ΦόρουμΚαζίνοPlayzilla Casino - γενική συζήτηση

Playzilla Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από Sgoretzki
|
28835 προβολές 176 απαντήσεις |
|
12 3 4...9
Gianpy
πριν από 1 έτος

Hello,

that's alright, and I understand your mood, or I believe I do.

It's just that I found the approach you're showing in the complaint quite inappropriate, just my point of view now. Those posts have not been approved yet, and hence are not visible to other players, otherwise, I would quote, but sadly, I still can't.

But it all be sorted out as soon as the complaint develops further, so do not be concerned about that now. 🙂

I wish you a fair complaint endind, of course. 🙏




πριν από 1 έτος

Anyone in here can help me how to withdraw funds here in Playzilla using bank transfer and australian bank account? I tried several times and keeps on getting cancelled, I dont know whats the reason the chat support dont know it either and there is no email regarding why it has been cancelled. Cheers

πριν από 1 έτος

What are your thoughts with PlayZilla? I have requested multiple withdrawal requests and it keeps on getting cancelled by the system and without email regarding to the cancellation. Tried to contact chat support but barely sure to what is the issue. Just something I notice, when I first requested the withdrawal the tabs to fill up contains BANK NAME, CLEARING NUMBER, IBAN and ACCOUNT NAME in which I dont really know because my bank is Australian bank. So I didnt mind my first request being declined. But the next requests, the tabs to fill up changed to BANK NAME, BSB, ACCOUNT NUMBER and ACCOUNT NAME. I am sure I have put the correct info but it is still getting cancelled ( again no email regarding this cancellation ) now I tried to put hypens as that how it was showed on my bank app. I will see if this will work but still depressed on how this will work. One chat support agent told me that he can request a manual withdrawal to the finance department which I am still waiting for an update. Can you guys give me some ideas? I am new to online casinos and never expected this kind of stress that I am going through 🙁

boypalago
πριν από 1 έτος

Hey there!

I moved your post here to provide further details in one spot - to all players interested.

Honestly, I feel only the casino is capable of fully addressing this issue, and I certainly hope the manual attempt will be successful!

Keep us posted, please.

Meanwhile, with a dose of luck, let's see whether you'll receive tips and hints from the local community.

As a last resort option, you can always submit a free complaint, yet I'm leaving this for later. 🤞🤞🤞

Radka
πριν από 1 έτος

Αλλά πήγαινε. Καμία απάντηση. Είναι κλέφτες.

Δεν ελήφθησαν επιστροφές χρημάτων.

Σας συμβουλεύω να μην δίνετε χρήματα σε αυτούς τους κλέφτες με λογαριασμούς σε φορολογικούς παραδείσους όπως η Κύπρος

Είναι κλέφτες. Δεν κερδίζετε ποτέ και κλέβουν τα χρήματά σας από τον συνδεδεμένο λογαριασμό σας. Μου έκλεψαν 30000€ 🤷🏼‍♂️

Αυτόματη μετάφραση:
polip9j
πριν από 1 έτος

Hi, I'm sorry to see you in such an unpleasant situation. I've seen that you haven't had a positive experience with the casino in the past, so obviously it's ongoing. 

Can I ask you what you mean when you say "They stole 30000€ 🤷🏼‍♂️ from me" ? Do you still have problems with this casino or does the overall experience speak for you ?

πριν από 1 έτος

Ρώτησα την Playzilla για τον χειριστή και την άδεια. Χωρίς άδεια δεν προστατεύομαι εκεί. Δεν εμφανίζουν κανένα αποτύπωμα και δεν παρέχουν καμία πληροφορία στους όρους και προϋποθέσεις. Αναξιόπιστος! Η ζωντανή συνομιλία αρνείται να απαντήσει σε αυτό. Θα πρέπει να κάνω την ερώτησή μου μέσω email γιατί κάτι τέτοιο δεν μπορεί να απαντηθεί στη συνομιλία.


Η έρευνά μου στο διαδίκτυο αποκάλυψε ότι είναι ένα καζίνο Rabidi. Άλλοι ιστότοποι λένε ότι η Geeka Corporation NV είναι ο χειριστής. Είναι και τα δύο ίδια; Ο επικυρωτής άδειας υποδεικνύει ότι η άδεια 8048/JAZ έχει λήξει. Έχει κανείς πληροφορίες για το αν το κατάστημα είναι αξιόπιστο;

filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoExplorer
πριν από 1 έτος

Hello! I wonder whether you saw my reply 🤔

Well, check it out here, please.

Jaro
πριν από 1 έτος

Ότι είχα 30.000 € στον λογαριασμό μου και μετά εξαφανίστηκαν 🤷🏼‍♂️. Δυστυχώς δεν είχα χρόνο να τραβήξω στιγμιότυπα οθόνης γιατί ποτέ δεν πίστευα ότι θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο. Η συμβουλή μου είναι να μην παίζετε στο playzilla και όλα τα καζίνο που συνδέονται με το nabidi NV είναι κλέφτες και απατεώνες, και αν δεν μου κάνουν τραπεζικό έμβασμα με αυτό το ποσό που μου έκλεψαν, δεν θα αλλάξω ποτέ γνώμη, για να μην αναφέρω ότι δεν υπάρχει υποστήριξη και δεν θα σου απαντήσει κανείς μέσω email και στο chat κλείνουν τη συνομιλία. Πολύ κακή εμπειρία. Αυτό είναι όλο.

Αυτόματη μετάφραση:
polip9j
πριν από 1 έτος

Can you ask the casino for your depositing and payment + gaming history? I'm trying to comprehend how to support your claim, you see?

If you can do that, I believe you should ask the complaint to be reopened since it was closed due to your previous unresponsiveness. 🙁

How does that sound?

πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Έχω το πρόβλημα ότι δεν μπορώ να επικοινωνήσω με κανέναν στο playzilla; Η ζωντανή συνομιλία δεν ανοίγει, η διεύθυνση email που καθορίζεται στον ιστότοπο δεν είναι έγκυρη και το email δεν προωθείται!??


Μπορεί κανείς να με βοηθήσει περαιτέρω;

Αυτόματη μετάφραση:
yesoking
πριν από 1 έτος

Hi, I tried to contact them on the live chat and they replied instantly.

file

πριν από 11 μήνες

Καλή μέρα,.

Θέλω απλώς να μοιραστώ τη γνώμη μου και την εμπειρία που είχα με το «Playzilla» μέχρι τώρα.

Παίζω εκεί 8 μήνες. Για μένα, το "Playzilla" είναι ένας από τους καλύτερους παρόχους στοιχημάτων στην Ευρώπη όσον αφορά τα ακόλουθα σημεία:

Προσφορά στοιχήματος, προσφορά ζωντανού στοιχήματος, κλειδί αποδόσεων, πολύ γρήγορη αξιολόγηση παιχνιδιού, λειτουργίες εξαργύρωσης, επιλογές κατάθεσης-ανάληψης, φιλικότητα προς τον χρήστη της ιστοσελίδας.

Στην Playzilla υπάρχουν κάποια σημεία που δεν προσφέρουν πολύ συμπαγείς και μεγάλοι πάροχοι στοιχημάτων, όπως αυτοί που ανήκουν στην «Oasis»: καταθέσεις χωρίς όρια, εκταμίευση αμέσως και όχι μετά το τέλος του παιχνιδιού κ.λπ.

Η Playzilla πληρώνει όλα τα χρήματα που ζητούνται για ανάληψη. Αυτό μπορεί να μην συμβαίνει πάντα τόσο γρήγορα όσο θα θέλατε. Χρειάζονται κατά μέσο όρο 3 ημέρες. Μάλλον έχει να κάνει με το γεγονός ότι η Playzilla είναι ένας μικρός πάροχος στοιχημάτων και οι πληρωμές γίνονται μία ή δύο φορές την εβδομάδα. Είχα προβλήματα με την πρώτη ανάληψη (μεγάλο ποσό) στο Playzilla και μάλιστα χρειάστηκε να ζητήσω βοήθεια από ορισμένους οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένου του "Casino Guru". Αλλά από τότε λειτουργεί τέλεια. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου δεν αντιμετώπισα τεχνικές βλάβες, όπως να μην είναι διαθέσιμος ο ιστότοπος για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Η αναφορά βασίζεται μόνο στην προσωπική μου εμπειρία που είχα τους 8 μήνες με την Playzilla.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Macasault09
πριν από 11 μήνες

Hey and thanks for your very descriptive and excellent review. If you would be interested, you can write one on the casino here as well. 

However, I think players will be able to take useful information from it. As far as your problems are concerned, how long did it take you to make your withdrawal ? What method do you use to withdraw, which is trouble-free and fast ? 😊

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
πριν από 10 μήνες

Playzilla: Σάιτ κλόουν, μου έκλεψαν 6500 ευρώ.

Μείνε μακριά, προχωράω νομικά τώρα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Θα σας πω για την εμπειρία μου στο playzilla:

Μόλις άνοιξα τον λογαριασμό, τον φόρτωσα με την κάρτα ενός φίλου, κάνοντας λάθος, αλλά δεν το ήξερα.

Τελειώνει εκεί, η ώρα περνάει αρκετά φορτωμένος με ΜΙΑ, κερδίζω αρκετά, 6500 ευρώ, αρχίζει η επαλήθευση

Έγραψα για να υποστηρίξω ΑΜΕΣΑ να πω ότι είχα φορτώσει με κάρτα φίλου, μόνο μια φορά, 100 ευρώ νομίζω, ζητώ συγγνώμη, είπα ότι θα είχα δώσει όλα τα σχετικά έγγραφα, αλλά ποτέ δεν πήρα απάντηση.

Όλο τον Δεκέμβριο μου ζήτησαν έγγραφα αρκετές φορές, αρχές Ιανουαρίου βρήκα τον λογαριασμό μου κλειστό χωρίς καν να με ειδοποιήσουν.

Κρίμα, το ενδιαφέρον τους είναι μόνο να σε βιδώσουν, μια γελοία υπηρεσία υποστήριξης, και προχωρώ για δικηγόρους.

100 ευρώ ανακύκλωση 🤣

Του έστειλα και το chat με τον φίλο μου όπου του ζήτησα έγγραφα και μου τα έστειλε, σε PDF απευθείας από την τράπεζα.

Μια απάτη.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

file

Η μόνη φορά που του λειτούργησαν τα email είναι τώρα, να μου πει πρακτικά ότι πήραν τα χρήματα.

Επαίσχυντος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Y

Ok

U

Peira10
πριν από 10 μήνες

Hi there. Sorry to hear about your situation with this casino, which actually has a pretty good safety index as you can see here. This on the other side actually could be one positive thing regarding your case. I can see that you have filed for a complain and our team is doing their hard work, as always, to get it resolved.

As Kristina already told you and you can find it written in the TC's in most of the casinos, I would say, that: "the credit/debit card or any other payment method that you use to top up your account balance belongs to you, is not stolen, and has not been lost by another person. Company reserves the right to close your account and void any winnings in case of a reasonable suspicion that you have violated this warranty."

We advise all the players to carefully read the Terms of every casino before playing. And as of for now, I would recommend you not to deposit any more money, let our team do what they do best and hope for the positive result. What do you think, would that be possible?

Of course if you need any help, we are here for you 😉.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Romi
πριν από 10 μήνες

Αγαπητή Romi, καταρχήν για αυτό που αξίζει, σε ευχαριστώ και τρέφω βαθύ σεβασμό για αυτό που κάνεις και πώς το κάνεις, για αυτό που αξίζει η γνώμη μου, είσαι πραγματικά υπέροχος.

Το θέμα είναι ότι πραγματικά με αντιμετώπισαν σαν εγκληματία, ΠΟΤΕ δεν απάντησαν στις ερωτήσεις υποστήριξης, ούτε καν με ειδοποίησαν για το κλείσιμο του λογαριασμού.

Το βρίσκω πολύ άδικο, επιπλέον επαναλαμβάνω, ο νόμος δεν επιτρέπει την άγνοια και το ξέρω πολύ καλά, αλλά παραδέχτηκα αμέσως το λάθος όταν το κατάλαβα, του έγραψα, δεν προσπάθησα να τροποποιήσω έγγραφα ή οτιδήποτε άλλο , και αυτό ήταν το ευχαριστώ.

Πιστεύω ότι από 6500 ευρώ, και πάνω από χίλιες κατάθεση στο δικό μου, θα μπορούσα και θα έπρεπε να είχα καλύτερη μεταχείριση.

Τους έδωσα ΟΛΑ τα έγγραφα που ζητήθηκαν, και γι' αυτό που αξίζει πάντα ζητούσα συγγνώμη και ήμουν πάντα σαφής.

Πραγματικά σουρεαλιστική εμπειρία από ό,τι με αφορά.

Ερώτηση: γιατί, αν πρέπει να καταχωρηθεί στο όνομά μου, μου λένε ότι δεν πρέπει να κλαπεί ή να χαθεί;

Του απέδειξα ότι ήταν κλεμμένο και δεν χάθηκε.

Επισυνάπτω το πρώτο email από πολλά που έστειλα πριν από περισσότερο από ένα μήνα, επίσης αντιγραφή και επικόλληση, ώστε να είναι πιο εύκολη η μετάφραση.

σε κάθε περίπτωση, σε ευχαριστώ πολύ, δεν ξέρουμε καθόλου ποιοι είμαστε, αλλά έχεις ενδιαφερθεί για μένα, και αυτό είναι πολύ.


file

«Καλημέρα, είμαι ο κάτοχος του λογαριασμού Peirasso10, ο Peirasso Alessandro.

Ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη για την ταλαιπωρία, δεν ήταν πρόθεσή μου.

Πριν λίγο καιρό έκανα ένα λάθος που φόρτωσα τον λογαριασμό με κάρτα φίλου, από την οποία δεν προέκυψαν κέρδη.

Αργότερα φόρτωσα (επίσης εμφανώς) από το δικό μου, όπου τελικά έλαβα μια μέτρια νίκη. Τώρα αναγκάζομαι να ανεβάσω τα έγγραφα για επαλήθευση λογαριασμού, σε αυτή την ενότητα δεν υπάρχει χώρος για εξηγήσεις, ο κάτοχος της κάρτας, όπως και ο φίλος μου, μου έχουν ήδη δώσει όλα τα χρήσιμα έγγραφα, τα οποία είμαι έτοιμος να σας στείλω για τη διασφάλιση της μέγιστης διαφάνειας και πίστης από την πλευρά μου.

Θα σας παρακαλούσα να μου πείτε πώς και πού να στείλω τα πάντα, επαναλαμβάνω, ζητώ συγγνώμη για το μπέρδεμα, δεν ήξερα ότι όλα θα αργούσαν τόσο πολύ.


Επιπλέον, απολαμβάνω πραγματικά τον ιστότοπό σας, τόσο στο καζίνο όσο και στον αθλητισμό, και περιμένοντας μια απάντηση, σας εύχομαι Καλές Γιορτές."

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα