ΦόρουμΚαζίνοSmokace Casino - γενική συζήτηση

Smokace Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 1 έτος από Gretche70
|
16411 προβολές 186 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...10
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Ω ναι; Δηλαδή βασικά μου λες ότι δεν τακτοποιείς μόνο υποθέσεις αν υπάρχει ένα ποσό στη διαφωνία;

Και τι γίνεται με περιπτώσεις κλεισίματος λογαριασμού λόγω εθισμού στον τζόγο όπου δεν αναφέρεται ποσό; Έχετε χειριστεί ορισμένες υποθέσεις όπου δεν ζητείται ποσό.

Και στη συνέχεια, θα πρέπει να γράψετε στην ενότητα "σχετικά με εμάς" ότι επιλύετε μόνο περιπτώσεις όπου αμφισβητείται ένα χρηματικό ποσό.

Στη συνέχεια, προσθέστε, "φυσικά είναι εντάξει να δοκιμάσετε". Λοιπόν γιατί δεν προσπαθείς να με βοηθήσεις να το αποκτήσω; ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 μήνες

Μετά μια άλλη ερώτηση:

Κατά τη γνώμη σας, είναι σωστό για ένα καζίνο να παρέχει μάρκες και να μην αναφέρει όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπό του;

Και επιπλέον, αποφασίζουν αυθαίρετα να τα κατάσχουν ρυθμίζοντας τα token όπως θέλουν, χωρίς να ειδοποιούν τους πελάτες με κανέναν τρόπο;

Σαν να παρείχαν μια υπηρεσία (όπως μπόνους ή αναλήψεις μετρητών) και δεν ανέφεραν κανόνες για αυτές και συμπεριφέρθηκαν όπως ήθελαν στη ρύθμιση της υπηρεσίας.

Δεν μου φαίνεται πολύ θεμιτή και πιστή συμπεριφορά.

Περιμένω τη γνώμη σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 μήνες

Θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι το καζίνο παρέχει ιστορικό παιχνιδιών. Το λάβατε και εσείς οι ίδιοι.

Αλλά ο Μπράνισλαβ αρνήθηκε να με βοηθήσει να το ανακτήσω.

Μου λέτε δημόσια ότι δεν μπορείτε να με βοηθήσετε να ανακτήσω το ιστορικό των παιχνιδιών μου μόνο και μόνο επειδή δεν ζητώ κάποια συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση από αυτό;

Σε ρωτάω επίσης:

  • Κατά τη γνώμη σας, είναι σωστό να παρέχετε το ιστορικό του παιχνιδιού αλλά να εξαφανίζετε μέρος του από τον ιστότοπο; Και μετά να βάλεις τον παίκτη σε θέση να μην μπορεί πλέον να το ανακτήσει με κανέναν τρόπο;

Έχω τις εγγραφές οθόνης για να το αποδείξω.

Α, σε όλα αυτά λάβατε το ιστορικό παιχνιδιών μου.

Δηλαδή είμαι το μόνο κόμμα που για άγνωστο λόγο δεν μπορεί να το λάβει.


Περιμένω τις απαντήσεις σας σε όλα τα σημεία.

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Το Smokace συνεχίζει να μου παρακρατεί περισσότερα από 30.000 € χωρίς να με αφήνει να τα αποσύρω.

Γιατί δεν εξετάζεται το παράπονό μου;

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 μήνα

You have to be a little more patient. You are not the only one who has a complaint and the timer on the top right says we have one more day to respond. Just like other cases, we are dealing with yours too, you just have to hang in there. 

πριν από 1 μήνα

Ο Aleauzzass έχει δίκιο ότι συνεννοείτε με αυτό το καζίνο και με όλα τα καζίνο που έχουν το λογότυπό σας στο υποσέλιδο.

Μπορείς να λες ότι θέλεις αλλά έτσι είναι!

Μόλις άνοιξα την καταγγελία εδώ δέκα λεπτά αργότερα, μπλόκαραν αμέσως τον λογαριασμό μου χωρίς δυνατότητα ανάληψης.

Τους ζήτησα να σταματήσουν να παίζουν και δεν ήθελαν να το κάνουν. Τώρα είμαι σίγουρη ότι θα σταθείτε στο πλευρό τους παρά τις αποδείξεις ότι ενήργησαν σκιερά για να με κάνουν να χάσω τα πάντα.

Ελπίζω να τα ξοδέψουν όλα για φάρμακα.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 μήνα

Ακόμα περιμένω να με βοηθήσουν να ανακτήσω το ιστορικό παιχνιδιών μου.

Έχετε δει κατά τύχη μια απάντηση από αυτούς στα προηγούμενα μηνύματά μου; Τίποτα, καμία απάντηση.

Ακόμα και με αγνοούν.

Ωστόσο, ισχυρίζονται ότι βοηθούν τους παίκτες να λύσουν προβλήματα με τα καζίνο.

Καθαρή ψευδή αυτοδιαφήμιση

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 μήνα

Γεια σου Ρέντκα,

Ανατρέξτε στη δήλωσή σας «Ο πρωταρχικός μας στόχος είναι να επιλύσουμε ζητήματα που σχετίζονται με αμφισβητούμενα ποσά. Εάν, για παράδειγμα, υποβάλετε μια καταγγελία σχετικά με το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών που λείπει χωρίς άμεση επίδραση στην ικανότητά σας να κάνετε ανάληψη χρημάτων, θα έλεγα ότι το αίτημα θα μπορούσε να απορριφθεί.

Θα σε συμβούλευα να δεις πιο προσεκτικά τις καταγγελίες, γιατί έχεις χειριστεί πολλές όπου δεν διεκδικήθηκε ποσό. Αλλά απλώς απροσδόκητο κλείσιμο λογαριασμού, προβλήματα επαλήθευσης κ.λπ.

Για να σας δώσω ένα μικρό παράδειγμα, ελέγξτε τα παράπονα της Nemokid, την οποία δεν γνωρίζω προσωπικά, αλλά έχει αρκετά παράπονα, εγκεκριμένα (και ορισμένα επιλυμένα) όπου δεν αμφισβητήθηκε κανένα ποσό.

Ωστόσο, περιμένω την απάντησή σας σε αυτό και σε προηγούμενα μηνύματα.

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 1 μήνα

Είμαι πραγματικά εξοργισμένος με την απάντηση του Νικ στο παράπονό μου. Πραγματικά δεν έχω λόγια...

Μου γράφει ότι έπρεπε να ζητήσω αυτοαποκλεισμό όταν το έκανα και δεν μου το έδωσαν γιατί είχα πιστωτικό υπόλοιπο.

Ακολούθησα τις οδηγίες στον ιστότοπο του καζίνο και παρόλα αυτά το καζίνο αρνείται να εφαρμόσει την αναστολή του λογαριασμού τυχερών παιχνιδιών.

Και ο Νικ είναι στο πλευρό του καζίνο!

Αλήθεια πιστεύεις ότι έχεις ακόμα αξιοπιστία;;;;

Πες το, δεν λύνεις τα παράπονα των καζίνο που σε χορηγούν στο site τους, για να μην χάνεις τουλάχιστον τον χρόνο του κόσμου!

Αυτή είναι η παράγραφος 4 των όρων και προϋποθέσεων τους:

file

Αυτό είναι το αίτημά μου για αναστολή από τη δραστηριότητα τυχερών παιχνιδιών που προβλέπεται συμβατικά από το καζίνο

file

Αυτή είναι η απάντησή τους

file

Η ερώτησή μου είναι: ακολούθησα τις οδηγίες του καζίνο που αναφέρονται στους όρους και τις προϋποθέσεις τους;

Έχει εκπληρώσει το καζίνο το καθήκον και την υποχρέωσή του να τιμήσει το αίτημά μου;


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Ο Aleauzzass έχει δίκιο ότι συνεννοείτε με αυτό το καζίνο και με όλα τα καζίνο που έχουν το λογότυπό σας στο υποσέλιδο.

Μπορείς να λες ότι θέλεις αλλά έτσι είναι!

Μόλις άνοιξα την καταγγελία εδώ δέκα λεπτά αργότερα, μπλόκαραν αμέσως τον λογαριασμό μου χωρίς δυνατότητα ανάληψης.

Τους ζήτησα να σταματήσουν να παίζουν και δεν ήθελαν να το κάνουν. Τώρα είμαι σίγουρη ότι θα σταθείτε στο πλευρό τους παρά τις αποδείξεις ότι ενήργησαν σκιερά για να με κάνουν να χάσω τα πάντα.

Ελπίζω να τα ξοδέψουν όλα για φάρμακα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

This is not correct and I would like you to avoid similar views if you want to continue contributing to this forum. I would hate for you to be banned just for generalizing what is not true at all. If we colluded with the casino do you think we would try to help you ? It doesn't make sense. 

It's their decision, not ours, that the casino blocked your account. 

πριν από 1 μήνα

Ακόμα περιμένω να με βοηθήσουν να ανακτήσω το ιστορικό παιχνιδιών μου.

Έχετε δει κατά τύχη μια απάντηση από αυτούς στα προηγούμενα μηνύματά μου; Τίποτα, καμία απάντηση.

Ακόμα και με αγνοούν.

Ωστόσο, ισχυρίζονται ότι βοηθούν τους παίκτες να λύσουν προβλήματα με τα καζίνο.

Καθαρή ψευδή αυτοδιαφήμιση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

As far as your position is concerned, it has been closed and it has been clearly explained why. Once it is closed, you will not get further answers unless the thread is reopened. So it's not ignoring anything. Do you really think that if the casino sends some evidence that it will be shared with the players ? If a player came to the casino and knowingly went to violate the terms and conditions (I'm not saying it's you), he would succeed, the casino would give us the evidence, we would send it to the player, do you really think he wouldn't somehow come around again somewhere else ? In some casinos you don't get any explanation of what happened and they close your account. We have tried to explain everything that was possible and it is still not enough for you. 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Για πολλοστή φορά ζητώ τη βοήθειά σας για την ανάκτηση του ιστορικού των παιχνιδιών μου.

Θέλεις να με βοηθήσεις ή όχι;

Και αν δεν θέλεις, πρέπει να μου εξηγήσεις ξεκάθαρα γιατί.

Ο λόγος που διαχειρίζεστε παράπονα μόνο όταν αμφισβητείται ένα ποσό δεν είναι αληθής, δεδομένων των διαφόρων παραπόνων που διαχειρίζονται χωρίς αμφισβητούμενο ποσό.

Μετά για τα υπόλοιπα έκανα μερικές απλές ερωτήσεις.

Τα φόρουμ δημιουργούνται για να μοιράζονται απόψεις σωστά; Μάλλον σας είναι απλά άβολο να απαντάτε σε κάποιες ερωτήσεις και πάντα ξεφορτώνεστε λέγοντας «έχουμε ήδη χειριστεί την περίπτωσή σας».

Και πάλι, είστε πρόθυμοι να με βοηθήσετε να ανακτήσω το ιστορικό των παιχνιδιών μου;

Τουλάχιστον μπορούμε να καταλάβουμε αν πραγματικά ενδιαφέρεστε να βοηθήσετε τους παίκτες ή όχι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Είμαι πραγματικά εξοργισμένος με την απάντηση του Νικ στο παράπονό μου. Πραγματικά δεν έχω λόγια...

Μου γράφει ότι έπρεπε να ζητήσω αυτοαποκλεισμό όταν το έκανα και δεν μου το έδωσαν γιατί είχα πιστωτικό υπόλοιπο.

Ακολούθησα τις οδηγίες στον ιστότοπο του καζίνο και παρόλα αυτά το καζίνο αρνείται να εφαρμόσει την αναστολή του λογαριασμού τυχερών παιχνιδιών.

Και ο Νικ είναι στο πλευρό του καζίνο!

Αλήθεια πιστεύεις ότι έχεις ακόμα αξιοπιστία;;;;

Πες το, δεν λύνεις τα παράπονα των καζίνο που σε χορηγούν στο site τους, για να μην χάνεις τουλάχιστον τον χρόνο του κόσμου!

Αυτή είναι η παράγραφος 4 των όρων και προϋποθέσεων τους:

file

Αυτό είναι το αίτημά μου για αναστολή από τη δραστηριότητα τυχερών παιχνιδιών που προβλέπεται συμβατικά από το καζίνο

file

Αυτή είναι η απάντησή τους

file

Η ερώτησή μου είναι: ακολούθησα τις οδηγίες του καζίνο που αναφέρονται στους όρους και τις προϋποθέσεις τους;

Έχει εκπληρώσει το καζίνο το καθήκον και την υποχρέωσή του να τιμήσει το αίτημά μου;


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

In this case, I would like to know if the casino has also stated somewhere that if you have an active withdrawal and a real balance, they cannot close your account. Because I think that would be pretty important and you don't mention that they have something like that. I'm also a bit puzzled by the fact that you tell them about the cooling off period until they pay you out and on the other hand they say that they can't close your account. That doesn't seem normal to me. 

Anyway, we will see what happens next and how it goes.

πριν από 1 μήνα

Για πολλοστή φορά ζητώ τη βοήθειά σας για την ανάκτηση του ιστορικού των παιχνιδιών μου.

Θέλεις να με βοηθήσεις ή όχι;

Και αν δεν θέλεις, πρέπει να μου εξηγήσεις ξεκάθαρα γιατί.

Ο λόγος που διαχειρίζεστε παράπονα μόνο όταν αμφισβητείται ένα ποσό δεν είναι αληθής, δεδομένων των διαφόρων παραπόνων που διαχειρίζονται χωρίς αμφισβητούμενο ποσό.

Μετά για τα υπόλοιπα έκανα μερικές απλές ερωτήσεις.

Τα φόρουμ δημιουργούνται για να μοιράζονται απόψεις σωστά; Μάλλον σας είναι απλά άβολο να απαντάτε σε κάποιες ερωτήσεις και πάντα ξεφορτώνεστε λέγοντας «έχουμε ήδη χειριστεί την περίπτωσή σας».

Και πάλι, είστε πρόθυμοι να με βοηθήσετε να ανακτήσω το ιστορικό των παιχνιδιών μου;

Τουλάχιστον μπορούμε να καταλάβουμε αν πραγματικά ενδιαφέρεστε να βοηθήσετε τους παίκτες ή όχι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I would say that the casino is under no obligation to give you your game history. But Radka described it pretty well, and that unless your case is directly related to the casino not wanting to pay you money or something like that, they don't have to give it to you, and neither do us. If it is otherwise and you have a problem, then file a complaint and maybe it will turn out differently. 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Πουθενά στους όρους και τις προϋποθέσεις τους δεν αναφέρεται ότι δεν μπορούν να αναστείλουν τον λογαριασμό με ενεργό υπόλοιπο, επειδή θα ήταν παράλογο και παράλογο. Εάν θέλω να αναστείλω τον λογαριασμό με ενεργό υπόλοιπο, πώς αλλιώς πρέπει να το κάνω; Σε όλα τα καζίνο που ζήτησα περίοδο διακοπής εφαρμόστηκε χωρίς προβλήματα!

Εν τω μεταξύ, ο μεγάλος Νικ έκλεισε το παράπονό μου ως αδικαιολόγητο αφού του εξήγησα ξεκάθαρα τα πάντα.

Δώστε μου την ευκαιρία να χειριστεί το παράπονο άλλος χειριστής γιατί αυτό που έκανε ο Νικ είναι πέρα από κάθε λογική.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 μήνα

ΤΡΕΛΟΣ! Αυτή η απάντηση μιλάει από μόνη της.

Λάβαμε επίσημα την απάντηση ότι δεν σκοπεύετε να υπερασπιστείτε τα συμφέροντα των παικτών όταν πρόκειται για τον Smokace.

Στενόχωρος

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 μήνα

Φίλε, δεν θα λάβεις υποστήριξη από κανέναν σε αυτόν τον ιστότοπο.

Μέχρι τώρα η κατάσταση είναι πολύ ξεκάθαρη και ήταν οι ίδιοι που μας αφαίρεσαν κάθε είδους αμφιβολία

Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 1 μήνα

Κοίτα, είμαι θυμωμένος σαν θηρίο.

Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που συνέβη.

Όλα τα καζίνο που εμφανίζουν το λογότυπο του γκουρού του Καζίνο στον ιστότοπό τους έχουν σούπερ βαθμολογίες και τα νόμιμα παράπονα των παικτών δεν λαμβάνονται ποτέ υπόψη.

Αντί να είναι στη σωστή πλευρά, σου κλείνουν το παράπονο με δικαιολογίες χωρίς λογική.

Τώρα θα δω αν θα με αφήσουν να ανοίξω ξανά το παράπονό μου με άλλον χειριστή, αλλιώς έχω ήδη στο μυαλό μου τι να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 μήνα

Δώστε μου το email σας παρακαλώ. Μπορούμε να σκεφτούμε να οργανώσουμε κάτι μαζί

Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 1 μήνα

marco-rocco@libero.it

1...6 7 8...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα