ΦόρουμΚαζίνοPlayzilla Casino - γενική συζήτηση

Playzilla Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από Sgoretzki
|
27678 προβολές 176 απαντήσεις |
|
1 2...9
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Playzilla Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Μείνετε μακριά από την Playzilla.

Μαζί τους, ούτε η κατάθεση είναι ασφαλής.

Κατάθεσα 20 ευρώ την Παρασκευή, σήμερα είναι Δευτέρα και δεν είναι ακόμα στον λογαριασμό παίκτη.

Στην αρχή υπήρχαν τεχνικά προβλήματα, θα επανέλθω αργότερα

Η επόμενη επαφή είπε το ίδιο πράγμα, πρέπει να επικοινωνήσω μαζί σας σε 30 λεπτά.

Την επόμενη μέρα μου είπαν ξανά για τυχόν προβλήματα και το τμήμα πληρωμών θα δούλευε μόνο από Δευτέρα έως Παρασκευή, την Κυριακή η κατάθεση δεν μπορούσε να βρεθεί ξανά, παρά τα πολλά στιγμιότυπα οθόνης και τα πάντα. Σήμερα μου είπαν ότι το τμήμα πληρωμών είπε ότι δεν είχαν λάβει τα χρήματά μου και ότι πρέπει να μιλήσω στην τράπεζά μου, αλλά έτσι κι αλλιώς θα τα πάρω πίσω σήμερα στον λογαριασμό μου.

Φυσικά αυτό δεν συνέβη, το βράδυ το δοκίμασα ξανά και μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και θα ξανακοιτάξουν.

Απλά αξιολύπητα γελοίο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Και σιγά σιγά δεν χαζεύω αν συμβεί κάτι, γιατί απλώς το γεγονός ότι πέρασα ώρες Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή και σήμερα, Δευτέρα, εξηγώντας το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά και παρουσιάστηκα ως αυτός που δεν θα είχε πληρώσει οτιδήποτε, 8 Κρατιέμαι ξανά και ξανά με αποτέλεσμα να μην συμβαίνει τίποτα, αλλά τα χρήματά μου έχουν χρεωθεί από τον λογαριασμό από την Παρασκευή και τα οποία, παρά τα στιγμιότυπα οθόνης, δεν παίρνουν τίποτα από αυτά είναι πραγματικά δύσκολο.

Τώρα θα τα αναφέρω σε οποιοδήποτε φόρουμ όπου μπορεί να γίνει αυτό.

Αυτό πραγματικά με εκνευρίζει.

Πρέπει να πω ότι έχω εξαπατηθεί από τόσα πολλά καζίνο ούτως ή άλλως.

Ειδικά με το spinmillion των πληρωμών όπου πραγματικά πλήρωσα πολλά, έμεινα με καθαρή πληρωμή 2000 ευρώ μέχρι να ξαναπαίξω τα χρήματα.

Το καζίνο Boombang, ωστόσο, ήταν το πιο πικρό νούμερο.

Εκεί κέρδισα περίπου 14.000 ευρώ, με πλήρωσαν 100 και διέγραψαν τα υπόλοιπα.

Και τηρούσα αυστηρά όλες τις προϋποθέσεις.


Ω, θα μπορούσα να πω τόσα πολλά εδώ


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Το καζίνο Boom Bang ήταν δικό μου νωρίτερα φέτος

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Sgoretzki
πριν από 3 έτη

They can still add the deposit to your account, but it just sounds to me that they're busy and probably understaffed. That's why it takes so much time to fix it 😕

πριν από 2 έτη

Χθες έλαβα μια πρόσκληση μέσω email για ένα μπόνους κατάθεσης 10 € (100FS). Έλεγξα με την υπηρεσία συνομιλίας: "-Πόση είναι η μέγιστη πληρωμή μετά την εφαρμογή"; Υπηρεσία συνομιλίας: Δεν υπάρχει όριο στο ποσό που μπορείτε να κάνετε ανάληψη μετά το ποντάρισμα αυτού του μπόνους.

Εφάρμοσα το 100FS και μετά είχα μια πραγματική τύχη. 13.000 € είναι στον λογαριασμό παίκτη μου. Προληπτικά, ρώτησα στο chat για την πληρωμή, πήρα το μήνυμα.

Το όριο ανάληψης εξαρτάται από το επίπεδο κατάστασής σας:

1ο και 2ο στάδιο - 500 ευρώ

3ο στάδιο - 800 ευρώ

4ο επίπεδο - 1000 ευρώ

5ο στάδιο - 1500 ευρώ

Είστε στο επίπεδο 1

Το επίπεδο VIP του πελάτη καθορίζεται από τη δραστηριότητα του πελάτη και μπορεί να αλλάξει ανάλογα με την αναλογία των καταθέσεων και αναλήψεων που έγιναν και τα μπόνους που λαμβάνονται. Δεν επηρεάζουμε την κατάσταση του λογαριασμού του πελάτη με μη αυτόματο τρόπο, αλλάζει αυτόματα από το σύστημα,

και θα ήμουν στο επίπεδο 1, αν και έπαιζα όλη τη νύχτα μετά τη μετατροπή με 3 € - 4,50 € ανά περιστροφή, οπότε το τυχερό σερί είναι τώρα 13.000 € στον λογαριασμό του παιχνιδιού μου και εξακολουθώ να απευθύνομαι απεγνωσμένα σε εσάς.. αν είναι Διότι είχα την εμπειρία μου με πολλά καζίνο και όλα αντικατοπτρίζουν την κατάσταση VIP και τους βαθμούς τους... απλώς όχι στο Playzilla Casino.

Εάν από την πλευρά μου, θα ήθελα επίσης να υποβάλω ένα παράπονο μέσω της πύλης σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έλεγξε το PlayzillaCasino υπό όρους και προϋποθέσεις και το βρήκα. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
Slider38
πριν από 2 έτη

Hi, were you able to somehow pull out some of your money in the casino?

johnpete1003
πριν από 2 έτη

Όχι, ήθελα να το δοκιμάσω αμέσως, απλώς σκεφτόμουν αν θα παραγγείλω 500 € ή 1000 € ανά μεταφορά, όπως είπε η συνομιλία. Θα δοκιμάσω 1000€, τελικά θέλω να κερδίσω την πληρωμή μου NO-Limit κέρδους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Χθες έλαβα μια πρόσκληση μέσω email για ένα μπόνους κατάθεσης 10 € (100FS). Έλεγξα με την υπηρεσία συνομιλίας: "-Πόση είναι η μέγιστη πληρωμή μετά την εφαρμογή"; Υπηρεσία συνομιλίας: Δεν υπάρχει όριο στο ποσό που μπορείτε να κάνετε ανάληψη μετά το ποντάρισμα αυτού του μπόνους.

Εφάρμοσα το 100FS και μετά είχα μια πραγματική τύχη. 13.000 € είναι στον λογαριασμό παίκτη μου. Προληπτικά, ρώτησα στο chat για την πληρωμή, πήρα το μήνυμα.

Το όριο ανάληψης εξαρτάται από το επίπεδο κατάστασής σας:

1ο και 2ο στάδιο - 500 ευρώ

3ο στάδιο - 800 ευρώ

4ο επίπεδο - 1000 ευρώ

5ο στάδιο - 1500 ευρώ

Είστε στο επίπεδο 1

Το επίπεδο VIP του πελάτη καθορίζεται από τη δραστηριότητα του πελάτη και μπορεί να αλλάξει ανάλογα με την αναλογία των καταθέσεων και αναλήψεων που έγιναν και τα μπόνους που λαμβάνονται. Δεν επηρεάζουμε την κατάσταση του λογαριασμού του πελάτη με μη αυτόματο τρόπο, αλλάζει αυτόματα από το σύστημα,

και θα ήμουν στο επίπεδο 1, αν και έπαιζα όλη τη νύχτα μετά τη μετατροπή με 3 € - 4,50 € ανά περιστροφή, οπότε το τυχερό σερί είναι τώρα 13.000 € στον λογαριασμό του παιχνιδιού μου και εξακολουθώ να απευθύνομαι απεγνωσμένα σε εσάς.. αν είναι Διότι είχα την εμπειρία μου με πολλά καζίνο και όλα αντικατοπτρίζουν την κατάσταση VIP και τους βαθμούς τους... απλώς όχι στο Playzilla Casino.

Εάν από την πλευρά μου, θα ήθελα επίσης να υποβάλω ένα παράπονο μέσω της πύλης σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I checked their terms and conditions and sadly it seems ok according to what is stated there.

Hence we warn, that this casino applies unfair terms and conditions:

"We go over the terms and conditions of each casino and look for unfair rules that could potentially be used against players. Any clauses we consider to be unfair result in a lower reputation rating for the casino."

However, feel free to submit a complaint - just click here:

https://casino.guru/complaints

πριν από 2 έτη

Όχι, ήθελα να το δοκιμάσω αμέσως, απλώς σκεφτόμουν αν θα παραγγείλω 500 € ή 1000 € ανά μεταφορά, όπως είπε η συνομιλία. Θα δοκιμάσω 1000€, τελικά θέλω να κερδίσω την πληρωμή μου NO-Limit κέρδους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

kindly let us know how you fare with this casino.

Radka
πριν από 2 έτη

Ουάου, είμαι πολύ θετικά έκπληκτος, μετά τα πολλά παράπονα εδώ αλλά και σε άλλα φόρουμ αξιολόγησης. Λειτουργούσε υπέροχα και χωρίς κανένα πρόβλημα για μένα μέσω τραπεζικής μεταφοράς. έπρεπε να περιμένω 7 ημέρες, αλλά 1.000€ επιβεβαιώθηκαν στο καζίνο λογαριασμό την Παρασκευή και το Σάββατο σε τραπεζικό λογαριασμό. Έχω ξοδέψει ένα μεγάλο ποσό και πρέπει ακόμα να υποβάλω αρκετά 1.000 € σε ένα αίτημα παραγγελίας και ελπίζω ότι αυτό θα λειτουργήσει χωρίς επιπλοκές στο μεταξύ.

Αυτόματη μετάφραση:
Slider38
πριν από 2 έτη

Hey there,

well that is truly good news. I can imagine that lot of players would not be so happy that it took 7 days for the bank transfer, but I think that you made a good point.

👍

πριν από 1 έτος

Το Playzilla casino καθώς και το 22bet είναι στημένα.

Δεν κερδίζεις ποτέ, κάτι που είναι γνωστό στους κουλοχέρηδες..

Αλλά αυτά τα δύο καζίνο δεν είναι τίποτα λιγότερο από σκανδαλώδη. 200/300 περιστροφές στη σειρά χωρίς ελάχιστη νίκη.

Οι θετικές κριτικές γίνονται από αυτούς.

Είναι απάτες καζίνο.

Δεν υπάρχει καζίνο που να μην χάνεις, αλλά εδώ δεν διασκεδάζεις καν γιατί είναι απάτη.

Μείνετε μακριά από playzilla καλύτερα αυτά τα aams που θα είναι επίσης μαφία, αλλά υπάρχει ένας ελάχιστος έλεγχος.

Αυτόματη μετάφραση:
polip9j
πριν από 1 έτος

Hi, I'm sorry you didn't meet with success here. Do you check the RTP, the volatility of the slots you play in order to apply the right strategy? In case you like to know more about, then this page will help you to learn more about it.

I'd say the first measure I'd look at is the RTP. With higher RTP, your chances for winning are higher. Anything above 96% RTP is good.

Then, of course, you should play slots that you like. Don't play the game when you don't like it even when the RTP is nice. Another point to consider is volatility. When slots have low volatility, it means you win a lot, but the winnings are rather low and often lower than your initial bet. Slots with high volatility can have over 50 dead spins, but when you finally win, you usually win more than you lost or you win a bit less, but you still win a huge part of your losses back.

Thus it needs to be patient with high volatility slots and that's something that doesn't suit to everyone.

And let me please ask you, which country did you set as your country of residence when you registered? Thank you

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Ο χειρότερος ιστότοπος στον οποίο έχω παίξει ποτέ, απέχω 18 μέρες για να λάβω την πρώτη μου ανάληψη. Ζητούν παράλογα έγγραφα, όπως selfie με RG, selfie με το παιχνίδι ανοιχτό, CPF, RG, αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού, απόδειξη κατοικίας. Και στην περίπτωσή μου έστειλα αποδεικτικό κατοικίας σε φωτογραφία, δεν το δέχτηκαν, έπρεπε να μπω στην ιστοσελίδα και να πάρω απόδειξη σε μορφή PDF. Και ακόμα δεν το έχω πάρει, και πάντα εφευρίσκουν άλλα έγγραφα και κάθε φορά που ζητάνε και τους στέλνεις δίνουν 3 με 5 εργάσιμες μέρες για επαλήθευση. Τέλος πάντων, μην χάνετε το χρόνο σας με αυτό το φρικτό site. Έχουν περάσει 18 μέρες από τότε που περίμενα την ανάληψη μου στο ποσό των 4000 BRL. Έχω αρρωστήσει με τόσο θυμό να περιμένω.

Αυτόματη μετάφραση:
Andersonbiazin
πριν από 1 έτος

Hello,

I must personally say that what you describe sounds quite normal, the documents as well as the format. The casino simply must be sure that it was really you who deposited and played, sadly there are no other ways how to do that. The .pdf format is only logical because it allows casinos to check an unaltered original document, that is all. The rest, especially the selfies, are necessary to prove that you can access the casino account and all documents anytime. But the casino should be able to respond more quickly, which makes me think that Christmas may cause some delay, who knows?

I understand that you would prefer much easier verification, but this is the casino's responsibility. Has your account been fully verified yet? If you feel that you need help, you can submit a complaint.


Radka
πριν από 1 έτος

Συγγνώμη, αλλά δεν νομίζω ότι είναι φυσιολογικό. Έχω παίξει σε τουλάχιστον 5 διαφορετικά καζίνο και σε κανένα από αυτά δεν είχα προβλήματα με αναλήψεις, μόνο αυτό το καζίνο της Playzilla ζητάει πάρα πολλά έγγραφα και το χειρότερο από όλα είναι η καθυστέρηση! Κάθε φορά που ζητούν νέα έγγραφα χρειάζονται τουλάχιστον 3 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ημέρες και μαζί με αυτές σήμερα είναι 20 ημέρες και ακόμα δεν έχω λάβει την Ανάληψη μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Andersonbiazin
πριν από 1 έτος

I was actually referring to the documents("the documents as well as the format"), though I can imagine that you are not going to like this procedure based on your previous experiences, players who are used to such verification may find it quite alright, on the other hand.

Allow me to remind you that if you feel you need help, you can submit a complaint since 14 full days period has passed.

Let me know what you think about it.

πριν από 1 έτος

Μετά από 23 ημέρες αναμονής για την ανάληψη μου στο ποσό των 4000 BRL ο λογαριασμός μου απαγορεύτηκε και όλα τα κέρδη μου ακυρώθηκαν, ήθελα πολύ βοήθεια ή δικηγόρο για να υποβάλω μήνυση κατά του ιστότοπου Playzilla, είπα ότι χρειαζόμουν τα χρήματα για να πληρώσω τους λογαριασμούς μου είπαν ότι κάποιος παραβιάζει τους νόμους 9.1 των όρων και προϋποθέσεων του ιστότοπου, λέει ότι δεν μπορώ να δεσμευτώ για τζόγο χρήματα που πρέπει να αντέξω οικονομικά για να χάσω χρήματα και να μην δεσμευτώ για πιθανά κέρδη στον ιστότοπο.

Τέλος πάντων οι Playzilla είναι εγκληματίες και ανέντιμες, μετά από άλλες 20 μέρες περιμένοντας την απόσυρσή μου. , απλώς απαγόρευσαν τον λογαριασμό μου και ακύρωσαν τα κέρδη μου.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα