ΦόρουμΚαζίνοSlottyway Casino - γενική συζήτηση

Slottyway Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από hellmamolli
|
8375 προβολές 85 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
kaczka381
πριν από 3 μήνες

You need to inquire with your bank to see if a chargeback is feasible. Visit their webpages, give them a call on the help line—whichever method provides you with the details. It is up to the bank to find out; we are unable to do so. Alternatively, use Jeton in the same manner.

Make an effort to learn something on your own: https://www.jeton.com/terms-and-conditions/wallet/rest

Give it a try, please.

Radka
πριν από 3 μήνες

Θα το διαβάσω προσεκτικά, αλλά θα μπορούσατε να με συμβουλέψετε για ποιον λόγο πρέπει να αναφέρω για επιστροφή;

Έχω ήδη γράψει στην υπηρεσία και μου έγραψαν μια αιτιολόγηση, αλλά δεν ξέρω τι θα ήταν καλό να γράψω για να λάβουν υπόψη το αίτημά μου.

Ζητώ ευγενικά βοήθεια, δεν το έχω ξανακάνει αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 3 μήνες

I'm so glad you have tried! You know, I would stick with the truth.

You deposited in the casino, played, and won; sadly, the casino has not been willing to pay out. So you would like to get back the deposits.

Feel free to include the complaint link; it could help to support your claim.

Radka
πριν από 3 μήνες

Εντάξει, ευχαριστώ για τη βοήθειά σας 😉

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 3 μήνες

Let me know how it works. Not every procedure is the same, but in any case, it's great you're trying to get back the deposit, at least. Best of luck with that!

Radka
πριν από 3 μήνες

Φυσικά, θα σας ενημερώσω πώς πάει

Οι κανονισμοί αναφέρουν ξεκάθαρα ότι το καζίνο δεν έχει δικαίωμα να αφαιρεί καταθέσεις, μπορεί να αφαιρεί μόνο κέρδη.

Γι' αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί τα καζίνο δεν το ακολουθούν αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 3 μήνες

Great, we'll wait and see what they tell you then. I hope it turns out well. 🙂

Jaro
πριν από 3 μήνες

Δυστυχώς, έλαβα μια απάντηση ότι το πορτοφόλι Jeton δεν μπορεί να με βοηθήσει σε αυτό το θέμα και ότι πρέπει να διαπραγματευτώ το θέμα με το καζίνο.

Δυστυχώς, είναι δύσκολο να διαπραγματευτείτε οτιδήποτε με το καζίνο εάν το καζίνο δεν θέλει να διαπραγματευτεί καθόλου, παραβιάζοντας έτσι τους δικούς του κανονισμούς.

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 3 μήνες

Oh no! I'm truly sorry, because this means there is little to try by now.

Well, frankly, I think we have run out of options here. 🙁

Radka
πριν από 3 μήνες

Δυστυχώς, το καζίνο δεν σέβεται καθόλου τους κανόνες και δεν θέλει να επικοινωνήσει μαζί σας για να λύσει προβλήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 3 μήνες

Unfortunately, I'm very sorry, but I don't think there's anything more that can be done about it. We have also tried, but until the casino does not communicate, there is probably not much chance to do more. 

I wish it had turned out differently. 😕

Jaro
πριν από 3 μήνες

Καταλαβαίνω κύριε, σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας

Πώς γίνεται όμως ένα καζίνο να μην συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του, να μην θέλει καν να λύσει την υπόθεση και να εξακολουθεί να λαμβάνει άδεια για να παίξει;

Διασφαλίζει κανείς ότι ένα συγκεκριμένο καζίνο συμμορφώνεται με τις άδειες και τους κανονισμούς του;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 3 μήνες

Well, that's what a license should do. But we know very well that some of them don't work that way and are not so reliable. Unfortunately, in the online world it is getting more and more difficult. There are casinos that are dishonest and nobody can do anything about that. That's why you always have to be very well informed where you deposit your money, whether you can contact someone when something comes up. For example, when a player is looking at complaints on our site or elsewhere, whether the casino also responds or has a lot of unresolved complaints, because this can also play an important role in whether if something happens to another person, whether there is a possibility that the casino will deal with it. 

But as I said, it will probably be impossible to do anything about this case unless the casino itself wants to. 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Λοιπόν, βλέπετε, κύριε Jaro, το Καζίνο δεν συμμορφώνεται με τους κανονισμούς, οπότε η βαθμολογία του πρέπει να είναι γύρω στο 1,5 και να ανάβει κόκκινο, και να μην έχει βαθμολογία 4,9 στο κίτρινο.

Δεν το καταλαβαίνω αυτό, το καζίνο δεν θέλει καν να συνεργαστεί ή να απαντήσει σε παράπονα

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Ειδικά επειδή το καζίνο δεν παίρνει μόνο τα κέρδη, το χειρότερο είναι ότι παίρνει τις καταθέσεις των παικτών, αυτό πρέπει να περιγραφεί λεπτομερώς στην κριτική, γιατί δεν έχω συναντήσει ποτέ κάτι τέτοιο, ότι ένα καζίνο κλέβει τους παίκτες του. καταθέσεις, καμία διάταξη στους κανονισμούς δεν καλύπτει αυτό, ακόμη και το καζίνο Bet Nox που με εξαπάτησε πήρε μόνο τα κέρδη και επέστρεψε την κατάθεση που πλήρωσα στον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το καζίνο μου το έκανε αυτό, το καζίνο νιώθει εντελώς ατιμώρητο, δεν μου έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο και παίζω 20 χρόνια

Είναι δυνατόν να προστεθεί σε μια κριτική καζίνο ότι το καζίνο παίρνει τις καταθέσεις των παικτών, μήπως μετά από μια τέτοια κριτική το καζίνο συνέλθει ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Λοιπόν, βλέπετε, κύριε Jaro, το Καζίνο δεν συμμορφώνεται με τους κανονισμούς, οπότε η βαθμολογία του πρέπει να είναι γύρω στο 1,5 και να ανάβει κόκκινο, και να μην έχει βαθμολογία 4,9 στο κίτρινο.

Δεν το καταλαβαίνω αυτό, το καζίνο δεν θέλει καν να συνεργαστεί ή να απαντήσει σε παράπονα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hi there.

I believe I already explained how the Safety Index developed in relation to players' complaints or forum posts. Allow me to mention the most pressing information: the more submitted complaints that end up as unresolved, the lower its Security Index will drop. However, we just can't alter the Safety Index because you think there have been enough complaints to prove the casino is a scam. It is still a precise calculation based on every and each disputed amount.

This casino will be in red as soon as more players who have played there come here to submit their complaints. I understand your logic, but your afforemantioned value of 1.5 has no mathematical base, yet I understand you mean it as a dramatic warning for players. We would need to find concrete and proven harmful practices to add additional persecution - that gets us back to the complaints.

A theoretical paradox exists, on the other hand. Do you recall how we aim to motivate players to submit complaints despite the chances for the happy end being zero? That's exactly because such a casino should receive more black points calculated from disputed amounts these theoretical complainers would add to the total score.

We truly understand what you aim to achieve, we have the same goal in mind. On the other hand, how would it look if we altered the Safty Index every time we wanted?

Instead, we constantly ask players to consider the Safety Index only as a part of the whole casino picture. Always check user ratings, complaints and forum too.


πριν από 2 μήνες

Ειδικά επειδή το καζίνο δεν παίρνει μόνο τα κέρδη, το χειρότερο είναι ότι παίρνει τις καταθέσεις των παικτών, αυτό πρέπει να περιγραφεί λεπτομερώς στην κριτική, γιατί δεν έχω συναντήσει ποτέ κάτι τέτοιο, ότι ένα καζίνο κλέβει τους παίκτες του. καταθέσεις, καμία διάταξη στους κανονισμούς δεν καλύπτει αυτό, ακόμη και το καζίνο Bet Nox που με εξαπάτησε πήρε μόνο τα κέρδη και επέστρεψε την κατάθεση που πλήρωσα στον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Normally, if the casino thinks they have the right to confiscate the winnings, deposits are not returned. From my perspective, you were quite lucky.

Usually, giving back deposits goes against confiscating the winnings.

Radka
πριν από 2 μήνες

Κατά τη γνώμη μου, αν το καζίνο παίρνει τα κέρδη, μπορούν να ονομαστούν απατεώνες, αλλά όταν το καζίνο παίρνει ιδιωτικά κεφάλαια, δεν είναι πλέον απατεώνες, είναι κλέφτες.

Ήταν η πρώτη φορά που είχα συναντήσει κάτι τέτοιο στη μακροχρόνια περιπέτειά μου με τα καζίνο.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύω ότι θα άξιζε να σημειωθεί αυτό στην αρχική σελίδα κατά την αξιολόγηση του καζίνο και την προειδοποίηση των παικτών ότι το καζίνο χρησιμοποιεί τέτοιες πρακτικές και κλέβει τους παίκτες από τα ιδιωτικά τους κεφάλαια,

Το καζίνο δεν θέλει καν να ξεκινήσει διάλογο για αυτό το θέμα, δεν πιστεύω ότι το καζίνο δεν γνωρίζει ότι υπάρχει ανοιχτή υπόθεση επειδή του αποστέλλονται ειδοποιήσεις, το καζίνο γνωρίζει επίσης ότι παραβαίνει τους κανονισμούς, αλλά δεν θέλω να το εξηγήσω

Μπορείτε να παραδεχτείτε ότι έχω δίκιο σε αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

Hello,

I would like to avoid generalism. I believe I already said that much in this regard previously in the past:

"In my opinion, if the casino takes the winnings, they can be called cheaters, but when the casino takes private funds, they are no longer cheaters they are thieves."

Depends on the details. If the player breaches the rules, his winnings are confiscated, and most likely the account will be closed. In such cases, casinos do not refund lost deposits or deposits at all.

Also, if a dishonest casino is going to void your winnings for any reason - just not to pay you, would you expect them to return your deposits? I just said it makes little sense due to the logic of the situation. Do you understand the nature of this information better, please?

If any casino refuses to pay out the winnings, it would sound quite innapropriate to add another warning saying, "This casino does not get back deposits" because anyone will see that Slotty Casino does not respond to the complaints in the first place. The information "High value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size" is in the review.

I understand you would appreciate the review being more straightforward, but your suggestion would not help at all. Players deposit in casinos to gain winnings, not to withdraw the deposits, I'd say. Thus, a warning stating that the casino withheld the winnings also includes players' active balance in that matter of speaking.

"The casino does not even want to start a dialogue on this matter, I do not believe that the casino does not know that there is an open case because notifications are sent to them, the casino is also aware that it is breaking the regulations but does not want to explain it

Can you admit that I am right about this?"

It's not about admitting anything. I agree this casino has ignored your complaint as well, which is against fair gambling. As a result, the appropriate information is presented in the casino's review.

Believe me or not, aside from the stolen deposit, we more or less say the same.

1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα