Αγαπητή Romi, καταρχήν για αυτό που αξίζει, σε ευχαριστώ και τρέφω βαθύ σεβασμό για αυτό που κάνεις και πώς το κάνεις, για αυτό που αξίζει η γνώμη μου, είσαι πραγματικά υπέροχος.
Το θέμα είναι ότι πραγματικά με αντιμετώπισαν σαν εγκληματία, ΠΟΤΕ δεν απάντησαν στις ερωτήσεις υποστήριξης, ούτε καν με ειδοποίησαν για το κλείσιμο του λογαριασμού.
Το βρίσκω πολύ άδικο, επιπλέον επαναλαμβάνω, ο νόμος δεν επιτρέπει την άγνοια και το ξέρω πολύ καλά, αλλά παραδέχτηκα αμέσως το λάθος όταν το κατάλαβα, του έγραψα, δεν προσπάθησα να τροποποιήσω έγγραφα ή οτιδήποτε άλλο , και αυτό ήταν το ευχαριστώ.
Πιστεύω ότι από 6500 ευρώ, και πάνω από χίλιες κατάθεση στο δικό μου, θα μπορούσα και θα έπρεπε να είχα καλύτερη μεταχείριση.
Τους έδωσα ΟΛΑ τα έγγραφα που ζητήθηκαν, και γι' αυτό που αξίζει πάντα ζητούσα συγγνώμη και ήμουν πάντα σαφής.
Πραγματικά σουρεαλιστική εμπειρία από ό,τι με αφορά.
Ερώτηση: γιατί, αν πρέπει να καταχωρηθεί στο όνομά μου, μου λένε ότι δεν πρέπει να κλαπεί ή να χαθεί;
Του απέδειξα ότι ήταν κλεμμένο και δεν χάθηκε.
Επισυνάπτω το πρώτο email από πολλά που έστειλα πριν από περισσότερο από ένα μήνα, επίσης αντιγραφή και επικόλληση, ώστε να είναι πιο εύκολη η μετάφραση.
σε κάθε περίπτωση, σε ευχαριστώ πολύ, δεν ξέρουμε καθόλου ποιοι είμαστε, αλλά έχεις ενδιαφερθεί για μένα, και αυτό είναι πολύ.
«Καλημέρα, είμαι ο κάτοχος του λογαριασμού Peirasso10, ο Peirasso Alessandro.
Ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη για την ταλαιπωρία, δεν ήταν πρόθεσή μου.
Πριν λίγο καιρό έκανα ένα λάθος που φόρτωσα τον λογαριασμό με κάρτα φίλου, από την οποία δεν προέκυψαν κέρδη.
Αργότερα φόρτωσα (επίσης εμφανώς) από το δικό μου, όπου τελικά έλαβα μια μέτρια νίκη. Τώρα αναγκάζομαι να ανεβάσω τα έγγραφα για επαλήθευση λογαριασμού, σε αυτή την ενότητα δεν υπάρχει χώρος για εξηγήσεις, ο κάτοχος της κάρτας, όπως και ο φίλος μου, μου έχουν ήδη δώσει όλα τα χρήσιμα έγγραφα, τα οποία είμαι έτοιμος να σας στείλω για τη διασφάλιση της μέγιστης διαφάνειας και πίστης από την πλευρά μου.
Θα σας παρακαλούσα να μου πείτε πώς και πού να στείλω τα πάντα, επαναλαμβάνω, ζητώ συγγνώμη για το μπέρδεμα, δεν ήξερα ότι όλα θα αργούσαν τόσο πολύ.
Επιπλέον, απολαμβάνω πραγματικά τον ιστότοπό σας, τόσο στο καζίνο όσο και στον αθλητισμό, και περιμένοντας μια απάντηση, σας εύχομαι Καλές Γιορτές."
Dear Romi, first of all for what it's worth, I thank you and I have deep respect for what you do and how you do it, for what my opinion is worth, you are truly great.
The point is that they really treated me like a criminal, they NEVER answered my support questions, they didn't even notify me of the account closure.
I find it really unfair, moreover I repeat, the law does not allow ignorance and I know this very well, but I immediately admitted the mistake when I understood it, I wrote to him, I didn't try to modify documents or anything else, and this was the thanks.
I believe that out of 6500 euros, and more than a thousand of deposit with mine, I could and perhaps should have been treated better.
I have provided them with ALL the documents requested, and for what it's worth I have always apologized and always been clear.
Truly surreal experience as far as I'm concerned.
Question: why, if it has to be registered in my name, do they tell me it shouldn't be stolen or lost?
I proved to him that it was stolen and not lost.
I am attaching the very first email of many that I sent more than a month ago, also copied and pasted so it is easier to translate.
in any case, thank you very much, we don't know who we are at all, but you have taken an interest in me, and that's a lot.
"Good morning, I'm the Peirasso10 account holder, Peirasso Alessandro.
I apologize in advance for the inconvenience, it wasn't my intention.
Some time ago I made a mistake by loading the account with a friend's card, from which no winnings resulted.
I later loaded (also conspicuously) from mine, where I finally received a modest win. Now I find myself having to upload the documents for account verification, in that section there is no room for explanations, the card holder, as well as my friend, has already provided me with all the useful documents, which I am ready to send you for ensure maximum transparency and loyalty on my part.
I would ask you to tell me how and where to send everything, I repeat, I apologize for the mix-up, I didn't know everything would take so long.
Furthermore, I really enjoy your site, both casino and sports, and while waiting for a response, I wish you Happy Holidays."
Caro Romi, innanzitutto per quanto possa valere, vi ringrazio e nutro profonda stima per quello che fate e come lo fate, per quanto possa valere il mio parere siete davvero dei grandi.
Il discorso è che mi hanno trattato davvero come un delinquente, non mi hanno MAI risposto alle domande sul support, non mi hanno avvisato nemmeno della chiusura conto.
Lo trovo davvero ingiusto, oltretutto ripeto,la legge non ammette ignoranza e questo lo so benissimo, io però ho subito ammesso l errore quando l'ho capito, gli ho scritto, non ho provato a modificare documenti o altro, e questo è stato il ringraziamento.
Io credo che su 6500 euro, e più di mille di deposito con la mia, potevo e forse dovevo essere trattato meglio.
Ho fornito loro TUTTI i documenti richiesti, e per quanto possa valere mi son sempre scusato e sempre stato chiaro.
Esperienza davvero surreale per quanto mi riguarda.
Domanda: perché se dev essere intestata a me, mi dicono che non dev'essere rubata o smarrita?
Io gliel ho dimostrato che ne è rubata, nè è smarrita.
Ti allego la primissima mail di tante che ho mandato piu di un mese fa, anche copia e incollata cosi è piu facile da tradurre.
in ogni caso,grazie veramente, non sappiamo minimamente chi siamo,ma voi vi siete interessati a me, e questo è tanto.
"Buongiorno, sono il titolare del conto Peirasso10, Peirasso Alessandro.
Mi scuso anticipatamente per il disagio, non era mia intenzione.
Tempo fa ho commesso una leggerezza, caricando il conto con la carta di un amico, dalla quale non è scaturita vincita alcuna.
In seguito ho caricato(anche cospicuamente) dalla mia, dove finalmente ho ricevuto una modesta vincita. Ora mi ritrovo a dover caricare i documenti per la verifica del conto, in quella sezione non c'è spazio a spiegazioni, il titolare della carta, nonché mio amico, mi ha già fornito tutti i documenti utili, che io sono pronto a mandarvi per assicurare il massimo della trasparenza e lealtà da parte mia.
Vi pregherei di indicarmi come e dove mandare il tutto, ripeto, mi scuso per il disguido,non sapevo si sarebbe dilungato così il tutto.
Inoltre mi trovo davvero bene sul vostro sito, sia casinò sia sport, e attendendo una risposta, auguro Buone feste."
Αυτόματη μετάφραση: