ΦόρουμΚαζίνοPlayzilla Casino - γενική συζήτηση

Playzilla Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 3 έτη από Sgoretzki
|
28360 προβολές 176 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...9
Προσθήκη ανάρτησης
Peira10
πριν από 10 μήνες

Γεια σου Πέιρα 10,


Ως Ιταλός παίκτης, μπορώ να σας ζητήσω πληροφορίες για το πώς φεύγετε νόμιμα από την Ιταλία;


Θα συνοψίσω την ιστορία μου για εσάς, είμαι μόνιμα αυτο-αποκλεισμένος από όλα τα ιταλικά sites, επίσης αποκλείομαι από το playzilla και πολλούς ιστότοπους που ανήκουν στον ίδιο ιδιοκτήτη, έχω διάφορες αποδείξεις για τον αυτο-αποκλεισμό μου.


Δυστυχώς, ως εθισμένος στον τζόγο, έπαιξα ένα μεγάλο ποσό μεταξύ Δεκεμβρίου και αρχών Ιανουαρίου σε ένα site που ανήκει στην ίδια εταιρεία και στο συμβόλαιο και στους όρους μιλάνε πάντα για το "εμείς" ως εταιρεία που κατανοείται ως γενική ομάδα.


Θα ήθελα επίσης να ξεκινήσω μια νομική υπόθεση και να καλέσω διάφορα ιταλικά τηλεοπτικά κανάλια για να προτείνουν την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος (στο ιταλικό κράτος είναι καλύτερα να το συζητάμε για να κρατάμε παίκτες μόνο σε ιταλικά sites).

Εφόσον έχω τη δύναμη, νιώθω σαν σκατά που έπαιξα και πιστεύω ακράδαντα ότι δεν έπρεπε να μου επιτρέψουν να εγγραφώ, καθώς πέτυχα αυτοαπαγόρευση για εθισμό στον τζόγο από 5 ιστότοπους της ίδιας ομάδας.

Ευχαριστώ και καλή σας μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
Messi992
πριν από 10 μήνες

Γεια σου Messi992,

Μίλησα με ένα δικηγορικό γραφείο στη χώρα μου, ανήκει σε οικογενειακό φίλο και με κατευθύνει στον συνάδελφό του που ειδικεύεται στην Είσπραξη Οφειλών.

η συζήτηση είναι διπλή, με την έννοια ότι:

Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις λέει ότι πρέπει να μου ανήκει, αλλά μετά λέει: αποδείξτε ότι δεν είναι κλεμμένο ή/και χαμένο, καταλαβαίνετε ότι είναι αντίφαση, κάτι δεν αθροίζεται.

Το δεύτερο μέρος είναι ότι ακόμα πήραν τα χρήματα και τα κράτησαν, μόνο που τη στιγμή της ανάληψης δεν είναι πλέον καλό, αλλά αυτό είναι κάτι που ξεφεύγει από τους Όρους και τις Προϋποθέσεις, θα δούμε.

Ρωτούν για το καλύτερο μέρος για να υποβάλουν καταγγελία με σχετικό υλικό, χθες μου είπε ότι υπήρχε ευκαιρία είτε από τους Carabinieri, είτε από τα Οικονομικά, είτε να είστε online, να προσπαθήσετε να κατεβάσετε το έντυπο της Ταχυδρομικής Αστυνομίας.

Μόλις επέστρεψα από διακοπές, αλλά θα σε ενημερώσω αν θέλεις μόλις μου πουν κάτι.

Επιπλέον, χθες αυτό το site dimmerda μου έστειλε ένα email λέγοντάς μου ότι είχαν κάνει χειροκίνητη ανάληψη των χρημάτων, όταν ρώτησα τι σημαίνει, προφανώς μετά από μια σιωπηλή σκηνή, τα email δεν λειτουργούσαν ξανά.

Πραγματικά αηδιαστικό.


Τούτου λεχθέντος, λυπάμαι πραγματικά για σένα, δεν είσαι σκατά, απλά έχεις μια αδυναμία που πρέπει να αντιμετωπιστεί κατά τη γνώμη μου, σου εύχομαι καλή επιτυχία σε όλα, δεν ξέρω τι άλλο να πω σε εσείς.

Καλή σας μέρα



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Ευχαριστώ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Αγαπητή Romi, καταρχήν για αυτό που αξίζει, σε ευχαριστώ και τρέφω βαθύ σεβασμό για αυτό που κάνεις και πώς το κάνεις, για αυτό που αξίζει η γνώμη μου, είσαι πραγματικά υπέροχος.

Το θέμα είναι ότι πραγματικά με αντιμετώπισαν σαν εγκληματία, ΠΟΤΕ δεν απάντησαν στις ερωτήσεις υποστήριξης, ούτε καν με ειδοποίησαν για το κλείσιμο του λογαριασμού.

Το βρίσκω πολύ άδικο, επιπλέον επαναλαμβάνω, ο νόμος δεν επιτρέπει την άγνοια και το ξέρω πολύ καλά, αλλά παραδέχτηκα αμέσως το λάθος όταν το κατάλαβα, του έγραψα, δεν προσπάθησα να τροποποιήσω έγγραφα ή οτιδήποτε άλλο , και αυτό ήταν το ευχαριστώ.

Πιστεύω ότι από 6500 ευρώ, και πάνω από χίλιες κατάθεση στο δικό μου, θα μπορούσα και θα έπρεπε να είχα καλύτερη μεταχείριση.

Τους έδωσα ΟΛΑ τα έγγραφα που ζητήθηκαν, και γι' αυτό που αξίζει πάντα ζητούσα συγγνώμη και ήμουν πάντα σαφής.

Πραγματικά σουρεαλιστική εμπειρία από ό,τι με αφορά.

Ερώτηση: γιατί, αν πρέπει να καταχωρηθεί στο όνομά μου, μου λένε ότι δεν πρέπει να κλαπεί ή να χαθεί;

Του απέδειξα ότι ήταν κλεμμένο και δεν χάθηκε.

Επισυνάπτω το πρώτο email από πολλά που έστειλα πριν από περισσότερο από ένα μήνα, επίσης αντιγραφή και επικόλληση, ώστε να είναι πιο εύκολη η μετάφραση.

σε κάθε περίπτωση, σε ευχαριστώ πολύ, δεν ξέρουμε καθόλου ποιοι είμαστε, αλλά έχεις ενδιαφερθεί για μένα, και αυτό είναι πολύ.


file

«Καλημέρα, είμαι ο κάτοχος του λογαριασμού Peirasso10, ο Peirasso Alessandro.

Ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη για την ταλαιπωρία, δεν ήταν πρόθεσή μου.

Πριν λίγο καιρό έκανα ένα λάθος που φόρτωσα τον λογαριασμό με κάρτα φίλου, από την οποία δεν προέκυψαν κέρδη.

Αργότερα φόρτωσα (επίσης εμφανώς) από το δικό μου, όπου τελικά έλαβα μια μέτρια νίκη. Τώρα αναγκάζομαι να ανεβάσω τα έγγραφα για επαλήθευση λογαριασμού, σε αυτή την ενότητα δεν υπάρχει χώρος για εξηγήσεις, ο κάτοχος της κάρτας, όπως και ο φίλος μου, μου έχουν ήδη δώσει όλα τα χρήσιμα έγγραφα, τα οποία είμαι έτοιμος να σας στείλω για τη διασφάλιση της μέγιστης διαφάνειας και πίστης από την πλευρά μου.

Θα σας παρακαλούσα να μου πείτε πώς και πού να στείλω τα πάντα, επαναλαμβάνω, ζητώ συγγνώμη για το μπέρδεμα, δεν ήξερα ότι όλα θα αργούσαν τόσο πολύ.


Επιπλέον, απολαμβάνω πραγματικά τον ιστότοπό σας, τόσο στο καζίνο όσο και στον αθλητισμό, και περιμένοντας μια απάντηση, σας εύχομαι Καλές Γιορτές."

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hello there.

I'm sorry you have to go through this. I understand it must be a real pain because an honest mistake should be addressed properly. Keeping the questions of the law aside, for now, at least a decent response from the casino would be nice.

Radka
πριν από 10 μήνες

Αγαπητέ Radka, καταρχάς σας ευχαριστώ για την προσοχή σας, έχετε δίκιο, επαναλαμβάνω, κάνω λάθος (ακόμα και αν η μελέτη συνεχίσει να μου λέει ότι αυτό δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα, και πρέπει να πάω εκεί αύριο το απόγευμα), αλλά εχεις δικιο το προβλημα ειναι οτι οι λιγοι που μου απαντησαν δεν καταλαβαν τιποτα και πιστεψε με δεν το λεω απο θυμο εχω χιλιαδες screen shot για να σου το αποδειξω και ΔΕΝ ΕΧΩ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΠΟΤΕ αλλιως ουτε με 6500 ευρω εμπλεκονται.

Τόσο που επισυνάπτω το τελευταίο email, όπου ζήτησα εξηγήσεις, και προφανώς πάλι μια βουβή σκηνή.

Ντροπή πιστέψτε με, τεράστια απογοήτευση.

Πραγματικά προτρέπω οποιονδήποτε να μείνει μακριά από τέτοια πράγματα.

Καλή σου μέρα Ράντκα

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

Από αυτήν την ολοκληρωμένη ανάληψη, που θα ήταν η αποζημίωση της τελευταίας ανανέωσης που κάνατε, η οποία ήταν 40 ευρώ, ούτε μια σκιά, μετά από έξι ημέρες 🤣

file

τι χάλια site, Θεέ μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Αγαπητέ Radka, καταρχάς σας ευχαριστώ για την προσοχή σας, έχετε δίκιο, επαναλαμβάνω, κάνω λάθος (ακόμα και αν η μελέτη συνεχίσει να μου λέει ότι αυτό δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα, και πρέπει να πάω εκεί αύριο το απόγευμα), αλλά εχεις δικιο το προβλημα ειναι οτι οι λιγοι που μου απαντησαν δεν καταλαβαν τιποτα και πιστεψε με δεν το λεω απο θυμο εχω χιλιαδες screen shot για να σου το αποδειξω και ΔΕΝ ΕΧΩ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΠΟΤΕ αλλιως ουτε με 6500 ευρω εμπλεκονται.

Τόσο που επισυνάπτω το τελευταίο email, όπου ζήτησα εξηγήσεις, και προφανώς πάλι μια βουβή σκηνή.

Ντροπή πιστέψτε με, τεράστια απογοήτευση.

Πραγματικά προτρέπω οποιονδήποτε να μείνει μακριά από τέτοια πράγματα.

Καλή σου μέρα Ράντκα

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I've read about your problem and I'm quite upset about the whole thing. It's a shame that the casino doesn't understand your situation as you describe and it hasn't gotten anywhere yet. A response would certainly be appreciated. 

Anyway, since you have an open complaint we'll see what we can sort out. I wish you the best of luck for a fair outcome. ☘️

Jaro
πριν από 10 μήνες

Ευχαριστώ πολύ Jaro, πίστεψέ με, αυτή η κατάσταση είναι χάλια και δεν ανταποκρίθηκαν ποτέ, δεν θα το κάνουν τώρα.

Ελπίζω να απαντήσουν στα κατάλληλα σημεία, δεν μπορείς να αστειευτείς με 6500 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
Peira10
πριν από 10 μήνες

Γεια σου Πέιρα,

μετά από πολλή έρευνα και δεκάδες email που στάλθηκαν στην υποστήριξη του excitewin και του γκουρού του καζίνο, καμία απάντηση και από τους δύο,

σήμερα το πρωί έγραψα στην υποστήριξη του excitewin chat casino και μου είπαν ότι σύμφωνα με αυτούς δεν δικαιούμαι καμία επιστροφή χρημάτων.


Σας συμβουλεύω να δείτε μερικά θέματα εδώ στον ιστότοπο σχετικά με την εταιρεία Rabidi Nv για να πάρετε μια ιδέα και επίσης να δείτε τον γκουρού του καζίνο που απαντά σε όσους κατηγορούν αυτήν την εταιρεία 🤔

Προσοχή θα μπορούσε επίσης να ονομαστεί Estolio Limited Casinos..


Αυτήν τη στιγμή είμαι χωρίς άδεια για 4 μήνες και παρά τις διάφορες προειδοποιήσεις από πολλούς παίκτες εδώ στο φόρουμ όλα τα καζίνο αυτής της εταιρείας έχουν βαθμολογίες 8,5 και 9.

(Το Casinoguru δεν είναι κριτική, απλώς το παρατήρησα διαβάζοντας και διαβάζοντας διάφορα θέματα και σχόλια εδώ στον ιστότοπο)

Είμαι πολύ απογοητευμένος, έγραψα επίσης ένα email στον διευθυντή του Casino Guru και σε όλα τα μέλη του τμήματος παραπόνων σήμερα για να ζητήσω βοήθεια γιατί όπως θα δείτε σε όλα τα παράπονα προς αυτήν την ομάδα υπάρχουν πολύ φιλικοί δεσμοί μεταξύ του γκουρού και του Ο Rabidi ή ο Estolio και νομίζω ότι θα μπορούσαν πραγματικά να με βοηθήσουν και να σας βοηθήσουν ενεργά επίσης


Θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι το CasinoGuru έχει επίσης συνεργασία με την ιταλική ADM, αυτό είναι ένα σαφές μήνυμα ότι δεσμεύονται να αναφέρουν εντός των ορίων τους και σύμφωνα με τα κριτήριά τους τους διάφορους ιστότοπους/ομάδες που δεν σέβονται τους αυτοεξαιρέσεις λόγω στον εθισμό στα τυχερά παιχνίδια και στις μη πληρωμές.


Ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Το γεγονός ότι η playzilla έχει καλή βαθμολογία με έκανε επίσης να σκεφτώ, αλλά σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις και πιστεύω ότι δεν υπάρχει δουλειά όπως κάνουν εδώ σε πολλά άλλα μέρη.

Σίγουρα οι αναλήψεις των 300 ή 400 ευρώ ήταν πάντα επιτυχημένες, κατάλαβα πραγματικά ότι η playzilla μπλόκαρε όταν είδε τα 6500 ευρώ.

W γκουρού του καζίνο, δεν ζητάω τίποτα και με θεωρούν, ήδη με θεωρούσαν περισσότερο εδώ από το ίδιο το site.

Μια εξαιρετική δουλειά


Αυτόματη μετάφραση:
Messi992
πριν από 10 μήνες

Είναι σίγουρα μια σκατά παρέα, όπως μου φέρθηκαν

Καλή τύχη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Ευχαριστώ πολύ Jaro, πίστεψέ με, αυτή η κατάσταση είναι χάλια και δεν ανταποκρίθηκαν ποτέ, δεν θα το κάνουν τώρα.

Ελπίζω να απαντήσουν στα κατάλληλα σημεία, δεν μπορείς να αστειευτείς με 6500 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hmm, I saw that your complaint was closed as unjustified. It's a shame and it's certainly not pleasant. 

However, you'll probably learn from this whole situation and you won't be depositing from someone else's card anymore. 

Once again, I'm sorry it turned out this way.

πριν από 10 μήνες

Γεια σου Πέιρα,

μετά από πολλή έρευνα και δεκάδες email που στάλθηκαν στην υποστήριξη του excitewin και του γκουρού του καζίνο, καμία απάντηση και από τους δύο,

σήμερα το πρωί έγραψα στην υποστήριξη του excitewin chat casino και μου είπαν ότι σύμφωνα με αυτούς δεν δικαιούμαι καμία επιστροφή χρημάτων.


Σας συμβουλεύω να δείτε μερικά θέματα εδώ στον ιστότοπο σχετικά με την εταιρεία Rabidi Nv για να πάρετε μια ιδέα και επίσης να δείτε τον γκουρού του καζίνο που απαντά σε όσους κατηγορούν αυτήν την εταιρεία 🤔

Προσοχή θα μπορούσε επίσης να ονομαστεί Estolio Limited Casinos..


Αυτήν τη στιγμή είμαι χωρίς άδεια για 4 μήνες και παρά τις διάφορες προειδοποιήσεις από πολλούς παίκτες εδώ στο φόρουμ όλα τα καζίνο αυτής της εταιρείας έχουν βαθμολογίες 8,5 και 9.

(Το Casinoguru δεν είναι κριτική, απλώς το παρατήρησα διαβάζοντας και διαβάζοντας διάφορα θέματα και σχόλια εδώ στον ιστότοπο)

Είμαι πολύ απογοητευμένος, έγραψα επίσης ένα email στον διευθυντή του Casino Guru και σε όλα τα μέλη του τμήματος παραπόνων σήμερα για να ζητήσω βοήθεια γιατί όπως θα δείτε σε όλα τα παράπονα προς αυτήν την ομάδα υπάρχουν πολύ φιλικοί δεσμοί μεταξύ του γκουρού και του Ο Rabidi ή ο Estolio και νομίζω ότι θα μπορούσαν πραγματικά να με βοηθήσουν και να σας βοηθήσουν ενεργά επίσης


Θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι το CasinoGuru έχει επίσης συνεργασία με την ιταλική ADM, αυτό είναι ένα σαφές μήνυμα ότι δεσμεύονται να αναφέρουν εντός των ορίων τους και σύμφωνα με τα κριτήριά τους τους διάφορους ιστότοπους/ομάδες που δεν σέβονται τους αυτοεξαιρέσεις λόγω στον εθισμό στα τυχερά παιχνίδια και στις μη πληρωμές.


Ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hi, I would ask you not to write about this casino in every thread, because it doesn't belong here. If you want to write something about ExciteWin Casino you can do so here: https://casino.guru/forum/casinos/excitewin-casino---general-discussion#post-87902

And I replied to you last time so please keep the conversation about this casino on the link I posted, thank you. 

Also, there is no need to write to each colleague individually. I have already said that your complaint is not the only one, so you need to be a bit patient until it reaches you. You don't have to worry about it not happening. I hope we understand each other.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Messi992
πριν από 10 μήνες

Hi, you can create such a thread yourself if you are interested. I can also show you the instructions if you have any problem and you start a debate. I'm attaching a couple of screenshots that might give you some guidance. file file

πριν από 10 μήνες

Η καταγγελία έκλεισε γιατί κάνω λάθος

100 ευρώ συμπλήρωμα, ανακύκλωση.🤣🤣🤣

Αλλά παρακαλώ, αυτό θα συζητηθεί αλλού, για μένα το Playzilla είναι το χαμηλότερο επίπεδο που έχει δει ποτέ, ειδικά στην εξυπηρέτηση πελατών.

Ευχαριστώ για τη σκληρή δουλειά που έχετε κάνει.

Αυτόματη μετάφραση:
Peira10
πριν από 9 μήνες

The point is that you breached the terms by willingly using a third-party payment option. Which is considered part of the AML procedures the casino must apply. If you read the rules after the registration, which in most casinos you need to confirm, you would know this is strictly forbidden. Wouldn't you say?

If you aim to adjust your knowledge, I suggest this free course 👈

I'm sorry it ended like this; I understand it was a mistake.

πριν από 7 μήνες

hello! i am having trouble withdrawing from playzilla

i have around 600$ i have tried to withdraw in many says.. contaced support

did everything they asked for such as clear cookies allow popups.. nothing worked!!

i get a message that says withdraw failed everytime

i also tried withdrawing only 10$ to see if it is because of limit account level.. also didnt work

i would appreciate some help as this is my first time on that site

foukss
πριν από 7 μήνες

Hello. May I ask if your account has been fully verified at this casino, please? Also when exactly have you requested the withdrawal? We usually give casinos 14 full days before our complaint team can intervene, actually. Give us some more details about this issue, please, even a screenshot where the message about the failing of the withdrawal can be shown, so we can have a look at it and hopefully offer you some help. We'll wait for your reply.

Romi
πριν από 7 μήνες

Hello! It seems like i was able to withdraw suddenly no error message has appeared..

My withdrawal status is still pending tho

I will wait to see if they will actually payout the money or give me some excuse for not being able to do so.. and will tell u the outcome once something comes up

Thank you for keeping up !!

foukss
πριν από 7 μήνες

Hi. That is great, that you were able to proceed with the withdrawal. Hopefully there won't be any other "error" and you will get your money soon. Waiting for the good news from you.😉

1...3 4 5...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα