ΦόρουμΚαζίνοSlottyway Casino - γενική συζήτηση

Slottyway Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από hellmamolli
|
7683 προβολές 85 απαντήσεις |
|
1...4 5
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 μήνα

Κατά τη γνώμη μου υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ της αφαίρεσης των κερδών σας και της αφαίρεσης της κατάθεσής σας, δηλαδή των κεφαλαίων που καταθέσατε εσείς, νομίζω ότι κάθε παίκτης θα το επιβεβαιώσει,

Αν υπήρχαν πληροφορίες ότι ένα καζίνο έχει τέτοιες πρακτικές ώστε οι καταθέσεις των παικτών να λαμβάνονται, όλοι θα φοβόντουσαν να καταθέσουν τα χρήματά τους εκεί γιατί είναι κλοπή,

Και η έλλειψη πληρωμής των κερδών είναι απάτη εάν το καζίνο δεν μπορεί να το εξηγήσει



Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 μήνα

Well, I respect your opinion. But also, I'm convinced you see this suggested warnig of yours from a weird perspective. Each casino takes your deposits 🙂. These are funds to play with. You'll either lose them or turn these into winnings.

Shall we agree on that, please?

Radka
πριν από 1 μήνα

Φυσικά και είναι, δεν κατάφερα να το ανταλλάξω με νίκη και παρόλα αυτά το καζίνο μου πήρε την κατάθεση που δεν είχα καν χρόνο να παίξω

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 μήνα

I recognize the points you have been making. I am still attempting to clarify why your recommendation for a deposit warning is largely meaningless:

"The player from Poland had his account blocked, preventing the withdrawal of 4,900 PLN, which includes both deposits and winnings. He was accused of multi-accounting but claims to have only one account. He seeks to at least withdraw his deposited funds."

All of your winnings and deposits were seized because it was evident that this casino, which had a low Safety Index, saw you as someone who had broken its rules. Returning the deposits under these conditions is extremely unusual. I am merely attempting to clarify the significance of my earlier responses; I am not speaking about fairness.

Naturally, it would be best to ask the casino representative questions, and maybe they would not take any of your money. Since the casino declined to respond to the complaint, it has, in all honesty, prevented that.

Radka
πριν από 1 μήνα

Αλλά έχω μόνο έναν λογαριασμό σε αυτό το καζίνο, μπορείτε να τον ελέγξετε

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 μήνα

Unfortunately, for us, it is not able to check the information, as we do not have any communication with this casino.

1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα