ΦόρουμΚαζίνοSilverplay Casino - γενική συζήτηση

Silverplay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από Moons122
|
11763 προβολές 97 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 έτος

Είμαι έτοιμος να συνεχίσω και να μας παράσχω όλα τα σχετικά έγγραφα με σχετικά στιγμιότυπα οθόνης και να απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις σας, επαναλαμβάνω ότι είμαι παίκτης που είμαι στις πλατφόρμες για αρκετά χρόνια και δεν είχα ποτέ και δεν είχα ποτέ προβλήματα αυτόν τον τύπο, έκανα επίσης μερικές μεγάλες νίκες όπως € 9800 και € 16300 που έλαβα στον λογαριασμό σε λίγες ώρες, τώρα δυστυχώς έπεσα πάνω σε αυτήν την πλατφόρμα καταραμένη την ημέρα, φόρτωσα € 1500 με τρελές προμήθειες και για να προσθέσω προσβολή στον τραυματισμό επίσης η ζημιά; Ας μιλήσουμε για 30.000 €, δεν είναι αλλαγή για μένα, θα μου άλλαζε σχεδόν τη ζωή δεδομένης της τρέχουσας κατάστασης της αγοράς στην οποία δραστηριοποιούμαι, απίστευτο, πες μου τι να κάνω και θα το κάνω. Περιμένω την απάντησή σας, ευχαριστώ για την ακρόαση και την υποστήριξή σας δεδομένου ότι η Silverplay με απορρίπτει με μια ημιαυτόματη απάντηση μέσω email λέγοντας ότι από τους ελέγχους τους όλα είναι εντάξει, και φυσικά πώς μπορούν να πουν το αντίθετο; Είμαι έτοιμος να συνεχίσω με ένα παράπονο στο σύστημα αυτής της πλατφόρμας

Αυτόματη μετάφραση:
s4vqqyt7qq
πριν από 1 έτος

Hello again.

I already suggested the way we help players in my previous post:

"Anyway, first you should read this guiding article about what it means to submit a complaint - this is the help we can offer.

If you are in, submit one here."

The green text is a clickable link - use both, please.


s4vqqyt7qq
πριν από 1 έτος

είμαστε στην ίδια κατάσταση, περιμένω ανάληψη 3000 ευρώ εδώ και 2 εβδομάδες και μου απαντούν με copy/paste μηνύματα και χωρίς καμία απάντηση από τον kyc. Είμαι άφωνος

Αυτόματη μετάφραση:
ludoerre
πριν από 1 έτος

Συγγνώμη που σας το λέω αλλά αφήστε τα για χαμένα, θέλετε να ακούσετε ένα καλό;;;; Μετά από όλα μου τα παράπονα και με την τεκμηρίωση στα χέρια γιατί τα έχω όλα σε ξεθωριασμένα στιγμιότυπα οθόνης όπου είναι εμφανές ότι είχα 25.000 € στον λογαριασμό gaming και 5.000 € ανάληψη ζητήθηκαν και ως δια μαγείας ένα απόγευμα είδα τον εαυτό μου με € 0 στον λογαριασμό και η ανάληψη ακυρώθηκε η απάντησή τους στην απεγνωσμένη αναζήτησή μου για να καταλάβω πώς ήταν δυνατό κάτι τέτοιο: ο λογαριασμός σας είναι εντάξει και εσείς ακυρώσατε την ανάληψη και βάλατε πολλά στοιχήματα. Είναι κλέφτες, θα είχα στοιχηματίσει 30.000€ σε κέρδη σε λιγότερο από 25 λεπτά, δηλαδή ένα κέρδος που ισοδυναμεί σχεδόν με 10 μήνες της δραστηριότητάς μου. Σήμερα μου έγραψαν προσφέροντάς μου 30€ δωρεάν περιστροφές χωρίς κατάθεση. Πρέπει να μηνυθούν οι κλέφτες αλλά να μηνυθούν σωστά, δεν είμαστε οι μόνοι ας μαζευτούμε όλοι και να κάνουμε μαζική καταγγελία να δούμε αν συνεχίσουν να είναι κλέφτες

Αυτόματη μετάφραση:
s4vqqyt7qq
πριν από 1 έτος

Έχω 3000 ευρώ, έχω αποθηκεύσει όλα τα στιγμιότυπα από τα στοιχήματα, τις καταθέσεις και τις αναλήψεις, έχω ανοίξει και καταγγελία κατά του site. Τα έχω όλα τεκμηριωμένα! αίτημα ανάληψης που έγινε στις 14 Φεβρουαρίου, ο kyc επικοινώνησε μαζί μου στις 15 για να πάρει όλα τα έγγραφα και δεν έχω κανένα νέο από εκείνη την ημέρα. Θα παλέψω μέχρι το τέλος και γιατί ξόδεψα περίπου 500 ευρώ από τα χρήματά μου σε αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
ludoerre
πριν από 1 έτος

Προχώρα και πάλεψε αλλά δεν νομίζω, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, θα βγεις νικητής αλλά το ελπίζω.

από τα λεφτά μου έριξα 1450 € τεκμηριωμένο και αυτό.


Υποθέτω ότι εξακολουθεί να λέει "ΑΝΑΣΤΟΛΗ" σωστά; Λοιπόν έτσι θα μείνει

Αυτόματη μετάφραση:
s4vqqyt7qq
πριν από 1 έτος

Ακριβώς!! Ας ελπίσουμε ότι στη δική μου περίπτωση, δεδομένου του μικρότερου αριθμού, θα είναι πιο επιεικείς. σε κάθε περίπτωση ελπίζω στην παρέμβαση του casinoguru πριν απευθυνθώ απευθείας σε όποιον εξέδωσε την άδεια σε αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αυτό το καζίνο είναι μέρος του ομίλου Bellona NV που ονομάζεται συμμορία Dachshund των διαδικτυακών καζίνο. Εδώ είναι τα εγκληματικά καζίνο που διαχειρίζεται αυτή η εταιρεία:

ΖΩΔΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ

ΣΛΟΤ10

DACHBET

1 ΣΤΟΙΧΗΜΑ

THRILLSY CASINO

ΕΠΙΛΟΓΗ.ΣΤΟΙΧΗΜΑ

BETROPH

ΜΠΕΤΟΝΙΚΟΣ

ΣΛΟΤΙΜΟ

Η απάτη σε αυτά τα καζίνο είναι προ των πυλών και να είστε σίγουροι ότι αν ανοίξετε μια καταγγελία δεν θα σας απαντήσουν ποτέ. Ο ρυθμιστής τους Antillephone ίσος καθώς είναι διεφθαρμένος.

Σε περίπτωση που προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με το EM-group ή τον πίνακα Gaming curacao, ίσως, αλλά απλώς ίσως θα σας βοηθήσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Άνοιξα μια καταγγελία στην κατάλληλη ενότητα, δεν καταλαβαίνω γιατί αυτός ο ιστότοπος θεωρεί αυτόν τον τύπο πλατφόρμας αξιόπιστο, ενθαρρύνοντάς μας να ξοδέψουμε τα χρήματά μας. Δεν προστατευόμαστε με κανέναν τρόπο. Έχω μια ερώτηση, θα μπορούσατε να μας αφήσετε κάποια στοιχεία επικοινωνίας ή email για να επικοινωνήσει κάποιος σε περίπτωση που αυτοί οι απατεώνες δεν πληρώσουν και ο καζίνογκουρου δεν μπορεί να επιλύσει τη διαφορά; Αποφασίσατε να μην πληρώσετε, τουλάχιστον δώστε μας τα χρήματά μας πίσω!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μόλις παρατήρησα μια ενημέρωση, βασικά η απόσυρσή μου πήγε από "εκκρεμότητα" σε "επεξεργασία" και δεν είναι πλέον ακυρώσιμη! Ας ελπίσουμε..

Αυτόματη μετάφραση:
ludoerre
πριν από 1 έτος

compliants@emoore.com

info@gcb.com

ludoerre
πριν από 1 έτος

Μόλις σας πληρώσουν, σας συμβουλεύω να κλείσετε αμέσως τον λογαριασμό. Αφήνουν τις αναλήψεις σας σε εκκρεμότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα επειδή ελπίζουν να τις ακυρώσετε, να τις επαναλάβετε και να τις χάσετε ή να βρείτε έστω και μια μικρή παραβίαση των χιλιάδων εντολών τους στους Όρους και Προϋποθέσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

στην περίπτωσή μου ήμουν πολύ λεπτομερής στην αποστολή των εγγράφων, ευτυχώς έχω βοηθητικά προγράμματα στο όνομά μου, αντίγραφο τράπεζας και όλα τα επιστολόχαρτα, ήθελαν ακόμη και μια selfie με το πρόσωπό μου δίπλα στο έγγραφο. Ας ελπίσουμε. στο chat μου είπαν ότι όταν εμφανίζεται η λέξη "επεξεργασία" σημαίνει ότι ξεκίνησε η μεταφορά και πλέον οι χρόνοι θα εξαρτώνται αποκλειστικά και μόνο από την τράπεζά μου. Το σίγουρο είναι ότι 14 ημέρες για ανάληψη είναι άπειρες και επομένως δεν νομίζω ότι είναι σκόπιμο να ξοδεύετε τα χρήματά σας σε συγκεκριμένες πλατφόρμες όπου πρέπει να παλέψετε για να κερδίσετε.

Αυτόματη μετάφραση:
ludoerre
πριν από 1 έτος

Ελπίζω για εσάς να σας πληρώσουν τα κέρδη σας, είναι κλέφτες χωρίς αβεβαιότητα, θα ήθελα τουλάχιστον να ανακτήσω αυτό που έχω φορτώσει στον λογαριασμό μου που είναι 1500€ με τρελές προμήθειες.

αλλά δεν έχω πολλές ελπίδες, ωστόσο κάνω μήνυση στο καζίνο και προχωράω με το κόστος να μείνω πίσω για μήνες. Δεν έπαιζα φιστίκια αλλά χρήματα που εξαργύρωναν.

Αυτόματη μετάφραση:
s4vqqyt7qq
πριν από 1 έτος

ho appena ricevuto una mail da parte loro, tutto live!

Dear Ludovico,


Your account security has been achieved and your withdrawal processed to your payment account.


Thank you for choosing us as your betting home!


spero mi sia andata bene!! Spero!!!!

πριν από 1 έτος

Συγγνώμη που σας το λέω αλλά αφήστε τα για χαμένα, θέλετε να ακούσετε ένα καλό;;;; Μετά από όλα μου τα παράπονα και με την τεκμηρίωση στα χέρια γιατί τα έχω όλα σε ξεθωριασμένα στιγμιότυπα οθόνης όπου είναι εμφανές ότι είχα 25.000 € στον λογαριασμό gaming και 5.000 € ανάληψη ζητήθηκαν και ως δια μαγείας ένα απόγευμα είδα τον εαυτό μου με € 0 στον λογαριασμό και η ανάληψη ακυρώθηκε η απάντησή τους στην απεγνωσμένη αναζήτησή μου για να καταλάβω πώς ήταν δυνατό κάτι τέτοιο: ο λογαριασμός σας είναι εντάξει και εσείς ακυρώσατε την ανάληψη και βάλατε πολλά στοιχήματα. Είναι κλέφτες, θα είχα στοιχηματίσει 30.000€ σε κέρδη σε λιγότερο από 25 λεπτά, δηλαδή ένα κέρδος που ισοδυναμεί σχεδόν με 10 μήνες της δραστηριότητάς μου. Σήμερα μου έγραψαν προσφέροντάς μου 30€ δωρεάν περιστροφές χωρίς κατάθεση. Πρέπει να μηνυθούν οι κλέφτες αλλά να μηνυθούν σωστά, δεν είμαστε οι μόνοι ας μαζευτούμε όλοι και να κάνουμε μαζική καταγγελία να δούμε αν συνεχίσουν να είναι κλέφτες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there, you mentioned you submitted several complaints, right?

Where did you complain? I would include the licensing authority it's the official way.

I guess that you are certain your account was not misused by anyone else, so it must have been the casino that lost your money. Well, it will be very hard to prove I fear 🤔


πριν από 1 έτος

Ελπίζω για εσάς να σας πληρώσουν τα κέρδη σας, είναι κλέφτες χωρίς αβεβαιότητα, θα ήθελα τουλάχιστον να ανακτήσω αυτό που έχω φορτώσει στον λογαριασμό μου που είναι 1500€ με τρελές προμήθειες.

αλλά δεν έχω πολλές ελπίδες, ωστόσο κάνω μήνυση στο καζίνο και προχωράω με το κόστος να μείνω πίσω για μήνες. Δεν έπαιζα φιστίκια αλλά χρήματα που εξαργύρωναν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Feel free to submit the complaint here as well.

https://casino.guru/complaints


πριν από 1 έτος

ho appena ricevuto una mail da parte loro, tutto live!

Dear Ludovico,


Your account security has been achieved and your withdrawal processed to your payment account.


Thank you for choosing us as your betting home!


spero mi sia andata bene!! Spero!!!!

πριν από 1 έτος

Does it mean you get the winnings? Not saying it is all ok but I guess it proves the casino actually pays.


Radka
πριν από 1 έτος

Προς το παρόν έχω λάβει μόνο το email όπου με ενημερώνουν ότι η ανάληψη έχει διεκπεραιωθεί, τώρα απλά περιμένω να έρθουν τα χρήματα στον λογαριασμό, θα σε ειδοποιήσω.

Αυτόματη μετάφραση:
ludoerre
πριν από 1 έτος

Επιτέλους πλήρωσα! Δεν ήλπιζα για περισσότερα!

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα