ΦόρουμΚαζίνοSilverplay Casino - γενική συζήτηση

Silverplay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από Moons122
|
19006 προβολές 99 απαντήσεις |
|
1...4 5
Προσθήκη ανάρτησης
ludoerre
πριν από 1 έτος

My congratulations. I would post that casino doesn't pay only if I'm certain though 😀.

I am happy you were not entirely correct at this point ✨.

Caiup78
πριν από 1 έτος

Σίγουρα ψέματα με σφάζουν με γραπτά μηνύματα κάθε μέρα όλες τις ώρες χωρίς να δώσω καμία εξουσιοδότηση και δεν απαντούν καν στο τσατ είναι ντροπή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γειά σου. Ζήτησα απόσυρση στο Silverplay Casino πριν από 14 ημέρες. Είμαι επαληθευμένος, οπότε υπάρχουν όλα τα έγγραφα. Αλλά δυστυχώς όχι τα χρήματα. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει. Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
chrischii1987
πριν από 1 έτος

Hello.

Long story short - I would submit a complaint.

Read the guide here then submit one:

https://casino.guru/complaints/create

Don't worry it is free!

carsix79
πριν από 1 έτος

Τα χειρότερα πιθανά καζίνο είναι από το Bellona NV, κάνουν τα πάντα για να πάρουν τα κέρδη σας, για όνομα του Θεού μην παίζετε σε αυτά τα καζίνο από το Bellona NV, ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ

Αυτόματη μετάφραση:
unabletoeattherice
πριν από 1 έτος

If I may, I would like to add a link to its safety index - which is quite low plus a link to user feedback calculated as bad. 🙁

Thank you for the warning!

πριν από 1 έτος

Γεια σας, μπορεί κάποιος να μου πει πώς πάνε οι αναλήψεις και πόσο καιρό έχει πάρει; ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Godaonex
πριν από 1 έτος

Hello there.

I suggest you read this thread, all the tips are here. Especially the safety index, and user reviews - both have been mentioned. Browse this thread to see other player's experiences. Honestly, I would be cautious, check out the casino review:

https://casino.guru/silverplay-casino-review

πριν από 1 έτος

Hello, have all the people that complained about the waiting times eventually got their money? i have submitted a withdrawal request almost 9 days ago now and nothing. Same copy and paste reply from live chat, should i forget about ever getting paid ? should this casino be blacklisted at this stage?

πριν από 1 έτος

This casino does not pay out! beware, do not sign up here, its a scam

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
delc22
πριν από 1 έτος

Hi, I see that you have the same problem as most of the players who have filed a complaint against this casino. However, from what I've seen, almost all of the complaints have been resolved, even though it took quite a long time. I see that you have filed one as well, and I firmly believe that even though it is dragging on, you will eventually get paid. 

Anyway, what is the casino's answer to you about it taking quite a long time ? We give casinos 14 days to resolve withdrawal requests. Do you have a fully verified account ?

I'll wait for the answer. 

πριν από 1 έτος

Yes iv been told my account is verified and they have all the documents needed by live chat, when asked about my withdrawal its the same copy and paste answer from live chat… ‘different department’ ‘its still being reviewed’ ‘keep an eye on your email’…

delc22
πριν από 1 έτος

I absolutely sympathize with you in this situation because I know what it must be like to keep getting the same answer. It's been 12 days, right? If nothing changes in another two, our team will try to go deeper into the situation and help you. We'll see where it goes. If you have any new information, would it be possible to let us know ? 

πριν από 1 έτος

12 days now yes, i dont have any new info, apart from logging in every day and asking live chat for an update, and they just say the same thing over and over, very frustrating. So you guys can help when its two weeks?

delc22
πριν από 1 έτος

Our team will try to do this as the deadline we give casinos to resolve the withdrawal passes. Hopefully it will be successful and everything will be resolved fairly. Fingers crossed. 🤞🤞

πριν από 1 έτος

Hi Jaro,

I just recieved the money! it took two weeks but i got it

Del

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
delc22
πριν από 12 μήνες

Well, I'm very glad to see you finally got your money. 🎉😊

Two weeks was getting to be quite a lot, so I believe it's a relief for you. However, I would also ask you to confirm this information to Tomas in the complaint, because he is waiting for an answer whether you have received it or not.

Anyway, are you going to stay with this casino or are you going to find another one ? 

πριν από 12 μήνες

Not staying with this one! i closed my account straight away..looking for new one now

πριν από 4 μήνες

Είμαι πολύ ικανοποιημένος με την υπηρεσία και την πληρωμή των κερδών. Φυσικά και είναι τυχερό παιχνίδι, αυτό πρέπει να το γνωρίζουν όλοι. Φυσικά χάνεις μερικές φορές, αλλά σε σύγκριση, είναι ένα πολύ καλό καζίνο και η υπηρεσία είναι απολύτως συνιστώμενη.

Η διευθύντρια του καζίνο Diana είναι πάντα προσιτή και απόλυτα φιλική προς τον πελάτη όταν πρόκειται για ερωτήσεις και προβλήματα και τα φροντίζει αμέσως.


τις καλύτερες ευχές

D3NNI5


Αυτόματη μετάφραση:
D3NNI5
πριν από 4 μήνες

That sounds great. May I ask with what kind of issue the support helped you there? It is always great to have good support at an online casino who is able and willing to solve problems, right?

1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα