Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPlayzilla Casino - γενική συζήτηση

Playzilla Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από Sgoretzki
|
33.404 προβολές 178 απαντήσεις |
|
1 2 3...9
Andersonbiazin
πριν από 1 έτος

Hi, I see you still haven't submitted a complaint here on our website. There you can describe the situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you. Complaint is simply the best way to approach it, as it gives room for comparing evidence and possible debate with the casino. Complaint is not a bad thing and it is good to be used. I hope my colleagues will be able to help you with your case. Good luck.

Andersonbiazin
πριν από 1 έτος

That is unfortunate, I guess that you have not passed the verification then. Has the casino explained what is behind this action, please? It would be fair to let players know what should be avoided next time.

Your complaint is now waiting to be reviewed so, I can't learn more.

I hope we will find out more soon.

πριν από 1 έτος

Playzilla SCAM,

https://youtube.com/shorts/naMAW97HYpE?feature=share

Υποδοχές Rigs Playzilla. Μπορεί να μπλοκάρει τα κέρδη, να τροποποιήσει.

Η Playzilla πρόκειται να μηνυθεί στο δικαστήριο του Κουρασάο για διακεκριμένη απάτη.

Έχω εκατοντάδες αποδείξεις.

Δεν ήθελαν να με αποζημιώσουν.. οι συνέπειες θα είναι σοβαρές.





Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Μόλις ανακάλυψα ότι ο ιστότοπος Playzilla είναι συνεργάτης του ιστότοπου Rabona και στο Rabona έκανα ήδη μια έρευνα, δηλαδή έχουν πρόσβαση στα δεδομένα των παικτών ή στο Rabona πέρασα γρήγορα τους ελέγχους και έκανα την απόσυρσή μου

Στο Playzilla, όπου η ανάληψή μου ήταν μεγαλύτερη, μου έβαλαν όλα τα πιθανά εμπόδια για να μην πάρω την ανάληψη, ζήτησαν πολλές φορές τα ίδια έγγραφα και μετά από περισσότερες από 20 ημέρες επαλήθευσης, απαγόρευσαν τον λογαριασμό μου και ακύρωσαν όλα τα κέρδη μου, διεκδικώντας οι όροι και οι προϋποθέσεις 9.1. Έχω ήδη διαβάσει αυτούς τους όρους αρκετές φορές και δεν ταιριάζω σε καμία από τις προϋποθέσεις που θέτουν στο άρθρο 9.1.

Είναι πραγματικά κακοί και πρέπει να διωχθούν στο δικαστήριο.

Αυτόματη μετάφραση:
Magda
πριν από 1 έτος

Το παράπονο εστάλη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μόλις ανακάλυψα ότι ο ιστότοπος Playzilla είναι συνεργάτης του ιστότοπου Rabona και στο Rabona έκανα ήδη μια έρευνα, δηλαδή έχουν πρόσβαση στα δεδομένα των παικτών ή στο Rabona πέρασα γρήγορα τους ελέγχους και έκανα την απόσυρσή μου

Στο Playzilla, όπου η ανάληψή μου ήταν μεγαλύτερη, μου έβαλαν όλα τα πιθανά εμπόδια για να μην πάρω την ανάληψη, ζήτησαν πολλές φορές τα ίδια έγγραφα και μετά από περισσότερες από 20 ημέρες επαλήθευσης, απαγόρευσαν τον λογαριασμό μου και ακύρωσαν όλα τα κέρδη μου, διεκδικώντας οι όροι και οι προϋποθέσεις 9.1. Έχω ήδη διαβάσει αυτούς τους όρους αρκετές φορές και δεν ταιριάζω σε καμία από τις προϋποθέσεις που θέτουν στο άρθρο 9.1.

Είναι πραγματικά κακοί και πρέπει να διωχθούν στο δικαστήριο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

we shall see what the complaint brings us. Can't comment on that now, since nothing has been explained or proven yet, so I'll wait until the complaint develops further.

Anyway, what does rule 9.1. says please?

I found this in the complaint, but I fail to understand:

"the site's terms and conditions 9.1 laws, says I can't commit to gambling money that I have to afford to lose money and not commit to possible earnings on the site."

Gianpy
πριν από 1 έτος

Well, then sue the casino. If you have all those proofs, the court is the best place to evaluate these on the higher level. 👍

Just do not ask our complaint team members whether they work for the casinos - it is very inappropriate, instead, send the print screens as you were asked. 😉




Radka
πριν από 1 έτος

Νομίζω ότι υπάρχει ένα σφάλμα μετάφρασης, είπα ότι δουλεύει για καζίνο, οπότε θα ξέρει πώς λειτουργούν τα πράγματα εκεί. Ένας τρόπος να πει ότι πρέπει να ξέρει ότι τα καζίνο είναι χάλια, αλλιώς γιατί θα υπήρχαν όλα αυτά τα παράπονα;

Έχω ήδη στείλει δεκάδες στιγμιότυπα οθόνης και το βίντεο όπου καταδεικνύω αυτό που είπα. Αυτό πρέπει να είναι αρκετό σωστά; Το βίντεο δείχνει ότι απέκλεισαν (και επομένως ελέγχουν τις κουλοχέρηδες, και δεν μπορείτε) την υποδοχή μου, αλλά λειτουργεί σε όλους τους άλλους λογαριασμούς.

Αυτόματη μετάφραση:
Gianpy
πριν από 1 έτος

Hello, thank you, yes it was probably the translate error. Let's see how this case will develop. Wait please for Nick's further instructions. That's probably the maximum what you can do now.

πριν από 1 έτος

Η Playzilla δεν πληρώνει. Τρέξτε μακριά από αυτό το καζίνο. Εδώ και 30 μέρες προσπαθώ να κάνω απόσυρση από αυτά και τίποτα. Το μόνο που έλειπε ήταν να ζητήσω έγγραφα από τα παιδιά μου: ένα σωρό ανοησίες. Αν θέλετε να χάσετε χρήματα, πηγαίνετε σε αυτό το καζίνο: εγγυημένα.

filefile

Στέλνω μια εκτύπωση πάνω από το αίτημα (12/03/2022 και 12/05/2022) και στέλνω όλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν στις 12/09/2022). Επικοινώνησα μαζί τους μέσω chat αρκετές φορές και η δικαιολογία τους είναι πάντα η ίδια: έλλειψη τεκμηρίωσης. Τέλος, μην το ρισκάρετε, ψάξτε για άλλα καζίνο που πληρώνουν.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Andersonbiazin
πριν από 1 έτος

Είχα και εγώ προβλήματα. Δεν πληρώνουν. Ξεχνάμε.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Διαφωνώ εντελώς μαζί σου: είναι απλά μαλακίες από κάποιον που θέλει να κερδίσει χρόνο για να πληρώσει (ή να μην πληρώσει). Αν κάνω ένα pix (έμβασμα) από τον τραπεζικό μου λογαριασμό στο όνομά μου εκεί, και στείλω φωτογραφία της ταυτότητάς μου και της selfie μου με την ίδια ταυτότητα, αρκεί να πληρώσουν. Τα υπόλοιπα είναι μαλακίες, γιατί θα πληρώσουν στον ίδιο λογαριασμό που εστάλη....

Αυτόματη μετάφραση:
Andersonbiazin
πριν από 1 έτος

Κι εγώ παραπονέθηκα...

Αυτόματη μετάφραση:
oag16
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, φίλε, πραγματικά έκαναν τα πάντα για να μην πληρώσουν, έκανα το αίτημα ανάληψης με τον ίδιο τρόπο κατάθεσης Pix, έστειλα ό,τι μου ζήτησαν, όπως φωτογραφία RG, CPF, αποδεικτικό κατοικίας, αντίγραφο τράπεζας και ακόμη και μετά από 20 ημέρες επαλήθευσης απαγόρευσαν τον λογαριασμό μου και ακύρωσαν όλα τα κέρδη μου αξίας 4000 BRL.

Αυτόματη μετάφραση:
oag16
πριν από 1 έτος

Sorry, but I have no clue what post you responded to. What you wrote sounds quite ok, so why the disagreement? I did not say otherwise 🤔

Sometimes, in case of huge winnings, some additional checks can occur, I believe that this is not the case though.

So, good luck with the complaint 🤞


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Gianpy
πριν από 1 έτος

Hello,

if I may it would be good to write a short caption providing at least a sneak peek about the linked content, so others can decide, whether they like to click on that. 😉


πριν από 1 έτος

Hello,

if I may it would be good to write a short caption providing at least a sneak peek about the linked content, so others can decide, whether they like to click on that. 😉


πριν από 1 έτος

Φυσικά, όπως είπα στον Nick, θέλω να μου επιστρέψουν όλες τις καταθέσεις, και έτσι θα σταματήσω να δημοσιεύω βίντεο σε όλα τα social media, θα αποσύρω την καταγγελία που έγινε στην αστυνομία στην Ολλανδία και την Ιταλία.

Διαφορετικά δεν θα σταματήσω ποτέ, δεν έχω τίποτα άλλο να κάνω. Έχω όλο τον χρόνο που θέλω να καταστρέψω τη φήμη τους, γιατί ξέρουμε πολύ καλά ότι είναι καζίνο απάτης.

Το βίντεο δείχνει καλά ότι έχουν τη δυνατότητα να μπλοκάρουν τα κέρδη σε μεμονωμένους λογαριασμούς χειραγωγώντας τους κουλοχέρηδες.

Επαναλαμβάνω, αν επιστρέψουν όλες τις καταθέσεις, θα το κλείσουμε εδώ, αλλιώς, θα δουν ότι και ένα μυρμήγκι μπορεί να νικήσει μια σφήκα, κάνουν λάθος να υποτιμούν το διαδίκτυο και τις δυνατότητες των κοινωνικών δικτύων.

Επαναλαμβάνω τα βίντεο και τα στιγμιότυπα οθόνης αποδεικνύουν ότι λένε ψέματα και απατούν.

Πλήρης επιστροφή των καταθέσεων ή δεν θα σταματήσω ποτέ, δεν τους νοιάζει, αλλά συνεχίζουν να τα λασπώνουν όλα καθώς το playzilla είναι επίσης rabona και άλλα δορυφορικά καζίνο είναι όλα απάτη.


Αυτόματη μετάφραση:
Gianpy
πριν από 1 έτος

I only asked you to provide a description of the links you are posting here on the forum:

file

Honestly, I will not comment on your complaint until it's closed. just keep in mind that this is not the complaint thread this is the forum. 🙂

All players are free to browse your complaint here, however, to make their own opinion.

Radka
πριν από 1 έτος

Εντάξει ευχαριστώ.

Λυπούμαστε, δυστυχώς πρέπει να μας καταλάβετε, δεν ερχόμαστε εδώ επειδή θέλουμε να ενοχλήσουμε, αλλά επειδή μας απάτησαν. Καταλαβαίνετε λοιπόν τη διάθεσή μας.

Προσωπικά, δεν θα έχανα τον χρόνο μου αν δεν είχα δίκιο και το playzilla που είναι αθόρυβο στα email είναι λάθος καθώς είναι απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα