Το ίδιο πράγμα, το email μου μού στέλνει την ειδοποίηση ότι είναι αδύνατο να παραδοθεί το μήνυμα, ακόμα και με άλλο μπέρδεμα με τα email το ίδιο πράγμα, πάντα έφυγε και ευτυχώς είχα ήδη επαληθεύσει τα πάντα, αλλά αν προσπαθήσω να στείλω email συμβαίνει το ίδιο. αλλά η ζωντανή συνομιλία δεν λειτουργεί για μένα, απλά αν κάνω κλικ στο αναδυόμενο παράθυρο δεν συμβαίνει τίποτα, διαφορετικά θα είχα στείλει την τεκμηρίωση σε ζωντανή συνομιλία, αλλά τώρα έτσι πραγματικά δεν ξέρω πώς να του στείλω τα έγγραφα
Same thing, my email sends me the notification that it is impossible to deliver the message, even with another mess with the emails same thing, always gone and luckily I had already verified everything, but if I try to send email the same thing happens, but the live chat does not work for me, just if I click the pop-up nothing happens, otherwise I would have sent the documentation in live chat, but now like this I really don't know how to send him the documents
Stessa cosa, la mia email mi rimanda la notifica che è impossibile recapitare il messaggio, anche con un altro casino con le email stessa cosa, sempre andato e per fortuna avevo gia verificato tutto, ma se provo a mandare email succede la stessa cosa, peró la chat live non mi funziona, proprio se clicco il pop-up non succede niente, altrimenti avrei spedito la documentazione in live chat, ma ora cosi non saprei proprio come mandargli i documenti
Χωρίς email ή επαφή KYC όπως φαίνεται και χωρίς ζωντανή συνομιλία!! Φαίνεται περίεργο 🤔 έχετε κάνει ανάληψη μαζί τους στο παρελθόν;
No KYC email or contact as shown and no live chat!! Seems strange 🤔 have you made a withdrawal with them before?
έχουν τις επαφές, μόνο που με το email μου δεν ξέρω γιατί δεν μπορώ να τους στείλω τα έγγραφα, όχι ακριβώς γι' αυτό ήθελα να επαληθεύσω με επιτυχία πριν παίξω,
γιατί στο stelario casino έκανα επαλήθευση χωρίς προβλήματα πέρυσι, αλλά τώρα δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά έχω ήδη επαληθεύσει και αποσύρει (ακόμα και προχθές) με επιτυχία, οπότε το πρόβλημα είναι άσχετο, αλλά με το smokace που πρέπει να επαληθεύσω είναι πρόβλημα, μέχρι να επιβεβαιώσουν προφανώς δεν θα παίξω άλλο
they have the contacts, only that with my email I don't know why I can't send them the documents, no that's exactly why I wanted to verify successfully before playing,
because on stelario casino I verified without problems last year, but now I can't contact them either but I have already verified and withdrawn (even the day before yesterday) successfully, so the problem is irrelevant, but with smokace that I have to verify it's a problem, until they verify I obviously won't play anymore
i contatti li hanno, solo che con la mia mail non so perche non riesco a fargli avere i documenti, no appunto per quello volevo verificare con successo prima di giocare,
perche su stelario casino ho verificato senza problemi l’anno scorso, ma ora anche loro non riesco a contattarli peró ho gia verficato e prelevato (anche l’altro ieri) con successo, quindi il problema è irrilevante, ma con smokace che devo verificare è un problema, fino a che non verificano io non gioco piu ovviamente
Γιατί δεν ανοίγεις νέο λογαριασμό email και στέλνεις τα έγγραφα από εκεί και τους εξηγείς την κατάσταση και τους ζητάς να απαντήσουν και στις δύο διευθύνσεις email, ώστε τουλάχιστον να μπορείς να απαντήσεις αν σου στείλουν email.
Why don't you open a new email account and send the documents from there and explain to them the situation and ask for them to reply to both email addresses so at least you can reply if they email you.
Ακριβώς, το είχα σκεφτεί κι εγώ αυτό και νομίζω ότι θα προσπαθήσω να το κάνω έτσι σύντομα.
Exactly, I had thought about this too and I think I will try to do it like this soon.
Esatto avevo pensato anche a questo e credo che a breve proveró a fare così
jaro νομίζω ότι πρέπει να επικοινωνήσεις με το καζίνο γιατί το email μου δεν ξέρω γιατί, αλλά με το email τους δεν λειτουργεί και δεν μου στέλνει το μήνυμα, έχεις κάποια μέθοδο με την οποία μπορώ να τους στείλω τα έγγραφα;
jaro I think I need you to contact the casino because my email I don't know why, but with their email it doesn't work and it doesn't send me the message, do you have a method with which I can send them the documents?
jaro mi sa che ho bisogno di voi per contattare il casino perche la mia email non so come mai, ma con le loro email non funziona e non mi spedisce il messaggio, avete un metodo con la quale io possa fare avere a loro i documenti?
Γεια σου. Εάν χρειάζεστε τη βοήθεια της ομάδας παραπόνων μας για την επαλήθευση σας, υποβάλετε μια καταγγελία εδώ , και είμαι βέβαιος ότι θα κάνει ό,τι είναι δυνατό για να λύσει το πρόβλημα σε αυτό το καζίνο.
Κράτα μας ενήμερους για το πώς πάνε όλα.
Hey. If you need the help of our complaint team with your verification, please file a complaint here, and I am sure that they will do whatever is possible to solve the issue at this casino.
Keep us informed on how everything goes.
Γεια σας και προσπαθούσα να κάνω ανάληψη εδώ και μήνες, είχα 2500 ρεάλ, άργησε, μου ζήτησαν doc και τα πάντα με email, έλεγξαν τον λογαριασμό μου και ήταν εντάξει, αλλά τίποτα για ανάληψη, έστειλα email στην πραγματικότητα αρκετοί, μέχρι που μου ζήτησαν το μοντέλο ή τον αριθμό που προσπαθούσα να κάνω ανάληψη, τους το έστειλα και σε 4 μέρες με πλήρωσαν, αλλά τώρα προσπαθώ 4 μέρες και τίποτα δεν έχει εξαφανιστεί ακόμα και η επιλογή αποσύρω με pix, αλλά κάνω τα πάντα, επειδή έχω 83 χιλιάδες εκεί, δυσκολεύομαι να πληρώσουν
Hello and I've been trying to withdraw for months, I had 2500 reais, it took a while, they asked for doc and everything by email, checked my account and it was ok, but nothing to withdraw, I sent an email in fact several, until they asked me for the model or number where I was trying to withdraw, I sent it to them, and in 4 days they paid me, but now I've been trying for 4 days and nothing has disappeared even the option to withdraw by pix, but I'm doing everything, because I have 83K there, I find it difficult for them to pay
Olá e estou tentando sacar a meses estava com 2500 reais , demorou pediram doc e tudo mais por email, verificou minha conta e estava ok, porém nada de sacar , enviei um email na vdd varios , até que me pediram o modelo ou número de onde estava tentando efetuar o saque , mandei para eles , e em 4 dias me pagaram, mais agora estou a 4 dias tentando e nada sumiu até a opção de sacar por pix, mais estou fazendo de tudo , pois estou com 83K lá , acho difícil eles pagarem
Γεια σας, σας έδωσαν επίσης εναλλακτική λύση για ανάληψη εάν το pix δεν είναι διαθέσιμο; Τους ρώτησες γιατί συνέβη αυτό και πόσο καιρό θα πρέπει να διαρκέσει; Δεν υπήρχε όριο στην απόσυρση;
Δοκιμάστε να απαντήσετε στις ερωτήσεις μου και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
Hello, did they also give you an alternative to withdraw if pix is not available? Did you ask them why this happened and how long it should take? Wasn't there a limit on the withdrawal?
Try answering my questions please and we'll see what we can do.
καλησπέρα, δεν είχα ποτέ προβλήματα σε αυτόν τον ιστότοπο, αλλά τώρα που ήθελα να μπω σε αυτό μου δημιουργεί προβλήματα διακομιστή, σαν να τα είχαν κλείσει ή ίσως να τα είχαν αναστείλει για συντήρηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους και να τους ζητήσετε εξηγήσεις σχετικά με αυτό;
good evening, I have never had problems on this site, but now that I wanted to access it it gives me server problems, as if they had closed them or maybe even suspended them for maintenance, could you contact them and ask them for an explanation about it?
buonasera, non ho mai avuto problemi su questo sito, ma ora che volevo accedervi mi da problemi di server, come se li avessero chiuso o magari anche sospesi per manutenzione, riuscireste a contattarli e chiedergli spiegazione in merito?
Γεια, εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη φόρτωση της σελίδας; Το δοκίμασα και πήγε κανονικά. Προσπάθησε λοιπόν να μου πεις αν έφτασες εκεί ή όχι.
Θα περιμένω απάντηση.
Hi, are you still having trouble loading the page? I tried it and it went normally. So try to tell me if you got there or not.
I'll be waiting for a reply.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.