Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPlayzilla Casino - γενική συζήτηση

Playzilla Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 3 έτη από Sgoretzki
|
33.537 προβολές 178 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...9
πριν από 8 μήνες

Κέρδισα 500 ευρώ στο playzilla ακόμα δεν έχουν πληρωθεί πείτε μου ότι θα πληρώσουν έχουν περάσει 4 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
foukss
πριν από 8 μήνες

Αλλά είχες ήδη αποσυρθεί πριν?? Μόλις έγραψα πρόσφατα, κέρδισα 500 τη Δευτέρα και λένε να περιμένω 5 εργάσιμες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Κέρδισα 500 ευρώ στο playzilla ακόμα δεν έχουν πληρωθεί πείτε μου ότι θα πληρώσουν έχουν περάσει 4 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

May I ask if your account is fully verified at this casino? We actually give casinos 14 full days to proceed the payment. It could be actually little more time consuming, especially when it comes to the first withdrawal.

Romi
πριν από 8 μήνες

οχι αλλα δεν θελει επαληθευση αυτη τη στιγμη μου απαντανε παντα οτι ειναι στη σωστη ουρα εκπληρωσης ξερεις αν ειναι αξιοπιστο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Unfortunately! After 4 days they canceled my withdraw and they didnt say the reason.. they just told me that the team is working on it.. i was frustrated cause it was the second time they are unable to withdraw me!

So i gambled with all of the money and lost it all and im never ever going back to that website!

foukss
πριν από 8 μήνες

Μα γιατί

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 8 μήνες

Idk man either they have bad support or they are a total scam and i dont wanna get anymore angrier so i gambled and lost it all.. i guess they want u to lose it all eventually

πριν από 8 μήνες

οχι αλλα δεν θελει επαληθευση αυτη τη στιγμη μου απαντανε παντα οτι ειναι στη σωστη ουρα εκπληρωσης ξερεις αν ειναι αξιοπιστο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Hi,

It's hard to say what's causing this situation, yet according to the user review feedback, players often mentioned almost non-existent support or delayed payments.

Well, in my opinion, the casino is fair, and pays eventually. It's just that the process seems disorganized.

So, please make sure when you learn anything related to your withdrawal.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
πριν από 8 μήνες

Unfortunately! After 4 days they canceled my withdraw and they didnt say the reason.. they just told me that the team is working on it.. i was frustrated cause it was the second time they are unable to withdraw me!

So i gambled with all of the money and lost it all and im never ever going back to that website!

πριν από 8 μήνες

I'm sorry you've decided to lose the balance.

If I may add a comment, I'd like to say that in certain cases, this is what really unfair casinos expect you to do.

So, please don't reconsider this "solution" as the best choice.

Although I understand that playing in a casino should be fun, not all players possess enough patience to face such issues. Sad but true.

πριν από 8 μήνες

Περιμένω να πληρώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 8 μήνες

Do you have any update or nothing has changed ? How long have you been waiting for your money ? 🙂

Jaro
πριν από 8 μήνες

Σήμερα έχουν περάσει 5 εργάσιμες και μου απάντησαν ότι είναι υπό επεξεργασία και θα σας ενημερώσω

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 8 μήνες

Σήμερα μου απαντούν ότι πρέπει να ανεβάσω τα έγγραφα. Μπορείτε να μου πείτε σε ποιον μπορώ να τα αναφέρω;;

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 8 μήνες

This means that you will have to go through verification, which is a very important process in any casino. Without a successful completion, you probably won't be able to withdraw your money, so in this case I would recommend to cooperate so that the whole thing doesn't get unnecessarily prolonged. 

However, we give casinos 14 days to resolve both KYC and withdrawals and if they don't, you can turn to us and we will try to help. 

So do you think you can handle it and try to do what is necessary ? 

πριν από 8 μήνες

Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να ανεβάσω την ταυτότητά μου. Έστειλα ένα σφάλμα και δεν δέχονται το αρχείο με email.

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 8 μήνες

Okay, I see. So you contacted the casino and told them about this error and what you should do in this situation ? I think it shouldn't be too difficult for them to sort it out and I suppose they would be able to advise you on what you need to do in this case. 

Give it a try and let me know what they tell you.  

Jaro
πριν από 8 μήνες

Ναι μου είπαν ότι δεν δέχονται email και πριν από λίγη ώρα μετά από ώρες προσπάθειας κατάφερα να ανεβάσω τους ήταν κακό.

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 8 μήνες

Αλλά πρέπει ακόμα να εγκρίνουν τα πάντα

Αυτόματη μετάφραση:
Codex28
πριν από 8 μήνες

Ok, thank you for the updates, make sure to keep us informed, please.

Romi
πριν από 8 μήνες

Από σήμερα όλα είναι σε εκκρεμότητα

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα