Όχι απαραίτητα θα έλεγα. Μπορεί επίσης να προκληθεί από τεχνικά προβλήματα ή κάτι τέτοιο.
Πού ακριβώς επαληθεύτηκε πλήρως ο λογαριασμός σας και πότε υποβάλατε την ανάληψη;
Not necessarily I'd say. It can also be caused by technical problems or so.
Where exactly was your account fully verified please and when did you submit the withdrawal, please?
Δεν σου λέω κάτι τέτοιο. Απλώς κάνω την ερώτηση, για να καταλάβω καλύτερα τι συμβαίνει.
Και μια άλλη ερώτηση μου έρχεται στο μυαλό: Έχετε επιλέξει την ίδια επιλογή πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την κατάθεση;
I'm not telling you anything like that. I'm just asking the question, to better understand what is happening.
And another question comes to my mind: Have you opted for the same payment option as you used for the deposit?
Πώς θα καταλάβετε αν δεν σας ενημερώσω (Είναι SCAMM)
How yoi know if dont inform you(Its a SCAMM)
Επειδή δεν είμαστε ο Trustpilot και αξιολογούμε τα καζίνο με βάση τα ευρήματά μας. Όλοι μπορούν να γράψουν μια κακή κριτική στο Trustpilot χωρίς να παρουσιάσουν ούτε μια απόδειξη, σωστά; Διαβάστε περισσότερα για τη φήμη του καζίνο εδώ , αν σας ενδιαφέρει να μάθετε πώς το κάνουμε αυτό γενικά, αυτό είναι το κατάλληλο άρθρο .
Ένα καλό σημείο είναι ότι το καζίνο συνεργάζεται όταν πρόκειται για παράπονα του παίκτη που υποβάλλονται μέσω του ιστότοπού μας, δεν θα βρείτε τέτοιες πληροφορίες πουθενά αλλού:
Μη διστάσετε να υποβάλετε το δικό σας .
Για να πούμε απλώς, επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να ολοκληρώσουν το KYC και να εκπληρώσουν την ανάληψη, στην περίπτωσή σας πρέπει να γνωρίζουμε γιατί η απόσυρσή σας απορρίφθηκε.
Υπάρχει περίπτωση να ρωτήσω τη συνομιλία τους;
Because we are not the Trustpilot and we evaluate casinos based on our findings. Everybody can write a bad review on Trustpilot without presenting a single proof, right? Read more about the casino's reputation here, if you are interested to learn how we do that in general, this is the proper article.
A good point is that the casino cooperates when it comes to the player's complaints submitted through our website, you would not find such information anywhere else:
Just to say, we allow casinos 14 full days to complete the KYC and fulfill the withdrawal, in your case we need to know why your withdrawal has been rejected.
Any chance of asking their chat?
Δεν καταλαβαίνω την ερώτησή σου 🙂.
Τέλος πάντων, αν πιστεύετε ότι το καζίνο είναι απάτη, υποβάλετε την καταγγελία και θα το εξετάσουμε. Να είστε έτοιμοι να απαντήσετε σε πολλές ερωτήσεις στην πορεία.
Αυτά είναι όλα προς το παρόν από την πλευρά μου.
I do not understand your question 🙂.
Anyway, if you feel that the casino is a scam, submit the complaint and we will look into that. Be prepared to answer a lot of questions along the way.
That's all for now from my side.
Χαίρετε,
ο ιστότοπος είναι προσβάσιμος, επομένως δεν θα έλεγα ότι έχει κλείσει.
Χρειάζεστε βοήθεια, αναρωτιέμαι;
Hello,
the website is accessible so I would not say it has been closed.
Do you need any help, I wonder?
Δεν ξέρω σε ποιον ιστότοπο έχετε πρόσβαση, αλλά δεν είναι προσβάσιμος.
I don't know which website you access but it is not accessible.
No se a que sitio web accedeis vosotros pero acesible no es.
Λυπάμαι, ο ιστότοπος είναι προσβάσιμος ακόμη και από την Ισπανία, διπλός έλεγχος με VPN στο:
Χρησιμοποίησα το Casino Guru Link
Ίσως πρέπει να ελέγξετε τις ρυθμίσεις προστασίας από ιούς ή τείχους προστασίας, εναλλακτικά να προσπαθήσετε να αποκτήσετε πρόσβαση στον ιστότοπο χρησιμοποιώντας διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης/συσκευή. Ή ο ιστότοπος είναι αποκλεισμένος λόγω περιορισμών του τοπικού παρόχου Διαδικτύου, ωστόσο, θα πρέπει να μπορείτε να το δείτε 🤔
Δοκιμάστε το και πείτε μου αν λειτουργεί, παρακαλώ.
I'm sorry, the site is accessible even from Spain, double checked with VPN on:
I used Casino Guru Link
Maybe you should check the antivirus or firewall settings, alternatively try to access the site from using a different browser/device. Or the site is blocked due to local internet provider restrictions, however, you should be able to see that 🤔
Try it out and let me know whether it works, please.
Αν σήμερα αν με αφήσει. Αλλά κανείς δεν παρατηρεί ότι αλλάζουν το σύνδεσμο; Silverplay01, μετά 01, τώρα 03, κλείνουν τις υπόλοιπες σελίδες και όταν βγάζω χρήματα, με χρεώνει μια εταιρεία ηλεκτρικών συσκευών. Δεν είναι περίεργο;
If today if he leaves me. But no one notices that they change the link? Silverplay01, then 01, now 03, they close the rest of the pages and when I earn money, an electrical appliance company charges me. It is not strange?
Si hoy si me deja. Pero nadie se da cuenta de que cambian el enlace? Silverplay01, luego 01 ahora 03 les cierran el resto de paginas y cuando ingreso dinero me cobra una empresa de electrodomesticos. No es raro?
Γεια,
Λοιπόν, εάν αποκτήσετε πρόσβαση στο καζίνο από το web Casino Guru, πιθανότατα θα εισαγάγετε το "01".
Πολλά καζίνο χρησιμοποιούν διαφορετικούς συνδέσμους ταυτόχρονα λόγω περιορισμών χωρών, επομένως ορίζουν τις επιτρεπόμενες χώρες διαφορετικά για κάθε σύνδεσμο. Δεν βλέπω κανένα κακό σε αυτό.
Με συγχωρείτε, αλλά δεν καταλαβαίνω πλήρως το τελευταίο μέρος για το πότε κερδίζετε χρήματα σε χρεώνει μια εταιρεία ηλεκτρικών συσκευών.
Πιθανόν να είναι θέμα αυτόματου μεταφραστή. 🙁 Εάν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον ιστότοπο, προτείνω να ρωτήσετε την υποστήριξη σχετικά με αυτό.
Hi,
well, if you access the casino from Casino Guru web, you will probably enter the "01".
Lots of casinos use different links at once due to country restrictions, so they set allowed countries differently for each link. I do not see any harm in that.
Pardon me, but I do not fully understand the last part about when you earn money an electrical appliance company charges you.
Probably an auto-translator issue. 🙁 If you can access the site, I suggest asking the aupport abut that.
Έφτασα σε συνολικά κέρδη 30.000 και προχώρησα στην άμεση ανάληψη των πρώτων 5000 €, αλλά μετά από μια εβδομάδα συνεχόμενων αιτημάτων για έγγραφα δεν ξεμπλοκάρουν την ανάληψη μου, εξαιτίας τους χάθηκαν τα κέρδη μου και χρεώστηκα τώρα ρωτάω τι Είμαι αναγνωρισμένος γιατί αν είχαν ξεμπλοκάρει την ανάληψη μου θα είχα τα χρήματα στον τρεχούμενο λογαριασμό και όχι στις τσέπες τους, είναι κλέφτες και απατεώνες, έχω φορτώσει γύρω στα 2000€ και δεν έχουν ζητήσει 1000 έγγραφα σε αυτόν τον λογαριασμό θέλω να κλείσιμο του λογαριασμού και άμεση επιστροφή των κερδών μου, σας ζητώ να κάνετε κάτι κάντε κάτι
I arrived at a total winnings of 30k and proceeded to immediately withdraw the first €5000 but after a week of continuous requests for documents they did not unblock my withdrawal, because of them my winnings were lost and I got into debt now I ask what I am recognized because if they had unblocked my withdrawal I would have the money in the current account and not in their pockets, they are thieves and scammers, I have loaded around €2000 and they have not asked for 1000 documents on that account I want to close the account and an immediate refund of my winnings, I ask you please do something do something
sono arrivato ad una vincita totale di 30k e ho provveduto a prelevare subito i primi 5000€ ma dopo una settimana di continue richieste di documenti non hanno sbloccato il mio prelievo , a causa loro la mia vincita è andata persa e mi sono indebitato ora chiedo che mi venga riconosciuta perché se avessero sbloccato il mio prelievo avrei i soldi sul conto corrente e non nelle loro tasche , sono dei ladri e truffatori , ho caricato circa 2000€ e su quello non hanno chiesto 1000 documenti io voglio chiudere il conto è un rimborso immediato della mia vincita , vi chiedo per favore fate qualcosa fare qualcosa
Γειά σου.
Όλα ακούγονται σαν μια πολύ θλιβερή ιστορία. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά το πρώτο πρόβλημα ήταν ότι δεν μπορούσατε να περάσετε την επαλήθευση. Είναι ατυχές, μερικές φορές αυτή η διαδικασία είναι αρκετά προκλητική και για τις δύο πλευρές. Προσπαθήστε να φανταστείτε ότι το καζίνο βασίζεται μόνο στα παρεχόμενα έγγραφα, επομένως κάθε φορά που βρίσκουν κάτι που λείπει ή δεν είναι εντελώς σωστό, ο μόνος τρόπος είναι να σας ζητήσει άλλα έγγραφα για να βεβαιωθείτε ότι είστε πραγματικά εσείς που καταθέσατε, παίξατε και υποβάλατε την ανάληψη . Τα καζίνο δεν έχουν την πολυτέλεια να σας γνωρίσουν προσωπικά.
Δυστυχώς, όπως το βλέπω, έχασες την ισορροπία σου στο μεταξύ. Αλλά πρέπει να πω ότι το καζίνο δεν σας προέτρεψε να παίξετε ενώ είχατε την επαλήθευση KYC, έχω δίκιο;
Αλλά για μένα, φαίνεται ότι η απόσυρση ήταν ενεργή που σημαίνει ότι έχασες μόνο το υπόλοιπο υπόλοιπο. Είναι έτσι;
Επειδή έγραψες: "δεν ξεμπλοκάρισαν την ανάληψη μου, εξαιτίας τους χάθηκαν τα κέρδη μου και χρέωσα τώρα ρωτάω τι με αναγνωρίζουν γιατί αν είχαν ξεμπλοκάρει την ανάληψη μου θα είχα τα χρήματα στον τρέχοντα λογαριασμό και όχι σε τις τσέπες τους"
Εξηγήστε μου, θέλω να βεβαιωθώ ότι κατανοώ όλες τις λεπτομέρειες.
Hello there.
It all sounds like quite a sad story. Correct me if I'm wrong, but the first problem was you could not pass the verification. It's unfortunate, sometimes this process is quite challenging for both sides. Try to imagine that the casino only relies on provided documents, hence every time they find something missing or not entirely correct, the only way is to ask you for other documents to make sure it was really you who deposited, played, and submitted the withdrawal. The casinos don't have the luxury of meeting you personally.
Sadly, the way I see it, you lost your balance in the meantime. But I have to say that the casino did not urge you to play while you were dealing with the KYC verification, am I correct?
But to me, it seems like the withdrawal was active meaning you only lost the rest of the balance. Is that so?
Because you wrote: "they did not unblock my withdrawal, because of them my winnings were lost and I got into debt now I ask what I am recognized because if they had unblocked my withdrawal I would have the money in the current account and not in their pockets"
Please explain to me, I want to make sure I understand all details.
ακριβώς, χθες το απόγευμα μπήκα στην πλατφόρμα Silver play με τα διαπιστευτήριά μου για να ελέγξω αν είχαν ξεμπλοκάρει το αίτημα ανάληψης των 5.000 € και είχα άλλα 25.000 € στον λογαριασμό gaming και προς τεράστια έκπληξή μου δεν έμεινε τίποτα και εννοώ τίποτα, στο chat μου απάντησαν ότι είχαν παιχτεί αλλά δεν έχω παίξει τίποτα που το ποσό να είναι συγκρίσιμο με ένα έτος από τις αμοιβές μου πώς θα μπορούσα να τα είχα παίξει;;;; Θέλω να αναφέρω την υπόθεση στις αρμόδιες αρχές, δεν μπορώ να το αγνοήσω. Έστειλα μυριάδες έγγραφα, συμπεριλαμβανομένης της τραπεζικής μου κίνησης και γι' αυτό έγραψα για το γεγονός ότι, αν είχαν γρήγορα ξεμπλοκάρει την πρώτη μου ανάληψη, πιθανότατα δεν θα έχανα τα κέρδη μου, θέλω να το καταλάβω. παίζω σε περίπου 8 άλλες πλατφόρμες και δεν είχα ποτέ πρόβλημα να εξαργυρώσω ακόμη και στο POKERSTARS κέρδισα και έβγαλα €9800 και μου πιστώθηκαν μέσα σε λίγες ώρες. αυτό είναι σοβαρότητα. το μόνο μου λάθος ήταν ότι ανέβασα 1500€ με τρελές προμήθειες σε λάθος πλατφόρμα γιατί αν έπαιζα σε κάποια άλλη θα είχα τα λεφτά μου στην τσέπη μου, είμαι συναισθηματικά συντετριμμένος και επαναλαμβάνω ότι θα το αναφέρω αν το SILVERPALY δεν διορθώσει τα πάντα μέσα σε ένα λίγες μέρες από σήμερα 3/ 4. Δεν ξέρω τι μπορείτε να κάνετε στην περίπτωσή μου ελπίζω με όλη μου την καρδιά να με βοηθήσετε. Επισυνάπτω το πριν και το μετά και όπως μπορείτε να δείτε όταν μπήκα στην πλατφόρμα χθες το απόγευμα δεν υπήρχαν άλλα κεφάλαια
,
exactly, yesterday afternoon I entered the Silver play platform with my credentials to check if they had unblocked my €5,000 withdrawal request and I had another €25,000 in the gaming account and to my enormous surprise there was nothing left and I mean nothing, in chat they replied that they had been played but I have not played anything that sum is comparable to a year of my fees how could I have played them ???? I want to report the case to the competent authorities, I can't ignore it. I sent a myriad of documents including my bank statement and that's why I wrote about the fact that if they had been quick to unblock my first withdrawal I probably wouldn't have lost my winnings, I want to get to the bottom of it, I play on about 8 other platforms and never had a problem cashing out even on POKERSTARS I won and withdrew €9800 and it was credited to me within hours. this is seriousness. my only mistake was uploading 1500€ with crazy commissions on the wrong platform because if i played on any other i would have my money in my pocket , i am emotionally devastated and i repeat i will report it if SILVERPALY doesn't fix everything within a few days from today 3/ 4. I don't know what you can do in my case I hope with all my heart that you will help me. I am attaching the before and after and as you can see when I entered the platform yesterday afternoon there were no more funds
esatto , ieri pomeriggio sono entrato con le mie credenziali sulla piattaforma di Silver play per controllare se avessero sbloccato la mia richiesta di prelievo di 5000€ e avevo altri 25.000€ sul conto gioco e con mia enorme sorpresa non cera più nulla e dico nulla , in chat mi hanno risposto che erano stati giocati ma io non ho giocato nulla quella somma è paragonabile ad un anno dei miei compensi come avrei potuto giocarli ???? io voglio denunciare alle autorità competenti il caso non posso far finta di nulla. ho inviato una miriade di documenti tra le cose anche un mio estratto conto ed è per questo che scrivevo del fatto che se fossero stati celeri nel sbloccarmi il mio primo prelievo probabilmente non avrei perso la mia vincita , voglio andare in fondo alla cosa , io gioco su circa altre 8 piattaforme e non ho mai avuto problemi nel risquotere addirittura su POKERSTARS ho vinto e prelevato 9800€ e mi sono stati accreditati in poche ore. questa è serietà. il mio unico errore è stato caricare 1500€ con commissioni da folli sulla piattaforma sbagliata perche se vessi giocato su qualsiasi altra avrei i miei soldi in tasca , sono devastato emotivamente e ripeto denuncerò la cosa se SILVERPALY non risolverà tutto entro pochi giorni da oggi 3/4. non so cosa possiate fare voi nel mio caso spero con tutto il cuore che mi aiuterete . allego il prima e il dopo e come potrà notare al mio ingresso sulla piattaforma ieri pomeriggio non c'erano più i fondi
Αυτό που έχουμε εδώ φαίνεται σαν περισσότερα από ένα μόνο πρόβλημα τώρα.
Αυτό που βλέπω ως το πιο αδύναμο σημείο είναι το γεγονός που λέτε ότι δεν έχετε παίξει το υπόλοιπο, που σημαίνει ότι υποπτεύεστε ότι κάποιος άλλος έπαιξε τα χρήματά σας, σωστά;
Ακόμα κι αν αποδείξετε ότι μεταξύ άλλων κανόνων ασφαλείας, θα πρέπει να βρείτε κάποιον να λέει κάτι ότι ο παίκτης είναι υπεύθυνος για τα στοιχεία σύνδεσης του λογαριασμού και πρέπει να τα διατηρεί ασφαλή, το καζίνο δεν είναι υπεύθυνο για απάτη λογαριασμού.
Αυτός είναι συνήθως ένας αρκετά κοινός κανόνας.
Εν πάση περιπτώσει, πρώτα θα πρέπει να διαβάσετε αυτό το καθοδηγητικό άρθρο σχετικά με το τι σημαίνει η υποβολή καταγγελίας - αυτή είναι η βοήθεια που μπορούμε να προσφέρουμε.
Εάν είστε μέσα, υποβάλετε ένα εδώ .
What we have here seems like more than just one problem now.
What I see as the weakest point is the fact you say you have not played out the balance, meaning you suspect someone else played out your money, right?
Even if you prove that among other security rules, you should find one saying something like the player is responsible for the account login details and should keep them safe, the casino is not responsible for account fraud.
This is usually quite a common rule.
Anyway, first you should read this guiding article about what it means to submit a complaint - this is the help we can offer.
If you are in, submit one here.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.