ΦόρουμΚαζίνοSlottyway Casino - γενική συζήτηση

Slottyway Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από hellmamolli
|
5629 προβολές 79 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 1 μήνα

Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε και να μου πείτε ποιον λόγο πρέπει να αναφέρω σε μια τέτοια καταγγελία ώστε να την αποδεχτεί η τράπεζα;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 μήνα

You need to inquire with your bank to see if a chargeback is feasible. Visit their webpages, give them a call on the help line—whichever method provides you with the details. It is up to the bank to find out; we are unable to do so. Alternatively, use Jeton in the same manner.

Make an effort to learn something on your own: https://www.jeton.com/terms-and-conditions/wallet/rest

Give it a try, please.

Radka
πριν από 1 μήνα

Θα το διαβάσω προσεκτικά, αλλά θα μπορούσατε να με συμβουλέψετε για ποιον λόγο πρέπει να αναφέρω για επιστροφή;

Έχω ήδη γράψει στην υπηρεσία και μου έγραψαν μια αιτιολόγηση, αλλά δεν ξέρω τι θα ήταν καλό να γράψω για να λάβουν υπόψη το αίτημά μου.

Ζητώ ευγενικά βοήθεια, δεν το έχω ξανακάνει αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 μήνα

I'm so glad you have tried! You know, I would stick with the truth.

You deposited in the casino, played, and won; sadly, the casino has not been willing to pay out. So you would like to get back the deposits.

Feel free to include the complaint link; it could help to support your claim.

Radka
πριν από 1 μήνα

Εντάξει, ευχαριστώ για τη βοήθειά σας 😉

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 μήνα

Let me know how it works. Not every procedure is the same, but in any case, it's great you're trying to get back the deposit, at least. Best of luck with that!

Radka
πριν από 1 μήνα

Φυσικά, θα σας ενημερώσω πώς πάει

Οι κανονισμοί αναφέρουν ξεκάθαρα ότι το καζίνο δεν έχει δικαίωμα να αφαιρεί καταθέσεις, μπορεί να αφαιρεί μόνο κέρδη.

Γι' αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί τα καζίνο δεν το ακολουθούν αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 4 εβδομάδες

Great, we'll wait and see what they tell you then. I hope it turns out well. 🙂

Jaro
πριν από 4 εβδομάδες

Δυστυχώς, έλαβα μια απάντηση ότι το πορτοφόλι Jeton δεν μπορεί να με βοηθήσει σε αυτό το θέμα και ότι πρέπει να διαπραγματευτώ το θέμα με το καζίνο.

Δυστυχώς, είναι δύσκολο να διαπραγματευτείτε οτιδήποτε με το καζίνο εάν το καζίνο δεν θέλει να διαπραγματευτεί καθόλου, παραβιάζοντας έτσι τους δικούς του κανονισμούς.

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 4 εβδομάδες

Oh no! I'm truly sorry, because this means there is little to try by now.

Well, frankly, I think we have run out of options here. 🙁

Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Δυστυχώς, το καζίνο δεν σέβεται καθόλου τους κανόνες και δεν θέλει να επικοινωνήσει μαζί σας για να λύσει προβλήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 3 εβδομάδες

Unfortunately, I'm very sorry, but I don't think there's anything more that can be done about it. We have also tried, but until the casino does not communicate, there is probably not much chance to do more. 

I wish it had turned out differently. 😕

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Καταλαβαίνω κύριε, σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας

Πώς γίνεται όμως ένα καζίνο να μην συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του, να μην θέλει καν να λύσει την υπόθεση και να εξακολουθεί να λαμβάνει άδεια για να παίξει;

Διασφαλίζει κανείς ότι ένα συγκεκριμένο καζίνο συμμορφώνεται με τις άδειες και τους κανονισμούς του;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 3 εβδομάδες

Well, that's what a license should do. But we know very well that some of them don't work that way and are not so reliable. Unfortunately, in the online world it is getting more and more difficult. There are casinos that are dishonest and nobody can do anything about that. That's why you always have to be very well informed where you deposit your money, whether you can contact someone when something comes up. For example, when a player is looking at complaints on our site or elsewhere, whether the casino also responds or has a lot of unresolved complaints, because this can also play an important role in whether if something happens to another person, whether there is a possibility that the casino will deal with it. 

But as I said, it will probably be impossible to do anything about this case unless the casino itself wants to. 

Jaro
πριν από 3 ημέρες

Λοιπόν, βλέπετε, κύριε Jaro, το Καζίνο δεν συμμορφώνεται με τους κανονισμούς, οπότε η βαθμολογία του πρέπει να είναι γύρω στο 1,5 και να ανάβει κόκκινο, και να μην έχει βαθμολογία 4,9 στο κίτρινο.

Δεν το καταλαβαίνω αυτό, το καζίνο δεν θέλει καν να συνεργαστεί ή να απαντήσει σε παράπονα

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 ημέρες

Ειδικά επειδή το καζίνο δεν παίρνει μόνο τα κέρδη, το χειρότερο είναι ότι παίρνει τις καταθέσεις των παικτών, αυτό πρέπει να περιγραφεί λεπτομερώς στην κριτική, γιατί δεν έχω συναντήσει ποτέ κάτι τέτοιο, ότι ένα καζίνο κλέβει τους παίκτες του. καταθέσεις, καμία διάταξη στους κανονισμούς δεν καλύπτει αυτό, ακόμη και το καζίνο Bet Nox που με εξαπάτησε πήρε μόνο τα κέρδη και επέστρεψε την κατάθεση που πλήρωσα στον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 ημέρες

Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το καζίνο μου το έκανε αυτό, το καζίνο νιώθει εντελώς ατιμώρητο, δεν μου έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο και παίζω 20 χρόνια

Είναι δυνατόν να προστεθεί σε μια κριτική καζίνο ότι το καζίνο παίρνει τις καταθέσεις των παικτών, μήπως μετά από μια τέτοια κριτική το καζίνο συνέλθει ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

Λοιπόν, βλέπετε, κύριε Jaro, το Καζίνο δεν συμμορφώνεται με τους κανονισμούς, οπότε η βαθμολογία του πρέπει να είναι γύρω στο 1,5 και να ανάβει κόκκινο, και να μην έχει βαθμολογία 4,9 στο κίτρινο.

Δεν το καταλαβαίνω αυτό, το καζίνο δεν θέλει καν να συνεργαστεί ή να απαντήσει σε παράπονα

Αυτόματη μετάφραση:
χθες

Hi there.

I believe I already explained how the Safety Index developed in relation to players' complaints or forum posts. Allow me to mention the most pressing information: the more submitted complaints that end up as unresolved, the lower its Security Index will drop. However, we just can't alter the Safety Index because you think there have been enough complaints to prove the casino is a scam. It is still a precise calculation based on every and each disputed amount.

This casino will be in red as soon as more players who have played there come here to submit their complaints. I understand your logic, but your afforemantioned value of 1.5 has no mathematical base, yet I understand you mean it as a dramatic warning for players. We would need to find concrete and proven harmful practices to add additional persecution - that gets us back to the complaints.

A theoretical paradox exists, on the other hand. Do you recall how we aim to motivate players to submit complaints despite the chances for the happy end being zero? That's exactly because such a casino should receive more black points calculated from disputed amounts these theoretical complainers would add to the total score.

We truly understand what you aim to achieve, we have the same goal in mind. On the other hand, how would it look if we altered the Safty Index every time we wanted?

Instead, we constantly ask players to consider the Safety Index only as a part of the whole casino picture. Always check user ratings, complaints and forum too.


πριν από 3 ημέρες

Ειδικά επειδή το καζίνο δεν παίρνει μόνο τα κέρδη, το χειρότερο είναι ότι παίρνει τις καταθέσεις των παικτών, αυτό πρέπει να περιγραφεί λεπτομερώς στην κριτική, γιατί δεν έχω συναντήσει ποτέ κάτι τέτοιο, ότι ένα καζίνο κλέβει τους παίκτες του. καταθέσεις, καμία διάταξη στους κανονισμούς δεν καλύπτει αυτό, ακόμη και το καζίνο Bet Nox που με εξαπάτησε πήρε μόνο τα κέρδη και επέστρεψε την κατάθεση που πλήρωσα στον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
χθες

Normally, if the casino thinks they have the right to confiscate the winnings, deposits are not returned. From my perspective, you were quite lucky.

Usually, giving back deposits goes against confiscating the winnings.

Radka
χθες

Κατά τη γνώμη μου, αν το καζίνο παίρνει τα κέρδη, μπορούν να ονομαστούν απατεώνες, αλλά όταν το καζίνο παίρνει ιδιωτικά κεφάλαια, δεν είναι πλέον απατεώνες, είναι κλέφτες.

Ήταν η πρώτη φορά που είχα συναντήσει κάτι τέτοιο στη μακροχρόνια περιπέτειά μου με τα καζίνο.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύω ότι θα άξιζε να σημειωθεί αυτό στην αρχική σελίδα κατά την αξιολόγηση του καζίνο και την προειδοποίηση των παικτών ότι το καζίνο χρησιμοποιεί τέτοιες πρακτικές και κλέβει τους παίκτες από τα ιδιωτικά τους κεφάλαια,

Το καζίνο δεν θέλει καν να ξεκινήσει διάλογο για αυτό το θέμα, δεν πιστεύω ότι το καζίνο δεν γνωρίζει ότι υπάρχει ανοιχτή υπόθεση επειδή του αποστέλλονται ειδοποιήσεις, το καζίνο γνωρίζει επίσης ότι παραβαίνει τους κανονισμούς, αλλά δεν θέλω να το εξηγήσω

Μπορείτε να παραδεχτείτε ότι έχω δίκιο σε αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη