ΦόρουμΚαζίνοPlayzilla Casino - γενική συζήτηση

Playzilla Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 3 έτη από Sgoretzki
|
27675 προβολές 176 απαντήσεις |
|
1...8 9
Προσθήκη ανάρτησης
Codex28
πριν από 5 μήνες

I would say it was the right decision, because you will always have someone to turn to if there are any problems. So I'm not blaming you. 

Of course, I wish you well and if you accidentally stumble upon something or just want to describe your experience with any casino, we will be happy to welcome you back to the forum. 

Good luck. ☘️🤗

Jaro
πριν από 5 μήνες

Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 5 μήνες

You're welcome. 

May you do well 🙂

πριν από 3 μήνες

Μπορεί κάποιος να μου πει για το site της playzilla; Ζήτησα δύο αναλήψεις αλλά μου απαντούν ότι διεκπεραιώνονται μετά από 3-5 ημέρες….

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Ναι αυτοί θα. Κάνε υπομονή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Μου προκάλεσαν πολλά προβλήματα και δικαιολογήθηκαν μετά από ένα μήνα που πλήρωσαν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Μπορεί κάποιος να μου πει για το site της playzilla; Ζήτησα δύο αναλήψεις αλλά μου απαντούν ότι διεκπεραιώνονται μετά από 3-5 ημέρες….

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hi, I see you got two different experiences from the players, but the end result was that they both got paid. I notice that now you have withdrawals here too, and when the casino processes them, I guess you will have them in your account soon. 

Anyway, is this your first withdrawal at the casino ? Have you verified your account here yet, or was that not necessary? 

If you learn something new, feel free to update me. 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Ναι, είναι η πρώτη μου ανάληψη, πάντα χρησιμοποιούσα την κάρτα μου στην οποία έκανα τις καταθέσεις, δεν μου έχει ζητηθεί ακόμη επαλήθευση, μεταξύ άλλων ως προληπτικό μέτρο έστειλα την ταυτότητά μου στη διοίκηση που μου απάντησε αμέσως ότι δεν χρειαζόταν να στείλεις πρώτα τα έγγραφα, θα πρέπει να τα ανεβάσω αν με ρωτήσουν. Στο chat μου απάντησαν ότι από αύριο έως την Παρασκευή θα πληρωθούν οι αναλήψεις, αυτή τη στιγμή περιμένω, ευχαριστώ για την απάντηση θα το ενημερώσω.

Αυτόματη μετάφραση:
salvatorecigna851
πριν από 3 μήνες

I'd say the casino explained it to you quite nicely. So I'm curious if they will keep the timeframe and if you will get the money in the next few days. 

I will wait for your reply.

πριν από 3 μήνες

Θα σας ενημερώσω σύντομα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Ο ιστότοπος απάτης εξαφάνισε τα χρήματά μου από τον λογαριασμό μου αφού αντιστράφηκα τα αιτήματά μου για ανάληψη, πώς μπορώ να το κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
salvatorecigna851
πριν από 3 μήνες

Oh well, that's unpleasant news. Did you report it to the casino and ask what could have happened when the money didn't come to your player account again ? Why did you end up reversing your withdrawal ? Did you try to resolve it with support ? 

πριν από 3 μήνες

Όλα έγιναν: αυτόματες αναλήψεις από τον gaming λογαριασμό για ποσό ίσο με €2000, η βοήθεια δεν ανταποκρίνεται

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Πώς μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω;

Αυτόματη μετάφραση:
salvatorecigna851
πριν από 3 μήνες

If no one responds and the money is not returned to your account, then I would recommend filing a complaint and our team would investigate the whole situation and try to help you. That would probably be the most sensible thing to do. 

Do you think you'll go for it?

πριν από 2 μήνες

Ο γιος μου άνοιξε τον λογαριασμό του παιχνιδιού (είναι ανήλικος και χρησιμοποίησε τα έγγραφά μου) Ζήτησα επιστροφή χρημάτων Ζητώ μόνο να μάθω την έδρα αυτών των καθάρματα της playzilla

Αυτόματη μετάφραση:
salvatorecigna851
πριν από 2 μήνες

Hello, it's quite a complicated situation and I've asked my colleagues about it. I'd probably recommend filing a complaint and our team will try to investigate and see if we can help. 

What do you say ? 

I'd also like to know how the boy got hold of all the documents ? What did the casino required from him ? Was he verified successfully ? 

1...8 9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα