Είμαι έτοιμος να συνεχίσω και να μας παράσχω όλα τα σχετικά έγγραφα με σχετικά στιγμιότυπα οθόνης και να απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις σας, επαναλαμβάνω ότι είμαι παίκτης που είμαι στις πλατφόρμες για αρκετά χρόνια και δεν είχα ποτέ και δεν είχα ποτέ προβλήματα αυτόν τον τύπο, έκανα επίσης μερικές μεγάλες νίκες όπως € 9800 και € 16300 που έλαβα στον λογαριασμό σε λίγες ώρες, τώρα δυστυχώς έπεσα πάνω σε αυτήν την πλατφόρμα καταραμένη την ημέρα, φόρτωσα € 1500 με τρελές προμήθειες και για να προσθέσω προσβολή στον τραυματισμό επίσης η ζημιά; Ας μιλήσουμε για 30.000 €, δεν είναι αλλαγή για μένα, θα μου άλλαζε σχεδόν τη ζωή δεδομένης της τρέχουσας κατάστασης της αγοράς στην οποία δραστηριοποιούμαι, απίστευτο, πες μου τι να κάνω και θα το κάνω. Περιμένω την απάντησή σας, ευχαριστώ για την ακρόαση και την υποστήριξή σας δεδομένου ότι η Silverplay με απορρίπτει με μια ημιαυτόματη απάντηση μέσω email λέγοντας ότι από τους ελέγχους τους όλα είναι εντάξει, και φυσικά πώς μπορούν να πουν το αντίθετο; Είμαι έτοιμος να συνεχίσω με ένα παράπονο στο σύστημα αυτής της πλατφόρμας
I am ready to continue and to provide us with all the relevant documents with relative screenshots and to answer all your questions , I repeat I am a player who has been on the platforms for several years and I have never had and I never had problems of this type , I also did a couple of big wins like € 9800 and € 16300 received in the account in a few hours, now unfortunately I stumbled upon this platform damn the day, I loaded € 1500 with crazy commissions and to add insult to injury also the damage? Let's talk about € 30,000, it's not change for me, it would have almost changed my life given the current situation of the market in which I operate, incredible, tell me what to do and I'll do it. I await your reply, thanks for your listening and support given that Silverplay dismisses me with a semi-automatic reply via email saying that from their checks everything is in order, and of course how can they say the opposite? I am ready to continue with a complaint to the system of this platform
Sono pronto a proseguire e a fornirci tutti i documenti del caso con relativi screenshot e a rispondere a tutte le vostre domande , ripeto sono un giocatore presente sulle piattaforme da diversi anni e non ho mai avuto e dico mai avuto problemi di questo tipo , ho fatto anche un paio di vincite grosse come 9800€ e 16300€ ricevuto sul conto in poche ore , ora purtroppo sono incappato su questa piattaforma maledetto il giorno , ho caricato 1500€ circa con commissioni da folli e oltre alla beffa anche il danno ? Parliamo di 30.000€ non sono spiccioli a me avrebbero quasi cambiato la vita vista la situazione attuale del mercato in cui opero , incredibile , ditemi cosa devo fare e lo faccio. Attendo un vostro riscontro grazie per il vostro ascolto e supporto dato che da parte di Silverplay mi si liquida con una risposta semiautomatica via email dicendo che dai loro controlli tutto risulta regolare , e certo per forza come fanno a dire il contrario ? Io sono pronto a proseguire con una denuncia al sistema di questa piattaforma