Ω ναι; Δηλαδή βασικά μου λες ότι δεν τακτοποιείς μόνο υποθέσεις αν υπάρχει ένα ποσό στη διαφωνία;
Και τι γίνεται με περιπτώσεις κλεισίματος λογαριασμού λόγω εθισμού στον τζόγο όπου δεν αναφέρεται ποσό; Έχετε χειριστεί ορισμένες υποθέσεις όπου δεν ζητείται ποσό.
Και στη συνέχεια, θα πρέπει να γράψετε στην ενότητα "σχετικά με εμάς" ότι επιλύετε μόνο περιπτώσεις όπου αμφισβητείται ένα χρηματικό ποσό.
Στη συνέχεια, προσθέστε, "φυσικά είναι εντάξει να δοκιμάσετε". Λοιπόν γιατί δεν προσπαθείς να με βοηθήσεις να το αποκτήσω; ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ.
Oh yes? So you're basically telling me that you don't only settle cases if there's an amount in the dispute?
And what about cases of account closure due to gambling addiction where no amount is mentioned? You have some cases handled where no amount is claimed.
And then, you should write in your "about us" section that you only resolve cases where a monetary amount is disputed.
Then add, "of course it's fine to try." Ok so why don't you try to help me get it? CONCRETELY.
Ah si? Quindi mi stai praticamente dicendo che non risolvete casi solo se nella controversia c’è un importo?
E i casi di chiusura conto per dipendenza da gioco d’azzardo dove non si parla di nessun importo? Avete alcuni casi presi in gestione dove non viene reclamato nessun importo.
E poi, dovresti scrivere nella vostra sezione "chi siamo", che risolvete solo i casi dove viene contestato un importo in denaro.
Poi aggiungi, "ovviamente provarci va benissimo". Ok allora perché non provate ad aiutarmi ad averla? CONCRETAMENTE.