Τέλεια, οπότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κάνετε κλικ στα πράσινα γράμματα στην προηγούμενη απάντησή μου και θα μεταφερθείτε απευθείας στη σελίδα όπου μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία. Εκεί μπορείτε να περιγράψετε τι συνέβη και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Εάν χρειάζεστε πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία, μπορείτε να τις βρείτε στον άλλο συνημμένο σύνδεσμο στην προηγούμενη απάντηση. Απλώς κάντε κλικ σε αυτό για να μάθετε περισσότερα.
Εάν έχετε προβλήματα ή ερωτήσεις, μη διστάσετε να ρωτήσετε. 🙂
Perfect, so all you have to do is click on the green letters in my previous reply and you will be taken directly to the page where you can file a complaint. There you can describe what happened and our team will try to help you.
If you need any information about the process, you can find it in my other attached link in the previous reply. Just click on it to find out more.
If you have any problems or questions, feel free to ask. 🙂