ΦόρουμΚαζίνοSlottyway Casino - γενική συζήτηση

Slottyway Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από hellmamolli
|
7682 προβολές 85 απαντήσεις |
|
12 3 45
Προσθήκη ανάρτησης
harrmony130890
πριν από 3 μήνες

Hey there. It feels like the main question aims for the casino representative. Usually, the first withdrawal is the slowest due to the documents required for successful verification. Perhaps you should know this casino is not considered to be among the safest, so I would recommend checking its Safety Index 👈.

Given the information "High value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size," I would say you should reconsider whether 36 hours are actually that bad or whether you will see the winnings eventually - if you catch my meaning.

But don't let me scare you; be patient. We shall see how good they are at paying out. When it comes to the complaint, perhaps you've noticed there is a certain time frame for the action, hence, again, give it some time, and keep us posted, please.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
πριν από 2 μήνες

Βλέπω ότι η βαθμολογία του καζίνο ανεβαίνει συνεχώς 😱😱

Δυστυχώς τώρα βλέπω ότι είχε δίκιο ο τύπος που έγραψε κάποτε ότι συνεργάζεσαι με τα καζίνο, είναι δύσκολο να το πιστέψεις....πραγματικά.

Το καζίνο δεν πληρώνει τέτοιο ποσό και έτσι η βαθμολογία ανεβαίνει

Αυτόματη μετάφραση:
harrmony130890
πριν από 2 μήνες

Ελπίζω να καταφέρεις να πληρωθείς...αλλά κατάσχουν τα κέρδη των περισσότερων τζογαδόρων...κάνουν ό,τι μπορούν για να σου πάρουν τα χρήματά σου άδικα...αν σου δοθεί η ευκαιρία...μείνε μακριά από το Slottway...Slottica ...Σπινάμπα...είναι από την ίδια μαφία...προσοχή και εγρήγορση!!!

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

Είναι πραγματικά λυπηρό... αντί να μας βοηθήσουν... είμαστε στο έλεος των απατεώνων καζίνο!!!

Αυτόματη μετάφραση:
nunesmusic
πριν από 2 μήνες

Ναι, δυστυχώς, έτσι φαίνεται

Ιστότοποι όπως το casinoguru υποστηρίζονται από καζίνο, οπότε θα ήταν περίεργο αν λειτουργούσε εις βάρος τους, τώρα το βλέπω ως σύγκρουση συμφερόντων

Δυστυχώς, μάλλον δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, ήρθε η ώρα να σταματήσουμε να παίζουμε σε καζίνο, δεν έχουμε καμία πιθανότητα μαζί τους, ακόμα κι αν καταφέρουμε να κερδίσουμε κάτι, θα μας κλέψουν και κανείς δεν θα μας βοηθήσει σε αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

Ακριβώς... από την ημέρα που με έκλεψαν αυτά τα καζίνο... Δεν έχω ξανααναπέμψει κανέναν σε αυτά, αντιθέτως, προειδοποιώ όλους να μην χρησιμοποιούν αυτά τα δόλια καζίνο. Στο τέλος της ημέρας επινοούν πολλά τυχαία πράγματα για να μας κατασχέσουν τα λεφτά...σκεφτείτε το. Έβαλα κανονικά στοιχήματα...τόσο στο καζίνο όσο και στα αθλητικά...σχετικά χαμηλά πονταρίσματα...και μου κατάσχεσαν το υπόλοιπο γιατί πόνταρα πάνω από 209 ρεάλ χαχαχα...δεν το έχω ξαναδεί αυτό στη ζωή μου.. .ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για μένα...έχω ήδη χάσει λεφτά στη novibet...Parimatch...slottway...και slottica...όλα με έκλεψαν...οπότε προσέχετε φίλοι.. .και τα καζίνο...και οι μπουκμέικερ μόνο τον κόσμο κλέβουν!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Βλέπω ότι η βαθμολογία του καζίνο ανεβαίνει συνεχώς 😱😱

Δυστυχώς τώρα βλέπω ότι είχε δίκιο ο τύπος που έγραψε κάποτε ότι συνεργάζεσαι με τα καζίνο, είναι δύσκολο να το πιστέψεις....πραγματικά.

Το καζίνο δεν πληρώνει τέτοιο ποσό και έτσι η βαθμολογία ανεβαίνει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

There is not much left to say, though, if you choose to reject our explanations. All complaints are still available, and the casino's Safety Index remains at "Low." To be honest, though, your requested amount was actually fairly small, so the safety impact of 115 blackpoints, for example, was not that great.

I recognize that your point of view is strictly limited to the fact that the casino has not responded to your complaint, but that has never been the only aspect of it. By your reasoning, despite each deference, the score of every casino listed with at least one ignored complaint would be the same. Please, can you hear what I am trying to say?

Let me ask the Data Team again for you. This is the least I can do for you.



Radka
πριν από 2 μήνες

Mówi pani że kwota 4900 PLN to niska kwota ? 😱😱😱Dla mnie to bardzo dużo pieniedzy 😞😞😞


Większość z tej kwoty są to moje depozyty jest to około 80 % tej kwoty także to nawet nie są wygrane ,tylko są to pieniądze które sam wplacilem

Kasyno nie ma prawa okradać swoich graczy z ich własnych pieniędzy 😞😞😱😱Rozumiem że można nie wypłacić wygranych no ale żeby okradać graczy z ich własnych pieniędzy to kasyno powinni mieć ocenę poniżej 2.0 a ocena kasyna cały czas rośnie w górę


Jeśli jest jaka kolwiek szansa to bardzo proszę o ponowne zapytanie w mojej sprawie , jestem już załamany ta cała sytuacja , już tyle kasyn mnie oszukało że mam naprawdę dość wszystkiego 😞😞

Jedyne co chciałbym odzyskać to środki które sam wplacilem, już nawet nie chce tych wygranych


nunesmusic
πριν από 2 μήνες

Rozumiem Cię przyjacielu,ja również zostałem oszukany przez kilka kasyn,

Slottyway,Richprize , BetNox

Także doskonale rozumiem co czujesz 😞😞😞

kaczka381
πριν από 2 μήνες

I'm sorry, but I can't read your post because, under your current settings, the auto ranslator is not functional.

Anyway, this is a Google version:

"Are you saying that PLN 4,900 is a low amount? 😱😱😱For me it's a lot of money 😞😞😞

Most of this amount is my deposits, it's about 80% of this amount, so it's not even winnings, it's just money that I deposited myself

The casino has no right to rob its players of their own money 😞😞😱😱I understand that you can not pay out your winnings, but in order to rob players of their own money, the casino should have a rating below 2.0 and the casino's rating is constantly increasing.

If there is any chance, please inquire about my case again, I'm already devastated by this whole situation, so many casinos have already deceived me that I'm really fed up with everything 😞😞

The only thing I would like to get back is the money I deposited, I don't even want the winnings anymore"

My response:

Please note the mount of the back points:

file

115

I understand the amount is recognizable to you, but we consider points.

And yes, I agree that what you have experienced was totally unfair. Therefore, the Safety Index remains "low".

I asked the Data Team, and they said that, let us say, a change in ownership was the reason for the small increase. The casino is now part of a larger group, which may potentially mean they will be willing to address previously unresolved issues.


Radka
πριν από 2 μήνες

Άρα, υπάρχει περίπτωση να ανοίξει ξανά η καταγγελία;

Όπως ανέφερα, θα ήθελα να πάρω πίσω μόνο τα χρήματα που κατέθεσα, που είναι περίπου το 80% του συνολικού ποσού, που είναι πολύ.

Το καζίνο δεν έχει δικαίωμα να κλέβει τους πελάτες του έχοντας άδεια παιχνιδιού, μπορώ να καταλάβω ότι τα κέρδη ακυρώνονται αλλά όχι ότι αφαιρούν τα χρήματα των παικτών που έκαναν οι ίδιοι καταθέσεις

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

Ελπίζω να πάρεις κάτι πίσω φίλε! 🙏🙏

Αυτόματη μετάφραση:
nunesmusic
πριν από 2 μήνες

Φίλε, δεν μπορούμε να το αφήσουμε αυτό τόσο εύκολα, θα περιγράψω αυτήν την κατάσταση όπου μπορώ, θα κάνω τα πάντα για να εμποδίσω κανέναν να καταθέσει τα χρήματά του σε αυτά τα καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Άρα, υπάρχει περίπτωση να ανοίξει ξανά η καταγγελία;

Όπως ανέφερα, θα ήθελα να πάρω πίσω μόνο τα χρήματα που κατέθεσα, που είναι περίπου το 80% του συνολικού ποσού, που είναι πολύ.

Το καζίνο δεν έχει δικαίωμα να κλέβει τους πελάτες του έχοντας άδεια παιχνιδιού, μπορώ να καταλάβω ότι τα κέρδη ακυρώνονται αλλά όχι ότι αφαιρούν τα χρήματα των παικτών που έκαναν οι ίδιοι καταθέσεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hello,

I meant to say that it is a guess when I said "potentially." As I already explained to you in the past, such impulses should come from the casino's side. The future will tell whether the management wishes to get rid of past sins. This principle remains the same, I'm afraid.

The reopening request will not do you much good in these circumstances, I am pretty sure. After all, your circumstances are nothing new.

I have some bad news for you after looking up a few details about this group. Not a single indication suggests that someone from the group would start taking care of unresolved cases right away, given that other casinos within this new formation are of the same type.

Have you tried to chargeback your deposits? There might be a way to at least get something back.


Radka
πριν από 2 μήνες

Δεν σε καταλαβαίνω; Υπάρχει τρόπος να πάρετε πίσω τις καταθέσεις σας;

Κατά τη γνώμη μου, εάν υπάρξει νέα διοίκηση, θα πρέπει να επανεξετάσουν το παράπονό μου και τουλάχιστον να εξοφλήσουν τις καταθέσεις μου επειδή το καζίνο δεν έχει δικαίωμα να κλέβει τους ανθρώπους από τις καταθέσεις τους

Ίσως αν υποβάλουμε ξανά παράπονο το καζίνο απαντήσει με κάποιο τρόπο και τουλάχιστον μου πληρώσει τις καταθέσεις μου

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

You are right in your assessment. Honestly, there is not much more to say after what I have already explained.

Try to ask your bank for cashback if your deposit option supports this feature.

This is something you may try to find out to get your deposits back.

"A chargeback is a credit or debit card charge that is forcibly reversed by an issuing bank. This typically happens after a cardholder claims a transaction was the result of fraud or abuse. Chargebacks are the primary tool banks use to resolve credit card payment disputes."

Are you familiar with this feature?

Radka
πριν από 2 μήνες

Κυρία Radko, αλλά το καζίνο δεν θέλει να ξεμπλοκάρει τον λογαριασμό μου για να μπορώ να κάνω ανάληψη της κατάθεσής μου,

Το καζίνο επίσης δεν έχει δικαίωμα να παίρνει καταθέσεις, ξέρετε τρόπο να πάρετε πίσω την κατάθεσή σας;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

Radka wrote about the chargeback process that is sometimes used by players. She also described what it is. Have you ever done it or not ? Most of the time the bank is involved and basically you can get your money back by chargeback if your bank deems it possible. But it is not always preferred, because in casinos then players can have problems and may not be allowed to play in some of them. 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Δεν ξέρω τι είναι, είναι η πρώτη φορά που ακούω για κάτι τέτοιο

Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να μου πείτε τι περιλαμβάνει εάν έκανα μια κατάθεση τον Ιούνιο χρησιμοποιώντας το πορτοφόλι Jeton;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε και να μου πείτε ποιον λόγο πρέπει να αναφέρω σε μια τέτοια καταγγελία ώστε να την αποδεχτεί η τράπεζα;

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα