλα ήταν καλά, τότε δεν θα το άλλαζα.
Hm, I don't know much about legal stuff, but I think it's always where the casino is based.
Regarding complaints, I would take them into account that casinos can have a lot of complaints, but it's all about how they handle them. If they had 1000 of them but they resolve each one and don't bother the player without an answer, then I wouldn't have anything against it. It's mainly because there are probably a lot of people playing in the big casinos, and there are bound to be people from all over the world who have problems, that's logical. From my point of view, it would always be about how the casino approaches such issues. And if I found one like you describe and everything was fine, then I wouldn't change it.
Καταφέρατε να λάβετε τα κέρδη σας από το smokace; Είμαι στην ίδια κατάσταση.
Were you able to receive your winnings from smokace? I'm in the same situation.
Conseguiu receber da smokace seus ganhos? Estou na mesma situação.
Γεια σας, διάβασα τι συνέβη με τον παίκτη που διαγράψατε, αλλά δεν έμαθα αν κατάφερε να βγάλει τα χρήματά του στο τέλος.
Εφόσον λέτε ότι βρίσκεστε σε αυτήν την κατάσταση, κάνει το καζίνο ελέγχους για τις αναλήψεις σας; Πόσο καιρό περιμένατε την όλη έρευνα; Επίσης, δεν έχετε λάβει καμία απάντηση ή λόγο για το γιατί έχει προκύψει αυτή η κατάσταση;
Παρακαλώ ενημέρωσέ με.
Hello, I read what happened to the player you wrote off, but I didn't find out if he managed to get his money out in the end.
Since you say you are in this situation, does the casino make any checks on your withdrawals ? How long have you been waiting for the whole investigation ? Also, have you received no answer or reason as to why this situation has arisen ?
Please let me know.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.