ΦόρουμΚαζίνοSilverplay Casino - γενική συζήτηση

Silverplay Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Moons122
|
11529 προβολές 97 απαντήσεις |
|
1 2...5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Silverplay Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Αλλά αυτό το χάος είναι αξιόπιστο. Οι χρόνοι ανάληψης είναι γρήγοροι ή όχι;

Αυτόματη μετάφραση:
Moons122
πριν από 1 έτος

Hello,

according to the latest complaints, to me, it seems that withdrawals are ok. Frankly, I can't comment on the waiting time since there is little communication about this casino. Feel free to check user reviews and complaints.

I can advise using cryptocurrency as a better withdrawal option, however.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, μπήκα σε αυτό το καζίνο πριν από 2 ημέρες και το έκανα επειδή το casinoguru δίνει βαθμολογία αξιοπιστίας 8/10 (έτσι σε εμπιστεύτηκα). Διαβάζοντας όμως τις κριτικές, πρέπει να πω ότι με ανησυχεί αυτό γιατί αφού πλήρωσα 200 ευρώ και μετά άλλα 200 ΚΕΡΔΙΣΑ 1350 ευρώ που ζήτησα απόψε. Δηλώνω ότι παρόλο που ζήτησα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης για τον λογαριασμό μου χθες, δεν μου ήρθε τίποτα από την υποστήριξη πελατών. Τώρα θα δούμε τι να κάνουμε. Δηλώνω ότι ΔΕΝ έχω εγγραφεί σε κανένα μπόνους για τα στοιχήματά μου που έγιναν όλα στο LIVE καζίνο της πύλης του ιστότοπου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Με τη σημερινή ενημέρωση, μου ζήτησαν ένα TIDE εγγράφων για την επαλήθευση του λογαριασμού μου. Χρησιμοποιημένες πιστωτικές κάρτες, λογαριασμός λογαριασμού (που δεν έχω στο όνομά μου) για επαλήθευση διεύθυνσης ταυτότητας, τραπεζικός λογαριασμός με απόδειξη κίνησης λογαριασμού και τραπεζικά στοιχεία... Εν ολίγοις, τρελό. Με δική μου πρωτοβουλία έστειλα μια selfie με το έγγραφο της ταυτότητάς μου ΣΤΟ ΧΕΡΙ... Ας δούμε τώρα τι θα βρουν... Είμαι περίεργος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν έλαβα την προηγούμενη κάρτα μου... πρώτα μου ζήτησαν να πληρωθούν οι λογαριασμοί από το ρεύμα, το Aqua, το GAS, το Internet και μετά τη φωτογραφία της πιστωτικής μου κάρτας

Τώρα έψαχναν για λόγους που δεν πήρα καλά το δείγμα...

Και μια εβδομάδα περίμενα τη νικητήρια πληρωμή μου των 400 ευρώ

Και δεν έχω λάβει τίποτα ακόμα

Με silverplay

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, μπήκα σε αυτό το καζίνο πριν από 2 ημέρες και το έκανα επειδή το casinoguru δίνει βαθμολογία αξιοπιστίας 8/10 (έτσι σε εμπιστεύτηκα). Διαβάζοντας όμως τις κριτικές, πρέπει να πω ότι με ανησυχεί αυτό γιατί αφού πλήρωσα 200 ευρώ και μετά άλλα 200 ΚΕΡΔΙΣΑ 1350 ευρώ που ζήτησα απόψε. Δηλώνω ότι παρόλο που ζήτησα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης για τον λογαριασμό μου χθες, δεν μου ήρθε τίποτα από την υποστήριξη πελατών. Τώρα θα δούμε τι να κάνουμε. Δηλώνω ότι ΔΕΝ έχω εγγραφεί σε κανένα μπόνους για τα στοιχήματά μου που έγιναν όλα στο LIVE καζίνο της πύλης του ιστότοπου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

sadly the first-time withdrawal is usually bound to the standard KYC procedure, but it is necessary after all. I think you will be asked to provide several documents in order to receive your winning, hopefully, it all be quick and smooth.

Did you opt for the same payment option you used for the deposit, please?

πριν από 1 έτος

Δεν έλαβα την προηγούμενη κάρτα μου... πρώτα μου ζήτησαν να πληρωθούν οι λογαριασμοί από το ρεύμα, το Aqua, το GAS, το Internet και μετά τη φωτογραφία της πιστωτικής μου κάρτας

Τώρα έψαχναν για λόγους που δεν πήρα καλά το δείγμα...

Και μια εβδομάδα περίμενα τη νικητήρια πληρωμή μου των 400 ευρώ

Και δεν έχω λάβει τίποτα ακόμα

Με silverplay

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

as I already mentioned a few minutes ago, this is a standard verification and must be done properly in order to release the winnings. The casino is regulated by local law and regulations, it's not something they do "for fun".


Is there any document you find hard to provide, please? 

Radka
πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω την ίδια επιλογή πληρωμής για την ανάληψη, αλλά είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να το κάνω, ήθελα να το κάνω με τραπεζικό έμβασμα. Χθες το απόγευμα έστειλα τόσα έγγραφα, τώρα να δούμε τι θα γίνει.

Αυτόματη μετάφραση:
Davesaint
πριν από 1 έτος

I dare to say that there are several problems worldwide with the payment options and restrictions applied to withdrawal options and it could get quite complicated to find the withdrawal option accepted by both sides.

I'd say that it got worst lately.

Anyway, have all documents been already accepted, please?



Radka
πριν από 1 έτος

Δεν έχω λάβει καμία πληροφορία για αυτό μέχρι στιγμής. Ωστόσο, αν έχουν κάτι να αμφισβητήσουν, θα ήταν απλώς να προσπαθήσουν να ΜΗΝ πληρώσουν τα κέρδη. 🤷🏻‍♂️

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Συγγνώμη, αλλά σε αυτό το σημείο μου φαίνεται ότι ψάχνεις δικαιολογίες για αυτό το χάλι για το οποίο παραπονιέται πρακτικά το 95% των χρηστών (και η βαθμολογία που του έδωσες είναι αστείο). Αυτό που εννοώ είναι ότι εμείς οι ΧΡΗΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ αισθανόμαστε προσβεβλημένοι από ορισμένες συμπεριφορές (οι οποίες προφανώς πάντα εστιάζουν στην ελπίδα ότι κανείς δεν θα κερδίσει ποτέ, ώστε κανείς να μην ζητήσει ποτέ την απόσυρση). Βασικά όταν πληρώνεις τα χρήματα τα παίρνουν αμέσως και αν πρέπει να κάνεις ανάληψη πρέπει να ΕΛΠΙΣΕΙΣ και να ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ; Είστε βέβαιοι ότι οι δικαιολογίες για το καζίνο είναι σωστές; Ίσως το μόνο λάθος που έκαναν ορισμένοι πελάτες καζίνο ήταν να κερδίσουν ή κάνω λάθος; Επειδή όλες αυτές οι καθυστερήσεις για να πραγματοποιήσετε μια πληρωμή και να ελέγξετε τα παραστατικά (που δεν σας ζητάνε όταν πληρώνετε και χάνετε τα χρήματα!) εγώ ή εγώ έστειλα τα έγγραφα πριν από μια μέρα και είναι όλα ακριβή (το ίδιο με το Eurobet Sisal και Η Lottomatica πρέπει να ονομάσει μερικά) και τέλεια, αλλά δεν έχω λάβει καμία απάντηση ακόμα. Θα ήθελα να καταλάβω μόνο αυτό. Υπάρχουν καζίνο όπως τα Lottomatica, Eurobet, Sisal που πληρώνουν ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ. Ίσως αυτά τα καζίνο που ανέφερα να σκέφτονται διαφορετικά, ίσως να πιστεύουν ότι η εξυπηρέτηση, η διαφάνεια και ο συγχρονισμός είναι ένα πλεονέκτημα για τη διατήρηση των πελατών. Προφανώς, για άλλους είναι πιο σημαντικό να προσπαθήσουν να κρατήσουν τα χρήματα ή να ελπίζουν ότι οι πελάτες θα τα χάσουν όλα. Ακόμα κι αν οι κρίσεις σας αντανακλούσαν την πραγματικότητα του καζίνο, σίγουρα το καζίνο θα άλλαζε ορισμένες δυναμικές για να παραμείνει ζωντανό. Διαφορετικά, πώς θα επιβιώσει αν χάσει όλους τους πελάτες (αυτές οι συμπεριφορές μπορούν να παράγουν μόνο αυτό το αποτέλεσμα).

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Davesaint
πριν από 1 έτος

You say you sent the documents a day ago and nothing happened. Other casinos pay instantly, this one doesn't. The explanation might be much easier than you think. I worked in a casino where the documents verification was usually very fast and withdrawals were processed within an hour. On the other hand, I remember that in some cases, the verification took a few days and processing the withdrawal could take a few days + you needed to wait a few more days until the money reach your bank account.

The explanation is simple - sometimes, we didn't have enough employees to verify the documents fast enough. Some of them were on vacation, others were sick. In other cases, let's say someone from the marketing team for the UK did a mistake, sent a message to thousand players saying that they have free spins on their account, but they didn't have them. Logically, they started contacting us via email, phone, live chat and the customer support was overwhelmed because of the mistake. In such a case, we didn't have time to do our regular job - verifying documents and processing withdrawals. It sometimes too 2-3 days until we managed to get back to normal.

What I'm trying to say is that the longer waiting time is usually caused by the lack of employees. In some cases, it's just temporary, but in other cases, it's simply always like that, because they're understaffed.

Daniel
πριν από 1 έτος

Γεια, δεν μπορώ να συμμεριστώ τη δικαιολογία της έλλειψης προσωπικού, γιατί, ειλικρινά, οι περιπτώσεις παραπόνων είναι πάρα πολλές. Εδώ μιλάμε για απλήρωτα χρήματα συνεχών αιτημάτων παραστατικών. Η προσωπική μου εμπειρία σε άλλα καζίνο όπως αυτά που ανέφερα στην προηγούμενη ανάρτησή μου είναι SUPERB. Έκανα ένα λάθος, εμπιστεύτηκα το σκορ σου σε αυτό το καζίνο. Στο chat ΔΕΝ μου δίνουν ΟΡΙΣΤΙΚΗ απάντηση δεν σου λένε μια μέρα και μια ακριβής ώρα είναι όλο καπνός. Στους όρους και τις προϋποθέσεις τους γράφουν ότι «εντός 48» διεκπεραιώνεται η πληρωμή. Δεν ξέρω τι πρέπει να πιστεύω ότι έχει περάσει το 56; Και μάλλον θα περάσουν κι άλλες μέρες. Κατά τη γνώμη σας είναι σοβαρό να συμπεριφέρεστε έτσι και να ανησυχείτε τον πελάτη; Όταν έχασα τα χρήματά μου τα πήραν αμέσως όμως! Όχι μετά από 4 μέρες!

Αυτόματη μετάφραση:
Davesaint
πριν από 1 έτος

Hello,

I got your point but we try to provide casinos with enough time pool to deal with any possible complications.

Allow me to quote here from your complaint:

"...However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.

That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.


If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you.

Thank you in advance for your patience and understanding."

I can imagine it sounds unpleasant but this is how we proceed.

I hope you understand.

Radka
πριν από 1 έτος

Εντάξει τώρα αλλά θα σου πω άλλη μια χθες έκανα δύο καταθέσεις με την πιστωτική μου κάρτα Mastercard.

Υποθέτω ότι γνωρίζετε ότι η Mastercard έχει εισάγει εδώ και αρκετό καιρό ένα εργαλείο που ονομάζεται MASTER ID CHECK (δηλαδή σας στέλνει ένα μήνυμα κειμένου με έναν κωδικό OTP για να επαληθεύσει ότι η συναλλαγή είναι ασφαλής).

Λοιπόν χθες έκανα όπως έγραψα 2 καταθέσεις και το σύστημα καταθέσεων του καζίνο έκανε ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ. Οι δύο καταθέσεις ήταν 200 € η καθεμία αλλά απίστευτα, χρεώθηκα 212,65 € για κάθε μία στον τραπεζικό μου λογαριασμό! ΕΚΑΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Αυτόματη μετάφραση:
Davesaint
πριν από 1 έτος

Hello,

I know that in some cases, this tool you described, can be simply avoided by saving your payment option via google profile - or at least it works for me with the Visa card.

What concerns me the most is the enormous fee, however.

Kindly let us know what you get from the casino's side.

Radka
πριν από 1 έτος

Προς ενημέρωσή σας σας ενημερώνω ότι μου ζήτησαν περαιτέρω τεκμηρίωση για (έχω στείλει τα προφανή στιγμιότυπα οθόνης και με τις λίγες συναλλαγές που έχω κάνει είναι ξεκάθαρο ότι με πειράζουν και μου παίρνουν χρόνο). Βασικά κάθε φορά που ρίχνεις, ΚΛΕΒΟΥΝ μεταξύ 5 και 6% (έχω την απόδειξη και σου έστειλα τα στιγμιότυπα). Σημαίνει ότι αν ζητήσεις επιστροφή χρημάτων πρέπει να τρελαθείς και επίσης δεν σου κάνουν επιστροφή χρημάτων! Επειδή ακόμα και αυτοί, σας πληρώνουν χρήματα στον gaming λογαριασμό σας που δεν μπορείτε να ανακτήσετε γιατί η ελάχιστη ανάληψη είναι 500 ευρώ! Είναι κλέφτες! ΚΑΙ ΕΣΥ έχεις δώσει μια βαθμολογία που με κάνει να σκέφτομαι την ορθότητά σου! Επίσης αν θέλετε να κάνετε ανάληψη περισσότερων χρημάτων εντός 30 ημερών σας ζητούν 8% προμήθειες αλλά αυτοί οι κλόουν που θέλουν να παίξουν με αυτό! Ζήτησα να κλείσω αμέσως τον λογαριασμό (αλλιώς και να μην τον χρησιμοποιείς σου ζητάνε χρήματα!). Κάνε μου τη χαρά να παρακολουθώ το αίτημα κλεισίματός μου, δεν θέλω εκπλήξεις. Αυτοί είναι απατεώνες και είστε συνένοχοι με την κριτική σας. Λυπάμαι αλλά είναι η πραγματικότητα! Οι κριτικές του ιστότοπου επίσης στο Trustpilot το επιβεβαιώνουν (και δεν νομίζω ότι όλοι οι πελάτες είναι ηλίθιοι). Εγγράφηκα σε αυτόν τον ιστότοπο ακολουθώντας τη βαθμολογία σας και έκανα λάθος. Έπρεπε να είχα διαβάσει πρώτα τις κριτικές. ΑΥΤΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!

Αυτόματη μετάφραση:
Davesaint
πριν από 1 έτος

Hello,

to be honest, I can't comment about your KYC verification, because I have not seen any screenshots or documents, which is alright because I'm not the casino's employee, so I'm not directly involved.

I checked your complaint as well and I agree that ".... we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint."

That's the standard procedure.

If you can prove anything unfair toward you from the casino's side, I urge you to do so in your complaint.

To the casino's reputation:

kindly check this tab:

https://casino.guru/silverplay-casino-review#tab=js-tab-reputation read the whole article, please.




Radka
πριν από 1 έτος

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ silverplay. ΖΗΤΗΣΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ 3 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΤΙΣ 7 ΠΡΩΙ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑΜΙΣΗ ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΡΕΩΘΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΟΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ. ΤΟΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΡΕΤΕ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΠΙΕΣΤΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑ είναι Davesaint και το email που χρησιμοποιώ είναι το ίδιο που χρησιμοποιώ σε αυτό το φόρουμ. ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα