Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPlayzilla Casino - γενική συζήτηση

Playzilla Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

 από Sgoretzki
|
43.882 προβολές 217 απαντήσεις |
|
1...8 9 1011
Codex28

I would say it was the right decision, because you will always have someone to turn to if there are any problems. So I'm not blaming you. 

Of course, I wish you well and if you accidentally stumble upon something or just want to describe your experience with any casino, we will be happy to welcome you back to the forum. 

Good luck. ☘️🤗

Jaro

Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28

You're welcome. 

May you do well 🙂

Μπορεί κάποιος να μου πει για το site της playzilla; Ζήτησα δύο αναλήψεις αλλά μου απαντούν ότι διεκπεραιώνονται μετά από 3-5 ημέρες….

Αυτόματη μετάφραση:

Ναι αυτοί θα. Κάνε υπομονή.

Αυτόματη μετάφραση:

Μου προκάλεσαν πολλά προβλήματα και δικαιολογήθηκαν μετά από ένα μήνα που πλήρωσαν

Αυτόματη μετάφραση:

Μπορεί κάποιος να μου πει για το site της playzilla; Ζήτησα δύο αναλήψεις αλλά μου απαντούν ότι διεκπεραιώνονται μετά από 3-5 ημέρες….

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, I see you got two different experiences from the players, but the end result was that they both got paid. I notice that now you have withdrawals here too, and when the casino processes them, I guess you will have them in your account soon. 

Anyway, is this your first withdrawal at the casino ? Have you verified your account here yet, or was that not necessary? 

If you learn something new, feel free to update me. 

Jaro

Ναι, είναι η πρώτη μου ανάληψη, πάντα χρησιμοποιούσα την κάρτα μου στην οποία έκανα τις καταθέσεις, δεν μου έχει ζητηθεί ακόμη επαλήθευση, μεταξύ άλλων ως προληπτικό μέτρο έστειλα την ταυτότητά μου στη διοίκηση που μου απάντησε αμέσως ότι δεν χρειαζόταν να στείλεις πρώτα τα έγγραφα, θα πρέπει να τα ανεβάσω αν με ρωτήσουν. Στο chat μου απάντησαν ότι από αύριο έως την Παρασκευή θα πληρωθούν οι αναλήψεις, αυτή τη στιγμή περιμένω, ευχαριστώ για την απάντηση θα το ενημερώσω.

Αυτόματη μετάφραση:
salvatorecigna851

I'd say the casino explained it to you quite nicely. So I'm curious if they will keep the timeframe and if you will get the money in the next few days. 

I will wait for your reply.

Θα σας ενημερώσω σύντομα

Αυτόματη μετάφραση:

Ο ιστότοπος απάτης εξαφάνισε τα χρήματά μου από τον λογαριασμό μου αφού αντιστράφηκα τα αιτήματά μου για ανάληψη, πώς μπορώ να το κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
salvatorecigna851

Oh well, that's unpleasant news. Did you report it to the casino and ask what could have happened when the money didn't come to your player account again ? Why did you end up reversing your withdrawal ? Did you try to resolve it with support ? 

Όλα έγιναν: αυτόματες αναλήψεις από τον gaming λογαριασμό για ποσό ίσο με €2000, η βοήθεια δεν ανταποκρίνεται

Αυτόματη μετάφραση:

Πώς μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω;

Αυτόματη μετάφραση:
salvatorecigna851

If no one responds and the money is not returned to your account, then I would recommend filing a complaint and our team would investigate the whole situation and try to help you. That would probably be the most sensible thing to do. 

Do you think you'll go for it?

Ο γιος μου άνοιξε τον λογαριασμό του παιχνιδιού (είναι ανήλικος και χρησιμοποίησε τα έγγραφά μου) Ζήτησα επιστροφή χρημάτων Ζητώ μόνο να μάθω την έδρα αυτών των καθάρματα της playzilla

Αυτόματη μετάφραση:
salvatorecigna851

Hello, it's quite a complicated situation and I've asked my colleagues about it. I'd probably recommend filing a complaint and our team will try to investigate and see if we can help. 

What do you say ? 

I'd also like to know how the boy got hold of all the documents ? What did the casino required from him ? Was he verified successfully ? 

boypalago

Did you get your cash out bro?

Smurfin123

Hi, why are you asking? Are you waiting for money here too? I saw that the player had a complaint filed and got the money in the end, so everything had a happy ending.

But you can describe to me the situation you found yourself in. 😉

Ζήτησα πληρωμή 230 € στις 16 Ιανουαρίου 2025.

Από τότε τα λεφτά δεν μου έχουν φτάσει ακόμα.

Έχω ήδη επικοινωνήσει με την υποστήριξη 3 φορές (μία φορά την εβδομάδα), και κάθε φορά μου λένε να μην ανησυχώ, ότι αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα, αλλά ότι θα λάβω σίγουρα τα χρήματα.

Αλλά σιγά σιγά τελειώνει η υπομονή μου. Δεν έχω δουλέψει ποτέ με πάροχο που παίρνει τόσο πολύ χρόνο για να πληρώσει.

Τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
1...8 9 1011
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα