Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSmokace Casino - γενική συζήτηση

Smokace Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

52.726 προβολές 196 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
|
1...9 10
Προσθήκη ανάρτησης
Nicola99
πριν από 1 έτος

Have you tried this email m?file

Anonymized766
πριν από 1 έτος

Το ίδιο πράγμα, το email μου μού στέλνει την ειδοποίηση ότι είναι αδύνατο να παραδοθεί το μήνυμα, ακόμα και με άλλο μπέρδεμα με τα email το ίδιο πράγμα, πάντα έφυγε και ευτυχώς είχα ήδη επαληθεύσει τα πάντα, αλλά αν προσπαθήσω να στείλω email συμβαίνει το ίδιο. αλλά η ζωντανή συνομιλία δεν λειτουργεί για μένα, απλά αν κάνω κλικ στο αναδυόμενο παράθυρο δεν συμβαίνει τίποτα, διαφορετικά θα είχα στείλει την τεκμηρίωση σε ζωντανή συνομιλία, αλλά τώρα έτσι πραγματικά δεν ξέρω πώς να του στείλω τα έγγραφα

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 1 έτος

No KYC email or contact as shown and no live chat!! Seems strange 🤔 have you made a withdrawal with them before?

Anonymized766
πριν από 1 έτος

έχουν τις επαφές, μόνο που με το email μου δεν ξέρω γιατί δεν μπορώ να τους στείλω τα έγγραφα, όχι ακριβώς γι' αυτό ήθελα να επαληθεύσω με επιτυχία πριν παίξω,

γιατί στο stelario casino έκανα επαλήθευση χωρίς προβλήματα πέρυσι, αλλά τώρα δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά έχω ήδη επαληθεύσει και αποσύρει (ακόμα και προχθές) με επιτυχία, οπότε το πρόβλημα είναι άσχετο, αλλά με το smokace που πρέπει να επαληθεύσω είναι πρόβλημα, μέχρι να επιβεβαιώσουν προφανώς δεν θα παίξω άλλο

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 1 έτος

Why don't you open a new email account and send the documents from there and explain to them the situation and ask for them to reply to both email addresses so at least you can reply if they email you.

Anonymized766
πριν από 1 έτος

Ακριβώς, το είχα σκεφτεί κι εγώ αυτό και νομίζω ότι θα προσπαθήσω να το κάνω έτσι σύντομα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file jaro νομίζω ότι πρέπει να επικοινωνήσεις με το καζίνο γιατί το email μου δεν ξέρω γιατί, αλλά με το email τους δεν λειτουργεί και δεν μου στέλνει το μήνυμα, έχεις κάποια μέθοδο με την οποία μπορώ να τους στείλω τα έγγραφα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey. If you need the help of our complaint team with your verification, please file a complaint here, and I am sure that they will do whatever is possible to solve the issue at this casino.

Keep us informed on how everything goes.

πριν από 1 έτος

Γεια σας και προσπαθούσα να κάνω ανάληψη εδώ και μήνες, είχα 2500 ρεάλ, άργησε, μου ζήτησαν doc και τα πάντα με email, έλεγξαν τον λογαριασμό μου και ήταν εντάξει, αλλά τίποτα για ανάληψη, έστειλα email στην πραγματικότητα αρκετοί, μέχρι που μου ζήτησαν το μοντέλο ή τον αριθμό που προσπαθούσα να κάνω ανάληψη, τους το έστειλα και σε 4 μέρες με πλήρωσαν, αλλά τώρα προσπαθώ 4 μέρες και τίποτα δεν έχει εξαφανιστεί ακόμα και η επιλογή αποσύρω με pix, αλλά κάνω τα πάντα, επειδή έχω 83 χιλιάδες εκεί, δυσκολεύομαι να πληρώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
c8dbbzt64p
πριν από 1 έτος

Hello, did they also give you an alternative to withdraw if pix is not available? Did you ask them why this happened and how long it should take? Wasn't there a limit on the withdrawal? 

Try answering my questions please and we'll see what we can do.

πριν από 1 έτος

καλησπέρα, δεν είχα ποτέ προβλήματα σε αυτόν τον ιστότοπο, αλλά τώρα που ήθελα να μπω σε αυτό μου δημιουργεί προβλήματα διακομιστή, σαν να τα είχαν κλείσει ή ίσως να τα είχαν αναστείλει για συντήρηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους και να τους ζητήσετε εξηγήσεις σχετικά με αυτό; file

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 1 έτος

Hi, are you still having trouble loading the page? I tried it and it went normally. So try to tell me if you got there or not.

I'll be waiting for a reply.

Jaro
πριν από 1 έτος

γεια σου Jaro, συγγνώμη για την καθυστέρηση, όλα είναι εντάξει τώρα λειτουργεί

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 1 έτος

Nothing happens when it runs as it should again and everything is fine. 

Anyway, do you play in this casino and do you like it here?😀

πριν από 1 έτος

Caution: I am linking this warning in all from this company threads here due to its significant impact.


WITHOUT PRIOR NOTICEN EW: LOW MAXIMUM WIN LIMIT


Details

https://casinoguru-ch.com/de/forum/casinos/stelario-casino---generelle-diskussion/4#post-152026


πριν από 11 μήνες

Hello, i want to know if smokace IS legit. I am fearing i won`t receive my earnings.

Έγινε επεξεργασία
franciscomelromarq
πριν από 11 μήνες

Hi, and why are you afraid you won't get your money? Is there a reason? How long have you been waiting? 

franciscomelromarq
πριν από 11 μήνες

Δικαιολογημένο ναι, παίζω στο smokace για πάνω από ένα χρόνο και δεν είχα ποτέ προβλήματα με την παραλαβή των χρημάτων, μόλις πριν από 2 μέρες έβγαλα 500 € στις 3:30 στις 23/12/24 και στις 11:00 την ίδια μέρα είχα ήδη τα χρήματα στον λογαριασμό μου, δεν είχα ποτέ προβλήματα, ακόμη και η επαλήθευση των εγγράφων ήταν πάντα εύκολη, αντιμετωπίσατε προβλήματα;

Αυτόματη μετάφραση:
1...9 10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.