ΦόρουμΚαζίνοSmokace Casino - γενική συζήτηση

Smokace Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 1 έτος από Gretche70
|
20085 προβολές 188 απαντήσεις |
|
1...9 10
Προσθήκη ανάρτησης
Nicola99
πριν από 2 μήνες

Have you tried this email m?file

nigeljc59
πριν από 2 μήνες

Το ίδιο πράγμα, το email μου μού στέλνει την ειδοποίηση ότι είναι αδύνατο να παραδοθεί το μήνυμα, ακόμα και με άλλο μπέρδεμα με τα email το ίδιο πράγμα, πάντα έφυγε και ευτυχώς είχα ήδη επαληθεύσει τα πάντα, αλλά αν προσπαθήσω να στείλω email συμβαίνει το ίδιο. αλλά η ζωντανή συνομιλία δεν λειτουργεί για μένα, απλά αν κάνω κλικ στο αναδυόμενο παράθυρο δεν συμβαίνει τίποτα, διαφορετικά θα είχα στείλει την τεκμηρίωση σε ζωντανή συνομιλία, αλλά τώρα έτσι πραγματικά δεν ξέρω πώς να του στείλω τα έγγραφα

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 2 μήνες

No KYC email or contact as shown and no live chat!! Seems strange 🤔 have you made a withdrawal with them before?

nigeljc59
πριν από 2 μήνες

έχουν τις επαφές, μόνο που με το email μου δεν ξέρω γιατί δεν μπορώ να τους στείλω τα έγγραφα, όχι ακριβώς γι' αυτό ήθελα να επαληθεύσω με επιτυχία πριν παίξω,

γιατί στο stelario casino έκανα επαλήθευση χωρίς προβλήματα πέρυσι, αλλά τώρα δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά έχω ήδη επαληθεύσει και αποσύρει (ακόμα και προχθές) με επιτυχία, οπότε το πρόβλημα είναι άσχετο, αλλά με το smokace που πρέπει να επαληθεύσω είναι πρόβλημα, μέχρι να επιβεβαιώσουν προφανώς δεν θα παίξω άλλο

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 2 μήνες

Why don't you open a new email account and send the documents from there and explain to them the situation and ask for them to reply to both email addresses so at least you can reply if they email you.

nigeljc59
πριν από 2 μήνες

Ακριβώς, το είχα σκεφτεί κι εγώ αυτό και νομίζω ότι θα προσπαθήσω να το κάνω έτσι σύντομα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

file jaro νομίζω ότι πρέπει να επικοινωνήσεις με το καζίνο γιατί το email μου δεν ξέρω γιατί, αλλά με το email τους δεν λειτουργεί και δεν μου στέλνει το μήνυμα, έχεις κάποια μέθοδο με την οποία μπορώ να τους στείλω τα έγγραφα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hey. If you need the help of our complaint team with your verification, please file a complaint here, and I am sure that they will do whatever is possible to solve the issue at this casino.

Keep us informed on how everything goes.

πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σας και προσπαθούσα να κάνω ανάληψη εδώ και μήνες, είχα 2500 ρεάλ, άργησε, μου ζήτησαν doc και τα πάντα με email, έλεγξαν τον λογαριασμό μου και ήταν εντάξει, αλλά τίποτα για ανάληψη, έστειλα email στην πραγματικότητα αρκετοί, μέχρι που μου ζήτησαν το μοντέλο ή τον αριθμό που προσπαθούσα να κάνω ανάληψη, τους το έστειλα και σε 4 μέρες με πλήρωσαν, αλλά τώρα προσπαθώ 4 μέρες και τίποτα δεν έχει εξαφανιστεί ακόμα και η επιλογή αποσύρω με pix, αλλά κάνω τα πάντα, επειδή έχω 83 χιλιάδες εκεί, δυσκολεύομαι να πληρώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
c8dbbzt64p
πριν από 3 εβδομάδες

Hello, did they also give you an alternative to withdraw if pix is not available? Did you ask them why this happened and how long it should take? Wasn't there a limit on the withdrawal? 

Try answering my questions please and we'll see what we can do.

1...9 10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα