Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSmokace Casino - γενική συζήτηση

Smokace Casino - γενική συζήτηση

52.743 προβολές 196 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
|
1 2...10
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Smokace Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Βλέπω μόνο 1 παράπονο εδώ μέχρι στιγμής, καμία συζήτηση και καμία βαθμολογία. Ωστόσο, το καζίνο είναι αμφίβολο, γιατί; Πώς βαθμολογείται; Κατέθεσα 25 ευρώ στις 26 Μαρτίου και πήρα το μπόνους καλωσορίσματος. Το εφάρμοσα με επιτυχία, συνέχισα να παίζω μέχρι που το υπόλοιπό μου έφτασε τα 1000 ευρώ. Στη συνέχεια υπέβαλα αίτημα πληρωμής που εκκρεμούσε μέχρι το πρωί της Δευτέρας, 27 Μαρτίου. Λίγο αργότερα ήταν υπό επεξεργασία. Την Τρίτη ρώτησα πόσο καιρό τους πήρε για να το επεξεργαστούν. Έλαβε άμεση απάντηση, την οποία επεξεργάζονται μέσα σε 24 ώρες. Αλλά η πληρωμή μου θα είχε λήξει τη Δευτέρα 27 Μαρτίου. Ξέρω ότι μια μεταγραφή διαρκεί λίγες μέρες. Ωστόσο, εκπλήσσομαι που η πληρωμή μου εξακολουθεί να υποβάλλεται σε επεξεργασία στον ιστότοπο του καζίνο. Θα δω όταν μου φτάσουν τα λεφτά. Ήταν λίγο αβέβαιο τώρα γιατί η βαθμολογία για το καζίνο είναι αμφισβητήσιμη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έλαβα τα 1000 ευρώ μου 😀

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 2 έτη

Ζήτησα 2 αναλήψεις στις 30/03. Πόσο καιρό σου πήρε; Και με ποια μέθοδο; Επέλεξα τραπεζικό έμβασμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 2 έτη

Τα λεφτά σου είναι εκεί τώρα;

Αυτόματη μετάφραση:
DerRobert
πριν από 2 έτη

Είχα και τραπεζικό έμβασμα και τα λεφτά μου ήταν στον λογαριασμό μου 2 μέρες μετά, είναι μαζί σου ίσως λόγω Σαββατοκύριακου;

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ για την απάντηση. Έγιναν 2 μεγάλες πληρωμές και έφτασαν κατευθείαν σήμερα. Μέχρι στιγμής το καζίνο ήταν πολύ σοβαρό.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 2 έτη

Thank you for sharing your experience. I'll gladly answer your question when it comes to the casino's rating. First of all, they're a small casino when it comes to revenues. It's safer to play in bigger brands just in case you win big, because you know the casino has enough money to pay out the winnings. They also got minus points for having unfair terms and conditions. They also have quite a low withdrawal limit (3,000).

Anyway, when you look at the complaints section, it seems players don't have any issues with them so if you're satisfied, don't be afraid to carry on playing there 🙂

πριν από 2 έτη

Γειά σου!

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ανάληψη των χρημάτων μου. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί file

Κατά την εισαγωγή των δεδομένων εμφανίζεται ένα σφάλμα, επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου λένε ότι έχουν προβλήματα με την υπηρεσία ανάληψης, αλλά όχι για κατάθεση χρημάτων.

Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε.

Αυτόματη μετάφραση:
Chrisnoff
πριν από 2 έτη

I fear you must wait for the issue to get resolved. I would personally try to withdraw by using another payment option. If I may suggest the next step, ask the casino which payment options are available to you and under which conditions.

Let me know, please.

πριν από 2 έτη

Λοιπόν, αν είστε από την Αργεντινή θα κλείσουν τον λογαριασμό σας αμέσως, φυσικά το ξέπλυμα χρήματος είναι κρίμα μην βάζετε χρήματα σε αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Martin121
πριν από 2 έτη

The way I see it, you believe the casino closed your account not just because you have been accused of money laundering, but also because you are from Argentina. Am I correct?

One way or another, I wish you good luck with the complaint of course!


πριν από 2 έτη

Ναι, βλέπω ότι αρκετοί παίκτες του κάνουν το ίδιο, πρώτα από όλα, που οφείλεται στον εθισμό στον τζόγο και μετά στο ξέπλυμα χρήματος και στη διατήρηση των χρημάτων μας

Αυτόματη μετάφραση:
Martin121
πριν από 2 έτη

I see you've failed to answer at least one important question in the complaint thread.

Has your account been fully verified, please? Have you submitted documents to pass the KYC procedure?

Kindly use this link to update the complaint, it's crucial.

Thank you.

πριν από 2 έτη

Ναι, τελικά, ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε τέλεια, έφερα όλα τα απαραίτητα έγγραφα

Αυτόματη μετάφραση:
Martin121
πριν από 2 έτη

Sounds good, thank you.

Let's give it further progress, not much to say for the moment, and from my side. Just be assured Nick is skilled in handling complaints, and I'm convinced he'll do everything to solve the issue.

πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ, θα ήθελα να μάθω αν το καζίνο smokace ανταποκρίνεται;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

κανένας ακρωτηριασμός που τους στέλνω απαντά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ, θα ήθελα να μάθω αν το καζίνο smokace ανταποκρίνεται;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

You can check it for yourself if you like:

https://es.casino.guru/smokace-casino-la-cuenta-del-jugador-se-cerro

This link leads to your complaint thread, once the casino is asked for cooperation, you'll find out whether they respond - or not.

πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ, τι γίνεται αν δεν απαντήσει;

καζίνο?

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.