Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPlayzilla Casino - γενική συζήτηση

Playzilla Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

 από Sgoretzki
|
43.922 προβολές 217 απαντήσεις |
|
1...10 11

Ευχαριστώ για την απάντηση.


Είμαι πλήρως επαληθευμένος και έχω κάνει αναλήψεις στο παρελθόν χωρίς κανένα πρόβλημα.


Θα περίμενα άλλες 1-2 μέρες πριν υποβάλω μια καταγγελία. Αλλά δεν υπάρχει γενικό πρόβλημα, όπως περιγράφεται στη συνομιλία.

Αυτόματη μετάφραση:
finnintendent

We'll be here whenever you need us. I really hope that the complaint won't be necessary and you receive your winnings then.

If I may, when was the last time you successfully withdrew from there?

Surely keep us updated, please.

Το κακό καζίνο πάντα, πληρωμή, συνομιλία, όλα ακυρώνονται χωρίς να εξηγούνται, μια καταστροφή

Αυτόματη μετάφραση:

Τα χρήματά μου δεν έχουν ακόμη πληρωθεί και η πληρωμή εκκρεμεί για πάνω από τρεις εβδομάδες. Αυτό δεν μπορεί να είναι σωστό.

Αυτόματη μετάφραση:

Το κακό καζίνο πάντα, πληρωμή, συνομιλία, όλα ακυρώνονται χωρίς να εξηγούνται, μια καταστροφή

Αυτόματη μετάφραση:

Is that what you're going through in the casino at the moment? You haven't cashed out and the casino hasn't told you any reason why?

Γειά σου,

Κέρδισα σχεδόν 11.000 ευρώ στο Playzilla. Όταν πλήρωσα με Visa λέει ότι 0-3.000 ευρώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανά πληρωμή. Σε ζωντανή υποστήριξη μου είπαν ότι μόνο 800... οκ... 800 είχαν παραγγελθεί (η επεξεργασία πρέπει να πάρει 2-3 μέρες). Μετά από 3 μέρες η πληρωμή ακυρώθηκε... τεχνικό λάθος... ζωντανή υποστήριξη... μπλα μπλα. Προσπαθώ να πληρώσω πάλι... τεχνικό λάθος... πώς στο καλό να πληρώσεις 10.000 σε τέτοια φασαρία;;;

Αυτόματη μετάφραση:
schaffna

Hey, that sounds really frustrating! It’s never fun when payouts are delayed like that, especially after a big win. The technical error excuse is definitely not ideal, and it seems like these problems making things a lot more complicated than they need to be.

Also, just a heads up, most casinos don’t process withdrawals on weekends, so that might be contributing to the delay. It’s still annoying, but hopefully, it’ll go through during the next working days.

Anyway, have you had any updates yet? Hopefully, you’ll be able to get your winnings soon without too much more hassle and if not we will be here for help.

Τα χρήματά μου δεν έχουν ακόμη πληρωθεί και η πληρωμή εκκρεμεί για πάνω από τρεις εβδομάδες. Αυτό δεν μπορεί να είναι σωστό.

Αυτόματη μετάφραση:

I really hope that our complaint team will be able to move forward soon then. 🤞

Jaro

Όχι, τεχνικά λάθη, αυτός δεν είναι λόγος που έχω μπλοκάρει αυτό το καζίνο, ακύρωσαν την απόσυρσή μου δύο φορές, μετά τα παράτησα, έκλεισα τα πάντα, έχασα αρκετά χρήματα και δεν θα παίξω ποτέ ξανά σε αυτό το καζίνο, σας λέω ειλικρινά, αυτό το καζίνο είναι μια μεγάλη απάτη 🙏 είναι απλώς μια

Αυτόματη μετάφραση:
viky47

Αυτό συνέβαινε και σε μένα

Αυτόματη μετάφραση:

Όχι, τεχνικά λάθη, αυτός δεν είναι λόγος που έχω μπλοκάρει αυτό το καζίνο, ακύρωσαν την απόσυρσή μου δύο φορές, μετά τα παράτησα, έκλεισα τα πάντα, έχασα αρκετά χρήματα και δεν θα παίξω ποτέ ξανά σε αυτό το καζίνο, σας λέω ειλικρινά, αυτό το καζίνο είναι μια μεγάλη απάτη 🙏 είναι απλώς μια

Αυτόματη μετάφραση:

Oh... what a bitter experience. How long have you been struggling with those withdrawals, please? I'm just curious; you don't have to tell me, of course.

Radka

Αλλά από 1 εβδομάδα, δεν με ενδιαφέρει πια, καλύτερα να ξοδέψω χρήματα σε κάτι άλλο όχι στο να παίξω,

Αυτόματη μετάφραση:
viky47

No wonder! I guess I would do the same.

However, if you find yourself in trouble again and feel like giving it more time, you can always file a complaint against the casino with us. It's just an option and I'd want you to know that.

Radka

Έχω παραπονεθεί, ευχαριστώ 🙏

Αυτόματη μετάφραση:

Είπα ότι ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό μου και είναι ακόμα ανοιχτός, αυτό δεν είναι πλέον φυσιολογικό και κανείς δεν κάνει τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
viky47

Very good step, if I may say so! Responsible gambling is a serious matter, and casinos should not avoid doing their part. Just please be patient with my colleagues and the complaint process; sometimes it feels like the process is slow, but I can assure you the whole team is daily pushing their limits. We have never had so many complaints....

Ευχαριστώ πολύ, έπαιξα όλα τα χρήματά μου μετά από αυτό, αλλά το καζίνο δεν πλήρωνε και πάντα ακυρώνω. Δεν είχα καμία ελπίδα πια, αλλά ο λογαριασμός είναι ακόμα ανοιχτός, παρόλο που έγραψα ένα email πριν από μια εβδομάδα λέγοντας ότι ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό και ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
viky47

That's a pity, really.

May I ask what reason you gave them for closing the account, though?

If it is due to the gambling problems, they really should close the account right away.

1...10 11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα