ΦόρουμΚαζίνοSmokace Casino - γενική συζήτηση

Smokace Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 1 έτος από Gretche70
|
20150 προβολές 188 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...10
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι ότι έχω διαβάσει πολλά παράπονα από παίκτες που ξαφνικά μπλοκαρίστηκαν οι λογαριασμοί τους και παρακρατήθηκαν τα κέρδη τους. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το καζίνο έδωσε ξέπλυμα χρήματος ως παράξενο κίνητρο. Σαν ένας παίκτης να χρησιμοποιεί ένα καζίνο για να ξεπλύνει μερικές χιλιάδες ευρώ!

Αυτό που με μπερδεύει και με ανησυχεί είναι ότι ο γκουρού του καζίνο σε αυτές τις περιπτώσεις συμφωνούσε πάντα με το καζίνο χωρίς να δίνει στον παίκτη το δικαίωμα να απαντήσει.

Σε ποια βάση μπορείτε να το αποδείξετε αυτό;




Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 3 μήνες

Μπλοκάρισαν επίσης τον λογαριασμό μου λέγοντας ότι πρέπει να επαληθεύσουν τη συνεδρία παιχνιδιού με τον πάροχο. Συνήθεις ανοησίες και μετά να βρεις κάποια δικαιολογία για να μην πληρώσεις. Δεν έχω χρησιμοποιήσει μπόνους οπότε τι πρέπει να ερευνήσουν;; Όταν χάνεις ερευνούν γιατί έχασες;;

Ελπίζω για χάρη τους να μην θέλουν να με εξαπατήσουν γιατί βρήκαν το λάθος άτομο να το κάνει

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 3 μήνες

Το ντροπιαστικό είναι ότι στην καταγγελία μου ο Smokace και το Casino Guru αντάλλαξαν το ιστορικό παιχνιδιών μου και σε όλη αυτή τη διαδικασία δεν το έλαβα ποτέ.

Το ζήτησα στο καζίνο και δεν μου απάντησαν ποτέ.

Ζήτησα από το Casino Guru να μου το στείλει και αρνήθηκαν, λέγοντας ότι δεν είναι στη θέση τους να μου το στείλουν και κατάφεραν μόνο να μου πουν ότι αν το θέλω πρέπει να πάω στις αρχές. ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗΣ!

Ας μιλήσουμε για την ιστορία ΜΟΥ, άρα τα δεδομένα παιχνιδιών ΜΟΥ.

Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι κάτι δεν πάει καλά σε αυτή τη σχέση Smokace και Casino Guru

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Επιπλέον, οι συναλλαγές μου κατατίθενται στο blockchain Trueplay (έχοντας επίσης χρησιμοποιήσει μάρκες για παιχνίδι).

Και όμως τα κέρδη μου ακυρώθηκαν. Τρελός

Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 3 μήνες

Hi there 👋 bro,

Are you still waiting money from Pragmatic play tournament?

dancerreddevile
πριν από 3 μήνες

Όχι, τα παρέλαβα γιατί πληρώνονται απευθείας από την Pragmatic.

Είχα ακυρώσει 495 χιλιάδες.

Μπορείτε επίσης να διαβάσετε το παράπονό μου.

Τα κέρδη μου έχουν περιοριστεί δύο φορές. Επιπλέον, χρησιμοποίησα και τα tokens που παρέχουν στο καζίνο στο υπόλοιπο.

Το ιστορικό των παιχνιδιών μου έχει εξαφανιστεί από τον ιστότοπο (έχω τις εγγραφές οθόνης για να το αποδείξω) και κανείς δεν θέλει να μου το στείλει.

Ισχυρίστηκαν ότι ο ιστότοπος με ειδοποίησε για το τέλος του μπόνους με ένα αναδυόμενο παράθυρο, αλλά το αναδυόμενο παράθυρο δεν έφτασε ποτέ.

Εν ολίγοις, ένα πακέτο ψέματα.

Κατάσχεσαν τα πάντα έτσι κι αλλιώς.

Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 3 μήνες

Αν διαβάσεις τι έγραψα πριν σου απαντήσω, έχω κι εγώ πολλές αμφιβολίες.

Πολλοί παίκτες έχουν μπλοκαριστεί οι λογαριασμοί τυχερών παιχνιδιών τους για ύποπτη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (μερικές χιλιάδες ευρώ, πράγματα που θα έκαναν τα κοτόπουλα να γελούν) και ο γκουρού του καζίνο έχει συμφωνήσει κατηγορηματικά με το καζίνο χωρίς το δικαίωμα να απαντήσει στον παίκτη.

Έκλεισαν τον λογαριασμό μου με τρία διαφορετικά μηνύματα με αυτή τη χρονολογική σειρά

-Δεν είναι δυνατή η λήψη υπολοίπου χρήστη από το Trueplay (τι είναι το Trueplay;;)

-Ο χρήστης απενεργοποιήθηκε λόγω προβλημάτων τυχερών παιχνιδιών (ποτέ δεν ζήτησε από αυτό το καζίνο για αυτο-αποκλεισμό)

-τελικά μου έστειλαν email λέγοντας ότι πρέπει να επικοινωνήσουν με τον πάροχο για να εξετάσουν την περίοδο παιχνιδιού και ότι θα χρειαστούν δύο εβδομάδες και δεν μπορούν να γίνουν ανάληψη των χρημάτων μου!!


Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 3 μήνες

Έκλεισαν επίσης τον λογαριασμό μου για λόγους εθισμού.

Κρίμα που μετά την κατάσχεση δεν έχω πλέον καμία κατάθεση στο site τους και ο λογαριασμός έκλεισε ως δια μαγείας αφού υπέβαλα την καταγγελία στο Casino Guru.

Μυρίζει βρώμικες καταστάσεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Περιμένετε, μου λέτε ότι μπλοκάρουν τον λογαριασμό σας αφού ανοίξατε την καταγγελία εδώ;

Το ίδιο συνέβη και σε μένα!

Άνοιξα μια καταγγελία λόγω μη συμμόρφωσης με τις πολιτικές ανάληψης. Δεν θα με άφηναν να φορτώσω περισσότερες από μία αναλήψεις, παρόλο που οι Όροι Συναλλαγών τους αναφέρουν ότι μπορείτε να φορτώνετε τρεις ταυτόχρονα την ημέρα.

Και λιγότερο από 10 λεπτά μετά την υποβολή της καταγγελίας μου (η οποία είναι ακόμα υπό εξέταση) μπλόκαραν τον λογαριασμό παιχνιδιών μου!!

Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 3 μήνες

You didn't received nothing from that half of million?

carsix79
πριν από 3 μήνες

Αυτό φαίνεται λίγο περίεργο, έτσι δεν είναι;

Αυτόματη μετάφραση:
dancerreddevile
πριν από 3 μήνες

Τίποτα απολύτως, ούτε ένα ευρώ.

Κατέσχεσαν και ακύρωσαν ακόμη και τις μάρκες που είχα συγκεντρώσει παίζοντας.

Καθώς και προφανώς εξαφανίζω την ιστορία του παιχνιδιού μου.

Επαναλαμβάνω, και γράφω δημόσια, ότι θεωρώ τον Γκουρού του Καζίνο που (έχοντας λάβει το ιστορικό μου από το καζίνο) πρέπει να μου το παράσχει ή τουλάχιστον να με βοηθήσει να το ανακτήσω. Προφανώς ελπίζοντας ότι δεν θα χειραγωγηθεί με κανέναν τρόπο

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 3 μήνες

Για να απαντήσετε στην ερώτησή σας σχετικά με το Trueplay:

Είναι μια εταιρεία που αναπτύσσει και παράγει κρυπτογράφηση για διαδικτυακά παιχνίδια.

Παρέχουν μάρκες και πορτοφόλια στα καζίνο, τα οποία στη συνέχεια τα καζίνο δίνουν ως ανταμοιβή επιστροφής μετρητών για τα παιχνίδια που κάνουν.

Όλες οι συναλλαγές καταγράφονται στο blockchain, αλλά εξακολουθούν να αποφασίζουν αυθαίρετα να κατάσχουν τα στοιχήματά σας.

Τα smokace λέγονται SMOKY.

Α, ξέχασα, το καζίνο δεν αναφέρει όρους και προϋποθέσεις των κουπονιών (δεν τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις που έχουν υπογραφεί με το Trueplay) και αποφασίζουν πώς θα τα διαχειριστούν όπως θέλουν. Χωρίς να δώσω κανέναν κανόνα.

Αυτό μου φαίνεται ότι είναι αρκετά ενάντια στον δίκαιο κώδικα του διαδικτυακού gaming

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Μείνετε μακριά από αυτό το απατεώνα καζίνο!!

Μου μπλόκαραν τον λογαριασμό με 17.660€ μέσα!

Επιπλέον, αν και είναι ρητά γραμμένο στους όρους και τις προϋποθέσεις τους ότι μπορείτε να κάνετε έως και τρεις αναλήψεις ταυτόχρονα, με άφησαν να εισαγάγω μόνο τη μία και αρνήθηκαν τη δεύτερη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello there. Did you get any explanation from the casino regarding this? If it is written in their terms that you can make up to 3 withdrawals, they should really allow you to do so.

Our complaint team will soon view your complaint and they will get in touch with you. Just please give us some time, as we experienced a very high volume of complaints during this summer holiday season.🙏

Are you able to get in touch with the casino now, or has there been no response from their side after blocking your account?

πριν από 3 μήνες

Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι ότι έχω διαβάσει πολλά παράπονα από παίκτες που ξαφνικά μπλοκαρίστηκαν οι λογαριασμοί τους και παρακρατήθηκαν τα κέρδη τους. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το καζίνο έδωσε ξέπλυμα χρήματος ως παράξενο κίνητρο. Σαν ένας παίκτης να χρησιμοποιεί ένα καζίνο για να ξεπλύνει μερικές χιλιάδες ευρώ!

Αυτό που με μπερδεύει και με ανησυχεί είναι ότι ο γκουρού του καζίνο σε αυτές τις περιπτώσεις συμφωνούσε πάντα με το καζίνο χωρίς να δίνει στον παίκτη το δικαίωμα να απαντήσει.

Σε ποια βάση μπορείτε να το αποδείξετε αυτό;




Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I did go through all the complaints for this casino and found out that, except some unjustified ones or where players stopped responding, there are many complaints which were marked as resolved. This shows that the casino is really willing to cooperate with our team, so hopefully your case will also be solved in the best possible way.

We always cooperate with the casino and the player to ensure fair play on both sides. So there is nothing hidden, and everyone can clearly see what is going on in each complaint. There is nothing to hide from our side at all.

Only if there is some kind of proof from one of the sides can we make the decision in each case. And every player or the casino has the right to reply or even reopen the case after it has been closed if they do not agree with it. If there is some more proof provided, we will surely investigate further every time.

πριν από 3 μήνες

Τίποτα απολύτως, ούτε ένα ευρώ.

Κατέσχεσαν και ακύρωσαν ακόμη και τις μάρκες που είχα συγκεντρώσει παίζοντας.

Καθώς και προφανώς εξαφανίζω την ιστορία του παιχνιδιού μου.

Επαναλαμβάνω, και γράφω δημόσια, ότι θεωρώ τον Γκουρού του Καζίνο που (έχοντας λάβει το ιστορικό μου από το καζίνο) πρέπει να μου το παράσχει ή τουλάχιστον να με βοηθήσει να το ανακτήσω. Προφανώς ελπίζοντας ότι δεν θα χειραγωγηθεί με κανέναν τρόπο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

We are really sorry that we were not able to help you any further. Only the casino has the right to provide the history to you, and therefore our team is not able to share it with anyone.

Have you tried to contact the licensing authority, as Branislav suggested to you?

Romi
πριν από 3 μήνες

Μου έγραψαν ότι βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα για τις συνεδρίες gaming και περιμένουν απάντηση από τον πάροχο.

Ρώτησα ποιον πάροχο και δεν θέλουν να μου πουν. Δεν έχω χρησιμοποιήσει μπόνους οπότε είναι ξεκάθαρο ότι είμαι ύποπτος.

Η ανησυχία μου αφορά τα παράπονα που επισημαίνονται ως αδικαιολόγητα όταν το καζίνο έχει μπλοκάρει τον λογαριασμό του παίκτη κατηγορώντας τον για ξέπλυμα χρήματος.

Υπάρχουν πολλές αναφορές για παρόμοιες περιπτώσεις στο Trustpilot. Φαίνεται σαν μια επιθετική στρατηγική καζίνο να παγώνεις λογαριασμούς μετά από μια νίκη και να δίνεις δικαιολογίες για να μην πληρώσεις.

Αναρωτιέμαι σε ποια βάση ο γκουρού του καζίνο είναι στο πλευρό του καζίνο, ειδικά όταν ο παίκτης κατηγορείται για ξέπλυμα χρήματος. Πώς το αποδεικνύεις αν δεν δώσεις καν στον παίκτη το δικαίωμα να απαντήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 3 μήνες

Εφόσον λέτε ότι βοηθάτε τους παίκτες να επιλύσουν διαφορές με τα καζίνο, σας ρωτώ δημόσια:


Μπορείτε να με βοηθήσετε να ανακτήσω το ιστορικό των παιχνιδιών μου;

Νομίζω ότι είναι ένα πολύ απλό αίτημα για μια ομάδα σαν τη δική σου και σίγουρα πιο απλό από τις διαφωνίες που λαμβάνεις συνήθως.

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Μου έγραψαν ότι βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα για τις συνεδρίες gaming και περιμένουν απάντηση από τον πάροχο.

Ρώτησα ποιον πάροχο και δεν θέλουν να μου πουν. Δεν έχω χρησιμοποιήσει μπόνους οπότε είναι ξεκάθαρο ότι είμαι ύποπτος.

Η ανησυχία μου αφορά τα παράπονα που επισημαίνονται ως αδικαιολόγητα όταν το καζίνο έχει μπλοκάρει τον λογαριασμό του παίκτη κατηγορώντας τον για ξέπλυμα χρήματος.

Υπάρχουν πολλές αναφορές για παρόμοιες περιπτώσεις στο Trustpilot. Φαίνεται σαν μια επιθετική στρατηγική καζίνο να παγώνεις λογαριασμούς μετά από μια νίκη και να δίνεις δικαιολογίες για να μην πληρώσεις.

Αναρωτιέμαι σε ποια βάση ο γκουρού του καζίνο είναι στο πλευρό του καζίνο, ειδικά όταν ο παίκτης κατηγορείται για ξέπλυμα χρήματος. Πώς το αποδεικνύεις αν δεν δώσεις καν στον παίκτη το δικαίωμα να απαντήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello carsix79,

In such situations, during the complaint process, the casino must prove without any doubt that the player has committed such a fraud. Even though there is a chance we would not share the evidence with the player, the request is part of the process.

"How do you prove it if you don't even give the player the right to reply?"

The whole process is set to present the player's point of view and the casino's alike. Both sides can respond.

If the casino refuses, the cases will be closed as unjustified or with other options within the same category. The point is that the Team is not on any side. It's a process of collecting information, evidence, and finding possible resolutions.

Frankly, reports from Trust Pilot won't provide much information until the players submit official complaints.



Aleauzzass
πριν από 3 μήνες

Hello there.

It depends on the circumstances. Does the casino provide gaming history? Even these days, some casinos claim their system can't do that in a reasonable format. I have also seen "I'm sorry, the platform does not support that."

Our main purpose is to resolve issues concerning disputed amounts. If you, for instance, submit a complaint concerning "missing" gaming history without direct affect on your ability to withdraw money, I'd say the request may end up being rejected. Though this part is my guess based on the previously rejected complaits.

Of course, trying that is perfectly fine.

1...5 6 7...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα