Γεια σου. Φαίνεται ότι η κύρια ερώτηση στοχεύει στον εκπρόσωπο του καζίνο. Συνήθως, η πρώτη ανάληψη είναι η πιο αργή λόγω των εγγράφων που απαιτούνται για την επιτυχή επαλήθευση. Ίσως πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτό το καζίνο δεν θεωρείται από τα πιο ασφαλή, γι' αυτό θα συνιστούσα να ελέγξετε τον Δείκτη Ασφάλειάς του 👈.
Δεδομένης της πληροφορίας "Υψηλή αξία παρακρατηθέντων κερδών σε παράπονα παικτών σε σχέση με το μέγεθος του καζίνο", θα έλεγα ότι θα πρέπει να επανεξετάσετε εάν οι 36 ώρες είναι πραγματικά τόσο κακές ή αν θα δείτε τα κέρδη τελικά - αν καταλάβετε το νόημά μου.
Αλλά μην με αφήσεις να σε τρομάξω. Κάνε υπομονή. Θα δούμε πόσο καλοί είναι στο να πληρώνουν. Όσον αφορά την καταγγελία, ίσως έχετε παρατηρήσει ότι υπάρχει ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο για τη δράση, επομένως, πάλι, δώστε της λίγο χρόνο και ενημερώστε μας, παρακαλώ.
Hey there. It feels like the main question aims for the casino representative. Usually, the first withdrawal is the slowest due to the documents required for successful verification. Perhaps you should know this casino is not considered to be among the safest, so I would recommend checking its Safety Index 👈.
Given the information "High value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size," I would say you should reconsider whether 36 hours are actually that bad or whether you will see the winnings eventually - if you catch my meaning.
But don't let me scare you; be patient. We shall see how good they are at paying out. When it comes to the complaint, perhaps you've noticed there is a certain time frame for the action, hence, again, give it some time, and keep us posted, please.